ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ, ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΚΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ Διοργάνωση: ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ, ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΚΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ Σε συνεργασία: White Nights Nordic Game Powered by: ΕΚΟΜΕ Με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής
80 εκθέτες ψηφιακών παιχνιδιών | PC & Mobile Games | 30% alpha state 13 νέοι σχεδιαστές επιτραπέζιων παιχνιδιών 4 πανεπιστημιακά τμήματα & 2 ιδιωτικά κολέγια 2 κοινωνικοί φορείς - Ελληνική Εταιρεία Νόσου Alzheimer & Συγγενών Διαταραχών & WWF Ελλάς
40 περίπου Έλληνες και ξένοι ομιλητές
Supercell: 2017- $2 δις έσοδα
2017: -Πάνω από $601.000.000 συγκεντρώθηκαν με τη μέθοδο του crowdfunding (χρηματοδότηση από το πλήθος) - Πάνω από 33.000 Projects χρηματοδοτήθηκαν
15 υπολογιστές τελευταίας τεχνολογίας από το δίκτυο του Battlenet Game Financing Forum Σάββατο 20 Οκτωβρίου Πρωινές συνεδρίες : - Διαθέσιμα Ευρωπαϊκά και ελληνικά εργαλεία χρηματοδότησης - Τραπεζικά δάνεια - Venture Capitals και ποια η διαφορά με το project funding Απόγευμα: speed dating Συναντήσεις ειδικών με game studios Game Arena 15 υπολογιστές τελευταίας τεχνολογίας από το δίκτυο του Battlenet
Εργαστήρια ανοιχτά στο κοινό Τεχνητή νοημοσύνη και Video Games από τον Διευθυντή του Institute of Digital Games, Μάλτα, Γιώργο Γιαννακάκη Μάρκετινγκ στα mobile games από την Κική Γαβριηλίδου, Head of business development της Chartboost, η οποία θα στηριχθεί στη συνεργασία που είχαν με το ελληνικό Studio Rappid Studios. Game Art Collection Πρωτότυπα 2D και 3D έργα με θέμα τα dungeons Σε συνεργασία με SAE Creative College
ΕΙΔΙΚΕΣ ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ Kickstarter : Συμβουλές για μια πετυχημένη crowdfunding καμπάνια Επαγγελματίες animators στη βιομηχανία των games- Asifa Hellas Game Audio – ηχοτοπία, μουσική, sound design από Έλληνες επαγγελματίες Women in the game industry Παρουσίαση εκπαιδευτικού προγράμματος στο game development