HY112 Φυσική Ι Μια πρώτη εισαγωγή.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Advertisements

Επιτροπή Στρατηγικού Σχεδιασμού Π.Θ Γέμτος Θεοφάνης Καθηγητής, Τμήμα Γεωπονίας Φυτικής Παραγωγής και Αγροτικού Περιβάλλοντος.
Απογραφικά Δελτία - Ερωτηματολόγιο Αξιολόγησης Μαθήματος/Διδάσκοντα
Η δομή του μαθήματος των μαθηματικών στο σύγχρονο ΤΕΙ Σάλτας Βασίλειος, Τσιάντος Βασίλειος Γενικό Τμήμα Θετικών Επιστημών ΤΕΙ Καβάλας.
Πληροφορίες για τη διδασκαλία του μαθήματος «Πολιτική Οικονομία»
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
ΣΧΕΔΙΟ-ΣΕΝΑΡΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Διαδικασία.
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: «Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο» Όνομα Εκπαιδευτικού: Μιχαηλίδης Θανάσης Σχολείο: Δ.Σ. Ερατεινού-Πετροπηγής- Ποντολιβάδου.
Oικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας Μικροοικονομική Ανάλυση (Φθινοπωρινή-Χειμερινή περίοδος ) Διδάσκων:
Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ-4ο ΓΕ.Λ. ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α» Σεμινάριο Ενημέρωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι Τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
3ος Τομέας: Τηλεπικοινωνιών και Επεξεργασίας Σήματος
Αλγόριθμοι και Πολυπλοκότητα
Τεχνολογίες Τηλε-Εκπαίδευσης και Εφαρμογές
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης Νέο Πρόγραμμα σπουδών Ενημέρωση Δευτεροετών.
1 Πανεπιστήμιο Κρήτης, Τμήμα Επιστήμης Υπολογιστών Δημήτρης Πλεξουσάκης 10/2/2015ΗΥ180 – Μάθημα 1ο Διδάσκων: Δημήτρης Πλεξουσάκης Καθηγητής
Διδασκαλία των Θρησκευτικών με Νέες Τεχνολογίες
ΑΝΑΛΥΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
Μαθηματικά Διοικητικής Επιστήμης Ι – Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας 1 Μαθηματικά Διοικητικής Επιστήμης Ι Διδακτικό Προσωπικό: Λέκτορας Χρήστος.
Διδακτική Πληροφορικής
1 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ & ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ Γεώργιος Γιαγλής Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας.
Εισαγωγή στην Επιστήμη των Υπολογιστών και Επικοινωνιών Γενικά για το μάθημα Σπύρος Κοκολάκης ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ.
1 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ & ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ Γεώργιος Γιαγλής Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας.
Διδακτική Πληροφορικής
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 3: Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, Τεχνολογικής.
Εισαγωγή στην Επιστήμη των Υπολογιστών και Επικοινωνιών Γενικά για το μάθημα Σπύρος Κοκολάκης ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ.
Φυσική Ι Μια πρώτη εισαγωγή. Περίγραμμα  Εισαγωγή  Στόχος  Διδασκαλία  Σχέδιο Μαθήματος  Αξιολόγηση  Βιβλιογραφία.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΙΔΙΚΕΥΣΗΣ ΣΤΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟ Α. Σ. ΠΑΙ. Τ. Ε. Ακαδ. έτος :
Πρακτικές Σχεδιασμού Μαθήματος. Πρακτικές καλού σχεδιασμού μαθήματος Η συγκέντρωση του εκπαιδευτικού υλικού και η οργάνωση στο eclass γίνεται πλέον σε.
Κ. ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ Εργαστήρια Πληροφορικής Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών ΜΑΘΗΜΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ: Ηλεκτρονική Επιχειρηματικότητα και Εφαρμογές Διαδικτύου και Εφαρμογές.
ΔΙΑΤΜΗΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΦΥΣΙΚΗ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ 116/9/2013ΦΥΣΙΚΗ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ.
Σας καλωσορίζουμε στο Εργαστήριο Φυσικής Ι. Καλή αρχή! Καλό πτυχίο! ΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΧΩΡΟΣ ΔΙΑΛΕΞΕΩΝ ΕΚ ΜΕΡΟΥΣ ΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ. ΕΙΝΑΙ ΧΩΡΟΣ ΔΟΥΛΕΙΑΣ.
Ασφάλεια Πληροφοριακών Συστημάτων Δρ. Γιώργος Αγγελινός Περίγραμμα μαθήματος & τρόπος αξιολόγησης.
Α. ΤΕΙ ΚΡΗΤΗΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΑΚΑΔ. ΕΤΟΣ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΗ ΔΙΑΛΕΞΗ Παντελής Β. Ζήσης
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑ Αποστολία Παγγέ ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Επιχειρηματικότητα: Θεωρία και Πράξη 1.
ΝΕΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΠΟΡΕΙΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΣΚΟΠΟΙ ΝΕΟΥ ΠΣ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΕΝΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ.
Ασύρματα Δίκτυα και Κινητές Επικοινωνίες Ενότητα # 1: Διαδικαστικά, Στόχος και Περιεχόμενα Διδάσκων: Βασίλειος Σύρης Τμήμα: Πληροφορικής.
Προγραμματισμός & Εφαρμογές Υπολογιστών Κωδικός Μαθήματος: 2890 Κωδικός Διαφανειών: MKT130 Καθηγητής Νίκος Λορέντζος Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα.
Γενικά Άνοιξη 2012 Το μάθημα απευθύνεται σε φοιτητές που δεν ανήκουν στο Τμήμα Πληροφορικής (ΕΠΛ) Διαλέξεις: Τρίτη και Παρασκευή, 12:00 – 13:30, ΧΩΔ-02.
Καθηγητής Σιδερής Ευστάθιος
ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
Διδακτική της Πληροφορικής
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΑ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ
Πρόγραμμα προπτυχιακών σπουδών Κατευθύνσεις – Ροές
Επιχειρηματική Πολιτική και Στρατηγική
ΟΔΗΓΟΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ
Παναγιώτης Γ. Μουσταΐρας
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ Περίγραμμα μαθήματος
Επιχειρηματικότητα: Θεωρία και Πράξη
Περιεχόμενα 1 ΕΙΣΑΓΩΓΗ 2 ΑΓΩΓΙΜΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΑΚΑ 3
ΝΑΥΠΗΓΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΚΑΙ ΑΡΧΕΣ CASD
Σεμινάριο Τελειοφοίτων
Μεθοδολογία έρευνας και συγγραφής επιστημονικών εργασιών – αγγλική ορολογία εισαγωγή.
Καθηγητής Σιδερής Ευστάθιος
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
Ο Ρόλος των Μαθηματικών στην Πληροφορική
Η Πρακτική σας Άσκηση στο πλαίσιο της Διδακτικής Μαθηματικών ΙΙ
Το γραφείο μου: Ιπποκράτους 20 – 3ος όροφος ή αργότερα Ισόγειο ΜΔΔΕ
ΤΜΗΜΑ Μηχανικών Παραγωγής & Διοίκησης
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ- ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ ΔΙΔΑΣΚΟΥΣΑ: Αναστασία Μαρινοπούλου 13η ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2017.
Καθηγητής Σιδερής Ευστάθιος
Η σκέψη και πράξη του εκπαιδευτικού
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
Πειράματα Φυσικής για το Λύκειο Σχολ. έτος
Επιχειρηματική Πολιτική και Στρατηγική
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
ΤΜΗΜΑ Μηχανικών Παραγωγής & Διοίκησης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

HY112 Φυσική Ι Μια πρώτη εισαγωγή

Περίγραμμα Εισαγωγή Στόχος Διδασκαλία Σχέδιο Μαθήματος Αξιολόγηση Βιβλιογραφία Επικοινωνία

Περίγραμμα Εισαγωγή Στόχος Διδασκαλία Σχέδιο Μαθήματος Αξιολόγηση Βιβλιογραφία Επικοινωνία

Περίγραμμα Εισαγωγή Στόχος Διδασκαλία Σχέδιο Μαθήματος Αξιολόγηση Τμήμα Μάθημα Στόχος Διδασκαλία Σχέδιο Μαθήματος Αξιολόγηση Βιβλιογραφία Επικοινωνία

Εισαγωγή Καλωσήλθατε στο Τμήμα! CSD, UoC : Πολύ απαιτητική σχολή! Παρότι η βάση εισαγωγής δεν το δείχνει… Φέτος: 14024 (2018) Η βάση εισαγωγής δεν (πρέπει να) έχει καμιά σημασία για την πορεία σας στην Ανώτατη Εκπαίδευση! Ξεκινάτε από το μηδέν!  Διδάσκων: 78ος/120 εισακτέους (17920-2001)

Εισαγωγή Τμήμα με υψηλού επιπέδου διδακτικό κι ερευνητικό προσωπικό Δυνατές συνεργασίες με βιομηχανία και έρευνα Υψηλό επίπεδο σπουδών Αντανακλά στο κύρος των αποφοίτων Δύσκολοι καιροί, λίγες οι ευκαιρίες… Για τους καλούς…

Εισαγωγή … οι ευκαιρίες είναι πολλές!

Περίγραμμα Εισαγωγή Στόχος Διδασκαλία Σχέδιο Μαθήματος Αξιολόγηση Τμήμα Μάθημα Στόχος Διδασκαλία Σχέδιο Μαθήματος Αξιολόγηση Βιβλιογραφία Επικοινωνία

Εισαγωγή Φυσική : Νέο μάθημα (σε περιεχόμενο)! Διδάχθηκε πρώτη φορά το 2015! Από πέρυσι, Επιλογής Ε1 Ε1: Μαθηματικών και Φυσικών Επιστημών Προσανατολισμός σε Εφαρμογές Επεξεργασία Σημάτων και Ακουστική Ηλεκτρικά Κυκλώματα Τηλεπικοινωνίες Ρομποτική Ανάγκη για «εκσυγχρονισμό» μαθήματος Η Επιστήμη των Η/Υ εξελίσσεται ώρα με την ώρα! «Παλιά» ύλη: Μηχανική, Κυματική

Εισαγωγή «Παλιά» ύλη: Μηχανική Κίνηση, νόμοι Newton, έργο-ενέργεια Θεμελιώδης για επιστήμες Μηχανικού Απαραίτητη και στην επιστήμη Η/Υ Γραφική, Ρομποτική, Υπολογιστική Όραση http://www.crayonphysics.com/

Εισαγωγή «Παλιά» ύλη: Κυματική Αρμονική ταλάντωση, κυματική, ηχητικά κύματα Θεμελιώδης σε επιστήμες Μηχανικού Εφαρμόσιμη σε σημαντικούς τομείς των Η/Υ Επεξεργασία Ήχου/Φωνής, Τηλεπικοινωνίες, Κυκλώματα

Εισαγωγή Κρατάμε τα απαραίτητα και προσθέτουμε ένα ακόμα θέμα! Ηλεκτρομαγνητισμός Θεμελιώδης για επιστήμες Μηχανικού Η/Υ Εφαρμογές σε ηλεκτρικά κυκλώματα, θεωρία κεραιών, εκπομπή και λήψη σήματος, τηλεπικοινωνίες

Περίγραμμα Εισαγωγή Στόχος Διδασκαλία Σχέδιο Μαθήματος Αξιολόγηση Βιβλιογραφία Επικοινωνία

Στόχος Εισαγωγή σε έννοιες και μοντέλα χρήσιμα για τα επόμενα μαθήματα της σχολής Δεν έχουμε σκοπό να σας κάνουμε Φυσικούς!  Αναλυτική σκέψη Κριτική σκέψη Προσανατολισμός μαθήματος σε γνώσεις υποβάθρου

Περίγραμμα Εισαγωγή Στόχος Διδασκαλία Σχέδιο Μαθήματος Αξιολόγηση Διδάσκων Βοηθοί Σχέδιο Μαθήματος Αξιολόγηση Βιβλιογραφία Επικοινωνία

Διδάσκων Καφεντζής Γεώργιος PhD σε Επιστήμη Υπολογιστών, Τμήμα Η/Υ, Παν. Κρήτης PhD σε Επεξεργασία Σήματος και Τηλεπικοινωνίες, Παν. Rennes 1 e-mail: kafentz@csd.uoc.gr webpage: http://www.csd.uoc.gr/~kafentz Εργαστήριο Επεξεργασίας Σήματος Φωνής (SSPL) http://www.csd.uoc.gr/~sspl Ώρες γραφείου Τρίτη 12:00-13:00, Η303 Πέμπτη 12:00-13:00, Η303 Επιθυμητή η προσυνεννόηση με e-mail

Επικοινωνία μαζί τους στο: hy112@csd.uoc.gr Βοηθοί Διδασκαλίας Τσολάκου Ελένη Μεταπτυχιακή φοιτήτρια Πεντάρη Αναστασία Υποψήφια Διδάκτωρ Γιακουμάκης Θεόδωρος Μεταπτυχιακός φοιτητής Μανώλη Κωνσταντίνα Μεταπτυχιακή φοιτήτρια Μπουντρογιάννης Κων/νος Επικοινωνία μαζί τους στο: hy112@csd.uoc.gr

Περίγραμμα Εισαγωγή Στόχος Διδασκαλία Σχέδιο Μαθήματος Αξιολόγηση Βιβλιογραφία Επικοινωνία

Σχέδιο Μαθήματος Ώρες διδασκαλίας: 10:00-12:00 Τρίτη (ΑΜΦ. Α) 10:00-12:00 Πέμπτη (ΑΜΦ. Α) 14:00-16:00 Παρασκευή (ΑΜΦ. Α Φροντιστήριο/αναπληρώσεις – κατόπιν ειδοποίησης)

Σχέδιο Μαθήματος Διαλέξεις με διαφάνειες Ίσως σας ξενίσει στην αρχή… Κερδίζουμε χρόνο για συζήτηση, επεξήγηση, ανάλυση! Αποδείξεις, ασκήσεις, και παρατηρήσεις γράφονται επί τόπου! Πολλαπλά οφέλη για το φοιτητή… Ιδανικό υλικό για μελέτη στο σπίτι! Δεν είναι απαραίτητη η καταγραφή σημειώσεων από το φοιτητή

Σχέδιο Μαθήματος

Περίγραμμα Εισαγωγή Στόχος Διδασκαλία Σχέδιο Μαθήματος Αξιολόγηση Βιβλιογραφία Επικοινωνία

Αξιολόγηση Βαθμός Β = max{ β1, β2 } όπου και β1 = 80%Τ + 30%Α β2 = 100%Τ και Β = βαθμός μαθήματος (Β >= 5.0  Επιτυχία) Τ = βαθμός τελικής εξέτασης Α = βαθμός ασκήσεων

Αξιολόγηση Ασκήσεις Α Πιθανότατα 5-6 σειρές Ανακοινώνονται ηλεκτρονικά και αναρτώνται στο site του μαθήματος Οι απαντήσεις δίνονται μαζί με την κάθε εκφώνηση Παράδοση: γραπτά ή με το πρόγραμμα TURNIN Οδηγίες θα βρείτε στο site Αυστηρές προδιαγραφές στον τρόπο ηλ. παράδοσης Μετρούν 30% (προαιρετικά) Ατομικές : αντιγραφή Α = 0.0 , σε όλους όσοι συμμετέχουν σε αυτή! Αντιγραφή ≠ συνεργασία, συζήτηση!

Αξιολόγηση Υπόδειγμα ηλεκτρονικής παράδοσης

Αξιολόγηση Τελική εξέταση (Τ) Μετρά 100% ή 80% στο συνολικό βαθμό Διεξάγεται με δοθέν τυπολόγιο

Αξιολόγηση Υπόδειγμα τυπολογίου

Αξιολόγηση Στατιστικά Μαθήματος (2015-16)

Αξιολόγηση Στατιστικά Μαθήματος (2016-17)

Αξιολόγηση Στατιστικά Μαθήματος (2017-18)

Περίγραμμα Εισαγωγή Στόχος Διδασκαλία Σχέδιο Μαθήματος Αξιολόγηση Βιβλιογραφία Επικοινωνία

Βιβλιογραφία Θα ήταν καλό να στηριχθείτε στις παραδόσεις και στο υλικό του διδάσκοντα Θα διανέμεται μέσω του site του μαθήματος http://www.csd.uoc.gr/~hy112

Βιβλιογραφία Το προτεινόμενο σύγγραμμα θα είναι το: Φυσική, των D. Halliday, R. Resnick, J. Walker που είναι από τα λίγα συγγράμ- ματα διεθνούς εμβέλειας που περιλαμβάνει όλη τη διδακτέα ύλη! Σας δίδεται στον «Εύδοξο». Κωδικός Βιβλίου: 41959145

Περίγραμμα Εισαγωγή Στόχος Διδασκαλία Σχέδιο Μαθήματος Αξιολόγηση Βιβλιογραφία Επικοινωνία

Επικοινωνία Μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) Εγγραφή στη λίστα του μαθήματος (hy112-list@csd.uoc.gr) Mail στο : majordomo@csd.uoc.gr Κενό θέμα Στο σώμα του mail γράφετε: subscribe hy112-list Απορίες/ερωτήσεις: hy112-list@csd.uoc.gr Επικοινωνία με το διδάσκοντα: kafentz@csd.uoc.gr Επικοινωνία με τους βοηθούς: hy112@csd.uoc.gr Οδηγίες σωστής επικοινωνίας http://www.csd.uoc.gr/~hy112/#contact

Τέλος Διάλεξης