Αξιοπιστία Πληροφορίας στο Διαδίκτυο

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
O ρόλος του γονιού στην Ψυχοκινητική Ανάπτυξη του παιδιού. Κάτια Σοφιανού Παιδίατρος –Aναπτυξιολογος 2015.
Advertisements

Κεφάλαιο 23 Η ζωή στις εύκρατες περιοχές. Εύκρατες περιοχές Εύκρατες ονομάζονται οι περιοχές που βρίσκονται ανάμεσα στην τροπική ζώνη και τις πολικές.
Η θέση και το φυσικό περιβάλλον της Βόρειας Αμερικής Κεφ. 39 Ουρδας Ιωάννης 2013.
Μία εφαρμογή κατά του Σχολικού Εκφοβισμού για συσκευές Android και iOS.
Κεφάλαιο 33 Οι σχέσεις των κρατών της Ευρώπης και η Ευρωπαϊκή Ένωση.
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΣΤΙΒΟΥ Ξεκινώντας από το κάθε παιδί και τις ανάγκες του... Δίνοντας του ποικιλία ερεθισμάτων, ευκαιριών και επιτυχιών... Θα βάλουμε.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ (BLOG) ΣΤΟ BLOGGER Τα διαδοχικά βήματα.
Κεφάλαιο 28 Η χλωρίδα και η πανίδα – Η βλάστηση της Ευρώπης.
Test.
Κανονικά πολύγωνα. Κανονικά πολύγωνα στη φύση, τέχνη, ανθρώπινες κατασκευές, Μαθηματικά …
Test.
ΨΕΥΔΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ
Μαργαρίτα Παπαδάκη – Άννα Τσακάλη
Η εκπαίδευση δεν ήταν πάντοτε όπως σήμερα ….
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης
ΓΗ Μανέτα Γεωργία Μπιτούνη Κωνσταντίνα Κατσουλιέρη Μαριλένα
Σχολικό Έτος Υπεύθυνη καθηγήτρια κ. Μαυροματάκη
Εκπαιδευτικός: Μελέκ Ιμάμ Επ. Υπεύθυνη: Μαρία Ζωγραφάκη
Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ
Ποιοί είναι οι δικαστικοί σχηματισμοί του Δικαστηρίου;
9η δραστηριότητα –το σχολείο της καρδιάς
Η πολύ λαίμαργη φάλαινα που έφαγε την θάλασσα (του Ευγένιου Τριβιζά)
Αισθητηρας λ 13/4/2018.
Πρόγραμμα «Οδυσσέας»  Η Διαδραστική Τηλεδιάσκεψη στην Υπηρεσία του Σύγχρονου Σχολείου  Ομάδα…. Μέλη Ομάδας 1.Βαθρακογιάννη Μαρία: εκπαιδευτικός.
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ..
4ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΠΑΡΤΗΣ «Γ. ΡΙΤΣΟΣ»
Θρησκευτικά Α Γυμνασίου
Παρουσίαση θέματος – Προϋποθέσεις επιτυχίας
ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ Γνωρίσαμε τους ήρωες του ελληνικού θεάτρου σκιών καθώς και την ιστορία του Καραγκιόζη. πληροφορίες αντλήσαμε από το Σπαθάρειο μουσείο. Καραγκιοζοπαίχτης.
ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗ Ν.ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΠΡΟΙΚΑ
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΑΡΡΙΑΝΟΥ ΣΤΗ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Λιναρίτη Μαρία 6ο Γυμνάσιο Ηρακλείου.
Ρομαντισμός.
ΡΥΠΑΝΣΗ ΤΟΥ ΕΔΑΦΟΥΣ.
Στισ γειτονιεσ των Αστεγων
3ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής
Γιορτάσαμε την ΕΙΡΗΝΗ.
Οι κάτοικοι και τα κράτη της Αφρικής
ΘΕΜΑ : ΑΘΛΗΣΗ – ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ
Κεφάλαιο 22 Η ζωή στα τροπικά δάση.
ΒΙΟΛ. ΚΥΤΤΑΡΟΥ, ΑΣΚΗΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ-ΜΕΡΟΣ Β_2007, Λ.Χ. Μαργαρίτης
Το πένθος στην σύχγρονη Ελλάδα και στην Αρχαιότητα
Καρέκλη Ελένη Βοσινάκης Παντελής Ευαγγελακάκης Κωνσταντίνος
110 ΓΕΛ ΠΑΤΡΑΣ Σχ. Έτος Τμήμα Α1 ΜΟΡΦΕΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ Αθανασοπούλου Ιωάννα Βελισσάρη Ελένη Βεντούρα Λουίζα Δελλαπόρτα Χριστίνα.
Ά Γ Υ Μ Ν Α Σ Ι Ο Θ Ρ Η Σ Κ Ε Υ Τ Ι Α.
Η Ένταξη παιδιών με απώλεια ακοής στη γενική εκπαίδευση
ΒΙΟΛΟΓΙΑ Γ΄ΛΥΚΕΙΟΥ Γενικησ παιδειασ
«ΣΤΡΑΤΙΩΤΗΣ ΠΟΙΗΤΗΣ» ΜΙΛΤΟΣ ΣΑΧΤΟΥΡΗΣ
ΛΙΠΙΔΙΑ.
Μαρία Αμπατζή, Ε2, Π.Τ.Δ.Ε.-Α.Π.Θ
Μηχανές Αναζήτησης.
Social Media | Job Search
«Το κάπνισμα στην καθημερινή ζωή των μαθητών
Η θέση και το φυσικό περιβάλλον της Νότιας Αμερικής
ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΥΤΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ
Σταθερά ΚΕΣΠΕΜ Ιάσμου Εκπαιδευτικός: Μελέκ Ιμάμ
Παράδειγμα χρήσης λογισμικού παρουσίασης
Η ζωή στις πολικές περιοχές
Επιστημονική Υπεύθυνη: Αλεξάνδρα Ανδρούσου Επόπτης: Σταύρος Σταύρου
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ BLOG Στις διαφάνειες περιγράφονται τα διαδοχικά βήματα για τη δημιουργία blog στον blogger, τη μια από τις δωρεάν υπηρεσίες σχετικού λογισμικού,
59ο Γενικό Λύκειο Αθηνών Σχολικό έτος
Εθελοντές Ρόδου και Ανακύκλωση
Σταθερά ΚΕΣΠΕΜ Κομοτηνής
ΣΥΓΚΛΗΣΗ ΕΤΗΣΙΑΣ ΤΑΚΤΙΚΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΑΡΧΑΙΡΕΣΙΕΣ ΓΙΑ ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΝΕΟΥ Δ.Σ. Παρασκευή 1 Μαρτίου 2019.
Διαδικτυακός Εκφοβισμός
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΜΜΕ ΣΤΟ ΨΗΦΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΩΝ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ή ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΟΤΑ Εξ αποστάσεως εκπαιδευτικό.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Αξιοπιστία Πληροφορίας στο Διαδίκτυο eSafetyLabel+ Ambassadors Team

Αξιοπιστία Πληροφορίας στο Διαδίκτυο Λίστα Δραστηριοτήτων Κωδικός Τίτλος Επίπεδο EL04.1_L1 Καταιγισμός Ιδεών : Τι είναι «άποψη» και τι «γεγονός»; L1- Εύκολη EL04.2_L1 Παρακολούθηση βίντεο «Γεγονός ή Άποψη;» EL04.3_L2 Παρατήρηση εικόνας L2- Μέτρια EL04.4_L1 Παραποίηση εικόνας EL04.5_L2 Παραπλανητικό και ψευδές περιεχόμενο EL04.6_L2 Κουίζ Αυτοαξιολόγησης

Δραστηριότητα 1: Καταιγισμός Ιδεών : Τι είναι «άποψη» και τι «γεγονός» Δραστηριότητα 1: Καταιγισμός Ιδεών : Τι είναι «άποψη» και τι «γεγονός» Επίπεδο: L1- Εύκολη Διάρκεια: 10 λεπτά

Δραστηριότητα 1 Καταιγισμός Ιδεών : Τι είναι «άποψη» και τι «γεγονός» Σύντομη Περιγραφή & Στόχοι Δραστηριότητας Στην παρούσα δραστηριότητα o εκπαιδευτικός παρουσιάζει τους δύο όρους «Γεγονός» και «Άποψη» και καλεί τους μαθητές να μοιραστούν τις ιδέες τους. Στόχοι Να προκληθεί το ενδιαφέρον και η συμμετοχή των μαθητών. Απαιτούμενη Υποδομή – Οδηγίες Για την υλοποίηση της δραστηριότητας απαιτείται: Η/Υ με πρόσβαση στο διαδίκτυο, βιντεοπροβολέας

Δραστηριότητα 1 Καταιγισμός Ιδεών : Τι είναι «άποψη» και τι «γεγονός» Περιγραφή Σεναρίου Ο εκπαιδευτικός θέτει ερωτήματα όπως: Ποια η διαφορά του γεγονότος από την άποψη; Ποια ρήματα χρησιμοποιούνται στις προτάσεις που εκφράζουν γεγονότα και ποια στις προτάσεις που εκφράζουν απόψεις; Οι ιδέες των μαθητών καταγράφονται στον ασπροπίνακα ή σε διαμοιραζόμενο Padlet. Εικόνα 1

Δραστηριότητα 2: Παρακολούθηση βίντεο Δραστηριότητα 2: Παρακολούθηση βίντεο Επίπεδο: L1- Εύκολη Διάρκεια: 10 λεπτά

Δραστηριότητα 2 Παρακολούθηση video Σύντομη Περιγραφή & Στόχοι Δραστηριότητας Στην παρούσα δραστηριότητα οι μαθητές παρακολουθούν ένα ολιγόλεπτο βίντεο που εξηγεί την διαφορά μεταξύ του Γεγονότος και της Άποψης. Στόχοι: Να κατανοήσουν τις διαφορές μεταξύ των εννοιών «Γεγονός» και «Άποψη». Να μπορούν να εκφράσουν απλές προτάσεις που να δηλώνουν γεγονότα ή απόψεις.  Να μπορούν να αναγνωρίσουν αν μια πρόταση δηλώνει γεγονός ή άποψη.

Δραστηριότητα 2 Παρακολούθηση video Απαιτούμενη Υποδομή – Οδηγίες Για την υλοποίηση της δραστηριότητας απαιτείται: Η/Υ με πρόσβαση στο διαδίκτυο και βιντεοπροβολέας Το βίντεο είναι διαθέσιμο στην διεύθυνση : https://vimeo.com/152393523 Περιγραφή σεναρίου Οι μαθητές παρακολουθούν το Βίντεο «Γεγονός ή ‘Άποψη;» διάρκειας 00:02:10. Ο εκπαιδευτικός διατυπώνει προτάσεις όπως: «Ο καφές είναι ρόφημα» , «Ο καφές με βοηθάει να ξυπνήσω το πρωί» και οι μαθητές χαρακτηρίζουν τις προτάσεις και διατυπώνουν δικές τους.

Δραστηριότητα 3 Παρατήρηση εικόνας με κριτική σκέψη Δραστηριότητα 3 Παρατήρηση εικόνας με κριτική σκέψη Επίπεδο: L2- Μέτρια Διάρκεια: 10 λεπτά

Δραστηριότητα 3 Παρατήρηση εικόνας με κριτική σκέψη Σύντομη Περιγραφή & Στόχοι Δραστηριότητας Στην παρούσα δραστηριότητα οι μαθητές παρατηρούν μία εικόνα στην οποία έχουν προστεθεί τίτλοι και προσπαθούν να καταλάβουν αν δηλώνουν γεγονός ή άποψη. Στόχοι Να ξεχωρίζουν τα γεγονότα από τις απόψεις σε μια εικόνα ή είδηση. Να αναπτύξουν δεξιότητες κριτικής σκέψης. Απαιτούμενη Υποδομή – Οδηγίες Για την υλοποίηση της δραστηριότητας απαιτείται: Η/Υ με πρόσβαση στο διαδίκτυο και βιντεοπροβολέας Η Εικόνα 2, η Εικόνα 3

Δραστηριότητα 3 Παρατήρηση εικόνας με κριτική σκέψη Εικόνα 2

Δραστηριότητα 3 Παρατήρηση εικόνας με κριτική σκέψη Εικόνα 3

Δραστηριότητα 3 Παρατήρηση εικόνας με κριτική σκέψη Περιγραφή Σεναρίου 1) Ο εκπαιδευτικός προβάλλει την Εικόνα 2 και ζητά από τους μαθητές να την παρατηρήσουν. Τι συμπεράσματα βγάζουν; 2) Στη συνέχεια , προβάλλει την Εικόνα 3 και για κάθε μία από τις τέσσερις προτάσεις τίθεται η ερώτηση «Γεγονός ή άποψη;» Αν η φωτογραφία αυτή συνόδευε κάποιο άρθρο ή ανάρτηση στο Διαδίκτυο , τι λεζάντα θα μπορούσε να είχε; Το αντίστοιχο άρθρο τι τίτλο θα μπορούσε να είχε; Ποιος τίτλος θα προσέλκυε τις περισσότερες προβολές;

Δραστηριότητα 4 Παραποίηση εικόνας Δραστηριότητα 4 Παραποίηση εικόνας Επίπεδο: L2- Μέτρια Διάρκεια: 10 λεπτά

Δραστηριότητα 4 Παραποίηση εικόνας Σύντομη Περιγραφή & Στόχοι Δραστηριότητας Στην παρούσα δραστηριότητα οι μαθητές βλέπουν εικόνες που έχουν δημοσιευτεί στο Διαδίκτυο και προσπαθούν να καταλάβουν αν έχουν υποστεί επεξεργασία ή όχι. Στόχοι Να κατανοήσουν ότι οι εικόνες που βλέπουμε στο Διαδίκτυο δεν είναι πάντα αληθινές. Να αναρωτηθούν και να εντοπίσουν τους λόγους που οδηγούν σε παραποίηση εικόνων και τους κινδύνους που προκύπτουν.

Δραστηριότητα 4 Παραποίηση εικόνας Υποδομή – Οδηγίες Για την υλοποίηση της δραστηριότητας απαιτείται: Η/Υ με πρόσβαση στο διαδίκτυο και βιντεοπροβολέας Real or Photoshop? https://landing.adobe.com/en/na/products/creative- cloud/69308-real-or-photoshop/index.html The Telegraph, The worst Photoshop fails of celebrity women you're likely to see, https://www.telegraph.co.uk/women/life/the-worst-photoshop- fails-of-celebrity-women-youre-likely-to-see/kim-kardashian/

Activity 4 Image falsification Περιγραφή Σεναρίου Ο εκπαιδευτικός προβάλλει φωτογραφίες όπως αυτές στην Εικόνα 4 και ζητά από τους μαθητές να καταλάβουν αν είναι παραποιημένες ή όχι. Πόσο εύκολο είναι να παραποιηθεί μια εικόνα; Για ποιο λόγο συμβαίνει, ποια αποτελέσματα έχει; Εικόνα 4

Δραστηριότητα 5 Παραπλανητικό και ψευδές περιεχόμενο Δραστηριότητα 5 Παραπλανητικό και ψευδές περιεχόμενο Επίπεδο: L2- Μέτρια Διάρκεια: 30 λεπτά

Δραστηριότητα 5 Παραπλανητικό και ψευδές περιεχόμενο Σύντομη Περιγραφή & Στόχοι Δραστηριότητας Στην παρούσα δραστηριότητα οι μαθητές διαβάζουν ένα άρθρο στο Διαδίκτυο και εξάγουν συμπεράσματα για το αν πρέπει να το πιστέψουν ή όχι. Στόχοι Να διερευνούν την αξιοπιστία μιας είδησης εφαρμόζοντας συγκεκριμένες τεχνικές και κριτήρια. Να αξιολογούν αν μια είδηση είναι απάτη, υπερβολή ή ψευδής. Να αναγνωρίζουν τα clickbait.

Δραστηριότητα 5 Παραπλανητικό και ψευδές περιεχόμενο Απαιτούμενη Υποδομή – Οδηγίες Για την υλοποίηση της δραστηριότητας απαιτείται: Η/Υ με πρόσβαση στο διαδίκτυο και βιντεοπροβολέας Κριτήρια για την αξιολόγηση πληροφορίας: The Crap Test , διαθέσιμο στο http://www.workliteracy.com/pages/the-crap-test/ Το άρθρο «ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΣ!!!! ''ΦΟΝΙΚΟΣ'' ΤΥΦΩΝΑΣ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!!!». διαθέσιμο στο http://www.volcanotimes.com/2015/01/blog- post_15.html Το Φύλλο Εργασίας eSL+_EL04_Exercise _2.docx.

Δραστηριότητα 5 Παραπλανητικό και ψευδές περιεχόμενο

Δραστηριότητα 5 Παραπλανητικό και ψευδές περιεχόμενο Περιγραφή Σεναρίου (1/3) Ο εκπαιδευτικός οργανώνει την τάξη σε μικρές ομάδες και τους αναθέτει να διαβάσουν διαδικτυακά το άρθρο «ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΣ!!!! ''ΦΟΝΙΚΟΣ'' ΤΥΦΩΝΑΣ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!!!».

Δραστηριότητα 5 Παραπλανητικό και ψευδές περιεχόμενο Περιγραφή Σεναρίου (2/3) Στη συνέχεια οι μαθητές συμπληρώσουν το Φύλλο Εργασίας eSl+_EL04_Exercise _2.docx στο οποίο μεταξύ των άλλων, τους ζητείτε να παρατηρήσουν και να διερευνήσουν: Την μορφοποίηση του τίτλου Την συνοδευτική εικόνα Την μορφοποίηση του κειμένου Τους υπερσυνδέσμους (αν λειτουργούν, πού οδηγούν) Αν το άρθρο είναι ενυπόγραφο, πότε δημοσιεύτηκε, αν υπάρχουν στοιχεία επικοινωνίας Την κατάληξη στην url, αν έχει διαφημίσεις Αν το περιεχόμενο συμφωνεί με τον τίτλο.

Δραστηριότητα 5 Παραπλανητικό και ψευδές περιεχόμενο Περιγραφή Σεναρίου (3/3) Εναλλακτικά, ο εκπαιδευτικός μπορεί να προβάλει το άρθρο στον βιντεοπροβολέα και η συμπλήρωση του Φύλλου Εργασίας να γίνει στην Ολομέλεια. Στη συνέχεια ζητά από τους μαθητές να ψηφίσουν, αν θεωρούν το άρθρο αξιόπιστο ή όχι. Τους παροτρύνει να κάνουν αναζήτηση με τον ίδιο τίτλο και να ελέγξουν τα σχόλια χρηστών και αν υπάρχουν αναδημοσιεύσεις. Τέλος, τους παροτρύνει να αναρωτηθούν: “Ποιος είναι ο λόγος που γράφτηκε το άρθρο;” καθώς και να συζητήσουν τους όρους : Like Farming, Clickbait, Hoax, Fake News.

Δραστηριότητα 6 Αυτοαξιολόγηση Δραστηριότητα 6 Αυτοαξιολόγηση Επίπεδο: L2- Μέτρια Διάρκεια: 10 λεπτά

Δραστηριότητα 6 Αυτοαξιολόγηση Σύντομη Περιγραφή & Στόχοι Δραστηριότητας Στην παρούσα δραστηριότητα οι μαθητές «τρέχουν» ένα κουίζ σε φορητές Android συσκευές. Στόχοι Να αυτο-αξιολογήσουν τις γνώσεις και δεξιότητες που απέκτησαν.

Δραστηριότητα 6 Αυτοαξιολόγηση Απαιτούμενη Υποδομή – Οδηγίες Για την υλοποίηση της δραστηριότητας απαιτείται: Φορητές Android συσκευές, εναλλακτικά λογισμικό προσομοίωσης Android σε PC, όπως το BlueStacks για PC. Το κουίζ, διαθέσιμο στο Google Play https://play.google.com/store/apps/details?id=appinventor.ai_tryfonidoustella.eSLPLUS_cl ock Το κουίζ σε έντυπη μορφή, όπως αυτή παρατίθεται στο αρχείο eSL+_EL04_Exercise _1.docx.

Δραστηριότητα 6 Αυτοαξιολόγηση Σενάριο Το κουίζ αποτελείται από 16 ερωτήσεις πολλαπλών επιλογών και εκτελείται σε συσκευές Android ή σε υπολογιστή με χρήση λογισμικού προσομοίωσης Android. Οι μαθητές μπορούν να εκτελέσουν το κουίζ Αυτοαξιολόγης είτε στο σπίτι, είτε στο σχολείο, αν αυτό είναι δυνατό. Εναλλακτικά μπορεί ο εκπαιδευτικός να το εκτελέσει σε υπολογιστή και με χρήση βιντεοπροβολέα, να το παρουσιάσει στην τάξη. Επιπρόσθετα μπορεί να το διανείμει στους μαθητές, σε έντυπη μορφή, όπως αυτή παρατίθεται στο αρχείο eSL+_EL04_Exercise _1.docx. Σημείωση: Το κουίζ, μπορεί να δοθεί στους μαθητές ως δραστηριότητα αφόρμησης , στην αρχή του εκπαιδευτικού σεναρίου.