Είδη επιχειρήσεων.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
« Βελτιστοποιώντας τη χρήση της γνώσης στη διαμόρφωση δημοσίων πολιτικών και στην ανάπτυξη επιχειρηματικής δραστηριότητας. Η στρατηγική σημασία της ανοιχτής.
Advertisements

ΠΕΛΑΤΟΚΕΝΤΡΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ Νίκος Τσάμης Γ. Διευθυντής Μηχανικός Η/Υ & Πληροφορικής, ΜΒΑ Επενδύσεις σε Νέες Τεχνολογίες.
Μήπως έχουμε ακρίβεια «Ελληνικής κατασκευής;» Γιώργος Μπάλτας Αναπληρωτής Καθηγητής Τμήμα Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Στόχος του προγράμματος
Τι είναι Franchise;(δικαιόχρηση)
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ» ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2011.
Ευάγγελος Μαρτιγόπουλος Διευθύνων Σύμβουλος COSMOTE
Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης
Βιώσιμη Επιχειρηματικότητα στην Αθήνα
WIFI-Aσύρματα Δίκτυα.
ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ & ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗ ΙΔΕΑ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΣΧΕΔΙΟ. ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ • αναγκάζει τους επιχειρηματίες να σκεφτούν τα σημαντικά ζητήματα μιας επιχείρησης. • εξετάζει όλες.
Πρόσφατα μια ομάδα Ελλήνων επιχειρηματιών προερχόμενων τόσο από το κλασικό εμπόριο όσο και από τον χώρο του Internet Marketing, ένωσαν τις «δυνάμεις»
Κεφάλαιο 8 Η νέα οικονομία 8.1 Η μετάβαση από την παλιά στη νέα οικονομία. 8.2 Η έννοια και το περιεχόμενο της νέας ψηφιακής οικονομίας. 8.3 Οι κυριότερες.
Το Οικονομικό Κλίμα και οι Αγορές Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών το Νοεμβρίου 2009 Δρ. Έλλη Παγουρτζή Πρόεδρος Δ.Σ Παρατηρητήριο για την ΚτΠ 11.
Σημεία-κλειδιά για την επιτυχία Νίκος Σταθόπουλος
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα καινοτομιών για νέες μικρές επιχειρήσεις Γιάννης Μουρατίδης MSc, Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης Συνεργάτης Μονάδας Καινοτομίας.
Καινοτομία, Επιχειρηματικότητα, Εκπαίδευση Σπύρος Μακρυδάκης.
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Πρόγραμμα LEONARDO DA VINCI Έργο PREMEQ «Εφαρμογή του PREMEQ στις τράπεζες» Η περίπτωση της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδος Μαρία Τερλιξίδου.
Ν. Δημητριάδης/ STRATIS ΕΠΕ 1 13 Μαϊου Η Προοπτική της Ευρυζωνικότητας στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας 1 10 Μαϊου Αμφιλοχία «Αξιοποίηση της.
ΜΑΘΗΜΑ: ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΕΦΟΔΙΑΤΙΚΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ.  E.R.P μπορούμε να πούμε ότι είναι ένα επιχειρησιακό εργαλείο ελέγχου, παρακολούθησης και συντονισμού των διαδικασιών.
ΠΙΝΑΚΑΣ ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ (BALANCED SCORECARD)
Διάγραμμα 10.1: Η εφοδιαστική αλυσίδα του μέλλοντος Εικονικά δίκτυα Βασισμένο στην πληροφορία Προσανατολισμένο στην αξία για τον πελάτη Αυριανό μοντέλο.
ΤΟ FRANCHISING ΚΑΙ Η ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΤΟΥ. ΣΚΟΠΟΣ  Σκοπός αυτής της εργασίας είναι να εισάγει τον αναγνώστη στην βασική φιλοσοφία και θεωρία του χρηματοδοτικού.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ(ΣΕΡΡΕΣ) ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΙΡΗΣΕΩΝ Παρουσίαση Πτυχιακής Εργασίας Η.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ
Τεχνολογία ΛογισμικούSlide 1 Τεχνολογία Απαιτήσεων u Καθορίζει τι θέλει ο πελάτης από ένα σύστημα λογισμικού.
ΕΡΓΑΣΙΑ Επιχειρηματικό Σχέδιο. Σκοπός Κατάρτιση συνοπτικού επιχειρηματικού σχεδίου για τη δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος.
52 ΧΡΗΣΗ & ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ Η/Υ. 53 ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ.
Γεωργία Χ. Αγγελιδάκη Δικηγόρος Διαπιστευμένη Διαμεσολαβήτρια του Υπουργείου Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
1 Στρατηγικό Μάνατζμεντ Τηλεπικοινωνιών Ιεράρχηση Στρατηγικής –Επίπεδα Στρατηγικής.
Aθήνα,16 Νοεμβριου Η Στρατηγική της Έξυπνης Εξειδίκευσης Συνδέει: την έρευνα και καινοτομία με την οικονομική ανάπτυξη με νέους τρόπους όπως είναι.
Κεφαλαιο 5 Τιμολόγηση Υπηρεσιών.
9/27/2016 Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης 1.  Πολλοί επιτυχημένοι ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων ξεκινούν μια καινούρια επιχείρηση επειδή επιδιώκουν οι άλλοι.
Οι θέσεις του Επιμελητηρίου Ρεθύμνης και του Βιοτεχνικού Πάρκου Ρεθύμνης Α.Ε για το Περιφερειακό Πόλο Καινοτομίας Κρήτης Αποτελέσματα ανοικτής διαβούλευσης.
Ελληνικά Ταχυδρομεία Α.Ε. Χρήστος Βαρσάμης Διευθύνων Σύμβουλος Ρυθμιστικό Πλαίσιο Ταχυδρομικής Αγοράς – Ρόλος της Ε.Ε.Τ.Τ. 1.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΉ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΉ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΌΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΌΣ ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΊΟ ΠΟΙΌΤΗΤΑΣ Διοίκηση Ολικής Ποιότητας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας.
ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ – ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ 11/14/ Κοινωνία στην Οικονομία της Γνώσης.
Αγορά Εργασίας - Καινοτομία στην Οικονομία της Γνώσης
Επιλογή Κατάλληλης Επιχείρησης
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
Οδηγός Παρουσίασης Επιχειρηματικής Ιδέας
Ενοτητα 1. διεθνη επιχειρηματικη δραστηριοτητα
Αξιολόγηση Εναλλακτικών Επιλογών.
Ηλεκτρονικό Επιχειρείν
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις
OASIS PALACE.
ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΤΗΣ ΕΤΕΑΝ ΑΕ
Η βιομηχανία στον 21ο αιώνα
Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης Τηλ.:
Διάλεξη 8η: Ανταγωνιστικές Στρατηγικές Ανάπτυξης Αγοράς
Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης Τηλ.:
BUSINESS SUPPORT Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης Έναρξη νέας επιχείρησης.
Διοίκηση Ποιότητας Ενότητα 3: Το κόστος της ποιότητας - Βραβεία ποιότητας Διδάσκων: Τσέλιος Δημήτριος, Καθηγητής Εφαρμογών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
PROJECT Β! ΛΥΚΕΙΟΥ
Εκπαιδευτικό Σενάριο Επιχειρηματικότητας
Επιχειρηματικότητα Ενότητα # 7: Επίλογος. Σύνοψη
Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης Τηλ.:
ΔΙΕΘΝΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟ Επαγγελματική Εκπαίδευση και Αγορά Εργασίας
Η έννοια της επιχείρησης
Πολιτική Παιδεία Α’ Λυκείου Διδάσκων: Κοψιδάς Οδυσσέας
Επαναληπτική Διάλεξη Διοίκηση ΜΜΕ και Επιχειρηματικότητα (2017 – 18)
Η επιχείρηση ΜΗΤΣΙΟΥ ΕΛΕΝΗ που εδρεύει στην περιφέρεια ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ εντάχθηκε στη δράση «Αναβάθμιση πολύ μικρών & μικρών επιχειρήσεων για την.
Η επιχείρηση Κ. ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΚΑΙ ΣΙΑ ΟΕ που εδρεύει στην περιφέρεια ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ εντάχθηκε στη δράση «Αναβάθμιση πολύ μικρών & μικρών επιχειρήσεων.
Η επιχείρηση Π. ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ & Σ. ΣΙΔΕΡΗΣ Ο. Ε
Η επιχείρηση Α. ΒΟΥΛΓΑΡΕΛΗΣ ΚΑΙ ΣΙΑ Ε. Ε
Ψηφιακή ευκαιρία: μια μεγάλη ευκαιρία! Πως να την διεκδικήσετε;
Η επιχείρηση ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟ ΚΟΥΛΟΥΡΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Α. Ε
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Είδη επιχειρήσεων

Τα μονοπάτια της επιχειρηματικότητας Δημιουργία και ανάπτυξη νέας επιχείρησης. Κληρονομιά επιχείρησης. Εξασφάλιση δικαιωμάτων δικαιόχρησης. Εξαγορά υφιστάμενης επιχείρησης. Απόκτηση δικαιωμάτων χρήσης τεχνολογίας.

Τα μονοπάτια της επιχειρηματικότητας (συνέχεια) Επιχειρηματικές παράμετροι Δημιουργία νέας επιχείρησης Εξαγορά υφιστάμενης επιχείρησης Εξασφάλιση δικαιωμάτων δικαιόχρησης Εξασφάλιση δικαιωμάτων χρήσης τεχνολογίας Πελάτες Δεν υπάρχουν Υφίστανται Δεν υπάρχουν – Ενδεχόμενη προσέλκυση πελατών λόγω αναγνωρισιμότητας Θέση Απαιτείται Υφίσταται Ενδεχόμενη υποστήριξη δικαιοπάροχου Διοικητικός έλεγχος Ιδιοκτήτης Ιδιοκτήτης (εντός του πλαισίου που καθορίζει η σύμβαση) Ιδιοκτήτης (εντός συμφωνημένου πλαισίου) Λειτουργικός έλεγχος Μάρκετινγκ Υφίσταται (+/-) Ενδεχόμενη υποστήριξη – καθορισμός πλαισίου από δικαιοπάροχο Φήμη Δεν υπάρχει Εάν δεν υπήρχε, δεν θα είχε νόημα η δικαιόχρηση Ενδέχεται να υπάρχει Καταβολή δικαιωμάτων/τελών Δεν συνηθίζεται Ενδέχεται να απαιτηθεί Συνεχής Είναι πιθανή Χρηματοδότηση Ενδεχομένως να παρέχεται από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη

Είδη επιχειρήσεων Ποντίκια: Μικρές επιχειρήσεις που δεν μεγαλώνουν. Εδώ κατατάσσεται η μεγάλη μάζα των ΜΜΕ. Ελέφαντες: Μεγάλες κυρίαρχες επιχειρήσεις που απασχολούν πολύ προσωπικό αλλά προσφέρουν λίγες νέες θέσεις εργασίας. Συχνά αναζητούν υπεραξίες σε αναπτυσσόμενες χώρες. Γαζέλες: Μειοψηφία μικρών δυναμικών επιχειρήσεων που δημιουργούν μεγάλο αριθμό νέων θέσεων εργασίας. Σύμφωνα με τον ορισμό του ΟΟΣΑ (2002), απαιτείται ανάπτυξη τουλάχιστον 20% ετησίως σε ορίζοντα 3ετίας. Η ανάπτυξη μπορεί να μετρηθεί είτε με την αύξηση του αριθμού των εργαζομένων, είτε με τη μεγέθυνση του κύκλου εργασιών. Γορίλλες: Πρώην γαζέλες που αναπτυχθεί και έχουν επιφέρει ανατροπές στο επιχειρηματικό κατεστημένο (Facebook, Google). Ορισμένοι θεωρητικοί (Henrekson, 2005) υποστηρίζουν ότι οι αυτοαπασχολούμενοι και όσοι ιδρύουν ΜΜΕ δεν είναι πραγματικοί επιχειρηματίες, επειδή δεν έχουν τη φιλοδοξία να επεκταθούν. Οι επιχειρήσεις που αναπτύσσονται γρήγορα έχουν ιδιαίτερη σημασία για την εθνική οικονομία. Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα της Nokia, που συνέβαλε σημαντικά στην έξοδο της Φινλανδικής οικονομίας από την οικονομική κρίση που είχε περιπέσει έπειτα από την κατάρρευση της Σοβιετικής Ένωσης κατά τη δεκαετία του 90. Με την εξάπλωση των τεχνολογιών της πληροφορικής και των επικοινωνιών οι επιχειρήσεις αναπτύσσονται με πολύ ταχύτερους ρυθμούς από ότι στο παρελθόν. Πολλοί επιχειρηματικοί κολοσσοί είναι σχετικά νέοι σε ηλικία (Amazon, Google, Microsoft, Facebook κλπ).

υψηλές συγκεντρώσεις επιχειρήσεων τύπου γαζέλας απαντώνται στις χώρες της Αν. Ευρώπης (Βουλγαρία, Ρουμανία) λόγω του χαμηλού κόστους. Γαζέλες επίσης αναφύονται σε νέους κλάδους της βιομηχανίας και των υπηρεσιών, δεδομένου ότι εκεί υπάρχουν μεγάλα περιθώρια ανάπτυξης και ανοιχτά μερίδια αγοράς. συχνά οι ίδιες οι γαζέλες δημιουργούν νέες αγορές προϊόντων και υπηρεσιών (Facebook, Amazon Οι γαζέλες δεν έχουν προδιαγεγραμμένη πορεία. Μερικές εξελίσσονται σε γορίλλες, ενώ άλλες ΜΜΕ λειτουργούν σαν γαζέλες για ένα χρονικό διάστημα και μετά σταματά η ανάπτυξή τους. Ασάφεια επίσης επικρατεί σχετικά με τους κλάδους όπου ακμάζουν οι γαζέλες. Από έρευνα σε Φινλανδικές επιχειρήσεις διαπιστώθηκε ότι πέρα από τη Nokia, οι γαζέλες στον κλάδο των επικοινωνιών ήσαν ελάχιστες, αντίθετα εντοπίστηκαν αρκετές στο εμπόριο και τις υπηρεσίες. Στη Ν. Κορέα γαζέλες εντοπίστηκαν κυρίως σε κλάδους χαμηλής τεχνολογίας. Η καινοτομία των επιχειρήσεων αυτού του τύπου αφορά όλες τις λειτουργίες της επιχείρησης (διανομή, οργάνωση, ποιότητα εξυπηρέτησης κλπ).