ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΜΕΛΩΝ (MEMBER MANAGEMENT)

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 1.1 Τεχνικές δεξιότητες και προσόντα.
Advertisements

Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
Παρουσίαση λειτουργίας εφαρμογής extra Διαχείριση Ταμείου
ΤΕΠΨΤΑθήνα 6/6/2005 ΜΟΔ α.ε. – Τ.Ε.Π.Ψ.Τ. Ενημέρωση για θέματα υποστήριξης Γραφείων Ο.Π.Σ.
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ-ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΜΑΘΗΜΑ : ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ.
Δημοτικός Οργανισμός Υγείας & Κοινωνικών Θεμάτων Δήμου Βόλου Δίκτυο Εθελοντών Κοινωνικής Προσφοράς του Δ.Ο.Υ.Κ “ Volo”
WIFI-Aσύρματα Δίκτυα.
Slide 1 Δίκτυα Τηλεπικοινωνιών ENOTHTA 7 η ΔΙΑΚΙΝΗΣΗ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΩΝ ΚΛΗΣΕΩΝ (ΜΕΡΟΣ Α’) 1. ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ  Εκτός από τις τερματικές.
Το μάθημα της Πληροφορικής Η πραγματικότητα σήμερα!!! ΗΥ-302:Διδακτική της Πληροφορικής Επιμέλεια-Παρουσίαση Γεωργία Αδαμοπούλου Εύα Νοικοκυράκη.
Καλώς ήρθατε ! Ετοιμάζεστε να παρακολουθήσετε την παρουσίαση της εφαρμογής Copyright © iBS LTD, all rights reserved.
ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΜΕΣΩ ΚΙΝΗΤΩΝ ΣΥΣΚΕΥΩΝ:  Υπηρεσίες Κινητής Διακυβέρνησης  Αξιολόγηση Ποιότητας Υπηρεσιών μέσω Κινητών Συσκευών Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΑΝΑΤΑΞΗΣ ΤΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΥΤΑΝΙΑ ΔΡΑΣΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ● Η δράση της συμβουλευτικής περιλαμβάνει όλες εκείνες.
Διαχείριση εργασιακού άγχους στην EDUCACONSULT M&J Consulting Παρντουμπίτσε, Δημοκρατία της Τσεχίας
ΠOΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ; Σχετικά με την εταιρεία μας παρέχουμε εξελιγμένες λύσεις για την οργάνωση επιχειρήσεων, μοναδικές προτάσεις μάρκετινγκ με τα προνόμια που.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
Γραφείο Διασύνδεσης Βιογραφικό Σημείωμα
Induction Course/Πρόγραμμα ένταξης στην εταιρία Το πρόγραμμα αυτό προσφέρει τα μέσα που χρειάζονται για την επιτυχημένη ένταξη νέων υπαλλήλων σε μια εταιρία.
ΤΜΗΜΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΝΙΚΟΣ ΓΑΛΑΝΟΣ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΒΑΠΟΡΙΔΗΣ, ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΔΑΜΙΓΟΣ, ΓΙΑΝΝΗΣ ΕγγλΕζοΣ, ΕΛΕΝΗ ΑΡΧΟΝΤΗ, ΚΥΡΙΑΚΗ ΔΕΥΤΕΡΑΙΟΥ. ομφάκινον.
Απομακρυσμένη Εκπαίδευση
Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού (ΙΙ)
ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΘΕΜΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΕΣΤΙΑΣΗΣ.
Εποπτεία και διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού
Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΩΝ ΔΙΚΤΥΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ - FACEBOOK
«Χρονοδιάγραμμα Ενεργειών» ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΙΑΛΥΣΟΥ Ανιχνεύω, Γνωρίζω, Αγαπώ.
Τεχνολογία ΛογισμικούSlide 1 Τεχνολογία Απαιτήσεων u Καθορίζει τι θέλει ο πελάτης από ένα σύστημα λογισμικού.
Εκτίμηση της Απόδοσης των Οργανισμών Αθλητικής Αναψυχής
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Η ΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΤΩΝ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΩΝ ΣΗΜΕΡΑ
Διαχειριστείτε έξυπνα τη Reception σας και δημιουργήστε στο χώρο αναμονής του καταστήματός σας ένα ευχάριστο περιβάλλον με σωστή και άμεση εξυπηρέτηση!
ΔΙΑΛΕΞΗ 5η Μέθοδοι οργάνωσης νοσηλευτικής εργασίας Κατά ασθενή μέθοδος
Γυμνάστρια\Γυμναστής Ορισμός: Ο γυμναστής φροντίζει για την σωματική άσκηση και καλή φυσική κατάσταση των αθλητών ή άλλων ατόμων, προτείνοντας και εφαρμόζοντας.
Πρακτικές Σχεδιασμού Μαθήματος. Πρακτικές καλού σχεδιασμού μαθήματος Η συγκέντρωση του εκπαιδευτικού υλικού και η οργάνωση στο eclass γίνεται πλέον σε.
ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ SERVQUAL.
Μέρος 1 Εισαγωγή στα Πληροφοριακά Συστήματα. 22/9/20162 Περιεχόμενα  Βασικές έννοιες Πληροφοριακών Συστημάτων  Απαιτήσεις των σύγχρονων επιχειρήσεων.
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες και Δημόσιες Σχέσεις Αθανάσιος Σ. Δερμετζόπουλος, MSc. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Κατ. Διοίκησης Τουριστικών.
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΥΓΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ. Βήματα ανάπτυξης εκπαιδευτικού προγράμματος στην κοινότητα Εντοπισμός μιας ειδικής για ένα πληθυσμό ανάγκης για μάθηση.
Η ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΣΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΥ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟΥ.
MATERIALS AND EQUIPMENT ΥΛΙΚΑ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΚΑΙ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ.
Διάλεξη 10 η ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ (MIS) TEI Κρήτης Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
Βασικός σχεδιασμός για την κατάρτιση προϋπολογισμού Βασικός σχεδιασμός για την κατάρτιση προϋπολογισμού Διαδικασίες κατάρτισης προϋπολογισμού Διαδικασίες.
ΣΤΟΧΟΙ της ΠΥΛΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Ηλεκτρονική Διαχείριση & Αρχειοθέτηση Εγγράφων
ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ ΤΩΝ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΩΝ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ-ΙΔΙΩΤΙΚΟΤΗΤΑ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ-ΙΔΙΩΤΙΚΟΤΗΤΑ
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: ΧΡΟΝΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΡΓΩΝ
Kiosk & Retail.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Παίρνω τον έλεγχο: Βρίσκω τον δρόμο αντιμετωπίζοντας την ανεργία
ΜΕΤΑΒΟΛΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ
Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης Τηλ.:
Φάκελος Αξιολόγησης για Νηπιαγωγείο
Το ερωτηματολόγιο Μεθοδολογία έρευνας.
Ανάλυση και σχεδιασμόσ πληροφοριακών συστημάτων
ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ ΦΡΟΝΤΙΔΑΣ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ
Τσίτσκαρη Ε. ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ… Τσίτσκαρη Ε.
Ανάπτυξη & Υλοποίηση Δημοτικών Προγραμμάτων Άσκησης - Αναψυχής
Διαχείρηση Έργων Πληροφορικής
Μαθησιακοί στόχοι κεφαλαίου
Τσίτσκαρη Ε. ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ Μάθημα 263 Τσίτσκαρη Ε.
Λίγα λόγια για τα προσωπικά δεδομένα
Σχεσιακεσ βασεισ δεδομενων
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 6η: Δευτερογενή Δεδομένα: Τύποι δευτερογενών δεδομένων Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης Τηλ.:
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: ΧΡΟΝΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΡΓΩΝ
Οι απόψεις των μαθητών του σχολείου μας για τα βιντεοπαιχνίδια
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΜΕΛΩΝ (MEMBER MANAGEMENT) Ε. Τσίτσκαρη

Αναγνώριση της διαφορετικότητας του κλάδου Ο κλάδος των γυμναστηρίων παραδοσιακά παρουσιάζει το μεγαλύτερο ποσοστό μελών που τα παρατούν (Rintjema, 1998) Ένα γυμναστήριο τα «πάει καλά», αν μόλις ένα 11-16% των συμμετεχόντων τα παρατήσει… (Chaet, 1994) Από τα 1000 μέλη, αν αποχωρήσουν 110-160 για λόγους διαφορετικούς από μία μετακόμιση, ασθένεια/τραυματισμό ή θάνατο. Εκτός αυτού, ο κλάδος αντιμετωπίζει ιδιαιτέρως έντονα το φαινόμενο της εποχικότητας

Αναγνώριση της διαφορετικότητας του κλάδου Εξατομικευμένων!!!! Ιδιαιτέρως σημαντική η ανάπτυξη μάρκετινγκ σχέσεων με τους πελάτες Ιδιαιτέρως σημαντική η ανάπτυξη ενεργειών για τη διατήρηση των πελατών Ιδιαιτέρως σημαντική η κατανόηση των πελατών

Απαραίτητη… Καταγραφή δεδομένων των μελών… Πώς;;;;;;;; Διατήρηση αρχείου των αποτελεσμάτων … τακτική (πιθανά και 3 ή 4 φορές το χρόνο) διεξαγωγή ερευνών…

1. Καταρχάς…. Συλλογή δεδομένων των μελών με την εγγραφή… Τι πρέπει να μάθουμε;;;;;

ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΜΕΛΩΝ ΑΙΤΗΣΗ ΜΕΛΟΥΣ Διαφέρει από γυμναστήριο σε γυμναστήριο, ανάλογα με τις πληροφορίες που επιθυμεί το καθένα να συλλέξει – καλό είναι να γίνεται σε συνεργασία με το νομικό σύμβουλο του οργανισμού Ενδεικτικά πρέπει να περιλαμβάνει: Τους όρους της ιδιότητας μέλους, Τα μέρη που συμφωνούν, Τα βασικά δημογραφικά χαρακτηριστικά τους (όνομα, φύλο, ημερομηνία γέννησης, διευθύνσεις, τηλέφωνα, κ.α.), Βασικές οικονομικές πληροφορίες + τρόπους πληρωμής, Πολιτικές & υποχρεώσεις κατά τη λήξη της ιδιότητας μέλους, Επιπλέον δημογραφικά που είναι καλό να ζητηθούν εξ αρχής: επάγγελμα, πληροφορίες αναφορικά με τη δουλειά του/της, οικογενειακή κατάσταση, παιδιά (ονόματα + ηλικίες), όνομα & τηλέφωνα του γιατρού του/της, προβλήματα υγείας, κ.α.

2. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ: ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΜΕΛΩΝ 2. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ: ποσό, πακέτα προσφορών, λογαριασμούς τραπέζης, συνεργασία με τράπεζες, τρόποι πληρωμής

2. Καταγραφή της χρήσης του γυμναστηρίου από τα μέλη… Παρακολούθηση καθημερινής προσέλευσης Αριθμός μελών που χρησιμοποιούν το γυμναστήριο σε καθημερινή βάση Προσέλευση ανά ώρα της ημέρας Προσέλευση ανά ημέρα της εβδομάδας Δραστηριότητες που κυρίως χρησιμοποιούνται

Ποια στοιχεία θεωρείτε σημαντικά να υπάρχουν στη βάση δεδομένων ενός γυμναστηρίου;;;;;; Γιατί;;;;;; .. … ….

ΒΑΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ Η σωστή διαχείριση μίας βάσης δεδομένων δεν περιλαμβάνει μόνο τη διατήρηση ασφαλών, ακριβών & ολοκληρωμένων δημογραφικών & χρεωστικών πληροφοριών αλλά και τη συλλογή & χρήση αυτού του πλούτου των πληροφοριών προκειμένου να βελτιστοποιηθεί η διατήρηση των πελατών. Η διαχείριση μίας βάσεως δεδομένων μπορεί να αποτελέσει αποκλειστική απασχόληση. Οι πληροφορίες θα πρέπει να εισάγονται συχνά στη βάση & να είναι όσο το δυνατόν πιο σχολαστικές.

ΤΡΟΠΟΙ ΣΥΛΛΟΓΗΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ: 1. Χειρωνακτικός: Χρήσιμος σε μικρούς οργανισμούς, Ενημέρωση του προσωπικού αρχείου του κάθε πελάτη, Μπορεί ανά πάσα στιγμή να βρεθεί στη διάθεση όποιου τον αναζητήσει Δε δίνει συνολικές πληροφορίες για τις τάσεις & δεν μπορεί να προσφέρει λεπτομερείς αναφορές για τα διάφορα θέματα που μπορεί να ενδιαφέρουν τον οργανισμό.

ΤΡΟΠΟΙ ΣΥΛΛΟΓΗΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ: 2. Μέσω υπολογιστή: Κάθε οργανισμός που επιθυμεί να παραμείνει ανταγωνιστικός θα πρέπει να κρατάει αρχεία σε Η/Υ, Αποτελεί την πλέον αποτελεσματική επένδυση ελάττωσης του κόστους, Η αναζήτηση & η εξεύρεση των δεδομένων που ενδιαφέρουν (π.χ. τους καπνιστές ή εκτύπωση διευθύνσεων) γλιτώνει από πολλές εργατοώρες, Η σημασία του έγκειται στη δυνατότητα πρόσβασης σε μεγάλο όγκο πληροφοριών (π.χ. καθορισμός των δημογραφικών χαρακτηριστικών των υπαρχόντων μελών ή παρακολούθηση των πληρωμών, κ.α.)

Ενδεικτικά Ερωτήματα….: Η χρήση παραμένει στα επίπεδα της προηγούμενης εβδομάδας/μήνα;;; Οι συνολικές συνδρομές παραμένουν σταθερές; Έχουμε τον ίδιο ρυθμό χρήσης με την προηγούμενο χρόνο (λόγω εποχικότητας καλό θα είναι να εξετάζεται το ίδιο φαινόμενο σε διαφορετικές εποχές) Η προσέλευση είναι η ίδια καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας; Ποιες ώρες παρατηρείται εντονότερη χρήση της εγκατάστασης; Σε ποια προγράμματα/χώρους; Ποιες είναι οι πιο πολυσύχναστες ημέρες; Δικαιολογούνται οι ώρες λειτουργίας του γυμναστηρίου; Δικαιολογούνται οι ώρες απασχόλησης του προσωπικού; ….. Άλλο;

Επιτυγχάνεται… ΣΥΣΤΗΜΑ Η/Υ ΚΑΙ BAR-CODE (ΚΑΡΤΑ ΜΕΛΟΥΣ) ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΒΑΣΗΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΟ ΧΡΗΣΗ ΕΙΔΙΚΩΝ ΚΑΡΤΕΛΩΝ

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΙΑΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗΣ ΒΑΣΗΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ Από τη δημιουργία της….: Προκαθορισμός των πληροφοριών που επιθυμούμε, Συλλογή τους από την αρχή της εγγραφής ενός μέλους, Γνωρίζοντας τις πληροφορίες που επιθυμούμε να συλλέξουμε για τους πελάτες μας βοηθούμε & καθοδηγούμε τους προγραμματιστές να ετοιμάσουν τη βάση, Η συλλογή των δεδομένων μέσω της κατάλληλης βάσης βοηθάει όλα τα πιθανά τμήματα του οργανισμού αλλά και το προσωπικό αυτού… γυμναστές το τμήμα μάρκετινγκ το οικονομικό τμήμα

ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΥΓΕΙΑΣ: Το προσωπικό ενός γυμναστηρίου θα πρέπει να ανατρέχει στο ιστορικό υγείας των μελών για να: περιορίσει ή απαγορέψει συγκεκριμένες δραστηριότητες Ελέγξει τους προσωπικούς στόχους των πελατών αναφορικά με το πρόγραμμα που ακολουθούν Η πιθανότητα διατήρησης ενός μέλους αυξάνεται όταν οι στόχοι & τα επιθυμητά αποτελέσματά του επιτυγχάνονται

Ανάλογα με τα αποτελέσματα… ΚΑΘΟΔΗΓΗΣΗ & ΑΝΑΦΟΡΕΣ: Παροχές, πακέτα προσφορών, περιοδικές προσφορές, βραβεία, εκπτώσεις, κ.α. προς τα μέλη Με βάση τα δεδομένα που επιλέγουμε εκείνη τη χρονική περίοδο (π.χ. έχασε κάποια κιλά ή συνεχόμενες παρουσίες κ.α.) Προτροπή για τη χρήση κάποιου άλλου προγράμματος ή μέρους της εγκατάστασης Πρόσκληση σε μέλος της οικογένειας ή φίλο/η Τιμολόγηση/πακέτο ή διαμόρφωση τιμής Χρήση ταχυδρομικής λίστας και άλλων τρόπων επικοινωνίας

3. Τακτικές περιοδικές έρευνες για τα μέλη… Τι πληροφορίες θα πρέπει να συλλέγονται;;;;;

ΕΤΗΣΙΕΣ ΕΡΕΥΝΕΣ ΣΤΑ ΜΕΛΗ: Οι ετήσιες μελέτες δίνουν τη δυνατότητα στα μέλη να παρέχουν τις απόψεις τους, τι απολαμβάνουν αλλά και τι είναι αυτό/αυτά που δεν τους ικανοποιούν από τον οργανισμό, Συζητείστε τα αποτελέσματα τις έρευνας ανοιχτά τόσο με το προσωπικό όσο και με τα μέλη σας, Ανακοινώστε τις προσπάθειές σας, π.χ. σε πίνακα ανακοινώσεων.

4. Συνεντεύξεις αποχώρησης… Η προσεκτική συλλογή των αιτιών αποχώρησης μπορεί να βοηθήσει τον οργανισμό στην προσπάθειας βελτίωσής του: Πόσο καιρό ήσασταν μέλος; Συνολική αξιολόγηση του γυμναστηρίου (1-2-3-4-5), Λόγοι αποχώρησης, Αναφέρετε τι σας άρεσε, Αναφέρετε τι θα θέλατε να βελτιωθεί, Τι σας δυσαρέστησε; Θα ξαναγινόσασταν μέλος του γυμναστηρίου & κάτω από ποιες συνθήκες;

ΛΟΓΟΙ ΑΠΟΧΩΡΗΣΗΣ: ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΟΙ: Έλλειψη ενδιαφέροντος, Έλλειψη χρήσης, Έλλειψη χρόνου, Μη σωστή διατήρηση του χώρου & του εξοπλισμού, Έλλειψη καθαριότητας, Απουσία σωστά εκπαιδευμένου προσωπικού, Μη δυνατότητα κράτηση παιδιών, Απουσία των αναμενόμενων αποτελεσμάτων, Απουσία κινήτρου, Απουσία δημιουργικών προγραμμάτων που να παρακινούν, Συνωστισμός ατόμων, Αίσθηση αμηχανίας στο χώρο ΜΗ-ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΟΙ: Μετακόμιση, Οικονομικοί λόγοι, Παρατεταμένη αρρώστια, Θάνατος μέλους ή συγγενικού του προσώπου, Τραυματισμός, Η μη συνέπεια στις οικονομικές του υποχρεώσεις, Η μη συμμόρφωσή του στους κανόνες του γυμναστηρίου