Διαφημιστικά Πρότυπα Εθισμός στα Games

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Advertisements

Αναστοπούλου Μαριάννα Καθηγήτρια Μουσικής και Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού.
1ο ΘΕΜΑ ΠΑΙΔΕΙΑ ΠΑΙΔΕΙΑ=Το σύνολο των διαδικασιών με τις οποίες επιτυγχάνεται η πνευματική, η κοινωνική,η ηθική ολοκλήρωση του ατόμου. ΦΟΡΕΙΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ.
ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: Α 1 PROJECT.
Τι πρέπει να ξέρεις για το Γενικό Λύκειο. Όσα ακολουθούν παρακάτω προκύπτουν από την επεξεργασία του νόμου 4186/ΦΕΚ 193/ και τη συνέντευξη που.
Η νέα δομή του Γενικού Λυκείου  Ωρολόγια π ρογράμματα ανά τάξη  Τρό π ος π ροαγωγής και α π όλυσης  Παρουσιάζονται κατά σειρά :  Α ’ Λυκείου  Β ’
Κεφάλαιο 23 Η ζωή στις εύκρατες περιοχές. Εύκρατες περιοχές Εύκρατες ονομάζονται οι περιοχές που βρίσκονται ανάμεσα στην τροπική ζώνη και τις πολικές.
Σχολικό έτος B’ Λυκείου  Μαθήματα  Ομάδες προσανατολισμού Γ’ Λυκείου  Ομάδες προσανατολισμού  Επιστημονικά Πεδία
Αντιρατσιστική Εκ π αίδευση Βασικές αρχές ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΩΡΙΣ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕ ΑΝΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ.
Project Α’ Τετραμήνου Β’ Λυκέιου. Εισαγωγή  Μανιτάρι ονομάζεται κοινώς το ορατό μέρος πολυκύτταρων μυκήτων με τη χαρακτηριστική, συνήθως ομβρελοειδή.
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΥΤΡΩΝ ΑΙΔΗΨΟΥ Ερευνητική Εργασία (Project) Ομάδα 1 Αναστασιάδη Ανδριανή Στεργίου Μαρία - Ιωάννα Χασάϊ Φιορίντα Χουλιαράκη Αλεξάνδρα Ομάδα.
Κεφάλαιο 33 Οι σχέσεις των κρατών της Ευρώπης και η Ευρωπαϊκή Ένωση.
ΑΛΛΕΡΓΙΕΣ ΑΙΜΟΡΡΑΓΙΕΣ ΕΠΗΛΗΨΙΑ ΗΛΙΑΣΗ ΘΕΡΜΟΠΛΗΞΙΑ ΕΓΚΑΥΜΑΤΑ ΔΗΛΗΤΗΡΙΑΣΕΙΣ ΚΑΤΑΓΜΑΤΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΩΡΙΑ.
1 Ο ΕΠΑΛ ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ Α΄ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ( PROJECT) ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ : ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΥ ΒΙΚΤΩΡΙΑ ΑΜΠΕΡΙΑΔΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ.
AΘΛΗΤΙΣΜΟΣ 1.Ο αθλητισμός στην Αρχαία Ελλάδα Οι ρίζες του ελληνικού αθλητισμού μπορούν να αναζητηθούν στην Εποχή του Χαλκού. Στους ιστορικούς χρόνους οι.
Όνομα εκπαιδευτικών που συμμετέχουν :, Καλλιόπη Κάμπουρα. Γεωργία Κάσπαρη, Ανδριάνα Μπακόλα. Σχολική Μονάδα : 2 ο και 6 ο Νηπιαγωγείο Χίου. Σχολική τάξη.
Θέμα Εργασίας : ΙΡΙΔΙΣΜΟΣ Project : 5 Μανιφάβα Αλεξάνδρα.
ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΠΑΠΑΝΤΩΝΙΟΥ ΤΑ ΨΗΛΑ ΒΟΥΝΑ PROJECT Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ.
Κεφάλαιο 28 Η χλωρίδα και η πανίδα – Η βλάστηση της Ευρώπης.
ΑΡΙΣΤΟΤEΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗ ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ
ΝΕΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ………. Ν. 4186/2013 (ΦΕΚ 193)
Ερευνητική εργασία της Α΄ τάξης του ΓΕΛ Λουτρών Αιδηψού
Λουκία Μπάκα Μεταπτυχιακή Φοιτήτρια Αθήνα 2011
Η εκπαίδευση δεν ήταν πάντοτε όπως σήμερα ….
2η ΔΙΑΛΕΞΗ ΕΡΓΟ.
Η ΕΙΡΗΝΗ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ ΤΑΞΗ-ΤΜΗΜΑ: Α’2 ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΜΑΘΗΜΑ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ:
Project: ΟΙ ΜΙΚΡΟΕΛΕΓΚΤΕΣ στη ζωΗ μαΣ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΤΖΕΚΤ (PROJECT)
Περιβαλλοντολόγοι :Παρουσίαση 2
Άννα Κυπαρισσού,Γιουτζίν Κασεμάι.
67ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
Στισ γειτονιεσ των Αστεγων
Ενημέρωση για το Σεπτέμβριος, 2017 Κων/νος Παραστατίδης
Εργασία Β’ Λυκείου Μάθημα: Project
ΞΕΝΑΓΟΙ Η ομάδα μας αποτελείται από άτομα τα οποία συνεργάστηκαν και ολοκλήρωσαν την εργασία της ξενάγησης.
Κεφάλαιο 22 Η ζωή στα τροπικά δάση.
ΜΕΛΕΤΗ ΤΟΥ ΧΑΡΤΗ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΚΑΙ ΟΝΟΜΑΣΙΕΣ ΟΔΩΝ
…την Ερευνητική Εργασία (project) με θέμα την κοινωνική διάσταση του ελληνικού κινηματογράφου (Οικογένεια, θέση γυναίκας, σχέση δύο φύλων).
Ερευνητική Εργασία project Σχεδιασμός Έρευνας
Καρέκλη Ελένη Βοσινάκης Παντελής Ευαγγελακάκης Κωνσταντίνος
Το νερό στην λογοτεχνία
…PROJECT… ΑΝΔΕΙΣ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗ ΕΛΕΝΑ ΔΑΣΚΑΛΑΚΗ ΧΡΥΣΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΧΑΝΩΝ
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ-ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
Οδηγίες Α’ Λυκείου.
1 ο ΕΠΑ.Λ ΝΕΑΣ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑΣ Project A1
Η Ένταξη παιδιών με απώλεια ακοής στη γενική εκπαίδευση
ΛΙΠΙΔΙΑ.
Οι οδοί και η ιστορία τους
Γενικό λύκειο Νιγρίτας
Project: Εθισμός στο Internet
Project Κοκκινοπηλός Πένυ Εξαρχου Γ2.
Μαθηση για ολα τα παιδια
Η θέση και το φυσικό περιβάλλον της Νότιας Αμερικής
«Τα παιχνίδια των παππούδων και των γονέων μας πριν την επέλαση των ηλεκτρονικών» Project 2015.
ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΥΤΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Οργάνωση- Προγραμματισμός
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΟΥ PROJECT
Διάγραμμα Πορείας Σχεδιασμού
67ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
19η Περιφέρεια Προσχολικής Αγωγής
Νηπιαγωγείο Περιθωρείου 2007
Η ζωή στις πολικές περιοχές
Επιστημονική Υπεύθυνη: Αλεξάνδρα Ανδρούσου Επόπτης: Σταύρος Σταύρου
Εσθονία Project
Μουσειοπαιδαγωγικές δραστηριότητες
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ Β΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Αρχές Διοίκησης έργων βασικοί στόχοι κάθε έργου:
Project 2013 Γ΄ Ομάδα: Η πειθώ στον επιστημονικό λόγο
ΚΑΣΤΡΑ ΚΑΙ ΚΑΣΤΡΟΠΟΛΙΤΕΙΕΣ
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟΝ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Διαφημιστικά Πρότυπα Εθισμός στα Games Project 1 2015 - 2016 Κώστας Κατσαμάς Δημήτρης Κυριαζής Αλέξης Κληρονόμος

1. Μπορεί κάποιος να εθιστεί στο διαδίκτυο και τα video games;

2. Γιατί κάθονται οι νέοι τόσες πολλές ώρες καθημερινά μπροστά στον υπολογιστή; Εκεί τουλάχιστον είμαι κάποιος! Εκεί μπορώ να δίνω εγώ οδηγίες! Εκεί μου δίνουν λίγη προσοχή! Εκεί υπάρχει πάντα κάποιος! Εκεί μπορώ να ελέγχω/ κοντρολάρω τα πάντα! Εκεί βιώνω κάτι, δε βαριέμαι! Εκεί μπορώ να ξεχάσω τα πάντα! Εκεί μπορώ να βγάλω/ εκτονώσω όλο το θυμό μου!

Τι λένε οι έρευνες: Οι περισσότερες έρευνες συγκλίνουν στο συμπέρασμα πως, δεδομένου πως οι ώρες που περνούν οι gamers μπροστά από τις οθόνες ποικίλλουν από έξι έως δώδεκα την εβδομάδα, μόνο ένα 10 με 15% των χρηστών μπορούν να θεωρηθούν «εθισμένοι». Κι αυτό, όχι τόσο με βάση τις ώρες που παίζουν βιντεοπαιχνίδια ανά ημέρα ή ανά εβδομάδα, όσο με βάση την συμπεριφορά και τα συναισθήματα που εκδηλώνουν όταν βρίσκονται μακριά από τις κονσόλες ή τους υπολογιστές τους.

3. Πιθανά αίτια: Χάνετε την αίσθηση του χρόνου. Ανοίγετε, για παράδειγμα, τον υπολογιστή ή την κονσόλα με σκοπό να παίξετε ένα μισάωρο και την επόμενη φορά που κοιτάτε το ρολόι έχουν περάσει δυο ώρες. Παραμελείτε την κοινωνική σας ζωή.. Ενδιαφέρεστε όλο και λιγότερο για τα μέχρι πρότινος χόμπι σας, μιλάτε λιγότερο στο τηλέφωνο με τους φίλους σας κι έχετε όλο και λιγότερα πράγματα να τους πείτε.

Περνάτε μια δύσκολη φάση Περνάτε μια δύσκολη φάση. Πολλοί άνθρωποι χρησιμοποιούν τα βιντεοπαιχνίδια ως μια μορφή «ψυχοθεραπείας», απασχολώντας το μυαλό τους με αυτά για να μην σκέφτονται ένα δυσάρεστο γεγονός που τους συνέβη πρόσφατα.

Αρνείστε τα πάντα όταν σας ρωτούν Αρνείστε τα πάντα όταν σας ρωτούν. Οι εθισμένοι gamers δεν θεωρούν πως κάτι πηγαίνει στραβά απλά επειδή παίζουν πολλές ώρες, οι περισσότεροι, δε, δεν πιστεύουν ότι τίθεται καν θέμα εθισμού. Αν ερωτηθούν το πιθανότερο είναι να απαντήσουν κάτι «επιθετικά αμυντικό», όπως «εσύ γιατί πηγαίνεις γυμναστήριο/ χορό/ ταξίδια; Εγώ παίζω παιχνίδια. Χόμπι είναι, δεν ενοχλώ κανέναν». Έχετε ανάμεικτα συναισθήματα. Ξεκινάτε να παίζετε χαρούμενοι, αλλά όταν κλείνετε τελικά τον υπολογιστή ή την κονσόλα, η διάθεσή σας βρίσκεται στο ναδίρ, γιατί κατά βάθος συνειδητοποιείτε ότι έχετε σπαταλήσει όλο τον ελεύθερο χρόνο σας σε κάτι που δεν σας προσέφερε παρά στιγμιαία ικανοποίηση.

4. Πόσο εύκολο είναι λοιπόν να εθιστεί ένα παιδί στα ηλεκτρονικά και από τι εξαρτάται; Οι κίνδυνοι από την ανεξέλεγκτη χρήση του Διαδικτύου και από τα ηλεκτρονικά παιχνίδια είναι αρκετοί, γι' αυτό κρίνεται απαραίτητη η εκπαίδευση τόσο των εφήβων όσο και των γονέων. Οι κίνδυνοι εκπορεύονται από το γεγονός ότι όλα στο Διαδίκτυο είναι ανεξέλεγκτα. Συνεπώς είναι εύκολο στη σύγχρονη - ηλεκτρονική εποχή να εθιστεί ένας έφηβος/η σε ηλεκτρονικά παιχνίδια.

5. Η σωστή αντιμετώπιση Πώς θα πρέπει να προσεγγίσουν οι γονείς το παιδί εφ’ όσον αντιληφθούν ότι κάτι δεν πάει καλά; Σίγουρα όχι μέσω της πλήρους απαγόρευσης. Το πρώτο και πιο σημαντικό βήμα είναι να περιοριστεί η χρήση των βιντεοπαιχνιδιών σε λίγες ώρες την ημέρα – περί τις δύο ώρες ενδεικτικά. Επίσης, ο ηλεκτρονικός υπολογιστής ή η κονσόλα θα ήταν σκόπιμο να μην βρίσκεται στο δωμάτιο του εφήβου, ενώ χρήσιμο είναι παράλληλα με τη χρονικά περιορισμένη ενασχόληση με τα παιχνίδια να ενταχθεί στο εβδομαδιαίο πρόγραμμα και μία ομαδική δραστηριότητα.

Σίγουρα δεν θα είναι εύκολο, αλλά κάνοντας μικρά βήματα την φορά, δεν θα αργήσετε να δείτε τον χρόνο που περνάτε μπροστά στην οθόνη να μειώνεται θεαματικά. Μερικές δοκιμασμένες ιδέες είναι οι εξής:

- Δοκιμάστε ένα extreme sport - Δοκιμάστε ένα extreme sport. Δεν είναι ανάγκη να γραφτείτε σε ένα εξάμηνο πρόγραμμα εκμάθησης, που θα παρατήσετε από τη δεύτερη φορά γιατί το βαρεθήκατε. Μπορείτε να κανονίσετε μια κατάβαση rafting ή ένα canyoning με 2-3 καλούς φίλους. - Κανονίστε να βγείτε με τους πιο ενδιαφέροντες φίλους σας, ή ακόμα καλύτερα, εξομολογηθείτε τους το πρόβλημά σας και ζητήστε τους να σας «ξεσηκώνουν» για να βγείτε δυο-τρεις φορές την εβδομάδα, ή να σας παίρνουν τηλέφωνο για να μιλάτε, τα βράδια που είστε σπίτι.

Μαζέψτε την παρέα στο σπίτι για μια βραδιά με επιτραπέζια Μαζέψτε την παρέα στο σπίτι για μια βραδιά με επιτραπέζια. Έτσι, δεν θα σας λείψει ούτε το παιχνίδι, αλλά ούτε και η κοινωνική επαφή. Κανονίστε ένα μεγάλο ταξίδι. Είναι πολύ πιθανό ο λόγος για τον οποίο εθιστήκατε στα video games να ήταν η αντίδραση του μυαλού σας στη ρουτίνα της καθημερινότητας. Ακόμη και αν δεν έχετε αρκετά χρήματα ή υπόλοιπο αδείας για να κάνετε το ταξίδι την άλλη εβδομάδα, η οργάνωσή του, η αποταμίευση για αυτό και η αναζήτηση πληροφοριών από ανθρώπους που έχουν πάει ή μένουν ήδη στο μέρος που σκέφτεστε να επισκεφθείτε (το internet να είναι καλά, Γραφτείτε σε εθελοντικά προγράμματα Η αίσθηση ότι είστε χρήσιμοι σε κάποιον θα «αναπληρώσει» τις ώρες που υποσυνείδητα κατηγορείτε τον εαυτό σας ότι σπαταλά στα βιντεοπαιχνίδια, ενώ το ότι έχετε υποσχεθεί σε κάποιον να τον βοηθήσετε μια συγκεκριμένη ώρα, θα σας «αναγκάσει» να σηκωθείτε από την καρέκλα και να κλείσετε το παιχνίδι σας. Ψυχολογικό και πρακτικό κέρδος, δύο σε ένα.

6. Πότε θα χρειαστεί οι γονείς να ζητήσουν βοήθεια από κάποιον ειδικό; «Βασικό κριτήριο παραπομπής ενός εφήβου σε θεραπευτικό πλαίσιο αποτελεί η απώλεια της λειτουργικότητάς του στην καθημερινή του ζωή. Κανείς εθισμός δε παραμένει σταθερός στο χρόνο, πάντα επιδεινώνονται οι συνέπειες του φαινομένου. Οπότε κάθε γονιός, αν αισθάνεται ότι δε μπορεί να διαχειριστεί την κατάσταση, οφείλει να κινητοποιηθεί και να ζητήσει βοήθεια», καταλήγει ο ειδικός.

7. Απεξάρτηση και κοινωνική επανένταξη: Τα Κέντρα Απεξάρτησης και Κοινωνικής Επανένταξης, παρέχουν συμβουλευτική και ψυχολογική υποστήριξη για την ομαλή επανένταξη του χρήστη στο κοινωνικό σύνολο. Στο στάδιο αυτό στόχος είναι η οργάνωση της προσωπικής και κοινωνικής ζωής σε νέες βάσεις, με οικονομική ανεξαρτησία, υγιείς, υποστηρικτικές σχέσεις και δημιουργικούς στόχους.

Οι υπηρεσίες που παρέχουν τα κέντρα περιλαμβάνουν: • Δυνατότητα φιλοξενίας για το αρχικό μεταβατικό διάστημα και την αποτοξίνωση του θεραπευμένου. • Ατομική και ομαδική συμβουλευτική σε τακτική εξωτερική βάση. • Εκπαίδευση και κατάρτιση σε συνεργασία με εξειδικευμένους φορείς. • Επαγγελματικό προσανατολισμό και συμβουλευτική για την υποστήριξη της ένταξης στον κόσμο της εργασίας. • Ενημέρωση για τα πολιτικά, κοινωνικά και εργασιακά δικαιώματα και υποχρεώσεις. • Νομική υποστήριξη. • Μέριμνα για προβλήματα υγείας. • Εκπαίδευση για την πρόληψη της υποτροπής. • Συμβουλευτική οικογένειας και ζευγαριών.

Πηγές: http://teensgeneration.com/el/%CE%B8%CE%B5%CF%8C%CF%82-%CE%B2%CE%AF%CE%B2%CE%BB%CE%BF%CF%82/spielesucht-internetsucht/ http://www.in2life.gr/delight/hobbies/article/204614/ethismos-sta-video-games-yparhei.html http://www.apotoxinosi.gr/