Survey123® System Η “φωνή” του πελάτη σας.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Survey123® System Η “φωνή” του πελάτη σας. Διευθύνετε ένα Resort, ένα City Hotel, ή ένα Κρουαζιερόπλοιο; Είστε υπεύθυνος Marketing σε ξενοδοχειακή μονάδα;
Advertisements

1.Κλασικών και Ανθρωπιστικών Σπουδών 2. Ξένων Γλωσσών και Ευρωπαϊκών Σπουδών 3. Θετικών Επιστημών - Βιοεπιστημών – Πληροφορικής - Τεχνολογίας 4. Οικονομικών.
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ  Ευρώπη: Ήπειρος Ευρώπη: Ήπειρος  Η ιδέα της Ευρωπαϊκής Ένωσης Η ιδέα της Ευρωπαϊκής Ένωσης  Διεύρυνση Διεύρυνση  Τα σύμβολα της Ε. Ε.
ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ ΤΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΑΝΩΤΑΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ.
Γενική Συνέλευση, Τετάρτη 9 Μαρτίου ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΔΙΑΤΑΞΗ ● Γενική κατάσταση ● Οικονομικός απολογισμός 2015 – προϋπολογισμός 2016 ● Διοικητικός απολογισμός.
1 Οικονομικού Κλίματος & Προσδοκιών Αποτελέσματα Έρευνας: Δεκέμβριος 2015.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑ 1 ο. Ο όρος marketing είναι πολύ ευρύς και περιλαμβάνει όλες τις δραστηριότητες που γίνονται κατά τη διακίνηση των.
Δημιουργώντας έναν «ελκυστικό» υβριδικό χώρο Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας για την εκπαίδευση και την «εμπλοκή» των συμμετεχόντων σε.
ΚΑ1-Μαθησιακή Κινητικότητα Προσωπικού Σχολικής Εκπαίδευσης Τεχνική Ημερίδα Τομέας Σχολικής Εκπαίδευσης «Χρηματοοικονομικοί κανόνες διαχείρισης – Διενέργεια.
ONLINE ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ Παρουσιάζουν οι μαθητές: Γ Ι Ο Υ Λ Η Λ Ι Ο Υ Ν Η Ι Α Σ Ω Ν Α Σ Τ Α Σ Σ Η Σ.
ΟΙ ΚΥΡΙΟΤΕΡΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΣΥΛΛΟΓΗΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ Οι μέθοδοι συλλογής δεδομένων διαφέρουν μεταξύ τους και δεν είναι όλες εξίσου κατάλληλες για κάθε ερευνητικό πρόβλημα.
O.T.S. FORUM Εφαρμογή Διαχείρισης Έργων Εισηγητής: Σιάμμενου Γιούλη.
Κοινωνική επιχειρηματικότητα στον Μαραθώνα και προϋποθέσεις επιτυχίας Υπάρχουν δύο Ελλάδες. Αυτή που εξαναγκάζει και τους ίδιους τους υπηκόους της να καταπονεί.
Τούλα Πατσάλη Διεύθυνση Διαρθρωτικών Ταμείων και Ταμείου Συνοχής Γραφείο Προγραμματισμού ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟ ΠΛΑΝΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΩΝ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ ΚΑΘΟΔΗΓΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ.
Όλη η ομορφιά της Ελλάδας σε ένα site! Follow your interests… Το ιδανικό μέσο για όσους επιθυμούν να ταξιδέψουν με βάση τα ενδιαφέροντά τους!
2 ο ΓΕΛ ΟΡΕΣΤΙΑΔΑΣ Παρουσίαση Γ Τάξης Νέου Γενικού Λυκείου ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΝΟΜΟ 4327, ΦΕΚ 50/ΤΕΥΧΟΣ Α ́/ Σεπτέμβριος 2015.
Ψυχαγωγία Πολυτέλεια ή ανάγκη ; Πολυτέλεια ή ανάγκη ;
Κοινωνικές Συνεταιριστικές Επιχειρήσεις
Mazi Travel Hotel Management Consulting
Διοίκηση Τουριστικών Μονάδων
Πρακτική επιμόρφωσης Έρευνα αγοράς Καταγραφή αναγκών επιμόρφωσης
Επιχειρησιακή Στρατηγική
Παλινδρόμηση – Συσχέτιση
Εφηβοι Στο διαδικτυο Cyber Bullying Phishing Διαδικτυακός εθισμός.
Κεντρο πληροφορησησ ανεργων τησ γ.σ.ε.ε.(κεπεα)
9Ο Διεθνές Συνέδριο ΕΕΤΤ (Ιούνιος 2017) Καθ. Γεώργιος Ι. Δουκίδης
Ο υπολογιστής Εισαγωγή.
Δειγματοληψία.
«Δημότης Αμαρουσίου» η τεχνολογία στην υπηρεσία του Πολίτη
Νομική Πληροφορική Δρ. Δαμιανός Σακάς.
Πρακτική άσκηση φοιτητών
Νομικά Θέματα Πληροφορικής
Η σκοτεινή πλευρά του Διαδικτύου Εθισμός
Φώτης Κοκοτός: επιχειρηματίας, μηχανικός περιβάλλοντος, υποψήφιος βουλευτής με τη ΔΡΑΣΗ και τη ΔηΞα -
Πλατφόρμα Δήλος (Delos)
Συμβουλές για επιτυχημένες παρουσιάσεις στο PowerPoint
ΟΜΑΔΑ Α΄ Φύλλο εργασίας
Μάινας Διονύσιος Η Διδασκαλία της Ιστορίας με τη βοήθεια των ΤΠΕ
Υπηρεσίες Σχεδιασμός και κατασκευή ιστοσελίδων Κατασκευή e-shop
Να ζωογονούν το ανθρώπινο πνεύμα με την παροχή βιβλίων
Εισαγωγή στις Βάσεις Δεδομένων
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
ΑΤΕΙ Θεσσαλονίκης Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας
Αν δεν υπήρχε το Tουριστικό Marketing πως θα γνωρίζαμε για…
Εναλλακτικές μέθοδοι αξιολόγησης
Θέμα Μεταπτυχιακής Εργασίας
Συνέδριο της ΕΛΕΣΥΠ: Η επιχειρηματικότητα ως Επαγγελματική Επιλογή & η Συμβουλευτική Σταδιοδρομίας Κυριακή 08 Δεκεμβρίου 2014 Παραστατίδης Κων/νος, Εκπαιδευτικός.
Αχιλλέας Γερόπουλος Διοικητής Νοσοκομείου
Πληροφοριακά Συστήματα και επιχείρηση
Οικονομικού Κλίματος & Προσδοκιών
Πρακτική άσκηση φοιτητών
Από το ΔΟΣ σε Πίνακες Δρ. Νίκος Καρούσος
Εισαγωγή στις Βάσεις Δεδομένων
ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ
Οικιακή Οικονομία Α’ Γυμνασίου Μάθημα 6ο. Διδάσκων καθηγητής
Α Ο Δ Ε ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Γενικές πληροφορίες Η τιμολόγηση θα πραγματοποιηθεί από τον PCO.
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΝΩΓΕΙΩΝ ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΒΒΑΛΟΣ.
Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού
Συμβουλές Πωλήσεων Καλοκαίρι 2018 ON LINE Εκπαίδευση - Αύγουστος 2018.
Φάσεις ολοκλήρωσης επενδυτικών σχεδίων
Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ: Έκθεση Ανταγωνιστικότητας Ανάλυση για την Κύπρο ΕΓΣ ΟΕΒ – Καταστατικό Μέρος 7 Μαΐου 2018.
Қайнау. Меншікті булану жылуы
Δρ. Κυριαζόπουλος Γεώργιος Επίκουρος Καθηγητής
Πρακτική άσκηση φοιτητών
Διάταξη τίτλου Υπότιτλος.
ΠΦΠροφίλ εταιρείας.
Research Methodology Journal Club Presented by Ali A Haghdoost
Το Β1 του 1ου Γυμνασίου Ανατολής παρουσιάζει
Important Patient Information
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Survey123® System Η “φωνή” του πελάτη σας

Είστε υπεύθυνος εξυπηρέτησης πελατών; Διευθύνετε ένα Resort, ένα City Hotel, ή ένα Κρουαζιερόπλοιο; Είστε υπεύθυνος Marketing σε ξενοδοχειακή μονάδα; Είστε υπεύθυνος εξυπηρέτησης πελατών;

Θέλετε:

Ένα εργαλείο βελτίωσης της ικανοποίησης και αίσθησης φροντίδας των πελατών σας; Ανά πάσα στιγμή να ξέρετε τι πιστεύουν οι πελάτες σας για το επίπεδο των υπηρεσιών που τους παρέχετε; Να μπορούν οι πελάτες να εκφράσουν άμεσα τα παράπονα τους, απευθείας στους υπευθύνους της μονάδας ώστε να μπορούν να αναλάβουν διορθωτική δράση; Ένα εργαλείο  συνεχούς παρακολούθησης  των επιδόσεων όλων των λειτουργιών και υποδομών της μονάδας σας; Πολλά και θετικά σχόλια στα review sites;

Με το Survey123®System μπορείτε!!!

Το Survey123® System αποτελείται από: 1) Ειδικά σχεδιασμένα για εσάς έντυπα φιλοξενίας που βρίσκονται στα δωμάτια και τους κοινόχρηστους χώρους του ξενοδοχείου.

2) On line ερωτηματολόγια ανά λειτουργία ή υποδομή. 3) We value your opinion cards. 4) Τυπωμένα QR Codes στα δωμάτια και σε εμφανή σημεία του ξενοδοχείου. 5) Λογισμικό σύλληψης, οργάνωσης και ανάλυσης όλων των στοιχείων. 6) Διαδικασίες εφαρμογής, παρακολούθησης και εκμετάλλευσης των στοιχείων που παράγονται από το σύστημα.

Ποιά είναι τα οφέλη του Survey123® System στη μονάδα σας; Τα έντυπα φιλοξενίας (κάρτες δωματίου, κάρτες We Fixed it, ετικέτες στα μπουκάλια νερού, θήκες για σοκολάτες) είναι ένα επιπλέον βήμα για να νοιώθουν οι πελάτες σας ότι τους νοιάζεστε. Οι πελάτες μπορούν να εκφράσουν ανά πάσα στιγμή ενώ βρίσκονται στο ξενοδοχείο παράπονα ή αιτήματα που φθάνουν αμέσως στον υπεύθυνο. 

Με την ύπαρξη των Plexiglass πινακίδων σε όλα τα βασικά σημεία της μονάδας, το προσωπικό γνωρίζει ότι αξιολογείται συνεχώς από τους πελάτες. Τα στατιστικά στοιχεία και τα σχόλια των Surveys αναδεικνύουν όχι μόνο τα ισχυρά σημεία της μονάδας, αλλά και τα «αδύναμα» σημεία που εντοπίζουν οι πελάτες. Ο εντοπισμός των πελατών με μεγάλο βαθμό ικανοποίησης σημαίνει ότι μπορείτε να τους εντάξετε σε loyalty club ώστε να τους κάνετε ειδικές προσφορές και πιθανώς να τους ζητήσετε να σας «προωθήσουν» μέσω των κατάλληλων εργαλείων σε φίλους και γνωστούς.

Σας ευχαριστούμε! Και τώρα οι ερωτήσεις σας !!!