ΚΑΤΕΣΤΡΑΜΜΕΝΟ ΜΟΥΣΕΙΟ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΚΕΑ - Λονδίνο 14/02/2011 ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Νίκη Λαμπροπούλου * Σοφία Ντάνη Intelligenesis.eu.
Advertisements

Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση εκπαιδευτικού σεναρίου Νότα Σεφερλή
Απλά παραδείγματα συνεργασιών. «8 μήνες- 8 αξίες» •Στόχος: Μέσω δραστηριοτήτων στα πλαίσια 8 πανανθρώπινων αξιών και στα δύο αδελφοποιημένα σχολεία, τα.
Ένα παράδειγμα διαθεματικής αξιοποίησης ψηφιακών εργαλείων έκφρασης στα Μαθηματικά και στην Πληροφορική. Α. Ψαλτίδου Σ. Δουκάκης Ένα παράδειγμα διαθεματικής.
ΚΕΑ - Λονδίνο 14/02/2011 ΜΟΝΤΕΛΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Νίκη Λαμπροπούλου * Σοφία Ντάνη Intelligenesis.eu.
Ιδέες Συνεργασιών Η παρουσίαση αυτή απευθύνεται κυρίως στους χρήστες που έχουν εγγραφεί στην πλατφόρμα eTwinning αλλά δεν έχουν συνάψει ακόμα συνεργασία.
“ Εγχειρίδιο” εύχρηστων εφαρμογών για την εκπαιδευτική πράξη.
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Επιστημονική.
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Τι είναι το Σχέδιο Εργασίας (Project) και τι μέθοδος Project;
ΞΑΝΘΗ 2013, 2ο ΣΕΚ ΞΑΝΘΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΗΣ : ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΥΤΙΔΗΣ Μαθηματικός.
Γιατί ένα πολιτιστικό πρόγραμμα;. Τα Πολιτιστικά προγράμματα προϋπήρχαν του θεσμού. Θετικό γιατί υπάρχει ενδιαφέρον και παράδοση. Αρνητικό γιατί δεν είναι.
Ασύγχρονη Τηλεκπαίδευση
ΣΕΝΑΡΙΟ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑΣ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΤΜΗΜΑ Π 2 ΓΟΓΟΥΛΟΥ ΑΓΟΡΙΤΣΑ ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΕΝΟΤΗΤΑ 5.4 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ, ΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗ.
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: «Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο» Όνομα Εκπαιδευτικού: Μιχαηλίδης Θανάσης Σχολείο: Δ.Σ. Ερατεινού-Πετροπηγής- Ποντολιβάδου.
Εν. 2.4 Γενικού Μέρους Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Το εκπαιδευτικό σενάριο Νότα Σεφερλή
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
Jigsaw: Τί είναι;.
Εκπαιδευτική Επίσκεψη στο Μουσείο της Βεργίνας
Σενάριο.
Center for Collaboration and Exchange (cce): Ένα εργαλείο για την υποστήριξη κοινοτήτων δράσης Χ. Κυνηγός, Ε. Τρούκη, Ν. Γιαννούτσου, Μ. Φουντάνα, Τ. Αθανασίου.
Γεωρ. Λασκαράκης Εισήγηση με θέμα
Μια φορα κι eναν καιρο στο Διαδικτυο…
ΕΞΕΡΕΥΝΩΝΤΑΣ ΤΙΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΞΑΝΘΟΥΛΗ ΜΑΡΙΑ Α.Μ :
ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΦΙΛΙΠΠΩΝ
Ασφάλεια Διαδικτύου Το Διαδίκτυο είναι σήμερα καθημερινό εργαλείο στη ζωή μας: για την αναζήτηση πληροφοριών, για επικοινωνία, για αγορές, για ψυχαγωγία.
Φυσική Α΄ Γυμνασίου Στόχοι και μέσα
Αλέξης Κόκκος. 1. Επικοινωνία στη μητρική γλώσσα 2. Επικοινωνία στις ξένες γλώσσες 3. Μαθηματική ικανότητα και βασικές ικανότητες στην επιστήμη και την.
Ταξίδι στον κόσμο της Γλώσσας Β’ Δημοτικού
Πρόγραμμα Σπουδών ΤΠΕ-Τεχνολογίες Πληροφορίας Επικοινωνίας Δ’ τάξης.
Xρήση Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση (692) Χρήση Ψηφιακών Εργαλείων στη Διδασκαλία των Μαθηματικών Εαρινό εξάμηνο 2008 Μαθηματικό Τμήμα ΕΚΠΑ.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ
Revelation Natural Art. εργαλείο γραφικών γενικής χρήσης με πολλαπλές σχεδιαστικές δυνατότητες δυνατότητες δημιουργικής γραφής σύνθεσης πρωτότυπων ιστοριών.
Διδακτική προσέγγιση βασισμένη σε δραστηριότητες αξιοποιώντας το διαδίκτυο.
Χρήση και αξιοποίηση ΤΠΕ στην διδακτική διαδικασία
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΠΕ- Τεχνολογίες Πληροφορίες Επικοινωνίας Γ’ τάξη
Υποέργο 03: Επιμόρφωση Επιμορφωτών και Εκπαιδευτικών για την εφαρμογή του Προγράμματος Εκμάθησης της Αγγλικής Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών ΠΕΑΠ.
Αμαλία Κ. Ηλιάδη, φιλόλογος -ιστορικός1 « Ελλάδα: Χώρα των μουσείων, τόπων ανάδειξης της ιστορικής και πολιτιστικής μας κληρονομιάς » στο πλαίσιο Εκπαιδευτικού.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ΜΕ ΤΙΣ «ΙΔΕΟΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ» 1 Ν. Αμανατίδης.
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 3: Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, Τεχνολογικής.
7o Δημοτικό Σχολείο Αγίου Δημητρίου
Στέκομαι, περπατώ…φρενάρω
Αθήνα, Νοέμβριος 2011 Το ηλεκτρο-δωμάτιο: ένα διαδραστικό παιχνίδι για τον ηλεκτρισμό Μαρίνα Τομαρά MEd, Εκπαιδευτικός, Φυσικός Ραδιοηλεκτρολόγος,
1 η Ενότητα 2 η Ενότητα 3 η Ενότητα.  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος.
ΚΑΤΑΝΟΩ ΤΙΣ ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ SCRATCH Χρήστος Μανώλης, Πληροφορικός ΠΕ 19 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2015 Ομάδα ανάπτυξης 6 ο εσπερινό ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης.
1ο βήμα : επιλογή ενός θέματος από το Α.Π της γνωστικής περιοχής. 2 ο βήμα: καταγραφή των μαθησιακών στόχων- επιδιώξεων. 3ο βήμα : σχεδιασμός δράσεων.
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΚΑΙ ΕΣΠΕΡΙΝΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΔΗΓΙΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Μαρία Νέζη Σχολική Σύμβουλος Πειραιά
Κώστας Θεριανός, Δρ. Επιστημών της Αγωγής Το σχέδιο δράσης (project) και η σύνδεση του με την Επαγγελματική Συμβουλευτική.
Συνεδρία 8 Wikis Συστάδα 3.
Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ, Σ Παπαπέτρου
Ορισμός στρατηγικής διδασκαλίας
ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΣΤΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ Ε΄ΤΑΞΗΣ
Στα πλαίσια της ενότητας της Γλώσσας «Ατυχήματα» και της θεματικής ενότητας των Μαθηματικών «Συλλογή και επεξεργασία δεδομένων», αποφασίσαμε να εκπονήσουμε.
Συνεργατικά και άλλα Εργαλεία Γενικής Χρήσης (2ο Μέρος)
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ:
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 9η Σύνταξη Πτυχιακής Εργασίας
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ (30%)
Δραστηριότητες και μικροσενάρια
Εννοιολογική Χαρτογράφηση
Συνεργατικά και άλλα Εργαλεία Γενικής Χρήσης (2ο Μέρος)
Σχεδιασμοί 1η παρέμβαση.
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Η Συνθετική Δημιουργική Εργασία ως εναλλακτική μορφή αξιολόγησης της Αγγλικής Γλώσσας στο Γυμνάσιο: Ένα παράδειγμα Χριστίνα Κάλφογλου Πειραματικό Γυμνάσιο.
ΟΜΑΔΑ Ομαδική εργασία Τζιάτζιος Δημήτριος Ψουρούκα Ευαγγελία
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Μεθοδολογία της Έρευνας στις Κοινωνικές Επιστήμες Ι & ΙΙ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΚΑΤΕΣΤΡΑΜΜΕΝΟ ΜΟΥΣΕΙΟ Ένα σενάριο με θέμα την Τέχνη από την Εποχή του Χαλκού μέχρι τα Ελληνιστικά χρόνια με τη χρήση του Minecraft και του Google Docs Γιώργος Μπαλτατζής Σχεδιασμός Εκπαιδευτικών Δραστηριοτήτων βασισμένων στις Ψηφιακές Τεχνολογίες ΘΕΠΑΕΕ 11 Ιουλίου 2016

ΣΚΕΠΤΙΚΟ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ Παιχνίδι με «σενάριο» Αυθεντικό πρόβλημα Μια ομάδα ερευνητών ανακαλύπτει ένα κατεστραμμένο μουσείο, άγνωστης προέλευσης, το οποίο θέλει να αποκαταστήσει. Οι μαθητές θα μπουν στο ρόλο της ομάδας των ερευνητών και θα αναλάβουν: να εξερευνήσουν το μουσείο, να ερευνήσουν τα εκθέματα, να βρουν τι είδους μουσείο ήταν να το ανακατασκευάσουν, ώστε να είναι προσιτό για παιδιά. να φτιάξουν από κοινού ένα κείμενο ξενάγησης στο μουσείο Παιχνίδι με «σενάριο» Αυθεντικό πρόβλημα Έρευνα και εφαρμογή γνώσεων στην πράξη Συνεργασία σε ομάδες, κοινό παραγόμενο για ολόκληρη την τάξη Σύνδεση με τη Γλώσσα

ΠΡΟΣΘΕΤΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΑ Μοντέλο μουσείου και αυθεντικά ζητήματα διαχείρισής του Τροποποίηση – μαστόρεμα Έρευνα από πηγές – εφαρμογή γνώσεων Επιλεκτική εστίαση σε πτυχές του κειμένου με το Google Docs Επικοινωνία και συνεργασία – κοινά παραγόμενα: Ανακατασκευασμένο μουσείο Κείμενο ξενάγησης

ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΝΟΡΧΗΣΤΡΩΣΗ ΕΡΓΑΛΕΙΑ Βασικές γνώσεις για τους πολιτισμούς Βασικές γνώσεις για τη θεματολογία και τις τεχνοτροπίες της τέχνης κάθε πολιτισμού Επαρκής εξοικείωση με τα ψηφιακά εργαλεία Minecraft και Google Docs Εξοικείωση με την πλοήγηση στο διαδίκτυο Εξοικείωση σε συνεργατικές δραστηριότητες και ανοιχτά ερωτήματα Οι μαθητές λειτουργούν αυτόνομα και συνεργατικά Εκπαιδευτικός ως οργανωτής Συνεργασία αντί για ανταγωνισμό Ομάδες 3 ατόμων Ατομική συνεισφορά, συλλογική ευθύνη Διάταξη σε σχήμα Π Minecraft Google Docs browser (συγκεκριμένες πηγές) προβολέας Διαδραστικό σχολικό βιβλίο Αρχαίας Ιστορίας Α’ Γυμνασίου

ΦΑΣΗ 1Η: ΕΙΣΑΓΩΓΗ Αφόρμηση: καταστροφή αρχαίας πόλης Παλμύρας (2015) Αφόρμηση: καταστροφή αρχαίας πόλης Παλμύρας (2015) «Σενάριο» παιχνιδιού – δραστηριοτήτων Συζήτηση για τα στοιχεία ενός μουσείου (ταξινόμηση και περιγραφές εκθεμάτων, ξεναγήσεις) και παραδείγματα Πρώτη οπτική επαφή με το κατεστραμμένο μουσείο σωστές απαντήσεις εμπειρίες και διάλογος

ΦΑΣΗ 2Η: ΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΟΥ ΜΟΥΣΕΙΟΥ Συμπλήρωση φύλλου εργασίας στο ρόλο ερευνητικών ομάδων: Περιγραφή κατάστασης μουσείου Είδος μουσείου Τρόπος διαρρύθμισης εκθεμάτων ιδέες για αποκατάσταση του μουσείου [problem-based learning] περιγραφή εκθεμάτων – υποθέσεις για την προέλευσή τους Οι δραστηριότητες είναι ενσωματωμένες στο «σενάριο» του παιχνιδιού [game- based learning]

ΦΑΣΗ 3Η: ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΕΥΡΗΜΑΤΑ Συζήτηση πάνω στις απαντήσεις κάθε ομάδας Προτάσεις για την ανακατασκευή του μουσείου (τρόπος ταξινόμησης των εκθεμάτων) [constructionism] Συμπεράσματα για το είδος του μουσείου [problem-based learning]

ΦΑΣΗ 4Η: ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΑ ΕΚΘΕΜΑΤΑ Κάθε ομάδα αναλαμβάνει συγκεκριμένα εκθέματα Αναζήτηση πληροφοριών για τα εκθέματα σε συγκεκριμένες πηγές Στόχος η δημιουργία επιγραφών που να περιγράφουν τα εκθέματα [game-based learning, constructionism, problem-based learning] Επιβεβαίωση ή απόρριψη αρχικών υποθέσεων [constructionism] Τα κείμενα να είναι σύντομα, περιεκτικά και να απευθύνονται σε παιδιά (αποφεύγεται το copy-paste) Έμφαση στο περιεχόμενο και το ύφος

ΦΑΣΗ 5Η: ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΗ Εφαρμογή αποφάσεων: επιδιόρθωση μουσείου, αλλαγή διαρρύθμισης εκθεμάτων, δημιουργία επιγραφών Συνεργασία ολόκληρης της τάξης [constructionism] Κοινό παραγόμενο [constructionism] Τροποποίηση και παραγωγή νοημάτων [constructionism] fun [game-based learning] Επίλυση προβλήματος στην πράξη [problem-based learning]

ΦΑΣΗ 6Η: ΚΕΙΜΕΝΟ ΞΕΝΑΓΗΣΗΣ Εμπειρίες από ξεναγήσεις Καθορισμός διαδρομής ξεναγού Κάθε ομάδα γράφει μια παράγραφο περιγράφοντας τα εκθέματά της (επιλεκτική εστίαση σε περιεχόμενο & ύφος) Ένωση όλων των παραγράφων σε ένα ενιαίο κείμενο (επιλεκτική εστίαση στη συνοχή) Συνεργασία σε πραγματικό χρόνο με το Google Docs Κοινό παραγόμενο για όλη την τάξη [constructionism] Μέρος της ιστορίας [game-based learning] Επίλυση αυθεντικού προβλήματος [problem- based learning]

ΕΠΕΚΤΑΣΕΙΣ Διαφορετικές ιστορικές περίοδοι Διαφορετικά γνωστικά αντικείμενα Λειτουργικό μουσείο – αλλαγή διαρρύθμισης, θέματος ή εμπλουτισμός Δημιουργία διαφορετικής αίθουσας για κάθε ιστορική περίοδο που μελετούν οι μαθητές κατά τη διάρκεια της χρονιάς Πώς θα έβλεπε τα εκθέματα ένας συγκεκριμένος καλλιτέχνης; Δημιουργία θεματικής έκθεσης – καλλιτεχνική έκφραση