ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Σχ. Έτος: ……3Ο ΓΕΛ ΓΛΥΦΑΔΑΣ………

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Advertisements

Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρώω σωστά,μεγαλώνω σωστά» Σχολικό έτος ο Νηπιαγωγείο Πατρών.
Αναστοπούλου Μαριάννα Καθηγήτρια Μουσικής και Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού.
ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: Α 1 PROJECT.
Τι πρέπει να ξέρεις για το Γενικό Λύκειο. Όσα ακολουθούν παρακάτω προκύπτουν από την επεξεργασία του νόμου 4186/ΦΕΚ 193/ και τη συνέντευξη που.
Τομέας Πληροφορικής. Υποστήριξης Υπολογιστικών Συστημάτων Εφαρμογών & Δικτύων Η/Υ.
Η νέα δομή του Γενικού Λυκείου  Ωρολόγια π ρογράμματα ανά τάξη  Τρό π ος π ροαγωγής και α π όλυσης  Παρουσιάζονται κατά σειρά :  Α ’ Λυκείου  Β ’
Κεφάλαιο 23 Η ζωή στις εύκρατες περιοχές. Εύκρατες περιοχές Εύκρατες ονομάζονται οι περιοχές που βρίσκονται ανάμεσα στην τροπική ζώνη και τις πολικές.
Σχολικό έτος B’ Λυκείου  Μαθήματα  Ομάδες προσανατολισμού Γ’ Λυκείου  Ομάδες προσανατολισμού  Επιστημονικά Πεδία
Αντιρατσιστική Εκ π αίδευση Βασικές αρχές ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΩΡΙΣ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕ ΑΝΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ.
Project Α’ Τετραμήνου Β’ Λυκέιου. Εισαγωγή  Μανιτάρι ονομάζεται κοινώς το ορατό μέρος πολυκύτταρων μυκήτων με τη χαρακτηριστική, συνήθως ομβρελοειδή.
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΥΤΡΩΝ ΑΙΔΗΨΟΥ Ερευνητική Εργασία (Project) Ομάδα 1 Αναστασιάδη Ανδριανή Στεργίου Μαρία - Ιωάννα Χασάϊ Φιορίντα Χουλιαράκη Αλεξάνδρα Ομάδα.
Κεφάλαιο 33 Οι σχέσεις των κρατών της Ευρώπης και η Ευρωπαϊκή Ένωση.
ΑΛΛΕΡΓΙΕΣ ΑΙΜΟΡΡΑΓΙΕΣ ΕΠΗΛΗΨΙΑ ΗΛΙΑΣΗ ΘΕΡΜΟΠΛΗΞΙΑ ΕΓΚΑΥΜΑΤΑ ΔΗΛΗΤΗΡΙΑΣΕΙΣ ΚΑΤΑΓΜΑΤΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΩΡΙΑ.
Τα φύλα στη λογοτεχνία Τάξη: Α΄ Λυκείου. Α΄φάση: Πριν από την ανάγνωση (ενδεικτικός χρόνος: τρεις διδακτικές ώρες) 1 η ώρα : τα παιδιά συζήτησαν για τα.
ΕΝΕΡΓΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ Β1-Β2 (Σχ.έτος ) ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ : ΝΕΟΚΟΣΜΙΔΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ ΜΑΡΙΑ.
1 Ο ΕΠΑΛ ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ Α΄ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ( PROJECT) ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ : ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΥ ΒΙΚΤΩΡΙΑ ΑΜΠΕΡΙΑΔΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ.
AΘΛΗΤΙΣΜΟΣ 1.Ο αθλητισμός στην Αρχαία Ελλάδα Οι ρίζες του ελληνικού αθλητισμού μπορούν να αναζητηθούν στην Εποχή του Χαλκού. Στους ιστορικούς χρόνους οι.
Όνομα εκπαιδευτικών που συμμετέχουν :, Καλλιόπη Κάμπουρα. Γεωργία Κάσπαρη, Ανδριάνα Μπακόλα. Σχολική Μονάδα : 2 ο και 6 ο Νηπιαγωγείο Χίου. Σχολική τάξη.
Θέμα Εργασίας : ΙΡΙΔΙΣΜΟΣ Project : 5 Μανιφάβα Αλεξάνδρα.
Τομέας Εφαρμοσμένων Τεχνών. Ο επαγγελματικός τομέας Εφαρμοσμένων Τεχνών ανήκει στον κύκλο Εφαρμογών του 10ου ΕΠΑ.Λ. και περιέχει την ειδικότητα: Γραφικών.
ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΠΑΠΑΝΤΩΝΙΟΥ ΤΑ ΨΗΛΑ ΒΟΥΝΑ PROJECT Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ.
Κεφάλαιο 28 Η χλωρίδα και η πανίδα – Η βλάστηση της Ευρώπης.
ΧΟΡΕΥΟΥΜΕ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ;. TAΞΕΙΔΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ.. Οι παραδοσιακοί χοροί της χώρας μας παρουσιάζουν μεγάλη ποικιλία. Κάθε περιοχή, χωριό έχει τους δικούς.
Διάρκεια: 15 ογδοντάλεπτες περιόδους Παραδοσιακά παραμύθια Εικονογράφηση των παραμυθιών (Πολιτισμός) Ζωντανεύω ένα κομμάτι από παραμύθι (Θεατρικό παιχνίδι)
ΑΡΙΣΤΟΤEΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗ ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ
ΝΕΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ………. Ν. 4186/2013 (ΦΕΚ 193)
Ερευνητική εργασία της Α΄ τάξης του ΓΕΛ Λουτρών Αιδηψού
Αριθμός παιδιών: 24 Αγόρια 13 Κορίτσια 11
ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ- ΠΟΛΥΜΕΣΑ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΑΣΤΩΝ ΔΡΑΓΟΓΙΑΝΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΛΕΩΤΣΑΚΟΥ ΜΑΤΙΝΑ.
2η ΔΙΑΛΕΞΗ ΕΡΓΟ.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ Επιμορφωτικό Σεμινάριο στις Ερευνητικές Εργασίες (Project) στην Α΄ & Β΄ Λυκείου Αθήνα, Σεπτέμβριος ο ΓΕΛ Περιστερίου.
Η ΕΙΡΗΝΗ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ ΤΑΞΗ-ΤΜΗΜΑ: Α’2 ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΜΑΘΗΜΑ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ:
Project: ΟΙ ΜΙΚΡΟΕΛΕΓΚΤΕΣ στη ζωΗ μαΣ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΤΖΕΚΤ (PROJECT)
Καλλυντήριο Νομός Ροδόπης
Κάνε διπλό κλικ πάνω στην εικόνα και ανοίγει το power point
ΗΦΑΙΣΤΕΙΑ ΒΗΣΣΑΡΙΑ & ΜΑΡΙΑ ΣΤ2.
Άννα Κυπαρισσού,Γιουτζίν Κασεμάι.
67ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
Οικολογική Κρίση Μαρουλιώ Πασχάλη, ΠΕ 15.
Στισ γειτονιεσ των Αστεγων
ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΒΟΤΑΝΑ ΚΑΙ Η ΧΡΗΣΗ ΤΟΥΣ
Ενημέρωση για το Σεπτέμβριος, 2017 Κων/νος Παραστατίδης
Εργασία Β’ Λυκείου Μάθημα: Project
ΞΕΝΑΓΟΙ Η ομάδα μας αποτελείται από άτομα τα οποία συνεργάστηκαν και ολοκλήρωσαν την εργασία της ξενάγησης.
Κεφάλαιο 22 Η ζωή στα τροπικά δάση.
ΜΕΛΕΤΗ ΤΟΥ ΧΑΡΤΗ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΚΑΙ ΟΝΟΜΑΣΙΕΣ ΟΔΩΝ
…την Ερευνητική Εργασία (project) με θέμα την κοινωνική διάσταση του ελληνικού κινηματογράφου (Οικογένεια, θέση γυναίκας, σχέση δύο φύλων).
~ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ Κ.Π.Α~ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ-ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Γραμμένου Ευαγγελία.
Ερευνητική Εργασία project Σχεδιασμός Έρευνας
Καρέκλη Ελένη Βοσινάκης Παντελής Ευαγγελακάκης Κωνσταντίνος
Το νερό στην λογοτεχνία
…PROJECT… ΑΝΔΕΙΣ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗ ΕΛΕΝΑ ΔΑΣΚΑΛΑΚΗ ΧΡΥΣΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΧΑΝΩΝ
Κανοντας μαθημα με… Σχεδια εργαςιας (projects) ςε τμημα ενταξης ΠΑΡΟΥΣΙΝΑ ΜΑΡΙΑ ΔΑΣΚΑΛΑ Τ.Ε. ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΠΑΡΑΝΕΣΤΙΟΥ.
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Παρουσίαση των δεδομένων με γραφικό τρόπο
Οδηγίες Α’ Λυκείου.
1 ο ΕΠΑ.Λ ΝΕΑΣ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑΣ Project A1
Η Ένταξη παιδιών με απώλεια ακοής στη γενική εκπαίδευση
ΛΙΠΙΔΙΑ.
Η θέση και το φυσικό περιβάλλον της Νότιας Αμερικής
ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΥΤΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ
Παράδειγμα χρήσης λογισμικού παρουσίασης
ΤΙΤΛΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ : ΒΑΣΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ Α΄ΒΟΗΘΕΙΩΝ
الشـــغل والطـــاقة الشغل
Η ζωή στις πολικές περιοχές
Επιστημονική Υπεύθυνη: Αλεξάνδρα Ανδρούσου Επόπτης: Σταύρος Σταύρου
ΚΕΣΠΕΜ ΝΟΜΟΥ ΞΑΝΘΗΣ Εκπαιδευτική Ομάδα: Ταξίδου Δήμητρα & Σίμογλου Αθανασία Επιστημονική Υπεύθυνη : Μαρία Ζωγραφάκη Επόπτρια: Λένα Παπαδοπούλου.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Σχ. Έτος: 2016-17 ……3Ο ΓΕΛ ΓΛΥΦΑΔΑΣ……… ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Σχ. Έτος: 2016-17 ……3Ο ΓΕΛ ΓΛΥΦΑΔΑΣ……… από τους μαθητές του Β1

ΥΠΕYΘΥΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΛΑΓΟΥ ΜΑΡΙΑ

Υποομάδες…

1. Συντονιστική Υποομάδα επικοινωνίας, εκδρομών και παρουσίασης. 1. Συντονιστική Υποομάδα επικοινωνίας, εκδρομών και παρουσίασης. Αδαμόπουλος Απαρτόγλου Αργυρίου Βερυκοκίδη Η υποομάδα θα: 1. Φρόντισε για το συντονισμό των δράσεων και θα ενσωμάτωσε τις δράσεις στην ιστοσελίδα του σχολείου. 2. Κανόνισε τις επισκέψεις σε θέατρα και σχολές υποκριτικής, πολυκαταστήματα. 3. Επίβλεψε την σύνταξη και την επεξεργασία ερωτηματολογίων

2 . Υποομάδα ενασχόλησης με τα πολυμέσα Γαλάνης Γουνελάς Αγγελακούδης Αρφάνης Βασιλεάδης Η υποομάδα εχει αναλάβει την : 1.Φωτογράφιση , βιντεοσκόπηση δραστηριοτήτων και δράσεων όλων των ομάδων του project . 2. Σκηνοθεσία και δημιουργία μικρών θεατρικών σκηνών . 3. Δημιουργία παρουσίασης ( video , power point ) στο τέλος του πρώτου τετραμήνου.

3 . Υποομάδα συλλογής πληροφοριών. Δαρδαμάνη Γιαννοπούλου Ιφ. Γιαννοπούλου Ισμ. Αρνόκουρος Η υποομάδα εχει αναλάβει την : 1. Οι μαθητές συγκέντρωσαν υλικό από το διαδίκτυο . 2. Οι μαθητές έκαναν μια έρευνα αγοράς βιβλίων αλλά και δανεισμού βιβλίων ώστε να αντλήσουν όλες τις απαραίτητες πληροφορίες . 3. Οι μαθητές οργάνωσαν και πραγματοποίησαν συνεντεύξεις από γνωστούς επαγγελματίες του χώρου του θεάτρου .

4 . Υποομάδα σtaτιστικησ. Βαφειάδου Γιαννακοπούλου Βεκίλογλου   Βαφειάδου Γιαννακοπούλου Βεκίλογλου Η υποομάδα εχει αναλάβει την : 1. Οι μαθητές συγκέντρωσαν υλικό από τα ερωτηματολόγια . 2 Αποτελέσματα ερωτηματολογίων και μετατροπή σε ποσοστά. Ερωτηματολόγιο Αποτελέσματα ερωτηματολογίου

ΤΙΤΛΟΣ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: ΟΙ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ HOLLYWOOD ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΔΡΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΣΤΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΝΕΩΝ

ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΘΕΜΑΤΟΣ: ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΘΕΜΑΤΟΣ: Είναι θέμα ενδιαφέρον και διαχρονικό για τους μαθητές. Αναπτύσσει την δημιουργικότητα των μαθητών μέσα από την ενασχόλησή τους με τη χρήση των νέων τεχνολογιών ,των θεατρικών επιστημών και των τεχνών. Διευρύνει τους πνευματικούς οριζόντες μέσα από την παρακολούθηση μαθημάτων σε σχολές υποκριτικής ,θεατρικών παραστάσεων και παρακολούθηση συνεντεύξεων από ανθρώπους του χώρου. Συγκέντρωση ιδεών, απόψεων και θέσεων των εφήβων πολιτών πάνω στο θέμα μέσω ερωτηματολογίων τα οποία θα μοιραστούν σε δημόσιους χώρους.

ΣΥΣΧΕΤΙΣΗ ΜΕ ΔΙΔΑΣΚΟΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Τεχνολογία πληροφορίας και επικοινωνίας. Θεατρικές σπουδές . Ιστορία Κινηματογράφου.

ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΑ ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΟΦΕΛΗ ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΑ ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΟΦΕΛΗ 1. Την αλλαγή και βελτίωση των σχέσεων των μαθητών λόγω της ομαδοσυνεργατικής μεθόδου διδασκαλίας ,με αποτέλεσμα την συνολική βελτίωση του κλίματος της τάξης και του όλου κλίματος του σχολείου. 2. Την ευαισθητοποίηση των μαθητών αλλά και των γονέων σε θέματα κοινωνικά που άπτονται της καλλιτεχνικής φύσης και διασκέδασης των μαθητών τόσο στο χώρο του σχολείου όσο και έξω από αυτόν. 3. Την δυνατότητα στα παιδιά να αναπτύξουν τα ταλέντα , τις ικανότητές τους και την κριτική σκέψη τους.

ΤΑ ΟΦΕΛΗ ΑΠΌ ΤΗΝ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΤΩΝ ΤΑΙΝΙΩΝ   Έχουν εκπαιδευτική δράση Συνδέονται με την απόλαυση Συμβάλουν στην καλύτερη ανάπτυξη Είναι μία θετική εμπειρία Απόκτηση γνώσεων Σημαντικά μηνύματα (αγάπη, ελευθερία, δικαιοσύνη)

ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΕΠΙΔΡΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΤΑΙΝΙΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΕΦΗΒΩΝ Hollywood ΣΤΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΕΦΗΒΩΝ   Οι ταινίες προβάλλουν πρότυπα που ενσαρκώνουν τις αξίες του νόθου ερωτισμού . Αποτέλεσμα αυτού είναι η πρόωρη σεξουαλική αυτοδιαχείριση και αυτοδιάθεση των νέων. Η προβολή μιλιταριστικών αρχετύπων που καλλιεργούν τη βία προβάλλοντας την ως ηρωισμό. Προπαγάνδα για την ανωτερότητα της Αμερικής. Η εξιδανίκευση των ηρώων έχει ως αποτέλεσμα οι νέοι να προσπαθούν να τους μιμηθούν. Όταν δεν το κατορθώνουν αναπτύσσουν χαμηλή αυτοεκτίμηση. Μεταφορά σε εικονική πραγματικότητα , αλλοιώνοντας έτσι την προσωπικότητα του νέου. Ο εθισμός , ο οποίος δημιουργεί ηλεκτρονική μελαγχολία καθώς και πνευματική καθίζηση. Προβολή υλιστικών προτύπων και καλλιέργεια του φαίνεσθαι.

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΝ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ ΣΤΟΝ ΕΛΛΑΔΙΚΟ ΧΩΡΟ   Ηθοποιός…… σκηνοθέτης….. Σεναριογράφος…..κινηματογραφιστής……επικεφαλής στούντιο….. Παραγωγός…… κασκαντέρ…… καλλιτεχνικός διευθυντής….. βοηθός καλλιτεχνικού διευθυντή….. ντουμπλέρ σώματος…… χειριστής μικροφώνου…… μακιγιέζ….. σοφερ κάμεραμαν….. Ξυλουργός….. Υπεύθυνος κουστουμιών, εργοδηγός, πρώτος βοηθός σκηνοθέτη, κηπουρός….. υπεύθυνος μουσικής….. Κομμωτής….. τεχνικός για τα φώτα……μηχανικός…… λογιστής….. προσωπικός βοηθός διασήμου…… σκηνογράφο Υπεύθυνος σεναρίου, ειδικός ηχητικών εφέ, διακοσμητής πλατό…… δάσκαλος……κατασκευαστής περουκών……. Σοφία Γκάνεμ.

ΟΙ ΣΧΟΛΕΣ ΣΤΟΝ ΕΛΛΑΔΙΚΟ ΧΩΡΟ Ιδιωτικές Δραματικές Σχολές   ΑΠΘ SAE Σχολή Εθνικού Θεάτρου Σχολή Καρόλου Κουν Ιδιωτικές Δραματικές Σχολές Σχολή Λυρικής Σκηνής Σοφία Γκάνεμ.

ΑΜΟΙΒΕΣ Οι μισθοί του ΧόλιγουνΤ για ηθοποιούς και σκηνοθέτες, μέχρι κομμώτριες και μακιγιέζ   Το Business Insider «χαρτογράφησε» την οικονομία του θεάματος, καταγράφοντας κάθε ειδικότητα που μπορεί να επιστρατευθεί για μία ταινία, ή μία επιτυχημένη τηλεοπτική σειρά. Σε ό,τι αφορά τους ηθοποιούς, ο Ντουέιν Τζόνσον είναι εκείνος που έβγαλε τα περισσότερα τον τελευταίο χρόνο, από ρόλους, καθώς εξασφάλισε 52 εκατομμύρια δολάρια. Ακολουθεί ο Λεονάρντο Ντι Κάπριο (45 εκατ.), ο Λίαμ Νίσον (40 εκατ.) και ο Μπράντλεϊ Κούπερ (35 εκατ.). Στις γυναίκες από την άλλη, την «κούρσα» οδηγεί η Τζένιφερ Λόρενς, καθώς κέρδισε 35 εκατ. από ρόλους τον τελευταίο χρόνο, αφήνοντας πίσω της την Κάμερον Ντίαζ (18 εκατ.), την Σκάρλετ Γιόχανσον (17 εκατ.) και την Τζένιφερ Ανιστον (15 εκατ.). Σοφία Γκάνεμ.

ΑΜΟΙΒΕΣ Οι μισθοί ΣΤΟΝ ΕΛΛΑΔΙΚΟ ΧΩΡΟ για ηθοποιούς και σκηνοθέτες, μέχρι κομμώτριες και μακιγιέζ   Σύμφωνα με την συλλογική σύμβαση του 2015, ο βασικός μηνιαίος μισθός των ηθοποιών που εργάζονται σε κρατικά θέατρα ορίζεται σε 1150 Ε Επίσης καταβάλλεται στους δικαιούχους οικογενειακό επίδομα 150Ε Η ημερήσια εκτός έδρας στο εσωτερικό ή στο εξωτερικό αποζημίωση των ηθοποιών ορίζεται σε 130 Ε την μέρα. Σοφία Γκάνεμ.

Ευχαριστούμε!!!!!! Για το χρόνο σας.

Ευχαριστούμε!!!!!!