ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Σχ. Έτος: 2016-17 ……3Ο ΓΕΛ ΓΛΥΦΑΔΑΣ……… ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Σχ. Έτος: 2016-17 ……3Ο ΓΕΛ ΓΛΥΦΑΔΑΣ……… από τους μαθητές του Β1
ΥΠΕYΘΥΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΛΑΓΟΥ ΜΑΡΙΑ
Υποομάδες…
1. Συντονιστική Υποομάδα επικοινωνίας, εκδρομών και παρουσίασης. 1. Συντονιστική Υποομάδα επικοινωνίας, εκδρομών και παρουσίασης. Αδαμόπουλος Απαρτόγλου Αργυρίου Βερυκοκίδη Η υποομάδα θα: 1. Φρόντισε για το συντονισμό των δράσεων και θα ενσωμάτωσε τις δράσεις στην ιστοσελίδα του σχολείου. 2. Κανόνισε τις επισκέψεις σε θέατρα και σχολές υποκριτικής, πολυκαταστήματα. 3. Επίβλεψε την σύνταξη και την επεξεργασία ερωτηματολογίων
2 . Υποομάδα ενασχόλησης με τα πολυμέσα Γαλάνης Γουνελάς Αγγελακούδης Αρφάνης Βασιλεάδης Η υποομάδα εχει αναλάβει την : 1.Φωτογράφιση , βιντεοσκόπηση δραστηριοτήτων και δράσεων όλων των ομάδων του project . 2. Σκηνοθεσία και δημιουργία μικρών θεατρικών σκηνών . 3. Δημιουργία παρουσίασης ( video , power point ) στο τέλος του πρώτου τετραμήνου.
3 . Υποομάδα συλλογής πληροφοριών. Δαρδαμάνη Γιαννοπούλου Ιφ. Γιαννοπούλου Ισμ. Αρνόκουρος Η υποομάδα εχει αναλάβει την : 1. Οι μαθητές συγκέντρωσαν υλικό από το διαδίκτυο . 2. Οι μαθητές έκαναν μια έρευνα αγοράς βιβλίων αλλά και δανεισμού βιβλίων ώστε να αντλήσουν όλες τις απαραίτητες πληροφορίες . 3. Οι μαθητές οργάνωσαν και πραγματοποίησαν συνεντεύξεις από γνωστούς επαγγελματίες του χώρου του θεάτρου .
4 . Υποομάδα σtaτιστικησ. Βαφειάδου Γιαννακοπούλου Βεκίλογλου Βαφειάδου Γιαννακοπούλου Βεκίλογλου Η υποομάδα εχει αναλάβει την : 1. Οι μαθητές συγκέντρωσαν υλικό από τα ερωτηματολόγια . 2 Αποτελέσματα ερωτηματολογίων και μετατροπή σε ποσοστά. Ερωτηματολόγιο Αποτελέσματα ερωτηματολογίου
ΤΙΤΛΟΣ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: ΟΙ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ HOLLYWOOD ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΔΡΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΣΤΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΝΕΩΝ
ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΘΕΜΑΤΟΣ: ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΘΕΜΑΤΟΣ: Είναι θέμα ενδιαφέρον και διαχρονικό για τους μαθητές. Αναπτύσσει την δημιουργικότητα των μαθητών μέσα από την ενασχόλησή τους με τη χρήση των νέων τεχνολογιών ,των θεατρικών επιστημών και των τεχνών. Διευρύνει τους πνευματικούς οριζόντες μέσα από την παρακολούθηση μαθημάτων σε σχολές υποκριτικής ,θεατρικών παραστάσεων και παρακολούθηση συνεντεύξεων από ανθρώπους του χώρου. Συγκέντρωση ιδεών, απόψεων και θέσεων των εφήβων πολιτών πάνω στο θέμα μέσω ερωτηματολογίων τα οποία θα μοιραστούν σε δημόσιους χώρους.
ΣΥΣΧΕΤΙΣΗ ΜΕ ΔΙΔΑΣΚΟΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Τεχνολογία πληροφορίας και επικοινωνίας. Θεατρικές σπουδές . Ιστορία Κινηματογράφου.
ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΑ ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΟΦΕΛΗ ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΑ ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΟΦΕΛΗ 1. Την αλλαγή και βελτίωση των σχέσεων των μαθητών λόγω της ομαδοσυνεργατικής μεθόδου διδασκαλίας ,με αποτέλεσμα την συνολική βελτίωση του κλίματος της τάξης και του όλου κλίματος του σχολείου. 2. Την ευαισθητοποίηση των μαθητών αλλά και των γονέων σε θέματα κοινωνικά που άπτονται της καλλιτεχνικής φύσης και διασκέδασης των μαθητών τόσο στο χώρο του σχολείου όσο και έξω από αυτόν. 3. Την δυνατότητα στα παιδιά να αναπτύξουν τα ταλέντα , τις ικανότητές τους και την κριτική σκέψη τους.
ΤΑ ΟΦΕΛΗ ΑΠΌ ΤΗΝ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΤΩΝ ΤΑΙΝΙΩΝ Έχουν εκπαιδευτική δράση Συνδέονται με την απόλαυση Συμβάλουν στην καλύτερη ανάπτυξη Είναι μία θετική εμπειρία Απόκτηση γνώσεων Σημαντικά μηνύματα (αγάπη, ελευθερία, δικαιοσύνη)
ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΕΠΙΔΡΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΤΑΙΝΙΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΕΦΗΒΩΝ Hollywood ΣΤΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΕΦΗΒΩΝ Οι ταινίες προβάλλουν πρότυπα που ενσαρκώνουν τις αξίες του νόθου ερωτισμού . Αποτέλεσμα αυτού είναι η πρόωρη σεξουαλική αυτοδιαχείριση και αυτοδιάθεση των νέων. Η προβολή μιλιταριστικών αρχετύπων που καλλιεργούν τη βία προβάλλοντας την ως ηρωισμό. Προπαγάνδα για την ανωτερότητα της Αμερικής. Η εξιδανίκευση των ηρώων έχει ως αποτέλεσμα οι νέοι να προσπαθούν να τους μιμηθούν. Όταν δεν το κατορθώνουν αναπτύσσουν χαμηλή αυτοεκτίμηση. Μεταφορά σε εικονική πραγματικότητα , αλλοιώνοντας έτσι την προσωπικότητα του νέου. Ο εθισμός , ο οποίος δημιουργεί ηλεκτρονική μελαγχολία καθώς και πνευματική καθίζηση. Προβολή υλιστικών προτύπων και καλλιέργεια του φαίνεσθαι.
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΝ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ ΣΤΟΝ ΕΛΛΑΔΙΚΟ ΧΩΡΟ Ηθοποιός…… σκηνοθέτης….. Σεναριογράφος…..κινηματογραφιστής……επικεφαλής στούντιο….. Παραγωγός…… κασκαντέρ…… καλλιτεχνικός διευθυντής….. βοηθός καλλιτεχνικού διευθυντή….. ντουμπλέρ σώματος…… χειριστής μικροφώνου…… μακιγιέζ….. σοφερ κάμεραμαν….. Ξυλουργός….. Υπεύθυνος κουστουμιών, εργοδηγός, πρώτος βοηθός σκηνοθέτη, κηπουρός….. υπεύθυνος μουσικής….. Κομμωτής….. τεχνικός για τα φώτα……μηχανικός…… λογιστής….. προσωπικός βοηθός διασήμου…… σκηνογράφο Υπεύθυνος σεναρίου, ειδικός ηχητικών εφέ, διακοσμητής πλατό…… δάσκαλος……κατασκευαστής περουκών……. Σοφία Γκάνεμ.
ΟΙ ΣΧΟΛΕΣ ΣΤΟΝ ΕΛΛΑΔΙΚΟ ΧΩΡΟ Ιδιωτικές Δραματικές Σχολές ΑΠΘ SAE Σχολή Εθνικού Θεάτρου Σχολή Καρόλου Κουν Ιδιωτικές Δραματικές Σχολές Σχολή Λυρικής Σκηνής Σοφία Γκάνεμ.
ΑΜΟΙΒΕΣ Οι μισθοί του ΧόλιγουνΤ για ηθοποιούς και σκηνοθέτες, μέχρι κομμώτριες και μακιγιέζ Το Business Insider «χαρτογράφησε» την οικονομία του θεάματος, καταγράφοντας κάθε ειδικότητα που μπορεί να επιστρατευθεί για μία ταινία, ή μία επιτυχημένη τηλεοπτική σειρά. Σε ό,τι αφορά τους ηθοποιούς, ο Ντουέιν Τζόνσον είναι εκείνος που έβγαλε τα περισσότερα τον τελευταίο χρόνο, από ρόλους, καθώς εξασφάλισε 52 εκατομμύρια δολάρια. Ακολουθεί ο Λεονάρντο Ντι Κάπριο (45 εκατ.), ο Λίαμ Νίσον (40 εκατ.) και ο Μπράντλεϊ Κούπερ (35 εκατ.). Στις γυναίκες από την άλλη, την «κούρσα» οδηγεί η Τζένιφερ Λόρενς, καθώς κέρδισε 35 εκατ. από ρόλους τον τελευταίο χρόνο, αφήνοντας πίσω της την Κάμερον Ντίαζ (18 εκατ.), την Σκάρλετ Γιόχανσον (17 εκατ.) και την Τζένιφερ Ανιστον (15 εκατ.). Σοφία Γκάνεμ.
ΑΜΟΙΒΕΣ Οι μισθοί ΣΤΟΝ ΕΛΛΑΔΙΚΟ ΧΩΡΟ για ηθοποιούς και σκηνοθέτες, μέχρι κομμώτριες και μακιγιέζ Σύμφωνα με την συλλογική σύμβαση του 2015, ο βασικός μηνιαίος μισθός των ηθοποιών που εργάζονται σε κρατικά θέατρα ορίζεται σε 1150 Ε Επίσης καταβάλλεται στους δικαιούχους οικογενειακό επίδομα 150Ε Η ημερήσια εκτός έδρας στο εσωτερικό ή στο εξωτερικό αποζημίωση των ηθοποιών ορίζεται σε 130 Ε την μέρα. Σοφία Γκάνεμ.
Ευχαριστούμε!!!!!! Για το χρόνο σας.
Ευχαριστούμε!!!!!!