ΕΝΙΑΙΟ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗΣ ΜΕΡΟΣ Β΄: ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ
Advertisements

ΕΝΙΑΙΟ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗΣ ΜΕΡΟΣ Γ΄: ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΟΔΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ & ΣΤΑΘΜΕΥΣΗ.
Τρίπολη, 25 Νοεμβρίου 2013 Προσδοκώμενα οφέλη για την Περιφέρεια Πελοποννήσου από το Έργο SoilPro Αλέξανδρος Χαραλάμπους Living.
Ο Ευρωπαϊκός έλεγχος των κρατικών ενισχύσεων σε αερομεταφορείς και αεροδρόμια Δημήτριος Βουγιούκας Δικηγόρος ΔΝ.
ΑΘΗΝΑ: ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΧΩΡΟΙ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ
Επιστημονική Επιτροπή «ΠΡΟΣ ΕΝΑ ΕΝΙΑΙΟ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑΚΟ/ΧΩΡΟΤΑΞΙΚΟ-ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΚΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΩΝ ΒΙΩΣΙΜΩΝ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΩΝ» Γιάννης Φραντζεσκάκης,
ΕΝΙΑΙΟ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗΣ ΜΕΡΟΣ Β΄: ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ.
Υποδομές Μεταφορών & Δικτύων στην Κρήτη:
Στρατηγική & Σχέδιο Δράσης για την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση ---- Εναρμόνιση με την Ψηφιακή Στρατηγική της Χώρας Υπουργείο Διοικητικής.
ΠΡΑΣΙΝΕΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ ΠΑΛΑΙΑ ΚΑΒΑΛΑ.
•Π/Υ Έργου: ,00 € ευρώ με ΦΠΑ •Χρηματοδότηση Έργου: ΕΠ Κοινωνία της Πληροφορίας •Φορέας Λειτουργίας: Δήμος Κοζάνης Βασικά Στοιχεία του έργου ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΔΙΚΤΥΩΝ
ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΠΕΛΑΣΙΜΟΤΗΤΑΣ ΣΤΙΣ ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ Αναπτυξιακό Συνέδριο Ηπείρου 24/6/2005.
ΑΝΟΙΚΤΗ ΗΜΕΡΙΔΑ "Ενεργειακή και Περιβαλλοντική Αναβάθμιση Δημόσιων Χώρων: Καινοτόμες Μέθοδοι και Προοπτικές” "Σχεδιασμός και χάραξη πολιτικής για έργα.
ΕΝΙΑΙΟ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗΣ ΜΕΡΟΣ Α΄: ΓΕΝΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ.
1. ΕΙΣΑΓΩΓΗ Αλληλεξάρτηση Χρήσεων Γης και Συγκοινωνιακού Συστήματος
ΕΘΝΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ (ΕΣΗΔΗΣ)
Χωρικός Σχεδιασμός & Αρχιτεκτονική
ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ «ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΠΑΡΚΩΝ» Σύγχρονες υποδομές για μία ανταγωνιστική βιομηχανία 4 Αυγούστου 2009.
1 European Union Regional Policy – Employment, Social Affairs and Inclusion ΧΩΡΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΕΝΔΙΑΜΕΣΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ Εισηγητής:
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ - ΘΡΑΚΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ Π.Ε.Π. Α.Μ.Θ. 6η Συνεδρίαση Επιτροπής Παρακολούθησης Κομοτηνή, 31 Μαΐου 2006 ΠΟΡΕΙΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ.
ΣΕΦ-ΤΡΟΧΙΟΔΡΟΜΩΝ-ΛΙΜΑΝΙ (ΥΠΟΓΕΙΟΠΟΙΗΣΗ ΗΣΑΠ)
Μεταφορές και Logistics
Η πρόκληση της ευρυζωνικότητας και οι δημόσιες υποδομές της Καθ. Σωκράτης Κ. Κάτσικας ΓΓ Επικοινωνιών Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων
ΗΜΕΡΙΔΕΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΝΕΟΕΚΛΕΓΕΝΤΩΝ ΑΙΡΕΤΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΔΗΜΩΝ ΕΙΣΗΓΗΤΉΣ Η. Λίτσος, Μηχανικός Παραγωγής, στέλεχος Ε.Ε.Τ.Α.Α.
IANOS. ΚΥΚΛΟΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΥΖΗΤΗΣΕΩΝ «ΠΟΛΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΕΣ» Συζήτηση: «ΠΟΛΗ ΚΑΙ Ι.Χ. – Μια Ασφυκτική Σχέση» 30 Μαρτίου 2007 Βιώσιμη Κινητικότητα. Η Μείωση της.
Ευρυζωνικότητα στην τοπική αυτοδιοίκηση Τρέχουσες εξελίξεις – μελλοντικές προκλήσεις.
ΑΘΗΝΑ 5 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2006 ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΚΠΣ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΑΡΚΕΙΑΣ ΔΙΚΑΙΟΥΧΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΩΝ
ΑΘΗΝΑ 8 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2005 ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΚΠΣ η ΕΠΙΤΡΟΠΗ.
1 Τα αστικά κέντρα του Ν. Ημαθίας στο οικιστικό σύστημα της Κεντρικής Μακεδονίας Δρ. Αθηνά Γιαννακού Χωροτάκτης-Πολεοδόμος (M.Sc. & Ph.D. LSE) Μελετήτρια.
ΔΗΜΟΣ ΕΡΕΤΡΙΑΣ Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Α Φάση: Στρατηγικός Σχεδιασμός Διαβούλευση.
 Παρουσίαση Α ’ μέρους : Δρ Ματθαίος Αλαμπρίτης Δημοτικός Γραμματέας Δήμος Αραδίππου.
ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΣΧΟΛΗ ΑΓΡΟΝΟΜΩΝ & ΤΟΠΟΓΡΑΦΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΤΟΜΕΑΣ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑΣ & ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ 01/42/ΕΚ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ.
1 Δημόσιες σχέσεις και Περιφερειακή Ανάπτυξη: Η συμβολή των δημοσίων σχέσεων στο (δημοκρατικό) Αναπτυξιακό Σχεδιασμό της Τοπικής Αυτοδιοίκησης Πρόδρομος.
‘Οι Δράσεις του ΙΜΕΤ για τη βέλτιστη και καινοτόμο σχολική μεταφορά' Γεωργία Αϋφαντοπούλου Ερευνήτρια Α’ -Αναπληρώτρια Διευθύντρια ΙΜΕΤ Ινστιτούτο Βιώσιμης.
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΙΟΥΝΙΟΣ 2009 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΧΟΛΩΝ & ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΟΥ.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΔΗΜΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΤΑΞΗ ΤΩΝ Ε.Π.
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΟΔΗΓΟΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΚΕΝΤΡΑ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ Χρήστος Κύρκογλου Προϊστάμενος Μονάδας Β΄ ΕΥΣΕΚΤ.
Β΄ ΦΑΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ Επιχειρησιακός Σχεδιασμός Οικονομικός Σχεδιασμός - Δείκτες Παρακολούθησης ΔΗΜΟΣ ΛΑΡΙΣΑΙΩΝ – ΤΜΗΜΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ.
Εγώ και τα τροχοφόρα. Χάρτης Πως μετακινούνται οι πολίτες; Ποδήλατο Μηχανάκι Αυτοκίνητο Πατίνι Μ.Μ.ΜΜε τα πόδια.
Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Μακεδονίας - Θράκης ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΑΡΚΕΙΑΣ ΔΙΚΑΙΟΥΧΩΝ.
Νέοι Οργανισμοί Υπουργείων. Στόχοι Αναδιοργάνωσης Η αποτελεσματικότερη λειτουργία της Κεντρικής Διοίκησης λαμβάνοντας υπόψη τους περιορισμένους δημόσιους.
Αννα Μ. Ασημακοπούλου Διευθύντρια-Ιδρυμα ΕΓΝΑΤΙΑ ΗΠΕΙΡΟΥ Δημοτική Σύμβουλος-Δήμος Ιωαννιτών Συνέδριο ΤΕΔΚ Ν. Ιωαννίνων Ιωάννινα, 30 Δεκεμβρίου 2007 «ΕΣΠΑ.
Ειδική Υπηρεσία Διαχείρισης Ε.Π. «Ψηφιακή Σύγκλιση» Κ. Στάθη Προϊσταμένη Μονάδας Β' Δημόσια έργα- πρόοδος υλοποίησης.
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΒΙΩΣΙΜΗΣ ΑΣΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ. ΓΕΝΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΩΝ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΩΝ ΒΙΩΣΙΜΗΣ ΑΣΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΔΗΜΟΣ ΜΕ ΠΛΗΘΥΣΜΟΣ > ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΑΣΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ – ΑΝΑΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΟΜΩΝ ΔΗΜΩΝ
Jessica Joint European Support for Sustainable Investment in City Areas ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΙΚΟΥ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥ JESSICA ΣΤΗΝ ΗΠΕΙΡΟ Μανώλης Ματσάγκας.
ΠΡΟΣΧΕΔΙΟ ΣΒΑΚ – ΣΤΟΧΟΙ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΕΣΤΙΑΔΑ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ ΕΥΦΥΟΥΣ ΠΟΛΗΣ
ΟΡΑΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΗ Η ΠΟΛΗ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΜΕ Οικονομική ,κοινωνική , πολιτιστική ανάπτυξη, δημιουργία θέσεων εργασίας. Μια καθαρή, όμορφη, βιώσιμη πόλη. Να.
2η Συνεδρίαση Επιτροπής Παρακολούθησης
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ
Προγραμματική Περίοδος
ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
Βασίλης Α Τάξη Στ2 1ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
Εφαρμογές Συστημάτων Γεωγραφικών Πληροφοριών
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΘΡΙΑΣΙΟΥ ΠΕΔΙΟΥ
1ο Εθνικό Αναπτυξιακό Συνέδριο για την Προγραμματική Περίοδο
ΕΝΙΑΙΟ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗΣ ΜΕΡΟΣ Γ΄: ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΟΔΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ & ΣΤΑΘΜΕΥΣΗ.
ΕΝΙΑΙΟ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗΣ ΜΕΡΟΣ Γ΄: ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΟΔΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ & ΣΤΑΘΜΕΥΣΗ.
ΣΥΜΦΩΝΙΕΣ ΠΛΑΙΣΙΟ.
Ε.Π. «Υποδομές Μεταφορών, Περιβάλλον Αειφόρος Ανάπτυξη»
5η ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΕΠ - ΥΜΕΠΕΡΑΑ
ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ ΑΙΡΕΣΙΜΟΤΗΤΕΣ
ΤΟ Ε.Π. «ΥΠΟΔΟΜΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ & ΑΕΙΦΟΡΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ Τομέας Μεταφορών & Τεχνική Βοήθεια
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΝΙΑΙΟ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗΣ ΜΕΡΟΣ Β΄: ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ

ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ & ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ [1/2] Οι Δημόσιες Αστικές Συγκοινωνίες (ΔΑΣ) αποτελούν την ραχοκοκαλιά του συστήματος μεταφορών και τη βάση κάθε σχεδίου παροχής συνολικής «κινητικότητας» των κατοίκων στο Πολεοδομικό Συγκρότημα (ΠΣΘ) και στην ευρύτερη περιοχή Θεσσαλονίκης Διαμόρφωση και τήρηση Πολιτικής Αστικών Μεταφορών που βασίζεται σε ορθολογική διαχείριση της κυκλοφορίας λαμβάνοντας υπόψη τις υπάρχουσες κάθε φορά μεταφορικές υποδομές καθώς και τα πολεοδομικά και λειτουργικά δεδομένα της περιοχής.

ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ & ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ [2/2] Ύπαρξη θεσμοθετημένου φορέα μητροπολιτικής εμβέλειας με αρμοδιότητες, στελέχωση, πόρους και μέσα που να του επιτρέπουν να διαμορφώνει και να εφαρμόζει στη πράξη ολοκληρωμένα στρατηγικά συγκοινωνιακά σχέδια (integrated transport master plans) παράλληλα με την ανάθεση και εποπτεία του συγκοινωνιακού έργου των Φορέων Δημοσίων Συγκοινωνιών και την διαχείριση της κινητικότητας προσώπων

ΔΟΜΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΩΝ Ιεραρχική δομή αποτελούμενη από Γραμμές μέσων σταθερής τροχιάς, όπως προαστιακός σιδηρόδρομος, μετρό, τραμ (ή/και monorail) Λεωφορειακές γραμμές κορμού στην αστική και στις περιαστικές ή υπεραστικές περιοχές Λοιπές τροφοδοτικές ή τοπικές λεωφορειακές γραμμές καθώς και ειδικές γραμμές Άλλες γραμμές μαζικής μεταφοράς, όπως για παράδειγμα θαλάσσια συγκοινωνία

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ Ανάγκη άμεσης επέκτασης της υπό κατασκευή γραμμής, στο Ανατολικό άκρο της, προς Καλαμαριά, και κατασκευής του αμαξοστασίου στην περιοχή της Μίκρας Εκπόνηση μελετών για ταχεία ωρίμανση των επεκτάσεων του Μετρό ανατολικά και δυτικά με ταυτόχρονη ανάπλαση / ανάπτυξη περιοχών και δημιουργία ολοκληρωμένων πολυτροπικών συγκοινωνιακών κέντρων

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΠΕΚΤΑΣΕΙΣ ΜΕΤΡΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΕΣΑ ΣΤΑΘΕΡΗΣ ΤΡΟΧΙΑΣ [1/2] Επέκταση Δυτικά κατά μήκος του άξονα της οδού Λαγκαδά προς Σταυρούπολη και Ευκαρπία μέχρι το Νοσοκομείο Παπαγεωργίου Επέκταση Ανατολικά από Μίκρα μέχρι Αεροδρόμιο Επέκταση Δυτικά στην περιοχή δήμων Αμπελοκήπων / Ευόσμου Δημιουργία δεύτερου κλάδου βασικής γραμμής προς Τούμπα – Χαριλάου – Πυλαία

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΠΕΚΤΑΣΕΙΣ ΜΕΤΡΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΕΣΑ ΣΤΑΘΕΡΗΣ ΤΡΟΧΙΑΣ [2/2] Επέκταση γραμμής από Αεροδρόμιο προς Δήμο Θερμαϊκού Κατασκευή 2 συνδετηρίων γραμμών τραμ στη δυτική και ανατολική Θεσσαλονίκη αντίστοιχα (η δεύτερη μόνον εφόσον δεν κατασκευασθεί ο δεύτερος κλάδος της βασικής γραμμής του Μετρό προς Τούμπα-Χαριλάου-Πυλαία) Σύνδεση περιοχής Σίνδου με Προαστιακό Σιδηρόδρομο σε υπάρχουσα γραμμή ΟΣΕ ή με νέο κλάδο Μετρό

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑΚΩΝ ΚΕΝΤΡΩΝ Νέος Σιδηροδρομικός Σταθμός Τερματικός Σταθμός Μετρό στη Μίκρα Καλαμαριάς Τερματικός Σταθμός Μετρό στο Στρατόπεδο Καρατάσου / Νοσοκομείο Παπαγεωργίου Περιοχή Ν. Ελβετίας / Νοτιοανατολική Πύλη Θεσσαλονίκης Διερεύνηση άλλων θέσεων σε συνδυασμό με τις επεκτάσεις των μέσων σε σταθερή τροχιά

ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΕΣ ΕΡΓΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΩΝ [1/3] Κριτήρια επιλογής: Η σταδιακή διαμόρφωση με κάθε νέο έργο ενός πληρέστερου δικτύου Δημοσίων Συγκοινωνιών με ραχοκοκαλιά τα μέσα σταθερής τροχιάς και συμπληρωματικά τις λεωφορειακές γραμμές κορμού και τις λοιπές γραμμές τροφοδοτικού χαρακτήρα Δημιουργία προϋποθέσεων για διασύνδεση με το δίκτυο των οδικών μεταφορών, και κυρίως σε θέσεις, όπου υπάρχουν ή μπορούν να κατασκευασθούν πολυτροπικά συγκοινωνιακά κέντρα και χώροι στάθμευσης και μετεπιβίβασης (park & ride) Επίτευξη κυκλοφοριακής ανακούφισης σε τμήματα με ιδιαίτερα κυκλοφοριακά προβλήματα Ελαχιστοποίηση των επιδράσεων στη λειτουργία του όλου συστήματος Δυνατότητα γρήγορης υλοποίησης των έργων (διαδικασίες ωρίμανσης, διαδικασίες διαγωνισμών, σύναψη δημοσίων συμβάσεων)

ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΕΣ ΕΡΓΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΩΝ [2/3] Η επέκταση του Μετρό προς Καλαμαριά. Η δημιουργία πολυτροπικού συγκοινωνιακού κέντρου στη Μίκρα Καλαμαριάς Η επέκταση του Μετρό προς Σταυρούπολη και Ευκαρπία και η δημιουργία πολυτροπικού συγκοινωνιακού κέντρου στην περιοχή Στρατοπέδου Καρατάσου / Νοσοκομείου Παπαγεωργίου Η επέκταση του Μετρό προς Αεροδρόμιο και η πρόβλεψη για συνέχιση προς Δήμο Θερμαϊκού

ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΕΣ ΕΡΓΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΩΝ [3/3] Η επέκταση του Μετρό προς Αμπελοκήπους και Εύοσμο και η ενδεχόμενη επέκταση προς Σίνδο (ΔΕΘ) Η επέκταση της γραμμής του Μετρό προς την Πυλαία από Τούμπα και Χαριλάου. Η κατασκευή νέων Λεωφορειολωρίδων σε πολλούς δήμους της ευρύτερης περιοχής Θεσσαλονίκης. Ο προαστιακός σιδηρόδρομος προς Σίνδο και προς τις πόλεις δορυφόρους της Θεσσαλονίκης δεδομένου ότι οι υποδομές υπάρχουν (γραμμές) και η λειτουργία του έχει αξιολογηθεί θετικά σε σειρά μελετών

ΑΛΛΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ Οριστικοποίηση τευχών διακήρυξης μελετών συγκοινωνιακού σχεδιασμού Έναρξη ανοιχτού διαλόγου (διαβούλευση) για την θαλάσσια συγκοινωνία στο Θερμαϊκό κόλπο Περαιτέρω ισχυροποίηση συνεργασίας των εμπλεκομένων φορέων της Θεσσαλονίκης (ΣΑΣΘ, ΟΡΘ, ΕΟΑΕ, ΟΛΘ, ΔΕΘ,κλπ)