Αναλυτικό Πρόγραμμα Πληροφορικής και Επιστήμης Ηλεκτρονικών Υπολογιστών Επιμόρφωση στους Δείκτες Επιτυχίας και Δείκτες Επάρκειας Νοέμβριος, 2015.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση εκπαιδευτικού σεναρίου Νότα Σεφερλή
Advertisements

Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Μέσης Εκπαίδευσης για τα Νέα Αναλυτικά Προγράμματα Πληροφορικής και Επιστήμης Η/Υ Προγραμματισμός Έτους και Ενότητας (Γ’ Γυμνασίου)
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Διδακτικές στρατηγικές Oδηγίες για βέλτιστες συνθήκες μάθησης Gagné.
Φιλοσοφία Ενσωμάτωσης των ΤΠΕ
• ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ • ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ • ΣΤΟΧΟΙ • ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ • ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ - ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ.
Ο Σχολικός σας Σύμβουλος
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΔΕΙΓΜΑΤΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
Σωκράτης Μυλωνάς και Νικόλαος Ζάγγουλος Σεπτέμβριος 2013
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Διδακτική Μαθημάτων Ειδικότητας – Σχέδιο Μαθήματος
ΣΧΕΔΙΟ-ΣΕΝΑΡΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ ΠΤΔΕ ΡΟΔΟΣ 2010
Επεξεργασία Κειμένου Ονομ/νυμο Επιμορφωτή Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή ΥΠΕΠΘ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ» ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ.
ΝΕΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
07/09/ Διδακτική της Πληροφορικής ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Ανδρέας Σ. Ανδρέου (Αναπλ. Καθηγητής ΤΕΠΑΚ - Συντονιστής) Μάριος Μιλτιάδου, Μιχάλης Τορτούρης (ΕΜΕ.
Εν. 2.4 Γενικού Μέρους Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Το εκπαιδευτικό σενάριο Νότα Σεφερλή
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΕΥΡΥΤΕΡΗΣ ΕΝΝΟΙΑΣ ΤΟΥ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΠΤΥΧΗ ΤΟΥ Κάππας Κων/νος Επιμορφωτής ΤΠΕ -
Σενάρια διδασκαλίας ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
Δεδομένα, Πληροφορίες και Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΝΕΑ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ Ευθυγράμμιση Στόχων – Διδασκαλία – Αξιολόγηση ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Ανδρέας Σ. Ανδρέου.
Εισαγωγή στις Βασικές Έννοιες Πληροφορικής
Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Μέσης Εκπαίδευσης για τα Νέα Αναλυτικά Προγράμματα Πληροφορικής και Επιστήμης Η/Υ Προγραμματισμός Έτους και Ενότητας Σωκράτης.
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
Σχεδίαση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων με την αξιοποίηση των ΤΠΕ Οι ΤΠΕ χαρακτηρίζονται ως μέσο αναδιομόρφωσης της εκπ/κής πρακτικής. Μέσο συμπληρωματικό.
Ο Ρ ΟΛΟΣ Τ ΗΣ Σ ΤΟΧΟΘΕΣΙΑΣ Γ ΙΑ Τ Η Δ ΙΔΑΣΚΑΛΙΑ - Σ ΠΟΝΔΥΛΩΣΗ Τ ΟΥ Σ ΤΟΧΟΥ Αναστασία Α. Γεωργιάδου Δρ. Χημείας στο πεδίο της Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών.
Microsoft Excel 4.5 Μορφοποίηση Κίκα Χρυσοστόμου.
ΝΕΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Β’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Σχεδίαση Εκπαιδευτικού Λογισμικού Σχέδιο Μαθήματος – Ανάπτυξη Εφαρμογών Γ’ Λυκείου Τεχνολογικής Κατεύθυνσης Ιωάννης Βλαχόπουλος – Μ1249 Αικατερίνη Δρόσου.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΟΔΗΓΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΝΕΩΝ ΑΝΑΛΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Πρόγραμμα Σπουδών ΤΠΕ-Τεχνολογίες Πληροφορίας Επικοινωνίας Δ’ τάξης.
Υπολογιστικά Φύλλα Ονομ/νυμο Επιμορφωτή Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή ΥΠΕΠΘ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ» ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ
Λογισμικό Υπολογιστή Για να μπορεί το Υλικό μέρος του Υπολογιστή να εκτελεί και τη πιο απλή επεξεργασία δεδομένων χρειάζεται ένα σύνολο εντολών.Οι οδηγίες.
Υπολογιστικά Φύλλα Ονομ/νυμο Επιμορφωτή Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή ΥΠΕΠΘ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ» ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ.
Εννοιολογική Χαρτογράφηση
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 3: Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, Τεχνολογικής.
Ένα Παιχνίδι Ρόλων στο Δημοτικό για τη Διδασκαλία των Διαδικασιών σε Logo Θωμάς Σκυλογιάννης Καθηγητής Πληροφορικής.
1 Αναλυτικό Πρόγραμμα Μαθηματικών Δείκτες Επιτυχίας και Δείκτες Επάρκειας Μάριος Πιττάλης, Phd Τμήμα Επιστημών της Αγωγής, Πανεπιστήμιο Κύπρου Επιστημονικός.
Η Εφαρμογή των Δεικτών Επιτυχίας και Δεικτών Επάρκειας στο Δημοτικό Σχολείο Εισηγητές: Δρ Μάριος Στυλιανίδης, ΠΛΕ Δρ Μάριος Παντελή, Βοηθός Δντής Εκπαιδευτικός.
Προγραμματισμός και οργάνωση διδακτέας ύλης, εκπόνηση σχεδίου μαθήματος 1.
ΚΑΤΑΝΟΩ ΤΙΣ ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ SCRATCH Χρήστος Μανώλης, Πληροφορικός ΠΕ 19 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2015 Ομάδα ανάπτυξης 6 ο εσπερινό ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης.
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
Δομή & και Αξιολόγηση εκπαιδευτικών σεναρίων. Διδασκαλία μέσω παραδείγματος Ανοίξτε την παρακάτω ιστοσελίδα και διαβάστε το σενάριο βασισμένο στο «Πούσι»
Εργασία στο Μάθημα: «Εκπαιδευτική τεχνολογία-Πολυμέσα» Διδάσκων : Άγγελος Γιαννούλας Ομάδα εργασίας Λινάρδος Γεώργιος Μπουντούρης Παναγιώτης Ντιγριντάκη.
Ένα εννοιολογικό πλαίσιο για τη Διδακτική της Πληροφορικής.
Διδακτική της Πληροφορικής Ορολογία
Παραδείγματα Διδάσκουσα: Ζαχαρούλα Σμυρναίου,
Διδακτική της Πληροφορικής
Δείκτες Επιτυχίας και Δείκτες Επάρκειας
Ορισμός στρατηγικής διδασκαλίας
Επεξεργασία Κειμένου Διδακτική προσέγγιση των λογισμικών γενικής χρήσης Ζωγραφική Λογιστικά φύλλα Βάσεις δεδομένων.
1ος υπό έμφαση στόχος - ΥΠΠ
ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΕΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΜΑΘΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ
Δημιουργία σεναρίου.
Στοιχεία Δομημένου Προγραμματισμού
έννοια και λειτουργια της εκπαιδευσησ
Μορφοποίηση Περιεχομένου και εμφάνισης κελιών, γραμμών, στηλών
2Ο ΓΕΛ ΙΛΙΟΥ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β’ ΛΥΚΕΙΟΥ
Ενότητα Γ7.3.8(Προβλήματα Ακολουθιακής Δομής )
Το υπολογιστικό σύστημα σαν ενιαίο σύνολο
Σκοπός Η συνοπτική παρουσίαση
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Εικόνας
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Κεφάλαιο 11 Τροποποίηση φόρμας.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Αναλυτικό Πρόγραμμα Πληροφορικής και Επιστήμης Ηλεκτρονικών Υπολογιστών Επιμόρφωση στους Δείκτες Επιτυχίας και Δείκτες Επάρκειας Νοέμβριος, 2015

Τι είναι Δείκτες Επιτυχίας Αναφέρονται στα Μαθησιακά Αποτελέσματα, τα οποία αναμένεται να επιτύχει ο μαθητής, κατά τετράμηνο, τάξη ή συνδυασμό τάξεων και κατά επίπεδο εκπαίδευσης από την προδημοτική εκπαίδευση μέχρι και την Γ’ Λυκείου

Παραδείγματα Δεικτών Επιτυχίας Να περιγράφουν τι είναι ο ηλεκτρονικός υπολογιστής και να δίνουν παραδείγματα όσον αφορά τη χρήση του Να αναφέρουν τον τρόπο αναπαράστασης των δεδομένων Να εξηγούν τον ρόλο και τα χαρακτηριστικά των δύο ειδών κύριας μνήμης Να χρησιμοποιούν μια εφαρμογή επεξεργασίας κειμένου για να μορφοποιούν κείμενο Να χρησιμοποιούν μια εφαρμογή υπολογιστικών φύλλων για να διαχειρίζονται γραφήματα Να διαχειρίζονται Φόρμες (forms) σε μια Βάση Δεδομένων Να ακολουθούν τον Κύκλο Ανάπτυξης Αλγοριθμικής Εφαρμογής για να επιλύουν προβλήματα απλής διακλάδωσης

Τι είναι Δείκτες Επάρκειας Αναφέρονται στο τι πρέπει να διδαχθεί ο μαθητής, για να επιτύχει τα αντίστοιχα καθορισμένα Μαθησιακά Αποτελέσματα. Οι Δείκτες Επάρκειας αναλύονται και περιλαμβάνουν όλα τα είδη μάθησης, που πρέπει να διδαχθούν: βασικές έννοιες, πληροφορίες, διδακτικές δεξιότητες/στρατηγικές και διαδικασίες, στάσεις και αξίες δηλαδή ό,τι αποτελεί αξιόλογη/ πυρηνική γνώση. Περιλαμβάνουν όλα όσα πρέπει να διδάξουμε ή/και έπρεπε να γνωρίζει ο μαθητής, για να επιτύχει τον αντίστοιχο Δείκτη επιτυχίας.

Παραδείγματα Δεικτών Επάρκειας Δείκτες Επιτυχίας Δείκτες Επάρκειας Β.4.7 Να χρησιμοποιούν μια εφαρμογή παρουσιάσεων για να μορφοποιούν διαφάνειες Σχεδίαση Φόντου διαφάνειας (format background) Εφαρμογή Προτύπου σχεδίασης (design themes) ως φόντο διαφάνειας Προσθήκη κειμένου στο Υποσέλιδο συγκεκριμένων ή όλων των διαφανειών μιας παρουσίασης (header & footer)

Προσδοκώμενα Αποτελέσματα Αναλυτικό Πρόγραμμα - Διδακτέα Επομένως… Οι Δείκτες Επιτυχίας αναφέρονται στον μαθητή και τα επιτεύγματά του ενώ Οι Δείκτες Επάρκειας αναφέρονται στον εκπαιδευτικό και τα διδακτέα Μαθητής Προσδοκώμενα Αποτελέσματα Εκπαιδευτικός Αναλυτικό Πρόγραμμα - Διδακτέα Πως Μεθοδολογία

Παράδειγμα Α’ Γυμνασίου Δείκτες Επιτυχίας Δείκτες Επάρκειας Α.1.3 Να εξηγούν τις βασικές λειτουργίες ενός ηλεκτρονικού υπολογιστή και να μπορούν να τις ξεχωρίζουν σε παραδείγματα Κριτήρια για τη διάκριση των εννοιών δεδομένα/είσοδος, επεξεργασία, πληροφορίες/έξοδος, αποθήκευση και πρόγραμμα. Διάκριση δεδομένων, επεξεργασίας και πληροφοριών σε παραδείγματα. Διάκριση δεδομένων, επεξεργασίας, πληροφοριών και προγράμματος σε χρήσεις ηλεκτρονικού υπολογιστή από την καθημερινότητα των μαθητών, αλλά και από την ανθρώπινη δραστηριότητα

Παράδειγμα Β’ Γυμνασίου Δείκτες Επιτυχίας Δείκτες Επάρκειας Β.4.4 Να χρησιμοποιούν μια εφαρμογή υπολογιστικών φύλλων για να μορφοποιούν φύλλα εργασίας Μορφοποίηση χαρακτήρων Συγχώνευση κελιών και κεντράρισμα (merge & center) Εμφάνιση αριθμών, στυλ ημερομηνίας, σύμβολα νομισματικών μονάδων και ποσοστών Τροποποίηση ύψους γραμμών (row height) Τροποποίηση πλάτους στηλών (column width) Εισαγωγή/τροποποίηση φόντου στα κελιά (fill color) Εισαγωγή/τροποποίηση περιγράμματος στα κελιά (border) Αντιγραφή μορφοποίησης ενός κελιού ή περιοχής κελιών σε άλλο κελί ή περιοχή κελιών (format painter) Στοίχιση στα περιεχόμενα των κελιών (alignment) Συγχώνευση κελιών (merge cells) Διαχωρισμός κελιών (split cells) Εισαγωγή φόντου στο υπολογιστικό φύλλο (background)

Παράδειγμα Γ’ Γυμνασίου Δείκτες Επιτυχίας Δείκτες Επάρκειας Γ.7.2 Να εξοικειωθούν με τις βασικές λειτουργίες του περιβάλλοντος προγραμματισμού Ενεργοποίηση του προγραμματιστικού περιβάλλοντος Δημιουργία νέου προγράμματος Άνοιγμα υφιστάμενου έργου Εισαγωγή, διαγραφή και τροποποίηση εντολών Εκτέλεση προγράμματος Εντοπισμός και διόρθωση σφαλμάτων σύνταξης και σφαλμάτων λογικής σε ένα πρόγραμμα Αποθήκευση προγράμματος

Παράδειγμα Α’ Λυκείου Χρήση εντολής επανάληψης (While) Δείκτες Επιτυχίας Δείκτες Επάρκειας Α.7.5 Να ακολουθούν τις φάσεις του Κύκλου Ανάπτυξης μιας Εφαρμογής για να επιλύουν προβλήματα επαναληπτικής δομής Χρήση εντολής επανάληψης (While) Καθορισμός του προβλήματος με ακρίβεια, συγκεκριμένα: διάκριση Δεδομένων, Ζητούμενων ή Πληροφοριών και Επεξεργασίας Απόφαση κατά πόσο για τη λύση του προβλήματος πρέπει να χρησιμοποιηθεί η ακολουθιακή δομή, η δομή διακλάδωσης ή η επαναληπτική δομή Δημιουργία Λογικού Διαγράμματος για την επίλυση του προβλήματος Βήματα/εντολές με τη χρήση του προγραμματιστικού περιβάλλοντος (πρόγραμμα), ώστε να επιλυθεί το πρόβλημα Έλεγχος της ορθότητας της λύσης του προβλήματος χρησιμοποιώντας τη μέθοδο της προκαταρκτικής εκτέλεσης και της χρήσης του debugger για επαλήθευση

Απαραίτητες Διευκρινίσεις … Οι Δείκτες Επιτυχίας κατά τάξη δεν αναφέρονται στο Γενικό τελικό και Αναμενόμενο Αποτέλεσμα επίτευξης (= στόχοι αναλυτικού προγράμματος), αλλά στα διδακτέα/ προϋποθέσεις για να φτάσουμε στο τελικό αποτέλεσμα. Οι Δείκτες Επάρκειας δεν αναφέρονται σε μεθοδολογία διδασκαλίας αλλά σε ΣΚΑΛΟΠΑΤΙΑ μάθησης, ΙΕΡΑΡΧΙΕΣ ή/και προαπαιτούμενη γνώση για να επιτευχθεί ο Δείκτης Επιτυχίας. Οι Δείκτες Επάρκειας δεν αναφέρονται στο περιεχόμενο συγκεκριμένου εγχειριδίου. Οι Δείκτες Επιτυχίας και Επάρκειας δεν πρέπει να εξαντλούν τον συνολικό διδακτικό χρόνο. Η αρχή πάνω στην οποία θεμελιώνονται οι Δείκτες είναι ότι Διδάσκω σημαίνει Μαθαίνει ο μαθητής και όχι Καλύπτω την ύλη.

Τι αναμένεται από τους καθηγητές/τις καθηγήτριες Να χρησιμοποιείτε τους δείκτες επιτυχίας και τους δείκτες επάρκειας που δημοσιεύτηκαν ως οδηγό κατά τη διεξαγωγή του μαθήματος και κατά συνέπεια του σχεδίου μαθήματος. Οι Δείκτες Επιτυχίας (=τι πρέπει να μάθουν οι μαθητές) να αναλύονται σε ιεραρχία (π.χ. από το απλό στο σύνθετο, από αυτό που είναι προαπαιτούμενο, κ.λπ.). Συμπεριλαμβάνονται μόνο οι δείκτες που θα διδαχθούν στο κάθε μάθημα. Επίσης καταγράφονται οι Δείκτες Επάρκειας (=τι πρέπει να διδαχθούν οι μαθητές) που αντιστοιχούν στους Δείκτες Επιτυχίας – σε αυτούς περιλαμβάνονται και όλες οι βασικές έννοιες, πληροφορίες, δεξιότητες, διαδικασίες, στάσεις και αξίες. Καταγράφονται οι προαπαιτούμενες γνώσεις. Συζήτηση σε επίπεδο σχολείου και εάν προκύπτουν ζητήματα (π.χ. κατά τη γνώμη σας κάποιος δείκτης δεν έχει συμπεριληφθεί) να υπάρχει ανατροφοδότηση στην ομάδα διαχείρισης του Αναλυτικού Προγράμματος. Ετοιμασία ενός σχεδίου μαθήματος από κάθε εκπαιδευτικό με βάση τους δείκτες επιτυχίας και τους Δείκτες Επάρκειας, για ένα μάθημα που διδάσκει κατά την τρέχουσα σχολική χρονιά, σύμφωνα με τις οδηγίες.

Αλλαγές στο Σχέδιο Μαθήματος Αντί Σκοπός και Στόχοι, να καταγράφεται η ιεραρχία των Δεικτών Επιτυχίας Αντί Βασικές Έννοιες, να καταγράφονται οι Δείκτες Επάρκειας (στους οποίους συμπεριλαμβάνονται και οι βασικές έννοιες, αλλά και πληροφορίες, δεξιότητες, διαδικασίες, στάσεις και αξίες). Στην προαπαιτούμενη γνώση να συμπεριλαμβάνονται οι Δείκτες Επιτυχίας που πρέπει να έχει ήδη κατακτήσει ο μαθητής από προηγούμενα μαθήματα/τάξεις για να μπορεί να προχωρήσει στην κατάκτηση των Δεικτών Επιτυχίας του μαθήματος. Στις διδακτικές δραστηριότητες να υπάρχει μια στήλη με τους δείκτες Όπου μια δραστηριότητα περιλαμβάνει πληροφόρηση/επεξήγηση από τον/την εκπαιδευτικό, να σημειώνονται οι αντίστοιχοι Δείκτες Επάρκειας Όπου μια δραστηριότητα περιλαμβάνει κατάκτηση. γνώσης/εμπέδωση/αξιολόγηση από τον/την μαθητή/τρια, να σημειώνονται οι αντίστοιχοι Δείκτες Επιτυχίας. Όπου μαθαίνεται/ενισχύεται/χρησιμοποιείται κάποια προαπαιτούμενη γνώση, να σημειώνεται ανάλογα. Υπάρχει οδηγός με περισσότερες λεπτομέρειες και πρότυπο σχεδίου μαθήματος.

Σχέδιο Μαθήματος (1η σελίδα) 6/11/2018 Σύμβουλοι Η/Υ και Υποστηρικτές των ΝΑΠ ΠΑΛΙΟ ΝΕΟ

Σχέδιο Μαθήματος (2η σελίδα) 6/11/2018 Σύμβουλοι Η/Υ και Υποστηρικτές των ΝΑΠ ΠΑΛΙΟ ΝΕΟ