 Η χώρα μας εξαιτίας της μακρόχρονης ιστορίας της, διατηρεί πολυάριθμα μουσεία με ποικίλα θέματα.  Ωστόσο, οι νεοέλληνες δεν δείχνουν μεγάλη ευαισθησία.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Προσωπικές δεξιότητες
Advertisements

ΘΟΥΚΥΔΙΔΗΣ.
ΤΡΩΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ: ΜΥΘΟΣ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΑ
Μουσείο Μουσείο ονομάζεται ένα κτίριο, μέσα στο οποίο υπάρχουν έργα τέχνης όπως αγάλματα και πίνακες ζωγραφικής ή πράγματα που χρησιμοποι-ούσαν οι άνθρωποι.
ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ
Μαθήτρια: Ισμήνη Τσιγκανέ Καθηγήτρια: Μπορέτου Σταυρούλα Μάθημα: Κείμενα Έτος:
ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ ΜΟΥΣΕΙΟΛΟΓΙΑ ΦΥΣΙΚΩΝ.
Δομίνικος Θεοτοκόπουλος
Ανακαλύπτοντας την εποχή του Μ
Εκπαιδευτική Επίσκεψη στο Μουσείο της Βεργίνας
Οι μαρτυρίες της εξέλιξης
TEXNH Γιάννης Παπαδόπουλος – Ζωή Ζαφειροπούλου Φιλόλογοι.
ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΦΙΛΙΠΠΩΝ
Δημιουργικότητα και Καινοτομία στο μάθημα της Ιστορίας
ΑΝΤΙΦΑΤΙΚΕΣ ΟΨΕΙΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
ΣΤΕΜΝΗ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΤΖΩΡΤΖΗ ΚΑΤΕΡΙΝΑ Β4  Πρόσφατα, ολόκληρο το τμήμα μας, το Β4, έγινε μια μικρή ομάδα ντέντεκτιβ!  Επισκεφθήκαμε το Βυζαντινό Μουσείο.
ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΗ ΕΠΟΧΗ Η γεωμετρική εποχή είναι μία περίοδος της αρχαίας ελληνικής ιστορίας που διαρκεί περίπου από το 1100 π.Χ. έως το 800 π.Χ.
Στόχος των εκπαιδευτικών προγραμμάτων
Πρόγραμμα Μουσειακής Αγωγής
ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΙΩΝΙΔΕΙΟΥ ΣΧΟΛΗΣ
Κατά την επίσκεψη Καλωσόρισμα των παιδιών. Χωρισμός σε τέσσερις ομάδες ( Ανεμώνες, Ρόδια, Τριαντάφυλλα, Περιστέρια) Τακτοποίηση προσωπικών αντικειμένων.
10 λόγοι για να επισκεφθείτε την Αθήνα. ΠΑΜΕ ΑΘΗΝΑ!
Τι είναι ο συνήγορος του πολίτη….. Ειρήνη Μιτελούδη Στ1
Γ΄ΦΑΣΗ: ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ
ΔΟΜΗ - ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
Συντελεστές: Διεύθυνση Δημοτικής Εκπαίδευσης Διεύθυνση Δημοτικής Εκπαίδευσης: - Επιθεωρητής Τέχνης - Επιθεωρητής Τέχνης - Σύμβουλοι εκπαιδευτικών - Σύμβουλοι.
ΟΜΑΔΑ Ά Θανάσης Μυλωνάς Γιάννης Παπαδημητρίου Χριστίνα Πουλουκτσή
Ο ΙΝΔΟΥΙΣΜΟΣ Καθηγητής : Γ. Καπετανάκης Μαθήτρια : Κωνσταντίνα Πολίτη
54 ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΕΙΡΑΙΑ
ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΠΑΤΡΩΝ
ΜΕΛΗ ΟΜΑΔΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: 1.ΑΝΤΖΟΥΛΑΤΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΑ 2.ΒΛΑΧΟΣ ΘΟΔΩΡΗΣ
Βασιλική Αρβανιταντώνη Υπεύθυνη Πολιτιστικών Θεμάτων Π.Ε. Πειραιά
Το σχολείο μας ξεκίνησε να λειτουργεί το 1936 με ιδρυτή τον Ιωακείμ Ξενόπουλο, ο οποίος ήταν δάσκαλος και είχε έρθει από τη Μ. Ασία. Το πρώτο κτίριο που.
Τεχνολογία – Ανακύκλωση -Αειφορία Παύλος Λειβαδιώτης 11 Μαρτίου 2015.
ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ- ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Η Ακρόπολη και τα μνημεία της
2 ο ΕΠΑΛ Σερρών «Εξωραϊσμός του σχολικού χώρου με εικαστικές παρεμβάσεις» Σχολ. έτος
Η Νίκη της Σαμοθράκης Δημιουργήθηκε στα τέλη του 3ου - αρχές 2ου αιώνα π.Χ. (περ. στα 220 με 190 π.Χ.). Δυστυχώς δεν γνωρίζουμε τον καλλιτέχνη.
Εκπαιδευτική εκδρομή Στ΄ τάξης του 3 ου Δημοτικού Σχολείου Τήνου Με την έναρξη της σχολικής χρονιάς όλα τα παιδιά της τάξης ονειρευόμασταν την εκπαιδευτική.
ORGANIZATIONAL BEHAVIOR – CHAPTER 18 ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ (ORGANIZATIONAL CULTURE)
Τα μουσεία της Θεσσαλονίκης
Η χρήση της ενσώματης μάθησης στην εκπαίδευση.
ΤΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΣΤΟΟΥΝΧΕΝΤΖ.
Το όνομά σας Ο δάσκαλός σας Ο βαθμός σας
ΧΡΟΝΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ.
ΚΕΣΠΕΜ ΝΟΜΟΥ ΞΑΝΘΗΣ Εκπαιδευτική Ομάδα: Ταξίδου Δήμητρα & Σίμογλου Αθανασία Επιστημονική Υπεύθυνη : Μαρία Ζωγραφάκη Επόπτρια: Λένα Παπαδοπούλου.
Το Νέο Αρχαιολογικό Μουσείο Πάτρας
ΕΡΓΑΣΙΑ ΠΕΤΚΟΓΛΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΣ Α2’ 2Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΟΛΟΥ
Το όνομά σας Ο δάσκαλός σας Ο βαθμός σας
Προϊστορικοί Οικισμοί στην Ημαθία
Άξονες σχολιασμού συνέντευξης
ΤΟ ΑΠΟΛΙΘΩΜΕΝΟ ΔΑΣΟΣ ΣΗΜΕΡΑ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΜΙΛΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Μουσεία Ιωαννίνων Ευαγγελία Λαμπροπούλου Υπότιτλος.
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης Γ΄2
ΙΩΑΝΝΙΝΑ Αντώνης Τζενίσα.
11ο ΓΕΛ ΠΑΤΡΑΣ Σχ. Έτος : Τμήμα : Α2
ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
Πρόταση τριήμερης εκδρομής
ΚΑΤΕΣΤΡΑΜΜΕΝΟ ΜΟΥΣΕΙΟ
ΓΕΝΙΚΑ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΚΑΤΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΡΓΑΛΕΙΩΝ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ
Αγα-Πάμε Αρχαιολογικό Μουσείο Μεγάρων;
του διαδικτύου Η ασφάλεια ΛΕΟΝΤΕΙΟΣ ΣΧΟΛΗ ΑΘΗΝΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ:
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΕΩΝΙΔΙΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ
Ναύπλιο.
Μουσειοπαιδαγωγικα Προγραμματα
Μεταγράφημα παρουσίασης:

 Η χώρα μας εξαιτίας της μακρόχρονης ιστορίας της, διατηρεί πολυάριθμα μουσεία με ποικίλα θέματα.  Ωστόσο, οι νεοέλληνες δεν δείχνουν μεγάλη ευαισθησία ώστε να επισκεφτούν τους χώρους.  Συγκεκριμένα, μουσείο είναι ο κατάλληλα διαμορφωμένος χώρος όπου εκτίθενται πληροφορίες και ευρήματα της εκάστοτε εποχής.

 Αρχικά, τα χαρακτηριστικά του κάθε μουσείου είναι ιδιαίτερα.  Ένα βασικό χαρακτηριστικό του είναι το σημείο στο οποίο μπορεί να βρίσκεται.

 Χαρακτηριστικό γνώρισμα των αρχαιολογικών μουσείων είναι η ανάδειξη της ιστορίας των προγόνων μας που έζησαν στους π.Χ. αιώνες.

 Συνεπώς, με αυτόν τον τρόπο μπορούμε να εμπλουτίσουμε τις γνώσεις μας ως προς την καθημερινότητα και τα γεγονότα της τότε εποχής.  Παράλληλα, αποκτούμε κριτική ικανότητα ως προς τα τωρινά θέματα που μας απασχολούν.

 Στα μουσεία εργάζονται καθημερινά καταρτισμένοι ξεναγοί με διάθεση να καθοδηγήσουν και να εξηγήσουν τους επισκέπτες.  Ακόμη, στο μουσείο υπάρχουν πλούσια και πολυάριθμα εκθέματα, τοποθετημένα με τη χρήση κατάλληλου φωτισμού και τη σωστή αλληλουχία των στοιχείων που προκαλούν δέος και σεβασμό

 Πέραν των εκθεμάτων, πολλές φορές δεσπόζουν τάφοι.  Τόσο τα εκθέματα και οι επιγραφές όσο και οι τάφοι αποδεικνύουν την ελληνικότητά μας (και των ίδιων ευρημάτων).

 Χαιρόμαστε και θαυμάζουμε την τέχνη των αγγείων, των αγαλμάτων, των ταφών και των ψηφιδωτών. Γι’ αυτό καθημερινά επηρεαζόμαστε από όλους αυτούς του καλλιτέχνες!

 Προσωπικά θα πρότεινα σε κάθε Έλληνα/ίδα να επισκέπτεται τα μουσεία της χώρας μας, διότι πρώτα από όλα υπάρχουν γειτονικές χώρες που προσπαθούν να καπηλευτούν την ιστορία μας και τους προγόνους μας.

 Δυστυχώς, πολλοί Έλληνες αδιαφορούν για την παράδοσή μας και σπαταλούν τον ελεύθερο χρόνο τους σε άσκοπες επιλογές.

 Καταληκτικά, στον 21ο αιώνα που διανύουμε, είναι επικίνδυνο για την κοινωνία μας και την ιστορία των προγόνων μας απ’ τη μια εμείς να μη γνωρίζουμε την ιστορία μας και απ' την άλλη «άλλοι» να εκμεταλλεύονται την άγνοιά μας.  Γι' αυτό θα πρέπει το σχολείο να διοργανώνει περισσότερες εκπαιδευτικές εκδρομές σε τέτοιους χώρους. Μόνο έτσι θα μπορούμε να αμυνθούμε στον εκάστοτε κίνδυνο.