ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Το ακριβό λουλούδι της ειλικρίνειας
Advertisements

Καραγιαρίδη Αλεξάνδρα Μούρτζιου-Καρρά Ναταλία
Η εκκλησια τησ Καπνικαρεασ
Η Αγία Σοφία Κωνσταντινούπολης
Ο ανοιγμένος παράδεισος  ( Κυριακή του Πάσχα ). 1) Η τελετή της Αναστάσεως του Χριστού  Τη νύχτα του Μ. Σαββάτου οι πιστοί αρχίζουν να συγκεντρώνονται.
Χριστούγεννα όπως πραγματικά έγιναν
Αν κόψουμε τη γη μας στη μέση, πώς θα είναι; Τι θα συναντήσουμε;
SN 1987A Παρουσίαση Ερευνητικής Πρότασης. 1. Υπερκαινοφανείς Ορισμένοι αστέρες κατά το τέλος της ζωής τους (αφού κάψουν όλο το υδρογόνο που περιέχουν)
Η Γραφή.
4ο ΕΠΑΛ ΑΘΗΝΩΝ Ταξίδι στο χωροχρόνο Ευγενιάδης Στέλιος
ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΣΑΚΗ ΣΕΡΕΦΑ «ΜΙΑ ΤΡΥΠΑ ΣΤΟ ΝΕΡΟ» ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ : ΡΩΣΣΟΥ ΑΓΓΕΛΙΚΗ (Δ1), ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ (δ2)
Ψηφιακές Τεχνολογίες στον Αρχιτεκτονικό Σχεδιασμό ΙΙ
ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗ ΣΕ ΜΙΑ ΔΙΑΣΤΑΣΗ
6.1 ΦΩΣ: ΟΡΑΣΗ & ΕΝΕΡΓΕΙΑ.
Αρχιτεκτονική Μέσης Βυζαντινής περιόδου
8.2 ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΤΗΣ ΔΙΑΘΛΑΣΗΣ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ
Το πρώτο κεφάλαιο αναφέρεται στον Ρόμπι, το πρώτο ρομπότ το οποίο πουλήθηκε σε μια οικογένεια σαν κουβερνάτα της κόρης τους. Το κορίτσι αγαπά πολύ το ρομπότ.
ΜΑΡΙΝΑΚΗ ΜΑΡΙΑ ΜΠΛΙΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Φωτογραφικές μηχανές και φωτογραφίες:
Μια φορά κι έναν καιρό, σε ένα συννεφιασμένο ανοιξιάτικο δειλινό, το φεγγάρι μας ξεκίνησε για τη γνωστή του διαδρομή.
Test διάθλαση, φακοί.
Πέρα από τον μύθο!!!!.
ΒΥΖΑΝΤΙΝΟΣ ΡΥΘΜΟΣ ΤΑΞΗ: Β ΛΥΚΕΙΟΥ ΤΜΗΜΑ: 3
Ένας ναός με ιδιαίτερη σημασία για την περιοχή μας
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ.
ΤΟ ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ ΙΟΥΣΤΙΝΙΑΝΟΥ
Ορχομενός Βοιωτίας ΑΚΡΟΠΟΛΗ ΤΟΥ ΓΛΑ - ΘΟΛΩΤΟΣ ΤΑΦΟΣ ΤΟΥ ΜΙΝΥΟΥ - ΑΡΧΑΙΟ ΘΕΑΤΡΟ ΟΡΧΟΜΕΝΟΥ - ΠΑΝΑΓΙΑ ΣΚΡΙΠΟΥ- ΟΣΙΟΣ ΛΟΥΚΑΣ.
ΙΕΡΟΣ ΝΑΟΣ ΠΑΜΜΕΓΙΣΤΩΝ ΤΑΞΙΑΡΧΩΝ
παναγια παμμακαριστοσ
ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΙΣΟΤΗΤΑΣ ΤΡΙΓΩΝΩΝ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Γεωμετρικές έννοιες και μετρήσεις μεγεθών (ή, διαφορετικά, αντίληψη του χώρου)
5.Μέρη του ναού Κυρίως ναός-Νάρθηκας-Αύλειος χώρος.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΌ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ : ΣΚΙΆ Αγραφιώτη Δήμητρα Διαμαντάκη Μυρτώ Κλαίρ Σταύρου Κατερίνα.
« Δραστηριότητες από τον κόσμο της φυσικής για το νηπιαγωγείο » Ο σχηματισμός των σκιών Πασσά Διονυσία Ψαρρού Αλεξία.
Βασικες Εννοιες Φυσικης Βασιλης Κολλιας Βασικές Εννοιες Φυσικής _ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ.
2.Αρχιτεκτονική του χριστιανικού ναού
Ιεροί Ναοί της Θεσσαλονίκης. Ρυθμός: εγγεγραμμένος σταυροειδής με τρούλο. Οι μαθητές της Γ΄2 τάξεως: Θεόδωρος Σπυρίδης και Μαργαρίτα Χανοπούλου. Επιβλέποντες.
Οι φοιτήτριες: Διαμαντάκη Μυρτώ Θεώνη Κλαιρ_ Αγραφιώτη Δήμητρα_ Κατερίνα Σταύρου_
Ομαδική εργασία Ελένη Μπαμπίλα Σχολική Σύμβουλος.
Πανεπιστήμια Πατρών Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική ηλικία Μάθημα: Δραστηριότητες από τον κόσμο.
ΒΑΣΙΛΙΚΗ Η επιτυχία της βασιλικής έγκειται στο γεγονός της ευκολίας της διαπλατύνσεως των κλιτών της και της επιμηκύνσεως του κτιρίου για την κάλυψη των.
Ο ανοιγμένος παράδεισος
Παρέμβαση σε μαθητές Α’Λυκείου
Εργασία των φοιτητών: Κοσμάς Βασίλης Ραράκου Μαρία Αγγελική
Μια εισαγωγή του φαινόμενου της διάθλασης για το γυμνάσιο
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
-ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ- ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΡΑΒΑΝΗΣ
ΑΓΙΑ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ.
Γαβρά Παρασκευή 5602 Ζιώγα Στέλλα 5742 Κόλια Ηλιάνα 5650
Βασικες Εννοιες Φυσικης
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ Θ.Ε.1 ΔΡ.7 Λουβουλίνα Μαρία Β1
Ξεναγηση στην αρχαια ελλαδα
Οικογενειακές Σχέσεις
Μαρτυρία στα πέρατα του κόσμου
Εκκλησιαστική τέχνη – Οι Ρυθμοί των Ναών
Ναός του Αγίου Παντελεήμονος Θεσσαλονίκης!
ΠΑΝΑΓΙΑ ΧΑΛΚΕΩΝ.
Η ΡΩΜΑΪΚΗ ΑΓΟΡΑ.
Script στησίματος των γρίφων
Αρχιτεκτονικοσ σχεδιασμοσ και νεεσ τεχνολογιες ι
Μαθητής: Ανδρέας Αναδιώτης Τάξη: Β1α
Σημείο στάσης και εύρεσης στοιχείων που θα οδηγήσουν τον παίκτη στο επόμενο προορισμό.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ
AΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ Ι
Εβραϊκό μουσείο Θεσσαλονίκης
Κυρτση χαν - «υψιλον».
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 1: Ο Υπολογιστής και η Επεξεργασία των Δεδομένων
Τεστ μόνο για τους πολύ έξυπνους
Θεατρικές δραστηριότητες και τεχνικές
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΞΑΝΘΗ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΕΙΕΣ Ι ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ Πολυξένη Μάντζου ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Θεοδωράκη Κατερίνα 601880 Καλοφώνου Λεονάρδα-Αναστασία 601856 Σταυρίδου Νικολέτα 601893 ΑΚΑΔΙΜΑΙΚΟ ΕΤΟΣ 2017-18 ΕΞΑΜΙΝΟ V

ΠΑΝΑΓΙΑ ΤΩΝ ΧΑΛΚΕΩΝ

Κόκκινη εκκλησία ή Παναγία Χαλκέων Κόκκινη εκκλησία ή Παναγία Χαλκέων. Ο βυζαντινός ναός δεσπόζει στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, στη δυτική πλευρά της αρχαίας αγοράς της πόλης. Στο εσωτερικό του ναού υπάρχει ο τάφος του κτήτορα, κάτι που δεν συναντάται σε άλλη εκκλησία της πόλης , ενώ στον τρούλο, αντί για τον Παντοκράτορα, υπάρχει μία τοιχογραφία που αναπαριστά την Ανάληψη του Κυρίου.

Χτισμένη το 1028 μΧ. όπως αναφέρεται στην μαρμάρινη κτητορική επιγραφή του ιδρυτή πάνω από την Δυτική είσοδο του ναού, αποτελεί χαρακτηριστικό παράδειγμα σταυροειδούς εγγεγραμμένου σε τρούλο ναό έχοντας τέσσερις στήλες και τρείς τρούλους εκ των οποίων ο ένας κεντρικός.

Η Παναγία Χαλκέων πήρε το όνομά της από τη γειτονική χαλκευτική στοά που υπάρχει στην περιοχή ως και σήμερα και στην οποία λειτουργούν τα εργαστήριά τους χαλκωματάδες και αργυροχρυσοχόοι. Ο ναός πρωτύτερα ονομαζόταν «κόκκινη εκκλησία». Ο πατέρας Νεκτάριος εξηγεί ότι «η ονομασία αυτή προκύπτει από την αποκλειστική χρήση πλίνθων, που έχουν κόκκινο χρώμα, ως οικοδομικών υλικών με τη λεγόμενη τεχνική της κρυμμένης πλίνθου».

O ρόλος του φυσικού εισερχόμενου φωτός στη Παναγία των Χαλκέων τονίζει ορισμένους χώρους του ναού ,ποιο συγκεκριμένα τον τάφος του κτήτορα, σε συγκεκριμένες ώρες της ημέρας καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους

ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΠΑΙΚΤΗ Ο παίκτης έχει λάβει το φυλλάδιο της μάγισσας (από ηθοποιό 1) και έχει την επιλογή να κατευθυνθεί απευθείας στο σημείο 2 όπου βρίσκεται το στέκι της . Άμα επιλέξει να μπει στην εκκλησιά θα πρέπει να ακολουθήσει την πορεία Α και Β στο σημείο 1 του χάρτη που θα βρει τα στοιχεία για το σημείο 2 Συναντά την μάντισσα (ηθοποιός 2) που του δίνει τα στοιχεία για το σημείο 3 στον χάρτη Ο παίκτης μέσω οπτικών επεξεργασιών που υπέστηκε ο χώρος οδηγείται στο επόμενο κτίριο

Μάντισσα Φώς Κερί Αστέρια Ouija board Στίγμα τοποθεσίας Σπείρα ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ Μάντισσα Φώς Κερί Αστέρια Ouija board Στίγμα τοποθεσίας Σπείρα

Ο παίκτης κατευθύνετε στον χώρο της εκκλησίας όπως του υποδείχθηκε από τον προηγούμενο γρίφο ψάχνοντας το επόμενο στοιχείο του. Εκεί τον πλησιάζει ένας άνθρωπος και του μοιράζει φυλλάδια μιας μάντισσας που λέει την μοίρα. Μπαίνει τελικά στην εκκλησία. Κατά την περιπλάνηση του στον χώρο , φτάνει στα ψαλτήρια , όπου ανακαλύπτει ένα βιβλίο διαφορετικό από τα υπόλοιπα και του τράβηξε το ενδιαφέρον. Καθώς ξεφύλλιζε το βιβλίο, συνειδητοποίησε ότι στην μέση οι σελίδες του ήταν σκαμμένες δημιουργώντας μια μυστική κρυψώνα που περιείχε ένα ξύλινο αντικείμενο με ένα κενό στο κέντρο. Το αντικείμενο ήταν τριγωνικό και στο κενό υπήρχαν ράγες με την προϋπόθεση ότι βιδώνει κάπου.

Μην έχοντας καταλάβει ακόμα σε τι ωφελεί. επεξεργάζεται το βιβλίο Μην έχοντας καταλάβει ακόμα σε τι ωφελεί... επεξεργάζεται το βιβλίο! Ψηλαφίζοντας το εξώφυλλο παρατηρεί ανάγλυφες κουκίδες. Μπαίνει στο κινητό του και ψάχνει την σημασία των κουκίδων που διώχνου να είναι από τον κώδικα Braille. Η λέξη που σχηματιστικέ είναι φως . Παρατηρεί τον φωτισμό και συνειδητοποιεί ότι μια ισχυρή δέσμη φωτός τον οδηγεί στον χώρο του μοναδικού τάφου μέσα στην εκκλησία. Αφού στάθηκε μπροστά στον τάφο, είδε μια επιγραφή. Που όμως αναφερόταν καθαρά στον τάφο.

Όντας προϊδεασμένος από το αντικείμενο που βρήκε, ψάχνει κάτι που τα συνδέει. Μια στάμπα από κερί πάνω στην επιγραφή του ξενίζει. Παίρνει τον μεγεθυντικό φακό και το κραταει πάνω από την στάμπα του κεριού. Η δέσμες του φωτός πέρανε μέσα από τον φακό και καθώς το κερί θερμαίνετε και λιώνει (σε περίπτωση έλλειψης φωτός ο παίκτης έχει την επιλογή να χρησιμοποιήσει αναπτήρα και ο φωτισμός θα ‘ναι τεχνητός) αποκαλύπτετε μια μικροσκοπική πρόταση χαραγμένη στην επιγραφή «παράλληλα με τα αστέρια αρχίζει ο ατέλειωτος σου δρόμος με σταθμό το τελειωμένο ταξίδι που δεν ξεκίνησε ποτέ». Παίρνοντας τον χάρτη ψάχνει κάτι να έρχεται κοντά σε αυτόν τον γρίφο . Σκέφτεται τον ημιτελή ακόμη ηλεκτρικό σταθμό που με συνδυασμό την αρχή και το τέλος παίρνει μια ιδέα για το που μπορεί να είναι η επομένη τοποθεσία .

Bγάζει την πυξίδα από το σακίδιο

Καταλήγει στο δρόμο απέναντι από το μικρό στέκι μια μάντισσας την όποια διαφήμιζαν τα φυλλάδια που μυρίζονταν έξω από την εκκλησία . Η μάντισσα του προτείνει να του πει το μέλλον με χαρτιά με σφαίρα και με ένα πινάκα ouja και τον όποιο πρέπει αυτός ν επιλέξει , καθώς και να της δώσει το ξύλινο αντικείμενο ( θα έχει ξεβιδώσει την πυξίδα) με το όποιο θα βγει ο συνδυασμός αριθμών . Οι αριθμοί αυτοί αντιστοιχούν σε συντεταγμένες. Στον δρόμο για το σημείο των συντεταγμένων θα παρατηρήσει περίεργα σχήματα στον δρόμο που όμως δεν βγάζουν κανένα νόημα. Από συγκεκριμένη οπτική γωνία όμως τα κόκκινα σχήματα δημιουργούν μια ημιτελής σπείρα που καταλήγει στο κόκκινο κτίριο.

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A0%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%B3%CE%AF%CE%B1_%CF%84%CF%89%CE%BD_%CE%A7%CE%B1%CE%BB%CE%BA%CE%AD%CF%89%CE%BD http://odysseus.culture.gr/h/2/gh251.jsp?obj_id=6973 http://www.inthessaloniki.com/el/naos-panagias-chalkeon-thessalonikis http://www.archaiologia.gr/blog/2014/04/07/%CE%B7-%CF%80%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%B3%CE%AF%CE%B1-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CF%87%CE%B1%CE%BB%CE%BA%CE%AD%CF%89%CE%BD-%CF%83%CF%84%CE%B7-%CE%B8%CE%B5%CF%83%CF%83%CE%B1%CE%BB%CE%BF%CE%BD%CE%AF%CE%BA%CE%B7/ http://thesecretrealtruth.blogspot.com/2014/09/blog-post_301.html https://www.google.gr/search?biw=1366&bih=588&tbm=isch&sa=1&ei=dpclWuOyMcjcUYu0tYgI&q=%CF%80%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%B3%CE%B9%CE%B1+%CF%84%CF%89%CE%BD+%CF%87%CE%B1%CE%BB%CE%BA%CE%B5%CF%89%CE%BD+%CE%A6%CE%A9%CE%A4%CE%99%CE%A3%CE%9C%CE%9F%CF%82+%CE%9A%CE%91%CE%A4%CE%9F%CE%A8%CE%97&oq=%CF%80%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%B3%CE%B9%CE%B1+%CF%84%CF%89%CE%BD+%CF%87%CE%B1%CE%BB%CE%BA%CE%B5%CF%89%CE%BD+%CE%A6%CE%A9%CE%A4%CE%99%CE%A3%CE%9C%CE%9F%CF%82+%CE%9A%CE%91%CE%A4%CE%9F%CE%A8%CE%97&gs_l=psy-ab.3...2137.4571.0.5691.7.7.0.0.0.0.105.680.5j2.7.0....0...1c.1.64.psy-ab..0.0.0....0.1Of4Jszi6aU#imgrc=OD7cR5gk3EShGM: