Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

AΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ Ι

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "AΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ Ι"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 AΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ Ι
Εξάμηνο 5ο Ακαδημαϊκό έτος WHAT IF EVERYTHING YOU KNEW BECAME A GAME ? ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ – ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΟΥ ΚΥΡΙΑΚΗ - ΜΠΑΜΠΟΥΡΔΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ – ΧΑΤΖΗΚΥΡΙΑΚΟΣ ΑΓΓΕΛΟΣ Ctrl + esc + skg ΔΙΔΑΣΚΩΝ: Π.ΜΑΝΤΖΟΥ ΟΜΑΔΑ 12

2 Περιοχή 6- Παναγία Χαλκέων
Γνωστή και ως κόκκινη εκκλησία λόγω της χρήσης πλίνθων. 1208: ανέγερση από τον βασιλικό πρωτοσπαθάριο Χριστόφορο 1430: μετατράπηκε σε τζαμί (Καζαντζιλάρ) 1978: πραγματοποιήθηκαν μετασεισμικές εργασίες στερέωσης. Σήμερα λειτουργεί ως ενοριακός.

3 Φωτογραφικό υλικό

4 ΣΧΕΔΙΑ ΚΑΤΟΨΗ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΚΑΙ ΚΙΝΗΣΗ ΤΟΥ ΠΑΙΚΤΗ.
ΣΧΕΔΙΑ ΚΑΤΟΨΗ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΚΑΙ ΚΙΝΗΣΗ ΤΟΥ ΠΑΙΚΤΗ.

5 ΣΧΕΔΙΑ Κάτοψη υπογείου

6 Απεικόνιση του ηλιακού φωτός σε τομή.

7 Ανάπτυξη του Γρίφου σε στάδια
ΕΝΕΡΓΟΠΟΊΣΗ ΓΡΊΦΟΥ ΜΌΝΟ ΚΑΤΆ ΤΗΣ ΗΛΙΌΛΟΥΣΤΕΣ ΗΜΕΡΕΣ. Χρήση της λέξης κλειδί βιτρό και συνειρμική μεταφορά του παίκτη στο χώρο της εκκλησίας. Είσοδος στο εσωτερικό της εκκλησίας με παραπομπή του παίκτη να ανάψει κερί. Στη κηροθήκη υπάρχει ένα κερί διαφορετικού χρώματος στο οποίο αναγράφεται « Υπάρχει μια ρωγμή σε όλα από εκεί μπαίνει μέσα το φώς, για να αστράφτει όμως με τέτοια λαμπρότητα πρέπει να συνυπάρχει με το σκοτάδι.» -ΤΟ ΚΕΡΙ ΣΟΥ ΕΊΝΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΜΗΝ ΤΟ ΧΑΡΑΜΙΣΕΙΣ. Leonard Cohen. Φραγκίσκος Βάκων. Αναζήτηση φωτός σκιάς στο κυρίως τμήμα της εκκλησίας. Εντοπισμός αντανακλώμενων φωτισμένων γραμμάτων στο δάπεδο, που προκύπτουν από το φώς του ηλίου που διαπερνά τα ειδικά φίλτρα που έχουν τοποθετηθεί στα βιτρό παράθυρα.

8 Ενοποίηση των αναγραφόμενων γραμμάτων και σχηματισμός της λέξης ιερό.
Μετάβαση στο εσωτερικό του ιερού σε τμήμα του οποίου από συγκεκριμένη θέση και απόσταση ο παίκτης μπορεί να δεί το σχηματισμό μιας πύλης. Πλησιάζοντας θα δει ότι προεξέχει ένα κομμάτι πλάκας του τοίχου, πίσω από το οποίο κρύβεται ένα κλειδί. Το κλειδί κρέμεται από ένα σχοινί, μόλις το τραβήξει ο παίκτης η πλάκα που πατάει πάνω πέφτει και ο παίκτης βρίσκεται σε έναν υπόγειο σκοτεινό χώρο. Εκεί πρέπει να χρησιμοποιήσει το κερί που βρήκε στην αρχή και να το ανάψει από το καντήλι που τρεμοπαίζει και φωτίζει ένα μικρό τμήμα του χώρου. Ανάβοντας το θα αντιληφθεί ότι πρόκειται για έναν λαβύρινθο απ’ τον οποίο πρέπει να βγει πριν σβήσει το κερί. Όταν σβήνει το κερί μια φωνή θα του λέει πως μοναδική του βοήθεια πλέον είναι η φορά του αέρα. Μόλις πλησιάζει στην έξοδο θα ακούγεται ένα κομμάτι από το τραγούδι του Μητροπάνου Λαδάδικα το οποίο θα μεταφέρει τον παίκτη στο επόμενο σημείο. «σε καλντερίμια ξενυχτάς υγρά λιθόστρωτα στου πληρωμένου παραδείσου την αυλόπορτα». Τα Λαδάδικα-Στ.Γράψας Εκ.Μητροπανος Ο γρίφος τερματίζει όταν ο παίκτης ξεκλειδώσει την πόρτα που βρίσκεται στο τέλος του λαβύρινθου, χρησιμοποιώντας το κλειδί που βρήκε σε προηγούμενο στάδιο στο ιερό.

9 Λέξεις κλειδιά Κερί Βιτρό Ιερό Κλειδί Λαβύρινθος

10 Εργαλεία που θα χρησιμοποιήσουμε.
Κερί διαφορετικού χρώματος στο οποίο θα αναγράφεται ο 1ος γρίφος. Τοποθέτηση φίλτρου τύπου στένσιλ στα βιτρό παράθυρα για την αντανάκλαση των γραμμάτων με το φυσικό φως του ηλίου. Ειδικός σχηματισμός πύλης στο ιερό του ναού η οποία γίνεται αντιληπτή στον παίκτη μόνο από ορισμένη απόσταση. Αποκόλληση πλάκας τοίχου στο σημείο που σχηματίζεται η πύλη και τοποθέτηση πίσω από αυτή κλειδιού κρεμασμένου σε σκοινί. Δημιουργία ειδικής πλάκας δαπέδου μπροστά από την πύλη η οποία ανοίγει με μηχανισμό μόλις τραβήξει το κλειδί και ρίχνει τον παίκτη σε ειδικό στρώμα στον υπόγειο χώρο. Δημιουργία ειδικής ατμόσφαιρας σκοτεινού λαβύρινθου όπου ο παίκτης χρησιμοποιεί το κερί του. Προσθήκη ομιλητή που δίνει βοήθεια στον παίκτη μόλις σβήσει το κερί να χρησιμοποιήσει τον αέρα. Δημιουργία ειδικής ατμόσφαιρας με τη προσθήκη αέρα συγκεκριμένης κατεύθυνσης. Αναπαραγωγή μέσω ηχείων μέρος του τραγουδιού Λαδάδικα του Μητροπάνου. Τοποθέτηση κλειδωμένης πόρτας στο τέρμα του λαβύρινθου την οποία πρέπει να ξεκλειδώσει ο παίκτης με το κλειδί που βρήκε πρωτύτερα.

11 STORYBOARD

12


Κατέβασμα ppt "AΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ Ι"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google