1ο ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Νοέμβριος 2009 Κατερίνα Φυτράκη Φιλόλογος ΜΑ
Advertisements

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Τομεακό Πρόγραμμα Comenius Αθήνα, 25 Ιoυνίου ΜΑΡΙΑ ΞΑΡΧΟΥΛΑΚΟΥ.
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
«Ενδυναμώνοντας την Παιδαγωγική Αυτονομία
Γιατί ένα πολιτιστικό πρόγραμμα;. Τα Πολιτιστικά προγράμματα προϋπήρχαν του θεσμού. Θετικό γιατί υπάρχει ενδιαφέρον και παράδοση. Αρνητικό γιατί δεν είναι.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΘΑΡΗΣ – ΔΗΜΗΤΡΗ ΛΙΠΕΡΤΗ
Teachers4Europe Χρύσα Παπαλαζάρου 1ο Δημοτικό Σχολείο Χαϊδαρίου.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Παίζω, γελάω, περνάω όμορφα»
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Παίζοντας & ζωγραφίζοντας
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
Ένταξη /ενσωμάτωση παιδιών με ιδιαιτερότητες/ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες Η. Ε. Κουρκούτας.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ
Ο επικοινωνιακός ρόλος του εκπαιδευτικού σε συμβατικά, υπολογιστικά και δικτυακά περιβάλλοντα μάθησης Μαρία Κορδάκη, Ph.D, M.ED.
Πρόταση αποτελεσματικής μαθησιακής διαδικασίας για το μάθημα : Προγραμματιστικά εργαλεία για το διαδίκτυο. Εισηγητής: Msc Νίκος Νίκας.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
Σχεδιασμός – Οργάνωση –Υλοποίηση προγράμματος Αγωγής Υγείας
Πρόγραμμα Ασφαλές σχολείο για το διαδίκτυο
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΦΡΕΝΑΡΟΥ
Το νέο Αναλυτικό Πρόγραμμα του ελληνικού Νηπιαγωγείου
Αναλυτικά Προγράμματα για τα Δημόσια Σχολεία της Κυπριακής Δημοκρατίας Σεμινάρια Σεπτεμβρίου 2010 Κουτσίδης Γιώργος 1.
ΚΟΙΝΑ ΟΛΟΗΜΕΡΑ ΤΜΗΜΑΤΑ 4ου & 22ου ΔΗΜ. ΣΧ. ΕΥΟΣΜΟΥ
Ένταξη /ενσωμάτωση παιδιών με ιδιαιτερότητες
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΙΣΕΩΝ ΣΤΟ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Στρατηγικές ένταξης και επικοινωνίας Ευάγγελος Πεπές.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ Πρόγραμμα Πρακτικής Άσκησης.
ΓΕΝΙΚΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΤΠΕ) Εύη Μακρή - Μ.
Ιγ’ δημοτικο σχολειο παφου Προγραμμα «Νιωθω ασφαλησ στο σχολειo μου»
Αναπτύσσοντας, κινητοποιώντας και βελτιώνοντας δεξιότητες: η εφαρμογή μαθησιακού προγράμματος σε ομάδα τμήματος του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Ηρακλείου.
Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΑΣΚΗΣΗ – ΚΛΑΣΙΚΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ Χρήστος Αντωνίου Μ.Sc Άσκηση και Ποιότητα Ζωής Μ.Εd Ειδικής Αγωγής.
Σουρίδη – Μπαταγιάννη Παναγιώτα Φιλόλογος, ΜΔΕ 3o Γυμνάσιο Αργυρούπολης - Αθήνα.
Ιχνηλατώντας το «καινούριο» στο σύγχρονο σχολείο.
Δεκαπενθήμερο Ενημέρωσης για την Πρόσβαση στην Εκπαίδευση, Οκτωβρίου 2015 «Προσβάσιμο Εκπαιδευτικό και Εποπτικό Υλικό για αμβλύωπες Μαθητές» Βουγιουκλίδης.
Τίτλος Προγράμματος: ή «Τα παιγνίδια του παππού/ γιαγιά»
1 Σχέδια Εργασίας & Φυσική Αγωγή. 2 Σκοπός της συνάντησης η παρουσίαση, ανάπτυξη & εφαρμογή της μεθόδου διδασκαλίας με σχέδια εργασίας στη Φυσική Αγωγή.
«Π ΟΙΚΙΛΟΜΟΡΦΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ » 22-26/06/15 Ρίγα, Λετονία.
Γιώρμαρη Φραγκουλοπούλου Συντονίστρια Τομέα Εκπαίδευσης Ενηλίκων Επαγγελματική Κατάρτιση Ανώτατη Εκπαίδευση Σχολική Εκπαίδευση Εκπαίδευση Ενηλίκων ERASMUS.
Ι.Κ.Υ. (ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ) COMENIUS (ΚΟΜΕΝΙΟΥΣ ) ΕΥΡΩΠΑΪΚO ΠΡΟΓΡΑΜΜA.
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΗΜΕΡΙΔΑΣ ΘΕΜΑ: « Μαζί με τους Ρομά… Δράσεις προώθησης της ενσωμάτωσης των τσιγγάνων μαθητών στο σχολείο, την κοινωνία και το ευρωπαϊκό πλαίσιο»
«Στο δρόμο για την αειφορία».  Βρίσκεται στην περιοχή της Νέας Κυψέλης, στην οδό Δοϊράνης 43.  Μετρά 90 χρόνια λειτουργίας.  Έχει πλούσια συμμετοχή.
Δρ. Μάριος Παντελή (EdD)
Ορισμός στρατηγικής διδασκαλίας
ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ για το μάθημα της ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Αθήνα, 1-2 Απριλίου 2005
Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση και Επιστήμες της Αγωγής
Η ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Ενημερωτικη συναντηση με διευθυντεσ σχολικων μοναδων Ν.ΧΑΝΙΩΝ
ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
«Τάξη» έξω από την «τάξη»…
ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Πρόγραμμα Πρακτικής Άσκησης:
6η Μαρτίου - Παγκόσμια ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού
Τοπικό Δίκτυο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
Γυμνάσιο Ν. Περάμου Διεύθυνση Δυτικής Αττικής Σχολικό έτος:
Εισηγητής: Msc Νίκος Νίκας
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Μετά το σχεδιασμό και την υλoποίηση των προγραμμάτων ΠΕ…
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ
ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΤΑΞΗ Διερεύνηση με συζήτηση
Περιδιαβαίνοντας στα σοκάκια του χωριού μου…
Υπεύθυνη Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
7 ο Νηπιαγωγείο Πατρών – Γεωργάκης Ολύμπιος
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
Νηπιαγωγείο Καλλιθέας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

1ο ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ « Πρόγραμμα συνεκπαίδευσης μαθητών/τριών Σχολικών Μονάδων Ειδικής Αγωγής με μαθητές /τριες Σχολικών Μονάδων Γενικής Αγωγής» Φιλιατρά, Ιανουάριος 2018 Γεωργία Δούση Εκπαιδευτικός Ειδικής Αγωγής

« Ένταξη μαθήτριας ΣΜΕΑΕ στα γνωστικά αντικείμενα της Γλώσσας κι των Εικαστικών σε τάξη (τμήμα) σχολείου Γενικής Εκπαίδευσης» Διεύθυνση Α/θμιας Εκπαίδευσης Μεσσηνίας Χρονοδιάγραμμα Υλοποίησης Προγράμματος: Μάρτιος-Απρίλιος-Μάϊος 2017 Συνεργαζόμενα σχολεία: 1ο Ειδικό Δ.Σ. Καλαμάτας 18ο Δ.Σ. Καλαμάτας

Συμμετέχοντες στο πρόγραμμα: Εμμανουήλ Κωνστάνταρος (Διευθυντής Ειδικού Δημ. Σχολ. Καλαμάτας) Περδικέα Διαμάντω (Διευθύντρια 18ου Δημ. Σχολ. Καλαμάτας) Παντελής Αντωνόπουλος (Ψυχολόγος Ειδικού Δημ. Σχολείου) Κωνσταντινιά Νατσιοπούλου (Υποδιευθύντρια Ειδικού Δημ. Σχολείου) Σταυρούλα Παπαβασιλείου (φιλόλογος, μεταπτυχιακή φοιτήτρια) Ελένη Μαχαίρα (δασκάλα 18ου Δημ. Σχολείου) Γεωργία Δούση (δασκάλα Ειδικού Δημ. Σχολείου) Αικατερίνη Τσιλίκου (βοηθός)

Στόχοι του προγράμματος Συνεκπαίδευσης Προώθηση της ένταξης και των ίσων ευκαιριών στην εκπαίδευση Ανάπτυξη γνωστικών, μαθησιακών, ψυχοσυναισθηματικών και κοινωνικών δεξιοτήτων όλων των μαθητών/τριών (και μαθητών/τριών ΑΜΕΑ) Ευαισθητοποίηση μαθητών/τριών σχολείων Γενικής και Ειδικής Αγωγής σε θέματα ανθρώπινων δικαιωμάτων Καλλιέργεια σεβασμού στη διαφορετικότητα Ανάπτυξη ενσυναίσθησης στους/στις μαθητές/τριες των δύο σχολικών μονάδων

Σχεδιασμός προγράμματος Συνεκπαίδευσης Σεβασμός στα ανθρώπινα δικαιώματα Διασφάλιση ίσων ευκαιριών στην εκπαίδευση Ισότιμη, αξιοπρεπής και άνευ διακρίσεων πρόσβαση στο εκπαιδευτικό αγαθό Δικαίωμα ένταξης στο εκπαιδευτικό περιβάλλον μαθητών ΑΜΕΑ Αποφυγή στιγματισμού και περιθωριοποίησης μαθητών ΑΜΕΑ και των οικογενειών τους Ενδυνάμωση και συμμετοχή στην ομάδα, ανάπτυξη συλλογικής δράσης και πνεύματος συνεργασίας

Ευελιξία προγραμμάτων και δυνατότητα συνεργασίας κι κινητικότητας μαθητών διαφορετικών σχολικών πλαισίων Αξιοποίηση γνώσεων, εμπειριών και βιωμάτων Καλλιέργεια αμοιβαίας κατανόησης, κοινής αντιμετώπισης και επίλυσης προβληματικών καταστάσεων και επίτευξης κοινών στόχων Ενεργοποίηση δημιουργικότητας και αυτενέργειας Ενθάρρυνση ενεργούς εμπλοκής όλων στη μαθησιακή διαδικασία

Τύποι και Περιεχόμενο Προγραμμάτων Συνεκπαίδευσης Διοργάνωση δράσεων οργανωμένου παιχνιδιού, αθλοπαιδιών, καλλιτεχνικών και άλλων δραστηριοτήτων Διεξαγωγή κοινών προγραμμάτων Σχολικών Δραστηριοτήτων (Περιβαλλοντική Εκπαίδευση, Αγωγή Υγείας κ.α.) Σύμπραξη σε Ευρωπαϊκά Προγράμματα (Erasmus, e-twinning, κ.α.) Διεξαγωγή προγραμμάτων ένταξης και συμμετοχής μαθητών/τριών ΣΜΕΑΕ σε συγκεκριμένα γνωστικά αντικείμενα σχολείων γενικής αγωγής

Μεθοδολογία Προγραμμάτων Συνεκπαίδευσης - Συνεργατική διδασκαλία - Διαφοροποίηση της διδασκαλίας - Μέθοδος Project - Μέθοδος επίλυσης προβλήματος - Μελέτη πεδίου - Ανακαλυπτική μάθηση - Μάθηση μέσω τεχνών

Περιγραφή δράσεων του Προγράμματος Συμμετοχή μαθήτριας Ε΄τάξης του Ειδικού Σχολίου στα γνωστικά αντικείμενα της Γλώσσας και των Εικαστικών Ένταξη στο τμήμα ΣΤ1 του 18ου Δημ. Σχολ. Καλαμάτας (αναγράφεται ημέρα και ώρα συμμετοχής) Ενημέρωση εμπλεκομένων για τη διαδικασία του προγράμματος Αποδοχή κατάλληλων δράσεων για ενσωμάτωση της μαθήτριας Παράλληλη στήριξη μαθήτριας ΣΜΕΑΕ στη τάξη γενικής αγωγής από εκπαιδευτικό

Υιοθέτηση μεθόδων διδασκαλίας (ομαδοσυνεργατική, καταιγισμός ιδεών, σχολιασμός ταινίας) για την επιτυχή υλοποίηση του προγράμματος Γνωριμία συμμαθητών Οδηγίες από τη δασκάλα του τμήματος υποδοχής για τον τρόπο διδασκαλίας Συμμετοχή σε εικαστικές δραστηριότητες στη γιορτή της 25ης Μαρτίου ως αφηγήτρια Ανταπόκριση μαθήτριας σε άσκηση δημιουργικής γραφής (τετράστιχο) Κατασκευή χειροτεχνιών (Πάσχα, γιορτή μητέρας) Ευχετήρια κάρτα με λήξη προγράμματος Ανταλλαγή δώρων- ευχαριστίες

Αποτελέσματα του προγράμματος Α. Για τη μαθήτρια της ΣΜΕΑΕ Βελτίωση αυτοπεποίθησης και αποδοτικότητας Καλλιέργεια αναγνωστικής ευχέρειας και κατανόησης κειμένου Βελτίωση αντίληψης και προφορικού λόγου Ενεργοποίηση φαντασίας και δημιουργικότητας Ανάπτυξη συλλογικής δράσης και πνεύματος συνεργασίας Βελτίωση κοινωνικών και κινητικών δεξιοτήτων Ενεργοποίηση αυτενέργειας Συναισθηματική ενίσχυση και ενθάρρυνση για ενεργή εμπλοκή της στη μαθησιακή διαδικασία

Αποτελέσματα του Προγράμματος Β. Για τους μαθητές της τάξης του Γενικού Σχολείου Αποδοχή συνομηλίκων με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες Ευαισθητοποίηση μαθητικής και εκπαιδευτικής κοινότητας Ανάπτυξη ενσυναίσθησης μαθητών Ανάπτυξη συλλογικής δράσης και συνεργατικού πνεύματος

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ για το πρόγραμμα Αύξηση συμμετοχής μαθητών ΣΜΕΑΕ σε προγράμματα συνεκπαίδευσης Ενημέρωση, πληροφόρηση των εκπαιδευτικών της Γενικής Αγωγής Απλούστευση γραφειοκρατίας του προγράμματος Πρωτοβουλίες για κοινά διαλείμματα σε συστεγαζόμενα ή γειτονικά σχολεία Γενικής και Ειδικής Αγωγής Διοργάνωση κοινών δράσεων Οικονομική ενίσχυση προγραμμάτων και δράσεων συνεκπαίδευσης Παρουσίαση στο ευρύ κοινό των προγραμμάτων συνεκπαίδευσης

1ο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Καλαμάτας …για την προσοχή σας σας ευχαριστώ πολύ Γεωργία Δούση Εκπαιδευτικός Ειδικής Αγωγής Για το poster της εκδήλωσης βοήθησαν οι εκπαιδευτικοί: Γεώργιος Βακάλης, καθηγητής πληροφορικής Χριστίνα Δημητροπούλου, λογοθεραπεύτρια 1ο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Καλαμάτας

“Αγαπάμε αυτό που κάνουμε”