Γραφιστικός Σχεδιαμός Εισαγωγή
Γραφιστικός Σχεδιασμός (Graphic Design) Ο γραφιστικός σχεδιασμός είναι μια δημιουργική διαδικασία. Ο όρος Γραφιστικός Σχεδιασμός εμφανίστηκε αρχική το 1922 στο δοκίμιο "New Kind of Printing Calls for New Design" από τον William Addison Dwiggins. Βέβαια η δημιουργία γραφικών για συγκεκριμένους σκοπούς υπάρχει σε όλη την ανθρώπινη ιστορία πολύ πριν εμφανιστεί ο όρος
El Castilo – Spain (40.800bc)
Γραφιστικός Σχεδιασμός – Τι είναι; Είναι η χρήστη εικόνων και κειμένου για να επικοινωνήσεις ένα μήνυμα Συχνά έχει σκοπό να σε οδηγήσει σε κάποια συγκεκριμένη σκέψη ή δράση https://www.youtube.com/watch?v=sTi5SNgxE3U Μια βασική διαφορά από την τέχνη, είναι ότι στην τέχνη το μήνυμα μπορεί να είναι κάτι πολύ λιγότερο συγκεκριμένο ή μπορεί να υπάρχουν πολλά μηνύματα ή και κανένα. Οπότε μπορούμε να βρούμε μια βασική διαφορά: τον Σκοπό.
Διαφήμιση και Γραφιστικός Σχεδιασμός (Graphic Design)
Έντυπη Διαφήμιση Τον τελευταίο αιώνα όμως έχει αναπτυχθεί πάρα πολύ ο τομέας και πλέον χρησιμοποιείτε καθημερινά. Είναι το βασικό μέσο δημιουργίας διαφημίσεων και για αυτό η χρήση του στο Μάρκετινγκ είναι εξαιρετικά σημαντική. Βασικός στόχος της διαφήμισης είναι να επικοινωνήσει κάποιο διαφημιστικό μήνυμα στο εκάστοτε κοινό στόχος (target group) στο οποίο απευθύνετε ένα προϊόν https://blog.designcrowd.com/article/269/the-100-year-evolution-of-print-ads
Η Σημασία του χρώματος στην αντίληψη Ο γραφικός σχεδιασμός στο μάρκετινγκ χρησιμοποιείται παντού: από το λογότυπο της εταιρείας και του κάθε προϊόντος μέχρι τις έντυπες διαφημίσεις, τις ιστοσελίδες, τα πακέτα των προϊόντων, τις αφίσες, τα φυλλάδια, τις τηλεοπτικές διαφημίσεις κτλ. Θα μπορούσαμε να πούμε ότι είναι ίσως το πιο βασικό όπλο του Μάρκετινγκ και η σωστή χρήση του είναι μείζονος σημασίας για μια επιτυχημένη διαφημιστική καμπάνια.
Τρόπος Σχεδιασμού Σε λίγο παλαιότερες εποχές, πριν την δεκαετία του 80, ο Γραφιστικός Σχεδιασμός γινόταν με αναλογικά μέσα. Τα βασικά στοιχεία του ήταν το μολύβι, το φωτογραφικό κολάζ καθώς και η τυπογραφία. Αυτό βέβαια άλλαξε πάρα πολύ μετά τις τεχνολογικές εξελίξεις στους υπολογιστές την δεκαετία από του 80 και έπειτα. Πλέον, σχεδόν αποκλειστικά χρησιμοποιούνται γραφικά υπολογιστών και ειδικά λογισμικά, όπως το Photoshop.
Λογότυπο – Logo Design
Brochure – Έντυπο Φυλλάδιο
Συσκευασια
Γραφικά Υπολογιστών – Computer Graphics
Γραφικά Υπολογιστών Τα γραφικά υπολογιστών (computer graphics) είναι ένας κλάδος της επιστήμης των υπολογιστών που ασχολείται με τη θεωρία και την τεχνολογία σύνθεσης εικόνων σε ηλεκτρονικό υπολογιστή
Λογισμικό - Software Για την εισαγωγή, δημιουργία και επεξεργασία των γραφικών υπολογιστών χρησιμοποιείται ειδικό λογισμικό, με τη γενική ονομασία "Λογισμικό επεξεργασίας εικόνας". Έτσι, δημιουργούνται γραφικά απεικόνισης διαφόρων σχέσεων - όπως χαρτών και ειδώλων δύο ή τριών διαστάσεων - με την χρήση τελειών, γραμμών, καμπυλών κ.τ.λ. Τα στοιχεία μπορούν να εισαχθούν στον υπολογιστή μέσω διαφόρων συσκευών, (όπως ένας σαρωτής (scanner) ή μια Ψηφιακή φωτογραφική μηχανή, με την μορφή γραμμών, κουκκίδων είτε μέσω του πληκτρολογίου. Όταν παρουσιασθεί το αποτέλεσμα στην οθόνη, ο χρήστης μπορεί να το χειριστεί μετακινώντας το οριζοντίως και καθέτως ή περιστρέφοντάς το, να το επεξεργαστεί ή να το προεκτείνει με την χρήση μιας φωτογραφίδας (light pen) ή μολυβιού με σφαιρίδιο. Ορισμένοι τύποι λογισμικού, όπως τα υπολογιστικά φύλλα, διαθέτουν την δυνατότητα δημιουργίας και επεξεργασίας (εντός ορισμένων πλαισίων) γραφικών παραστάσεων. Η επεξεργασία ενός γραφικού παραμένει, ωστόσο, αποκλειστικό αντικείμενο του λογισμικού επεξεργασίας εικόνας. Κυριότεροι (αλλά όχι μοναδικοί) τύποι τέτοιου λογισμικού είναι το Photoshop της Adobe Corp., το CorelDraw της CorelCorp. και το 3DStudio Max της Autodesk. Υπάρχουν, φυσικά, πολλά ακόμη προγράμματα (ορισμένα, μάλιστα, διανέμονται τελείως δωρεάν), με ποικιλία δυνατοτήτων και χαρακτηριστικών όπως και απαιτήσεων από το Λειτουργικό Σύστημα και το υπολογιστικό σύστημα στο οποίο θα χρησιμοποιηθούν.
Είδη γραφικών Υπολογιστών Τα γραφικά υπολογιστών μπορούν να διακριθούν σε διάφορες κατηγορίες ανάλογα με κάποιο κριτήριο κατηγοριοποίησης. Ανάλογα με το πλήθος των διαστάσεων οι οποίες συμμετέχουν στην απεικόνιση: Δισδιάστατα (2d) Γραφικά Υπολογιστών Τρισδιάστατα (3d) Γραφικά Υπολογιστών Ανάλογα με τον χρόνο στον οποίο γίνεται η απόδοσή τους (rendering): Στατικά γραφικά Υπολογιστών Γραφικά Υπολογιστών Πραγματικού Χρόνου Computer Game graphics evolution: https://www.youtube.com/watch?v=xKVS_81Op5A
https://www.youtube.com/user/oculusvr/videos