Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Print Ads Έντυπη Διαφήμιση

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Print Ads Έντυπη Διαφήμιση"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Print Ads Έντυπη Διαφήμιση

2 Έντυπη Διαφήμιση – Print Ad
Οποιαδήποτε διαφήμιση έχει εκτυπωθεί σε: Περιοδικό Εφημερίδα Αφίσα Flyer Billboard Φυλλάδιο κτλ

3 Software Adobe Photoshop Adobe Illustrator (Vector)
Όταν σχεδιάζουμε μια Έντυπη Διαφήμιση μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε ένα πρόγραμμα γραφικών ή DTP όπως: Adobe Photoshop Adobe Illustrator (Vector) Corel Draw (Vector) Adobe InDesign (DTP) QuarkXpress (DTP)

4 Τεχνικές Προδιαγραφές
Εφόσον η διαφήμιση θα εκτυπωθεί θα πρέπει να έχει τις κατάλληλες προδιαγραφές όπως: Χρώμα: Συνήθως CMYK (ή αλλιώς Τετραχρωμία). Σε άλλες περιπτώσεις μπορεί ναι είναι ασπρόμαυρη (B/W) ή Greyscale (αποχρώσεις του Γκρι). Ανάλυση (DPI) Συνήθως 300 DPI (Dots Per Inch) και όχι 72 που είναι για οθόνη υπολογιστή. Σε πιο σπάνιες περιπτώσεις για ακόμα υψηλότερη ευκρίνεια μπορεί να ζητηθεί μεγαλύτερη ανάλυση .

5 Διαστάσεις Διαφήμισης
Οι Διαστάσεις συνήθως είναι πολλές και δεν υπάρχει κάποιο Standard Ανάλογα με το μέγεθος της εκτύπωσης που εξαρτάται από το που θα τοποθετηθεί προσαρμόζεται η δουλειά του γραφίστα Γενικά το αρχικό σχέδιο γίνετε σε κάποια πολύ μεγάλη ανάλυση, κατά προτίμηση με Vector γραφικά Στη συνέχεια, με βάση αυτό δημιουργούνται άλλες εκδόσεις σε μικρότερα μεγέθη Τα γραφικά μπορεί να χρειαστεί να μετακινηθούν και να αλλάξουν λίγο για τις διαφορετικές εκδόσεις (re-arrange)

6

7 Gatefold Είναι σελίδες που έχουν μεγαλύτερο μέγεθος από τις υπόλοιπες των εντύπων (2 με 3 φορές μεγαλύτερες) (Wilson, 2009) που το χαρτί διπλώνεται προς το κέντρο του για να διαμορφώσει τέσσερα ή και περισσότερα φύλλα (Rainwater press, 2006). Οι τελικές σελίδες είναι οριακά μικρότερες από τις κανονικές σελίδες. (The Bindery, χ.χ.). Χρησιμοποιείται κυρίως για να παρουσιάσει διαφημίσεις σε περιοδικά (Wilson, 2009) και χάρτες (Purdue University, 2008)

8 Layout: Το layout ορίζει τη θέση των αντικειμένων (κείμενο, διαφημίσεις, γραφικά και άλλες πληροφορίες) μέσα σε μία σελίδα ενός έργου (Wiktionary, 2010; Glossary of newspaper Terms, χ.χ.). Ο τρόπος που τοποθετούνται τα στοιχεία αυτά, επηρεάζουν το πως αντιλαμβάνεται ο καταναλωτής τα μηνύματα του εντύπου και τι συναισθήματα του δημιουργούνται (Ambrose & Harris, 2006β:6).

9 Σελίδα Recto: Είναι το μπροστά μέρος ενός φύλλου ή αλλιώς η δεξιά σελίδα ενός εντύπου (Wikipedia; 2010.; WordNet, χ.χ.). Verso: Είναι το πίσω μέρος ενός φύλλου ή αλλιώς η αριστερή σελίδα ενός εντύπου (Wikipedia; 2010; WordNet, χ.χ.). Τέλος, spread (Σαλόνι) είναι οι δύο γειτονικές, αντικριστές σελίδες σε ένα έντυπο. Περιέχει μία εικόνα ή μία διαφήμιση. Η γραμμή που χωρίζει τις δύο σελίδες (recto και verso) ονομάζεται υδρορροή (gutter) (Wikipedia, 2010).


Κατέβασμα ppt "Print Ads Έντυπη Διαφήμιση"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google