Α΄ τάξη Θετικό περιεχόμενο στο διαδίκτυο

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Advertisements

Μέρος Α΄ - Έρευνα •Η έρευνα έγινε βάσει ερωτηματολογίων που μοιράστηκαν σε παιδιά δημοτικών σχολείων του Ηρακλείου, στα οποία έχει γίνει χρήση υπολογιστών.
ΣΤ΄ Τάξη 42ου Δημοτικού Σχολείου Πατρών
• ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ • ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ • ΣΤΟΧΟΙ • ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ • ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ - ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ.
Ο Σχολικός σας Σύμβουλος
Ιδέες Συνεργασιών Η παρουσίαση αυτή απευθύνεται κυρίως στους χρήστες που έχουν εγγραφεί στην πλατφόρμα eTwinning αλλά δεν έχουν συνάψει ακόμα συνεργασία.
1 Μια διδακτική πρόταση για τις εκπαιδευτικές επισκέψεις ΘΕΜΑ ΠΡΟΟΔΟΥ.
Παρουσίαση Για Το 3ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας.
Διδακτικά οφέλη από τη χρήση του διαδραστικού πίνακα στην τάξη
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Φυσική Άσκηση & Υγεία»
Γιατί ένα πολιτιστικό πρόγραμμα;. Τα Πολιτιστικά προγράμματα προϋπήρχαν του θεσμού. Θετικό γιατί υπάρχει ενδιαφέρον και παράδοση. Αρνητικό γιατί δεν είναι.
Ευρωπαϊκή Επιτροπή Γενική Διεύθυνση Εκπαίδευσης & Πολιτισμού Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων Πολιτισμός και Παραδόσεις της Πατρίδας μου.
Teachers4Europe Χρύσα Παπαλαζάρου 1ο Δημοτικό Σχολείο Χαϊδαρίου.
ΣΕΝΑΡΙΟ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑΣ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Απ’ το βυζαντινό πάπυρο
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: «Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο» Όνομα Εκπαιδευτικού: Μιχαηλίδης Θανάσης Σχολείο: Δ.Σ. Ερατεινού-Πετροπηγής- Ποντολιβάδου.
Μοντελοποίηση Έργα Μαθήματα Αξιολόγηση Αναστοχασμός Αναστοχασμός.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Παίζοντας & ζωγραφίζοντας
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΡΟΤΑΣΗ ΘΕΜΑΤΟΣ.
Jigsaw: Τί είναι;.
Ο επικοινωνιακός ρόλος του εκπαιδευτικού σε συμβατικά, υπολογιστικά και δικτυακά περιβάλλοντα μάθησης Μαρία Κορδάκη, Ph.D, M.ED.
Εκπαιδευτική Επίσκεψη στο Μουσείο της Βεργίνας
Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές και Διαδίκτυο:Νέα δεδομένα για την λογοτεχνία και την διδασκαλία της.Μία εφαρμογή Επιμέλεια-Παρουσίαση Μαρία-Ειρήνη Καραχάλιου.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Επιμέλεια: Πουλημένου Ελένη
Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: Ανάπτυξη ουσιαστικής συνεργασίας ανάμεσα στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών.
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
Πρόγραμμα Ασφαλές σχολείο για το διαδίκτυο
Μια φορα κι eναν καιρο στο Διαδικτυο…
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Διδασκαλία των Θρησκευτικών με Νέες Τεχνολογίες
Μόκιας Γιάννης ΚΣΕ ΔΗΜΗΤΡΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ Β 1 ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ Σύγχρονες διδακτικές μέθοδοι και ΤΠΕ.
Πρόγραμμα Σπουδών ΤΠΕ-Τεχνολογίες Πληροφορίας Επικοινωνίας ΣΤ’ τάξης.
Revelation Natural Art. εργαλείο γραφικών γενικής χρήσης με πολλαπλές σχεδιαστικές δυνατότητες δυνατότητες δημιουργικής γραφής σύνθεσης πρωτότυπων ιστοριών.
Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία της Ιστορίας
Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Τούλιου Ευτυχια Τάξη: Β΄, ΣΤ΄
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 1. ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΚΗ ΠΡΑΞΗ 1.1 Θεωρίες Μάθησης
Διδακτική Πληροφορικής
Η εργογραφία του Ναπολέοντα Μήτση
5ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας - Τρίκαλα - 3 Απριλίου 2015
Δεκαπενθήμερο Ενημέρωσης για την Πρόσβαση στην Εκπαίδευση, Οκτωβρίου 2015 « Εκπαιδευτικό υλικό και εφαρμογές για μαθητές με αναπηρία » Κ. Μπούκουρας.
Εκπαιδευτικό Σενάριο : “ Μαθαίνω για το κακόβουλο λογισμικό και προστατεύομαι ” Ζαμπέτογλου Γεώργιος ΕκπαιδευτικόςΠληροφορικής ΠΕ.
Μ.Κορδάκη 1, Χ. Σιέμπος 2 1 Εκλ. Επίκουρη καθηγήτρια εκπαιδευτικής τεχνολογίας Τμήμα πολιτισμικής τεχνολογίας πανεπιστημίου Αιγαίου 2 μηχανικός η/υ και.
ΕΝΝΟΙΕΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Ι Μάθημα 1 ο Διδάσκει : Βασίλης Τσελφές.
Κώστας Θεριανός, Δρ. Επιστημών της Αγωγής Το σχέδιο δράσης (project) και η σύνδεση του με την Επαγγελματική Συμβουλευτική.
Συνεδρία 8 Wikis Συστάδα 3.
Πηγή: Ματσαγγούρας, Η. (2000) Ομαδοσυνεργατική διδασκαλία και μάθηση
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ Γ2 τάξη Δημοτικού Σχολείου Αρναίας
ΜΑΡΙΑ ΣΥΡΓΙΑΝΝΗ, ΣχολιΚΗ Συμβουλοσ Θεολογων
Η πλατφόρμα Βασίλης Γαργανουράκης Υπεύθυνος 2ου ΕΚΦΕ Ηρακλείου
Διδακτική της Πληροφορικής
Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ, Σ Παπαπέτρου
Ορισμός στρατηγικής διδασκαλίας
Μη τυπική εκπαίδευση: ο εκπαιδευτικός, ο μαθητής, η επίσκεψη, το μουσείο Μάθημα 7 Αντιλήψεις εκπαιδευτικών για την μη τυπική εκπαίδευση ΠΔΜ.
Εισαγωγή στη διδακτική μεθοδολογία
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
Ομαλη μεταβαΣη απο το νηπιαγωγειο Στο δημοτικο
Project ΘΕΜΑ: Η ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΑΠΟ ΦΙΛΟΣΟΦΟΥΣ, ΤΡΑΓΙΚΟΥΣ ΠΟΙΗΤΕΣ, ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΥΣ ΑΛΛΩΝ ΘΡΗΣΚΕΙΩΝ Ιωάννα Κομνηνού.
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ ΣΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ.
Όνομα δασκάλου – Επίπεδο Χ
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
Περιδιαβαίνοντας στα σοκάκια του χωριού μου…
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 1. ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΚΗ ΠΡΑΞΗ 1.1 Θεωρίες Μάθησης
Ελληνογερμανική Αγωγή
Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία της Γεωγραφίας
Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία της Ιστορίας
Μαθητικο ςυνεδριο-καλες πρακτικες πληροφορικης
Το διαδίκτυο που θέλουμε !
Νηπιαγωγείο Καλλιθέας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Α΄ τάξη Θετικό περιεχόμενο στο διαδίκτυο SaferInternet4kids.gr Για ένα ασφαλέστερο Διαδίκτυο Δημοτικό Σχολείο Μασάρων Ρόδου Α΄ τάξη Θετικό περιεχόμενο στο διαδίκτυο

Τα Μάσαρη και το σχολείο μας: Σε μια εύφορη κοιλάδα της Ρόδου, αποτελούμενη από πορτοκαλεώνες, ελαιώνες και μποστάνια, βρίσκονται τα Μάσαρη, ένα χωριό της Ρόδου, όπου διαμένουν περίπου 1.000 άνθρωποι. Το σχολείο των Μασάρων έχει 125 μαθητές, οι οποίοι κατοικούν με τις οικογένειές τους στην ευρύτερη περιοχή, είτε στα όμορα χωριά: Κάλαθο, Μαλώνα και Πυλώνα. Στην Α΄ τάξη φοιτούν 15 «Πρωτάκια» με αστείρευτη φαντασία και δίψα για μάθηση. Αυτά τα παιδιά λοιπόν, θα σας παρουσιάσουν τις απόψεις τους για τις θετικές επιδράσεις του διαδικτύου στην καθημερινότητά μας.

Το σχέδιο εργασίας!

Αφόρμηση: Οι μαθητές παρακολούθησαν ενημερωτικά κι εκπαιδευτικά βίντεο για το διαδίκτυο (πλοήγηση, μηχανές αναζήτησης, ιστοσελίδες) και τη δικτυακή ασφάλεια από την ιστοσελίδα: https://saferinternet4kids.gr/

Παρακολούθηση βίντεο:

Επεξεργασία: Ακολούθως, συζητήθηκαν διεξοδικά οι έννοιες: διαδίκτυο, αναζήτηση, ασφάλεια και διατυπώθηκαν απόψεις και ιδέες σχετικά με τις θετικές επιδράσεις του Ίντερνετ στη ζωή μας. Αξίζει να αναφερθεί ότι οι νεαροί μαθητές αναρωτήθηκαν αρκετές φορές και εξέφρασαν τις απορίες τους, σχετικά με την καθημερινότητα των ανθρώπων πριν την έλευση των υπολογιστών και του διαδικτύου στη ζωή μας!

Η συμμετοχή στον διαγωνισμό! Τα «πρωτάκια» έδειξαν έντονο ενθουσιασμό και αμείωτο ενδιαφέρον κατά τη διάρκεια των συζητήσεων. Έτσι, αποφασίστηκε να λάβουμε μέρος στον 1ο Διαγωνισμό για το θετικό περιεχόμενο του διαδικτύου.

Ομάδες: Οι δραστηριότητες υλοποιήθηκαν με την εφαρμογή του ομαδοσυνεργατικού μοντέλου διδασκαλίας, καθώς αυτό διασφαλίζει την αλληλεπίδραση και τη συνεργασία των μαθητών (Ματσαγγούρας, 2000:18-19) και καλλιεργεί επικοινωνιακές δεξιότητες, μέσα από τη δημοκρατική ανταλλαγή απόψεων και επιχειρημάτων (Sebba, 2000:159).

Σχεδιασμός: Οι μαθητές αγαπούν τη ζωγραφική κι έτσι εκδήλωσαν την επιθυμία να φτιάξουν ένα βιβλίο, που να περιλαμβάνει τις εικαστικές δημιουργίες τους. Αυτές, θα τιτλοφορούνταν από τις απόψεις τους για τα οφέλη του διαδικτύου.

Παρουσίαση: Αργότερα, παρουσίασαν τα έργα τους!

Παρουσιάσεις:

Επιμέλεια του εντύπου:

Το θετικό περιεχόμενο του διαδικτύου για τα «Πρωτάκια»! Το έργο της Α΄ τάξης Το θετικό περιεχόμενο του διαδικτύου για τα «Πρωτάκια»!

Γιατί επιλέγω να χρησιμοποιήσω το διαδίκτυο; Εργάζομαι…

Θετικό περιεχόμενο…

Χρήση Η/Υ στην τάξη μου!

Με το Ίντερνετ μπορώ…

Από τον υπολογιστή μου έχω τη δυνατότητα να πηγαίνω…

Μιλάω με τους φίλους μου που ζούνε μακριά!

Επικοινωνώ με τα αγαπημένα μου πρόσωπα!

Πηγαίνω στην τράπεζα…

Κλείνω εισιτήρια!

Τι αναζητώ συνήθως στο διαδίκτυο;

Θέματα που συζητήθηκαν επίσης…

Βιβλιογραφικές αναφορές: Ματσαγγούρας, Η. (1995). Ομαδοσυνεργατική διδασκαλία και μάθηση. Θεωρία και Πράξη της διδασκαλίας κατά Ομάδες. Αθήνα: Γρηγόρης. Sebba, J. (2000). Ιστορία για όλους. Διδακτικές Προτάσεις για το μάθημα της Ιστορίας στο Δημοτικό και το Γυμνάσιο. Αθήνα: Μεταίχμιο.

Ευχαριστούμε που διαβάσατε το βιβλίο μας!