Εφαρμογές Πληροφορικής

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
RAD Studio XE Περιβάλλον Ανάπτυξης. Ανάπτυξη σε περιβάλλον Windows Ανάπτυξη σε περιβάλλον.net Ανάπτυξη σε περιβάλλον PHP Συνδεσιμότητα με Βάσεις Δεδομένων.
Advertisements

ΤΖΕΝΗ ΠΑΓΓΕ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΠΤΝ 100 εργαλεία διαδικτυακά ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ.
1ο ΘΕΜΑ ΠΑΙΔΕΙΑ ΠΑΙΔΕΙΑ=Το σύνολο των διαδικασιών με τις οποίες επιτυγχάνεται η πνευματική, η κοινωνική,η ηθική ολοκλήρωση του ατόμου. ΦΟΡΕΙΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ.
Τ.Π.Ε. το λενε τωρα… Αχιλλεας Καρετσος ΠΕ 19 - Η πληροφορικη στο Δημοτικο.
EBusiness Lab- Δραστηριότητες προώθησης της καινοτομίας και της επιχειρηματικότητας Σπύρος Συρμακέσης.
Η θέση και το φυσικό περιβάλλον της Βόρειας Αμερικής Κεφ. 39 Ουρδας Ιωάννης 2013.
Μία εφαρμογή κατά του Σχολικού Εκφοβισμού για συσκευές Android και iOS.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ Β΄ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ΕΛΕΝΗ ΜΕΛΕΤΗ ΚΥΡΙΑΚΗ ΜΕΛΕΤΗ.
Movie Maker Windows Live Διήμερο εκπαιδευτικού 22/1/2016 Περιφερειακό Λύκειο Απ. Λουκά Κολοσσίου.
Κανονικά πολύγωνα. Κανονικά πολύγωνα στη φύση, τέχνη, ανθρώπινες κατασκευές, Μαθηματικά …
Θέμα εργασίας: Διδακτικό Σενάριο με χρήση ΤΠΕ «Η τέχνη του Μπαρόκ στη ζωγραφική» Μάθημα: ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ & ΠΟΛΥΜΕΣΑ Υπεύθυνος Καθηγητής: ΓΙΑΝΝΟΥΛΑΣ.
Εκπαιδευτικό Σενάριο Μάθημα: Κτιριακά Έργα Τάξη: Β’ ΕΠΑΛ Εισηγητές: Μερτίκα Ευθυμία Ράζου Δέσποινα ΜΟΡΦΕΣ ΚΑΙ ΕΙΔΗ ΚΤΙΡΙΩΝ.
Λουκία Μπάκα Μεταπτυχιακή Φοιτήτρια Αθήνα 2011
Εργασία για το μάθημα της Πληροφορικής. Θέμα: Εφαρμογές Νέφους
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης
Εκπαιδευτικός: Μελέκ Ιμάμ Επ. Υπεύθυνη: Μαρία Ζωγραφάκη
Η Κοκκινοσκουφίτσα σε νέες περιπέτειες
Ερωτήσεις 1. Στην ευθύγραμμη ομαλά επιταχυνόμενη κίνηση: α. η ταχύτητα είναι σταθερή β. ο ρυθμός μεταβολής της ταχύτητας είναι σταθερός γ. ο ρυθμός μεταβολής.
Αν ταξίδευε το σεντούκι το 2016, ποιες περιοχές της γης θα επισκεπτόταν και τι θα συναντούσε εκεί; Σε αυτό το ερώτημα τα παιδιά της Δ, Ε και Στ των.
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΓΡΑΠΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Τίτλος της έρευνας : Ο τίτλος της έρευνας πρέπει να είναι σύντομος και ακριβής (12-15 λέξεις). Ο τίτλος πρέπει να περιλαμβάνει.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ
Θρησκευτικά Α Γυμνασίου
Κινητά ΚΕΣΠΕΜ Γέρικο Νομού Έβρου Επιστημονική Υπεύθυνη: Αλεξάνδρα Ανδρούσου Εκπαιδευτική ομάδα: Αλεξάνδρα- Ιωάννα Βερέττα & Νετζμεττήν Πίσκα.
Περιβαλλοντολόγοι :Παρουσίαση 2
«Μινωικός πολιτισμός»: μία πρόταση διδασκαλίας για την
Δημιουργία και επεξεργασία ερωτηματολογίου με τις google forms
ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗ Ν.ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΠΡΟΙΚΑ
Οι μαθητές μου κι εγώ γυρίζουμε ταινία
Ρομαντισμός.
Παρατακτική και υποτακτική σύνδεση, ασύνδετο σχήμα
3ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής
ΣΙΤΑΡΑΣ ΦΩΤΙΟΣ ΔΟΜΙΚΑ ΥΛΙΚΑ.
Υπολογιστικό φύλλο Microsoft Excel.
Ερευνητική Εργασία «Εφηβεία και προβλήματα»
Ά Γ Υ Μ Ν Α Σ Ι Ο Θ Ρ Η Σ Κ Ε Υ Τ Ι Α.
δουλεύετε καλύτερα με το Outlook
Εισηγητής Τσάμης Γεώργιος
ΔΙΕΘΝΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟ Επαγγελματική Εκπαίδευση και Αγορά Εργασίας
"Fresh Ideas and Resources in
Μαρία Αμπατζή, Ε2, Π.Τ.Δ.Ε.-Α.Π.Θ
της ενότητας « Ταξιδεύω με πυξίδα το “Χρόνο” »
Διάλεξη 13η Προέλευση και λειτουργικότητα του εξεικονισμού της εκπαίδευσης Αναπληρωτής Καθηγητής ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΛΕΙΟΣ.
Χρήση του Tablet.
«ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ»
(το πείραμα και τα συμπεράσματα)
ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ???
Βασικές αρχές διδακτικής αξιοποίησης
Ο μοτοσικλετιστής Μαρίας Κέντρου-Αγαθοπούλου
Επικοινωνούμε; Από τα σήματα καπνού… στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ «Ταξιδεύοντας με ασφάλεια στο Διαδίκτυο»
Σταθερά ΚΕΣΠΕΜ Ιάσμου Εκπαιδευτικός: Μελέκ Ιμάμ
Διάγραμμα Πορείας Σχεδιασμού
ΣΥΛΛΟΓΗ ΠΟΙΗΜΑΤΩΝ Οι μαθητές του ΣΤ2.
Ενότητα Γ2.4α (Σύγκριση και επιλογή υπολογιστικού συστήματος)
Πως συγκρίνουμε και πως επιλέγουμε υπολογιστικά συστήματα
Παγκόσμιο Πρωτάθλημα 2019 Microsoft Office Specialist
ΕΝΟΤΗΤΑ 4 – Ασφάλεια και συνεργασία στο Διαδίκτυο
Ασφαλής χρήση του Διαδικτύου
Επίπεδα ενσωμάτωσης ΤΠΕ στα φιλολογικά μαθήματα
Σταθερά ΚΕΣΠΕΜ Κομοτηνής
Αρχικά.
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Τα ψηλά βουνά -Η κατάρα του πεύκου-
Δραστηριότητα Νορβηγικό βίντεο!
Εφαρμογές Νέφους ΚΕΦΑΛΑΙΟ 13.
Πρόγραμμα βελτίωσης παροχών προς τους πελάτες
Παγκόσμιο Πρωτάθλημα 2019 Microsoft Office Specialist
Στα διάφορα επαγγέλματα
Social Media Networks.
Ηλεκτρονικό Εμπόριο Κατηγορίες.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Εφαρμογές Πληροφορικής

Βρείτε την εφαρμογή!

Χαρακτηριστικά του μαθήματος Οι εφαρμογές πληροφορικής θα προσφέρεται από τη σχολική χρονιά 2016-2017 ως τετράωρο μάθημα κατεύθυνσης στη Β και Γ Λυκείου. Το μεγαλύτερο μέρος της ύλης είναι η εκμάθηση διαδικτυακών εφαρμογών και η εξέτασή του θα γίνει πρακτικά σε Η/Υ συνδεδεμένους στο διαδίκτυο.

Σκοπός του μαθήματος Οι εφαρμογές πληροφορικής έχει σκοπό να βοηθήσει τους μαθητές και τις μαθήτριες να συμπληρώσουν και να εμβαθύνουν τις γνώσεις και δεξιότητες τους στην αξιοποίηση της Πληροφορικής ως εργαλείο μάθησης, σκέψης, έκφρασης, επικοινωνίας, εργασίας και συνεργασίας. Θα τους προσφέρει τα αναγκαία εφόδια για την επιτυχή ανάπτυξη και εφαρμογή τεχνικών που προωθούν την αλληλεπίδραση μεταξύ του ατόμου και της μηχανής.

Περιεχόμενο – Ύλη των εφαρμογών πληροφορικής Διαδικτυακές Εφαρμογές Εφαρμογές νέφους (cloud services) για αποθήκευση και αποστολή αρχείων (π.χ. Google Drive, Onedrive, Dropbox, weTransfer).

Κοινωνικά δίκτυα (π.χ. Facebook, Linkedln) για προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών και ως εργαλείου παρουσίασης επαγγελματικού προφίλ. Εφαρμογές σύγχρονης επικοινωνίας (π.χ. Skype, Google Hangouts).

Διαδικτυακές εφαρμογές χαρτογράφησης (π.χ. Google Maps, Google Earth). Ιστότοποι συνεργατικής επεξεργασίας (π.χ. Wikia).

Δημιουργία ιστοσελίδας (π.χ. Weebly). Εφαρμογές διαδικτυακού ημερολογίου(π.χ.Google Calendar). Πλατφόρμες κοινοποίησης, αναπαραγωγής και διαμοιρασμού βίντεο (π.χ. Youtube).

Βασικές έννοιες Ηλεκτρονική εκπαίδευση (e-learning), τηλεϊατρική (telemedicine), ηλεκτρονική διακυβέρνηση (e-government)

Ηθικές, κοινωνικές και νομικές επιπτώσεις που προκύπτουν από την αυξανόμενη χρήση της Πληροφορικής. Π.χ. Ασφάλεια στο Διαδίκτυο (Internet safety), θέματα πνευματικών δικαιωμάτων (copyright issues), ψηφιακή υπογραφή/πιστοποίηση (digital signature/authentication),

Επιλογή κατάλληλου υπολογιστικού συστήματος για τις ανάγκες των χρηστών σε διαφορετικά εργασιακά παραδείγματα.

Εφαρμογές Εφαρμογές γραφείου για την επίλυση επαγγελματικών σεναρίων/ προβλημάτων (π.χ. επεξεργαστής κειμένου, επεξεργαστής παρουσιάσεων, υπολογιστικά φύλλα).

Εφαρμογές επεξεργασίας εικόνας, ήχου και βίντεο (π. χ Εφαρμογές επεξεργασίας εικόνας, ήχου και βίντεο (π.χ. Lightworks, Audacity, Gimp)

Λειτουργικά Συστήματα Χρήση και διαχείριση λειτουργικών συστημάτων (π.χ. Windows, Linux, Android, iOS).

Διαχείριση αρχείων μεγάλου μεγέθους. Π. χ Διαχείριση αρχείων μεγάλου μεγέθους. Π.χ. μετατροπή δεδομένων (data conversion), συμπίεση (π.χ. 7-zip, Winrar).

Μικρές αγγελίες Δείγμα πραγματικών μικρών αγγελιών που ζητούν εργαζόμενους του οικονομικού κλάδου κατά την περίοδο Νοεμβρίου 2015

Μικρές Αγγελίες 1/4 (Νοέμβριος 2015) Βοηθός Λογιστή (Κωδ. θέσης: S-722/55947) Προφίλ Υποψηφίου Απόφοιτος/η ΤΕΙ/ΑΕΙ οικονομικής κατεύθυνσης Προϋπηρεσία τουλάχιστον τριών (3) ετών σε αντίστοιχη θέση εργασίας σε εμπορική επιχείρηση Πολύ καλή γνώση λογιστικού σχεδίου και τραπεζικής λογιστικής Άριστη γνώση της αγγλικής γλώσσας σε προφορικό και γραπτό λόγο Άριστη γνώση των εφαρμογών πληροφορικής και του MS Office suite (ειδικά Excel) Πολή καλή γνώση ERP προγράμματος (επιθυμητά Atlantis) Ικανότητα επικοινωνίας και διαπραγμάτευσης Οργάνωση, συνέπεια, έμφαση στη λεπτομέρεια Δυναμική και ευχάριστη προσωπικότητα

Μικρές Αγγελίες 2/4 (Νοέμβριος 2015) Φοροτεχνικός - Λογιστής /τρια Απαραίτητα προσόντα: Προϋπηρεσία τουλάχιστον 10 ετών σε ομοειδείς αρμοδιότητες σε λογιστικό γραφείο Πτυχίο ΑΕΙ-ΤΕΙ Άριστη γνώση Η/Υ και προγραμμάτων λογιστικής διαχείρισης Καλή γνώση της ελληνικής φορολογικής νομοθεσίας Ηλικία άνω των 35 ετών Κάτοχος ΙΧ Καλή γνώση Αγγλικών

Μικρές Αγγελίες 3/4 (Νοέμβριος 2015) ΣΤΕΛΕΧΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ Οι υποψήφιοι, πρέπει να διαθέτουν τα ακόλουθα προσόντα: Πτυχίο Οικονομικού Πανεπιστημίου με κατεύθυνση Λογιστικής & Χρηματοοικονομικής Μεταπτυχιακές Σπουδές Πολύ καλή γνώση αγγλικών & Η/Υ Εκπληρωμένες στρατιωτικές υποχρεώσεις

Μικρές Αγγελίες 4/4 (Νοέμβριος 2015) ΥΠΑΛΛΗΛΟ ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗΣ Απαραίτητα προσόντα: Πτυχίο ΑΕΙ ή ΤΕΙ Οικονομικής κατεύθυνσης Τουλάχιστον 3 έτη εμπειρίας στο αντικείμενο της τιμολόγησης Θα εκτιμηθεί ως πρόσθετο προσόν η εμπειρία στην εξυπηρέτηση πελατών και τη διαχείριση παραπόνων Άριστη γνώση αγγλικών και Η/Υ Ομαδικό πνεύμα, επικοινωνιακές ικανότητες, ικανότητα διαχείρισης χρόνου και εργασίας σε συνθήκες πίεσης

Ερωτήσεις;