Ιστοσελίδες νέας γενιάς και εργαλεία κοινωνικής δικτύωσης στην εκπαίδευση Ρέθυμνο, 1η Νοεμβρίου 2012 http://2ekfe.ira.sch.gr/

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Το Θέρμο είναι κωμό- πολη της Αιτωλοακα- ρνανίας με επίσημο πληθυσμό κα- τοίκων.
Advertisements

1ο ΘΕΜΑ ΠΑΙΔΕΙΑ ΠΑΙΔΕΙΑ=Το σύνολο των διαδικασιών με τις οποίες επιτυγχάνεται η πνευματική, η κοινωνική,η ηθική ολοκλήρωση του ατόμου. ΦΟΡΕΙΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ.
Μέσα μαζικής ενημέρωσης Παναγιώτης, Τζέλο Δημήτρης, Άγγελος.
Αντικείμενο του παρόντος είναι να διερευνήσει τις προοπτικές του έντυπου τύπου, όπως αυτός διαμορφώνεται υπό το νέο πρίσμα της ταχύτατης ανάπτυξης του.
ONLINE ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ Παρουσιάζουν οι μαθητές: Γ Ι Ο Υ Λ Η Λ Ι Ο Υ Ν Η Ι Α Σ Ω Ν Α Σ Τ Α Σ Σ Η Σ.
Ηλεκτρονική Αδελφοποίηση και Κοινωνική Δικτύωση Επιμέλεια Υλικού: ΕΥΥ e twinning Πρεσβευτής Κεντρικής Ελλάδας: Ιουλία Γκίκα.
O.T.S. FORUM Εφαρμογή Διαχείρισης Έργων Εισηγητής: Σιάμμενου Γιούλη.
Δημιουργία παρουσίασης: Αθανασία Παπαχρήστου. Πλεονεκτήματα χρήσης του διαδικτύου Πληθώρα πληροφοριών Πληθώρα πληροφοριών Εύκολη πρόσβαση Εύκολη πρόσβαση.
Δρ. Ξανθή Κωνσταντινίδου Σχολική Σύμβουλος Φυσικής Aγωγής ΠΕ11 Θράκης Φυσικής Aγωγής ΠΕ11 Θράκης.
Ειδική Γραμματεία Ψηφιακού Σχεδιασμού ICT 4 Growth Ενίσχυση Επιχειρήσεων για την Υλοποίηση Επενδυτικών Σχεδίων ανάπτυξης-παροχής καινοτόμων προϊόντων και.
Πώς μπορεί ένας νέος Δερματολόγος να είναι Αποτελεσματικός και Ανταγωνιστικός, με το λιγότερο δυνατό κόστος? Νικόλαος Γ. Αποστολάκης.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Οικονομική Ανάλυση ΘΕΜΑ:
Ιλιάδα Μονομαχίες. Μονομαχία:Πάρη και Μενέλαου Ο Πάρης προβάλει απο το Τρωικό στράτευμα εναντίον του Μενέλαου.Πρίν την μονομαχία ο Πάρης κυριεύεται από.
Καλώς ήλθατε, μαθητές! Όνομα δασκάλου. Πρόγραμμα τάξης 8:15 - 9:00Το σχολείο ξεκινά, παίρνουμε παρουσίες 9: :00Ανάγνωση και έκθεση 10: :00Ορθογραφία.
Το πλαίσιο Διαλειτουργικότητας της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης
ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΚΑΙ Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Λουκία Μπάκα Μεταπτυχιακή Φοιτήτρια Αθήνα 2011
Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας
Το Διαδίκτυο στο Μάθημα της Ξένης Γλώσσας
Facebook, δημοσιογραφία και πολιτική επικοινωνία
Τι είναι το Ίντερνετ Παγκόσμιο Δίκτυο
ΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
Ενότητα 3.1 Το ∆ιαδίκτυο ως πηγή πληροφοριών και εκπαιδευτικών πόρων, ως µέσο επικοινωνίας και ως «χώρος» δημοσίευσης έργων.
Πληροφοριακά συστήματα διοίκησης
Η ΦΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ
Αν ταξίδευε το σεντούκι το 2016, ποιες περιοχές της γης θα επισκεπτόταν και τι θα συναντούσε εκεί; Σε αυτό το ερώτημα τα παιδιά της Δ, Ε και Στ των.
ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
WEB 2.
Κοινωνικά Δίκτυα ΚΕΦΑΛΑΙΟ 15.
Το Marketing Β΄.
ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΑ
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Η σκοτεινή πλευρά του Διαδικτύου Εθισμός
Περιβαλλοντολόγοι :Παρουσίαση 2
Οι μαθητές μου κι εγώ γυρίζουμε ταινία
110 ΓΕΛ ΠΑΤΡΑΣ Σχ. Έτος Τμήμα Α4 ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΚΑΙ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΟΥΣ ΕΦΗΒΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ.
Ιστορική Εξέλιξη του Παγκόσμιου Ιστού
PROJECT 2B ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: ΜΠΑΛΑΣΗ
Εφαρμογές Πληροφορικής Κεφάλαιο 9
Βησσαρίων ο Τραπεζούντιος
Ερευνητική Εργασία «Εφηβεία και προβλήματα»
Περιβαλλοντολόγοι : Εργασία 1
4ο Γυμνάσιο Αμαρουσίου Ενημέρωση Γονέων
Όνομα σχολείου Ημερομηνία
Θέμα Μεταπτυχιακής Εργασίας
ΔΙΕΘΝΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟ Επαγγελματική Εκπαίδευση και Αγορά Εργασίας
"Fresh Ideas and Resources in
Project: Εθισμός στο Internet
Θέρμο Αιτωλοακαρνανίας
Το Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Β1
Ασφαλής Χρήση του Διαδικτύου: Πως και Γιατί!
ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ???
ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ
Διδακτικη της ιστοριας με ΤΠΕ 4ο μαθημα
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ «Ταξιδεύοντας με ασφάλεια στο Διαδίκτυο»
(ΠΔ71) ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ 2018
Διάγραμμα Πορείας Σχεδιασμού
נושא 5: מגנטים ומגנטיות.
Το ηφαίστειο της Αίτνας
ΤΙΤΛΟΣ ΤΗΣ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΣΑΣ
Καλώς ήλθατε, μαθητές! Όνομα δασκάλου.
Ανιχνεύοντας τη ρητορική online πληροφοριών:
Ασφαλής χρήση του Διαδικτύου
Διαδραστική Μάθηση © 2018.
Internet safety Λεόντειος Σχολή Αθηνών Δημοτικό Στ2
Ασφάλεια προσωπικών δεδομένων
Μεσα Κοινωνικησ Δικτυωσησ
Social Media Networks.
Στρατηγική Επικοινωνίας για το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα
Παράδειγμα στόχος Έμπνευση Ενέργειες/εργασίες Πόροι Σκέψεις
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ιστοσελίδες νέας γενιάς και εργαλεία κοινωνικής δικτύωσης στην εκπαίδευση Ρέθυμνο, 1η Νοεμβρίου 2012 http://2ekfe.ira.sch.gr/

Internet vs Web 1.0 vs Web 2.0 Το Internet (Διαδίκτυο) είναι ένα παγκόσμιο σύστημα διασυνδεμένων δικτύων υπολογιστών Το World Wide Web (ή Web εν συντομία) είναι ένα σύστημα διασυνδεμένων εγγράφων (γραμμένα σε γλώσσα html) τα οποία διακινούνται μέσω του Internet Internet ≠ Web Άλλη υπηρεσία του Internet είναι το VoIP (Skype) (1996) Π.χ. Britanica on line (2006) Π.χ. wikipedia

Web 2.0 vs Κοινωνικά Δίκτυα "ως επί το πλείστον μόνο για ανάγνωση ιστοσελίδων" 45 εκατομμύρια χρήστες παγκοσμίως (1996) Εταιρικός προσανατολισμός Προσωπικές ιστοσελίδες Britannica Online "διαδίκτυο ανάγνωσης - συγγραφής" 1 δισεκατομμύρια χρήστες παγκοσμίως (2006) προσανατολισμός σε κοινότητες Blogs - ανταλλαγή περιεχομένου Wikipedia Επικεντρώνεται στη «φορητή προσωπική ιστοσελίδα» Άλλα δεδομένα για iphone, ipad, υπολογιστή γραφείου ανάλογα π.χ. τη Γεωγραφική θέση του χρήστη To Web 2.0 ονομάστηκε Κοινωνικό Web (Social Web) blogs wikis social networks podcasts & vodcasts mash‐ups Ιστοσελίδες νέας γενιάς και εργαλεία κοινωνικής δικτύωσης

Επηρεάζει τo Web 2.0 τη ζωή μας; Tweet-ο-καταιγίδα, με αφορμή την επίσκεψη της Merkel στην Αθήνα: 43.600 συζητήσεις σε λιγότερο από  2 ημέρες Τα κοινωνικά δίκτυα θα παίξουν πολύ μεγαλύτερο ρόλο στις προεδρικές εκλογές φέτος σε σχέση με το 2008 «Σάρωσε» τα κοινωνικά δίκτυα ο τυφώνας #Sandy

Eurostat: Τρίτη από το τέλος η Ελλάδα στη χρήση Η/Υ το 2011 Το 2011 το τρίτο χαμηλότερο ποσοστό (59%) μετά τη Ρουμανία (50%) και τη Βουλγαρία (55%) κατέχει η Ελλάδα στη χρήση ηλεκτρονικών υπολογιστών (ηλικίες από 16 έως 74 ετών) Ωστόσο, στις ηλικίες 16-24 το ποσοστό εκτοξεύεται στο 97% έναντι 96% που είναι ο ευρωπαϊκός μέσος όρος. Πηγή: Eurostat-Newsletter, “Computer skills in the EU27 in figures ”, 47/2012 - 26 March 2012

Μελλοντικές τάσεις στην εκπαίδευση http://blogs.worldbank.org/edutech/10-global-trends-in-ict-and-education Οι εκπαιδευτικοί φτιάχνουν/προσαρμόζουν το δικό τους υλικό Ανοικτό μαθησιακό/συνεργατικό περιβάλλον Εξατομικευμένη μάθηση

Περιοδικό i-Teacher, Τεύχος 4 - Ιανουάριος 2012 Το ερωτήματα... Στα μέσα 1990-2000: Να μπουν οι υπολογιστές στα σχολεία; Αρχές 2000-2010: Να μπει το internet στα σχολεία; Αρχές 2010-2020: Να μπουν τα κοινωνικά δίκτυα στα σχολεία; Τα κοινωνικά δίκτυα ήρθαν για να μείνουν. Οι μαθητές θα βρουν τρόπους να τα χρησιμοποιήσουν στα σχολείο. Ήρθε η ώρα να αρχίσουμε να το σκεφτόμαστε... Περιοδικό i-Teacher, Τεύχος 4 - Ιανουάριος 2012

Παραδείγματα χρήσης στην εκπαίδευση Περιοδικό i-Teacher.gr Θεσμός Αριστείας Υπουργείο Π.Θ.Π.Α Ευρωπαϊκά προγράμματα Comenius Google “Social media in education” “Web 2.0 tools in education”

Πιθανά θέματα που πρέπει να προσέξουμε... Προσβασιμότητα π.χ. τα ΑΜΕΑ μπορούν να χρησιμοποιήσουν την υπηρεσία; Αξιολόγηση πως «μετράω» την αποτελεσματικότητα των εργαλείων που χρησιμοποιώ; Διαθεσιμότητα θα υπάρχει η υπηρεσία διαθέσιμη και στο μέλλον; Προσωπικά δεδομένα πόσα και ποια από τα προσωπικά δεδομένα των μαθητών θα χρησιμοποιήσω Όροι χρήσης Τι γράφουν στα «ψιλά γράμματα» οι υπηρεσίες που χρησιμοποιώ; Πνευματική ιδιοκτησία Επιτρέπεται από τον ιδιοκτήτη να χρησιμοποιήσω το υλικό του; Κανόνες συμπεριφοράς Θα σεβαστούν οι μαθητές μου όλους τους κανόνες; Σχεδιασμός Πως θα διασφαλίσω ότι οι μαθητές θα χρησιμοποιήσουν την υπηρεσία; Υποστήριξη παρέχει η υπηρεσία πηγές βοήθειας (εγχειρίδια χρήσης) και πόσο χρήσιμες είναι;

Το Νομοθετικό πλαίσιο μας καλύπτει; Απόφαση 100553/Γ2/04-09-2012 Μια τάξη πολύ ψηφιακή! Ένας δάσκαλος, στο Πειραματικό Δημοτικό του Πανεπιστημίου Αθηνών συστήνει το σχολείο της ψηφιακής εποχής http://www.tovima.gr/society/article/?aid=434870

Οι μαθητές στο facebook χτες...

Σας ευχαριστώ πολύ!