Διοίκηση Δικτύων Διανομής

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Β2Β eBusiness Παρουσίαση στα ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας Παράρτημα Καστοριάς Αθ. Στουρνάρας Διευθυντής Υπηρεσιών
Advertisements

Κανάλια Διανομής. Διακίνηση προϊόντων χωρίς ενδιάμεσους = Customer = Manufacturer A. Number of contacts without a distributor M x C = 3 X 3 =
Slide 3.1 Harrison and van Hoek, Logistics Management and Strategy: Competing Through the Supply Chain, 4 th Edition, © Pearson Education Limited 2011.
Καινοτομία και Επιχειρηματικότητα Ενότητα # 5: Βασικές αρχές Logistics Διδάσκων: Θεόδωρος Αποστολόπουλος Τμήμα: Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών Πληροφορικής.
Διοίκηση Τεχνολογίας Case Study: How smart connected products are transforming competition Διδάσκων: Δρ. Αγγελική Πουλυμενάκου Τμήμα: Διοικητικής Επιστήμης.
ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ ΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΩΝ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ΒΑΘΜΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΑΝΑΠΤΥΓΜΕΝΕΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ Ισόρροπης ανάπτυξης Κορεσμένες ή συμφορημένες - Υψηλό βαθμό ανάπτυξης- Υπερσυγκέντρωση.
Σχεδιασμός, Ανάλυση και Αξιολόγηση Συστημάτων Μεταφορών Ενότητα #10: Επιχειρησιακά μοντέλα – Business models Δρ. Ναθαναήλ Ευτυχία Πολυτεχνική Σχολή Τμήμα.
TSAKOS ENERGY NAVIGATION LTD Η Tsakos Energy Navigation Limited (TEN) διαθέτει ένα στόλο σύγχρονων tankers και παρέχει υπηρεσίες θαλάσσιας μεταφοράς πετρελαίου.
1 Κ ΕΦΑΛΑΙΟ 13 ο: Δομή της αγοράς και ανταγωνισμός.
Ανάπτυξη Στρατηγικής Πληροφοριακών Συστημάτων και Ηλεκτρονικού Επιχειρείν.
ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΣΩΣΤΗ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΙΟΝ ΜΟΥ ? ΜΑΘΗΜΑ 2 ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΔΙΚΤΥΩΝ ΔΙΑΝΟΜΗΣ ΚΑΙ LOGISTICS.
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ
«Μονάδα Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας: Φιλοσοφία, στόχοι και υπηρεσίες σε φοιτητές και αποφοίτους του ΤΕΙ Μεσολογγίου» Δρ. Αριστογιάννης Γαρμπής.
Μεταρρύθμιση Φορολογίας Εισοδήματος. Νέες Κλίμακες Φορολογίας Εισοδήματος Το εισόδημα από μισθούς ( συντάξεις ) και επιχειρηματική δραστηριότητα φορολογείται.
ONLINE ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ Παρουσιάζουν οι μαθητές: Γ Ι Ο Υ Λ Η Λ Ι Ο Υ Ν Η Ι Α Σ Ω Ν Α Σ Τ Α Σ Σ Η Σ.
Slide 2.1 Harrison and van Hoek, Logistics Management and Strategy: Competing Through the Supply Chain, 4 th Edition, © Pearson Education Limited 2011.
1 FDL Group 1 ο Αγροτικό Συνέδριο Ναυτεμπορικής. 2 Τι είναι logistics ; Παγκόσμιος κύκλος εργασιών εταιρειών Logistics 2013 Ελληνικός Κ.Ε. εταιρειών Logistics.
Δημήτρης Λαμπρούλης1 Διοίκηση ΜΜΕ. Παρουσίαση, Δρ. Δημήτρης Λαμπρούλης.
Ανάπτυξη και δοκιμή νέων προϊόντων και υπηρεσιών.
Άννα Ζαρκάδα ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ & ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ( για στελέχη επιχειρήσεων.
2-1 Αγορές και Στρατηγικές Ταίριασμα αναγκών και ωφελειών από το προϊόν Καθορισμός και ανάλυση προϊόντων - αγορών Περιγραφή και Ανάλυση των τελικών χρηστών.
Μέθοδοι οργάνωσης νοσηλευτικής εργασίας Κατά ασθενή μέθοδος Λειτουργική ή κατά εργασία μέθοδος Ομαδική νοσηλευτική Πρωτοβάθμια νοσηλευτική Προσωπική διευθέτηση.
Guide to Business Planning The Value Chain © Guide to Business Planning A principal use of value chain analysis is to identify a strategy mismatch between.
Guide to Business Planning The Value System © Guide to Business Planning The “value system” is also referred to as the “industry value chain”. In contrast.
Με τη συγχρηματοδότηση της Ελλάδας και της Ευρωπαϊκής Ένωσης
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΩΝ Διοίκηση Λειτουργιών και Εφοδιαστικής Αλυσίδας
Mazi Travel Hotel Management Consulting
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
Η επιχειρηματικότητα ως επιλογή καριέρας
Η έντοκη επιστροφή αχρεωστήτως καταβληθέντων φόρων
Κάποιες βασικές έννοιες στη μεθοδολογία της ψυχολογίας
Παλινδρόμηση – Συσχέτιση
Η ΦΥΣΙΚΗ ΜΕ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΓΡΑΠΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Τίτλος της έρευνας : Ο τίτλος της έρευνας πρέπει να είναι σύντομος και ακριβής (12-15 λέξεις). Ο τίτλος πρέπει να περιλαμβάνει.
ΣΤ΄ 1 ΤΑΞΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Το Φαινόμενο του Θερμοκηπίου
Η σημασία της Γεωπονικής Επιστήμης-Τεχνολογίας
14ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΟΜΑΔΑ 6 ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΩΣΤΑΣ Ρ. ΝΙΚΗ Β.
ΜΕΡΟΣ ΙV: Καθοριστικοί παράγοντες και Εμπόδια υιοθέτησης ΤΠΕ
3/2017 ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ/ 4 Φιλίππα Χατζησταύρου Τεχνικές σύγκρισης.
ΤΥΠΟΙ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΩΝ ΣΤΙΣ ΟΡΓΑΝΟΜΕΤΑΛΛΙΚΕΣ ΕΝΩΣΕΙΣ
Σχέδιο προσέγγισης και υλοποίησης online μαθημάτων
Διοίκηση Δικτύων Διανομής
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΕΣ
ΔΙΕΘΝΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟ Επαγγελματική Εκπαίδευση και Αγορά Εργασίας
Η Νοτιοανατολική Ευρώπη υπό ξένη κυριαρχία
Η Νοτιοανατολική Ευρώπη υπό ξένη κυριαρχία ( )
Cola wars Case study.
ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΡΑΠΕΖΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΗΣ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ΕΞΑΜ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΕΩΝ.
Πρακτική άσκηση – μελέτη περίπτωσης
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΜΟΝΤΕΡΝΑ ΠΟΙΗΣΗ VS ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗ ΠΟΙΗΣΗ.
Ενότητα No 1 : Marketing/Προώθηση & Ηλεκτρονικό εμπόριο
ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ
Alexander Socratis Economics Department
Θεωρία Θεσμών Επιχειρηματικότητας Καθηγητής Σπύρος Ι. Βλιάμος Τμήμα Μ
ΝΈΟ ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑ (ΙΑΝ14) VS. ΕΓΚΡΙΘΕΝ ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑ (ΑΥΓ13)
MASTER DATA SYNCHRONISATION: THE FUTURE IN RETAIL
Όνομα Φοιτητή Η ΔΙΑΦΑΝΕΙΕΣ ΕΧΟΥΝ ΒΑΣΙΣΤΕΙ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 9 (σελ ) του Βιβλίου Business Logistics Mgt.
Ασφάλεια και υγιεινή στο εργαστήριο
Μέρος 5ο: Μέθοδοι Επαύξησης της Απόληψης Πετρελαίου
8 μαθήματα κορμού 2 μαθήματα επιλογής Διπλωματική εργασία Ολοκλήρωση σπουδών: 15 μήνες.
Επίπεδα ενσωμάτωσης ΤΠΕ στα φιλολογικά μαθήματα
Ερευνητικές Περιοχές Ενδιαφέροντος Σύνοψη
Πληροφοριακά Συστήματα Διοίκησης 3ο Μάθημα «ERP»
Ζορμπάς – Καζαντζάκης Συναίσθημα – Λογική
Σχέδιο Βιώσιμων Αστικών Εμπορευματικών Μεταφορών
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ
Η ΑΝΑΠΝΟΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΑΝΑΠΝΕΥΣΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΗΘΙΚΗ Ζ΄ ΕΞΑΜΗΝΟΥ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΗΘΙΚΗΣ
ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΕΙΩΣΕΙΣ ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΟΥ ΘΕΡΜΟΚΗΠΙΟΥ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Διοίκηση Δικτύων Διανομής

Βασικές Ενότητες 1ο Μέρος: Διοίκηση Δικτύων Διανομής 2ο Μέρος: Διοίκηση Δικτύων Εφοδιασμού + Διοίκηση της Φυσικής Διανομής (Logistics)

Διοίκηση Δικτύων Διανομής

Στόχοι Κατανόηση της επιχειρησιακής λειτουργίας της διανομής Εναλλακτικές στρατηγικές δικτύου διανομής Σχεδιασμός δικτύου διανομής Τύποι και βαθμοί έντασης διανομής Τρόπος οργάνωσης και διοίκησης δικτύων διανομής Διαχείριση σχέσεων μεταξύ των μελών ενός δικτύου διανομής Ο ρόλος της διανομής στην επίτευξη ανταγωνιστικού πλεονεκτήματοςγια την επιχείρηση …

Διοίκηση Δικτύων Διανομής Σχεδιασμός Καναλιού: ΤΜΗΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ: Αναγνώριση και ανταπόκριση με σκοπό την εξυπηρέτηση των πελατών/αγορών-στόχων, λαμβάνοντας υπόψη και τις απαιτήσεις της παραγωγής Αποφάσεις για Αποτελεσματική Ανταπόκριση του Διαύλου: ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΚΑΝΑΛΙΟΥ: Τι είδους μεσάζοντες βρίσκονται στο κανάλι μου; Ποιοι είναι αυτοί; Πόσοι είναι αυτοί; ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΤΟΥ ΦΟΡΤΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: Ποιες είναι οι αρμοδιότητες; ΒΑΘΜΟΣ ΔΕΣΜΕΥΣΗΣ: Συμμαχία διανομής; Κάθετη ενοποιημένη/ιδιοκτησία; ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΕΝΩΝ: Τι πρέπει να αλλάξει; Υλοποίηση Καναλιού: ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΝΑΛΙΟΥ: Προσδιορισμός των πηγών για όλα τα μέλη του καναλιού ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ ΚΑΝΑΛΙΟΥ: Προσδιορισμός πραγματικών και δυνητικών πηγών   ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ/ΕΚΤΟΝΩΣΗ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗΣ: Στρατηγική χρήση των πηγών δύναμης ΕΠΙΔΙΩΞΗ: Συντονισμός Καναλιού Διανομής Επίτευξη ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος Λιανεμπόριο, Χονδρεμπόριο, Franchising & Logistics

Περιπτώσεις Μελέτης Περιπτώσεις Μελέτης Channel options for three product types Zara East African Breweries Limited The mystery shopper Gore-Tex Nike vs Foot Locker Sonic McDonald’s Oakley vs Luxottica Coke vs Pepsi LVMH acquires Donna Karan Beneteau acquires Jeanneau …

Σημασία Δικτύων Διανομής

Διοίκηση Δικτύων Εφοδιασμού & Logistics

Adobe Encyclopedia Commercial Click, baby, click!… https://www.youtube.com/watch?v=TysKyHXXtYQ

Μαθησιακοί Στόχοι Κατανόηση των βασικών χαρακτηριστικών, των παραμέτρων σχεδιασμού και τις βασικές περιοχές απόφασης σε μια εφοδιαστική αλυσίδα Επιλογή στρατηγικής & βελτιστοποίησης της αλυσίδας αξίας Μέτρηση της αποδοτικότητας & διαχείριση σχέσεων σε μια εφοδιαστικής αλυσίδα Σχεδιασμός του δικτύου και επιλογή των σημείων αποθήκευσης, παραγωγής και διάθεσης Βέλτιστη διαχείριση των αποθεμάτων

Δομή Διαλέξεων Ποια είναι η κατάλληλη αλυσίδα εφοδιασμού για το προϊόν μου? Συνθήκες αβεβαιότητας που επικρατούν στις αγορές εφοδιασμού (supply uncertainty) Μεταβλητότητα στη ζήτηση των πελατών (demand uncertainty). Επιλογή Στρατηγικής Επιδιωκόμενο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα (τιμή, εξυπηρέτηση, διαφοροποίηση, ανταπόκριση) Λιτές και Ευέλικτες εφοδιαστικές αλυσίδες Παιχνίδι Προσομοίωσης στην τάξη (The Beer Game) Φαινόμενο Bullwhip

Δομή Διαλέξεων (συνέχεια) Σχεδιασμός Δικτύων Διακίνησης Προϊόντων Αντιστοίχιση προσφοράς και ζήτησης Επιλογή προμηθευτών, σημείων αποθήκευσης, σημείων παραγωγής και σημείων πώλησης Μοντέλα και μέθοδοι βελτιστοποίησης στο excel Κανάλια διακίνησης των προϊόντων Απευθείας μεταφορά στον πελάτη, παραλαβή από τον πελάτη κ.α. - Omnichannel Χρήση εταιριών παροχής υπηρεσιών logistics Επιλογή της τοποθεσίας

Δομή Διαλέξεων (συνέχεια) Διαχείριση Αποθεμάτων Έλεγχος, πολιτικές, κόστη, βέλτιστες ποσότητες παραγγελίας, σημεία ανα-παραγγελίας και αποθέματα ασφαλείας

Περιπτώσεις Μελέτης The National Bicycle Co. (Fisher M. and Raman A. The new Science of Retailing, Harvard Business Press, 2012). Mini Cases (Chopra and Meindl, Supply Chain Management, Pearson, 2015). Gateway and Apple: Two different journeys into retailing Zara: Apparel Manufacturing and Retail W.W. Grainer and McMaster-Carr: MRO Suppliers Toyota: A global auto manufacturer Amazon: Online sales Macy’s: Omni-channel retailing DHL – Σχεδιασμός Πράσινης Εφοδιαστικής Αλυσίδας Διαχείριση Αποθεμάτων στην Squirrel Hill Cosmetics και στην HK Fashion Retailer (Pearson case studies)

Διεθνείς Εφοδιαστικές Αλυσίδες

Παιχνίδι Προσομοίωσης - The Beer Game Screenshot από το παιχνίδι

Αντιστοίχιση προσφοράς με ζήτηση Suppliers Warehouses / DCs Cross Docks Stores Customers Product Categorization Multiple Carriers Normal demand curve Demand shifts quickly Product Flow Rates Supplier Capacity Customer Locations Products Demand Pattern Vendors Consolidation Centers & DCs Cross Docks Zone Base Transport Rates for Product Set Warehousing Restrictions Sourcing Policies Warehouse Capacity Warehouse Capability on Handling Products Utilization & Limitations Constantly modify supply chain to meet new demand curve

Τοποθεσία & ποικιλία προϊόντων αποθήκης

Δρ. Παναγιώτης Ρεπούσης Επικοινωνία Δρ. Διονύσης Σκαρμέας dskarmeas@aueb.gr Δρ. Παναγιώτης Ρεπούσης prepousi@aueb.gr