ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΤΣΕΛΣΙ ● Η Τσέλσι (Αγγλικά: Chelsea Football Club) είναι αγγλικός ποδοσφαιρικός σύλλογος που εδρεύει στο Λονδίνο. Ιδρύθηκε το 1905 και από τότε χρησιμοποιεί.
Advertisements

O ρόλος του γονιού στην Ψυχοκινητική Ανάπτυξη του παιδιού. Κάτια Σοφιανού Παιδίατρος –Aναπτυξιολογος 2015.
Δ.Π.Θ. ΤΕΦΑΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ «ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ» ΜΑΘΗΜΑ: ΚΙΝΗΣΗ, ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΕΣ Υπεύθυνη καθηγήτρια Μ. Μιχαλοπούλου.
Εργασία Ecomobility Εκπαιδευτήρια Καντά Έτος: 2012 Υπεύθυνη Καθηγήτρια : Τζώρτζη Μαρία.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ »
Μάθημα: Μουσική Υπεύθυνη Καθηγήτρια: Μιχαηλίδου Ματίνα Σχ. Έτος:
Κεφάλαιο 23 Η ζωή στις εύκρατες περιοχές. Εύκρατες περιοχές Εύκρατες ονομάζονται οι περιοχές που βρίσκονται ανάμεσα στην τροπική ζώνη και τις πολικές.
Κεφάλαιο 33 Οι σχέσεις των κρατών της Ευρώπης και η Ευρωπαϊκή Ένωση.
ΑΛΛΕΡΓΙΕΣ ΑΙΜΟΡΡΑΓΙΕΣ ΕΠΗΛΗΨΙΑ ΗΛΙΑΣΗ ΘΕΡΜΟΠΛΗΞΙΑ ΕΓΚΑΥΜΑΤΑ ΔΗΛΗΤΗΡΙΑΣΕΙΣ ΚΑΤΑΓΜΑΤΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΩΡΙΑ.
Κεφάλαιο 28 Η χλωρίδα και η πανίδα – Η βλάστηση της Ευρώπης.
Ψυχαγωγία Πολυτέλεια ή ανάγκη ; Πολυτέλεια ή ανάγκη ;
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΧΩΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΣΕ ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ.
Ι΄ ΔΙΕΘΝΕΣ ΠΑΝΙΟΝΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΚΕΡΚΥΡΑ Μάιος ΕΙΣΗΓΗΤΕΣ Κοκκινομηλιώτη Ελένη Μαθητές Γ΄ τάξης Γυμνασίου Κασσιώπης.
Η εκπαίδευση δεν ήταν πάντοτε όπως σήμερα ….
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΚΑΙ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ:ΕΝΑ ΕΥΡΥ ΠΕΔΙΟ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ ΑΝΑΖΗΤΑ ΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟΤΗΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ.
Δημιουργία-Επιμέλεια: Φιλιππούσης Γεώργιος
ΦΑΙΑΚΙΔΑ: ΕΝΟΤΗΤΑ 11 ζ Η Φαιακίδα αποτελεί ένα επεισόδιο της ενότητας του “Νόστου” της Οδύσσειας (αγώνας του Οδυσσέα να επιστρέψει στην Ιθάκη).
Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση
ΕΙΣΑΓΩΓΗ Ένα από τα τμήματα του project της Α λυκείου το Α5 ασχολήθηκε με την καταγραφή των περισσότερων μουσικών ειδών . Κατά τη διάρκεια της εργασίας.
Μουσική και εφηβεία.
ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΗ ΠΑΡΑΛΥΣΗ Κ. Ασωνίτου.
Η πολύ λαίμαργη φάλαινα που έφαγε την θάλασσα (του Ευγένιου Τριβιζά)
Αισθητηρας λ 13/4/2018.
Διαθεματική προσέγγιση
Παρουσίαση θέματος – Προϋποθέσεις επιτυχίας
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΥΣ (Κ105)
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΑΡΡΙΑΝΟΥ ΣΤΗ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Λιναρίτη Μαρία 6ο Γυμνάσιο Ηρακλείου.
ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ ΛΥΚΕΙΟ ΜΑΛΕΣΙΝΑΣ ΤΜΗΜΑ: Β1
1η Νοσηλευτική Ημερίδα Ελληνικής Εταιρείας Παιδιατρικής Νοσηλευτικής
«Γιατί ξένος δεν είσαι, ξένος νοιώθεις…» :
Στισ γειτονιεσ των Αστεγων
Το νερο στη λογοτεχνια και στην επιστημη ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΕΛ ΚΑΣΤΟΡΕΙΟΥ ΣΧ. ΕΤΟΣ ΜΑΘΗΤΕΣ: Επιβλέποντες εκπαιδευτικοί:
3ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής
ΜΟΥΣΙΚΑ ΑΚΟΥΣΜΑΤΑ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΝΕΑΣ ΠΕΡΑΜΟΥ
Οι κάτοικοι και τα κράτη της Αφρικής
Κεφάλαιο 22 Η ζωή στα τροπικά δάση.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Μουσική και Μουσικοί
Σχεδιασμός με αναζήτηση στο χώρο πλάνων
Αξιολόγηση VIDEO μικροδιδασκαλίας
ΕΙΔΗ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΟΡΟΥ
Δημιουργική εργασία ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΜΕ ΕΝΤΟΛΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
Καρέκλη Ελένη Βοσινάκης Παντελής Ευαγγελακάκης Κωνσταντίνος
7ο Γυμνάσιο Ηρακλείου Κρήτης
Γ Ρ Ι Φ Ο Ι Κ Α Ι Π Α Ρ Ο Υ Σ Ι Α Σ Ε Ι Σ Κ Τ Ι Ρ Ι Ω Ν
Music: Nightengale Serenade
Η Ένταξη παιδιών με απώλεια ακοής στη γενική εκπαίδευση
Γνωριμία με το Σχολικό Εργαστήριο Φυσικών Επιστημών (μετρήσεις, αβεβαιότητα) Gastr CLUB α.
ΒΙΟΛΟΓΙΑ Γ΄ΛΥΚΕΙΟΥ Γενικησ παιδειασ
ΛΙΠΙΔΙΑ.
Κεφάλαιο 35 Τα κράτη της Ασίας.
ΥΔΑΤΑΝΘΡΑΚΕΣ 2o ΓΕΛ ΧΑΪΔΑΡΙΟΥ.
1ο Γυμνάσιο Ανατολής Σχολικό έτος
Μάθημα 1ο Τι είναι το σενάριο Δομή του σεναρίου Κεντρικός χαρακτήρας
ΜΟΥΣΙΚΗ Α1 β΄ Τετράμηνο
ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ
Γιώσα Σμαρώ Μελλίδου Κατερίνα Παπαδήμου Ελένη
Η θέση και το φυσικό περιβάλλον της Νότιας Αμερικής
ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΥΤΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ
Μεταξοτυπια Σηρογραφια Βακιρτζης Αθανασιος
ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΑΓΩΓΗ – ΟΔΗΓΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ
Η ζωή στις πολικές περιοχές
Επιστημονική Υπεύθυνη: Αλεξάνδρα Ανδρούσου Επόπτης: Σταύρος Σταύρου
59ο Γενικό Λύκειο Αθηνών Σχολικό έτος
Ερευνητικη εργαςια Α΄ Λυκειου Τιτλος: "Τροποι ψυχαγωγιας των εφηβων" Τμημα : Α5 δευτερο τετραμηνο γΕΛ Παιανιας, ςχολικο ετος:
Γυμνάσιο Κωνσταντινουπόλεως Στροβόλου
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟΝ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΥΣ (Κ105)
Γνωστική ανάπτυξη Piaget
Net neutrality στο διαδίκτυο/ Κανονισμόσ ΕΕΤΤ Ανοικτού διαδικτύου(Εξειδίκευση θεμάτων Καν.(ΕΕ) 2015/2120) ΠΜΣ Ανταγωνισμού και Άυλων Αγαθών
Let’s create the biggest reading club in Europe
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ

Στην έρευνα πήραν μέρος 100 άτομα από τα οποία τα: 47% Αγόρια 53% Κορίτσια

Πιστεύεις πως έχεις αρκετό ελεύθερο χρόνο εκτός σχολείου; ΌΧΙ:46% ΝΑΙ: 54%

Αν ΝΑΙ, είσαι ευχαριστημένος/η από την χρήση του; ΝΑΙ: 47% ΟΧΙ: 53%

Στον ελεύθερο χρόνο σου με τι ασχολείσαι ; Α. Διάβασμα μαθημάτων σχολείου:53% Πόσες ώρες την ημέρα; 1-4 Β. Διάβασμα μαθημάτων φροντιστηρίων:46% Πόσες ώρες την ημέρα;1-5 Γ. Χορός- Μουσική-Ζωγραφική:36% Πόσες ώρες την ημέρα; 1-5 Δ. Βόλτες-Ποδηλασία-Ανάπαυση:56% Πόσες ώρες την ημέρα; 1-10 Ε. Στίβος-Αθλήματα:20% Πόσες ώρες την ημέρα; 1-5

Συμμετέχεις σε οργανωμένες ή μη αθλητικές δραστηριότητες; ΝΑΙ: 48% ΌΧΙ: 52% Αν ΝΑΙ πόσες ώρες την εβδομάδα; 1-10

Αν ΝΑΙ πόσες ώρες την εβδομάδα; 1-6 Είσαι μέλος-συμμετέχεις σε πολιτιστικό-χορευτικό-γυμναστικό ή άλλο όμιλο; ΝΑΙ: 44% ΌΧΙ: 56% Αν ΝΑΙ πόσες ώρες την εβδομάδα; 1-6

Αν ΝΑΙ πόσες ώρες την εβδομάδα; 1-6 Βοηθάς τους γονείς σου στις επαγγελματικές τους δραστηριότητες ή στις οικιακές δουλείες; ΝΑΙ: 70% ΌΧΙ: 30% Αν ΝΑΙ πόσες ώρες την εβδομάδα; 1-6

Πηγαίνεις την Κυριακή στην εκκλησία; ΝΑΙ:12% ΌΧΙ: 88% ΤΑΚΤΙΚΑ: 10% ΑΡΑΙΑ:2%

Πηγαίνεις σε φροντιστήριο, παρακολουθείς μαθήματα Πρόσθετης Διδακτικής Στήριξης; ΝΑΙ: 53% ΌΧΙ: 47% Αν ΝΑΙ πόσες ώρες την εβδομάδα; 2-10 Σε πόσα μαθήματα; 1-5 Αν ΌΧΙ γιατί: οικονομικοί λόγοι,έλλειψη χρόνου

Πηγαίνεις σε φροντιστήριο-Παρακολουθείς μαθήματα Ξένων Γλωσσών; ΝΑΙ: 51% ΌΧΙ:49% Α. Ξένη γλώσσα (Αγγλικά):51% Πόσες ώρες την εβδομάδα; 2-5 Β. Ξένη γλώσσα (Γαλλικά):9% Πόσες ώρες την εβδομάδα; 2-5 Γ. Ξένη γλώσσα (Γερμανικά):5% Πόσες ώρες την εβδομάδα; 2-5

Πηγαίνεις σε φροντιστήριο- Παρακολουθείς μαθήματα Πληροφορικής; ΝΑΙ:13% ΌΧΙ:87% Αν ΝΑΙ πόσες ώρες την εβδομάδα; 2-3

Αν ΝΑΙ πόσες ώρες την ημέρα; 2-8 Παρακολουθείς τηλεοπτικά προγράμματα-Βλέπεις ταινίες στο video-Ακούς ραδιόφωνο; ΌΧΙ:20% ΝΑΙ:80% Αν ΝΑΙ πόσες ώρες την ημέρα; 2-8

Πηγαίνεις κινηματογράφο ή θέατρο; ΝΑΙ:53% ΌΧΙ:47%

Ποια μουσική προτιμάς: Rock-Pop-Ελληνικά Ακούς μουσική; ΝΑΙ: 90% ΌΧΙ:10% Ποια μουσική προτιμάς: Rock-Pop-Ελληνικά

Πηγαίνεις σε καφετερία ή music club; ΝΑΙ:69% ΌΧΙ:31% Αν ΝΑΙ πόσες ώρες την εβδομάδα; 1-2

Παίζεις ηλεκτρονικά παιχνίδια ή μπιλιάρδα; ΌΧΙ:42% ΝΑΙ:58% Αν ΝΑΙ πού; Net café – Σπίτι Αν ΝΑΙ πόσες ώρες την εβδομάδα; 1-5

Διαβάζεις εξωσχολικά βιβλία ή περιοδικά; ΝΑΙ:49% ΌΧΙ:51% Αν ΝΑΙ πόσες ώρες την εβδομάδα; 1-2

Έχεις κινητό τηλέφωνο; ΝΑΙ:91% ΌΧΙ:9% Αν ΌΧΙ γιατί; Οικονομικοί λόγοι

Πηγαίνετε εκδρομές-διακοπές όλοι μαζί; ΝΑΙ:76% ΌΧΙ:24%

ΤΕΛΟΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ ΜΑΛΙΟΥΦΑ ΣΤΕΛΛΑ ΓΙΑΝΝΟΓΛΟΥ ΧΡΥΣΑ ΖΟΥΝΤΝΤΑ ΜΑΡΙΑ-ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ

ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΓΕΡΟΚΩΣΤΑ ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΓΙΑΝΝΟΓΛΟΥ ΧΡΥΣΑ ΚΑΛΑΙΤΖΙΔΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΚΑΡΔΑΜΗ ΦΙΛΙΤΣΑ ΜΑΛΙΟΥΦΑ ΣΤΕΛΛΑ ΜΑΝΔΑΤΖΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΠΑΠΟΥΤΣΕΛΙΑ ΡΟΔΟΥΛΑ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΣΙΝΕΚΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ ΧΕΛΒΑΤΖΟΓΛΟΥ ΠΕΛΑΓΙΑ ΖΟΥΝΤΝΤΑ ΜΑΡΙΑ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙΔΟΥ ΝΙΚΟΛΕΤΑ ΜΠΟΛΛΑ ΖΩΗ ΠΛΗΚΑΔΙΤΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΤΖΙΚΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΠΕΡΔΙΚΑΤΣΗΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΚΑΛΟΓΙΑΝΝΑΚΗ ΣΟΦΙΑ ΦΡΟΥΖΑΚΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ