Curriculum Based Measurement (CBM)
Τι είναι το CBM? Μέσο αξιολόγησης ανά τακτά χρονικά διαστήματα Διαμορφωτική αξιολόγηση Σχεδιασμός της εκπαιδευτικής παρέμβασης Καθορισμός στόχου Αξιολόγηση της εκπαιδευτικής παρέμβασης
Παράδειγμα εξέτασης: Ορθογραφία Ο εξεταστής εξηγεί στους μαθητές την διαδικασία που θα ακολουθήσει την εξέταση. Ο εξεταστής διαβάζει δυνατά 12-17 λέξεις, που οι μαθητές πρέπει να γράψουν σωστά. Χρόνος αναμονής μεταξύ των λέξεων: 7-10 δευτερόλεπτα, ανάλογα με την τάξη. Απαραίτητα: φύλλο απαντήσεων, χρονόμετρο
Διόρθωση γραπτού
Καθορισμός στόχου
Συνεχής ερμηνεία των αποτελεσμάτων
Αλλάζοντας στρατηγική
Ερμηνεία των νέων αποτελεσμάτων
Πηγές Jim Wright, “Curriculum-Based Measurement: A Manual for Teachers” Link: http://www.jimwrightonline.com/pdfdocs/cbaManual.pdf