Κάρτες γρήγορης αναφοράς
Δίκτυο Ariba: πώς να εγγραφείτε και να συνδέσετε τον λογαριασμό με τη Royal Philips Ο προμηθευτής ανοίγει το e-mail που δημιουργήθηκε αυτόματα στο Outlook με μια πρόσκληση για εγγραφή στο δίκτυο QRC 2 Ενεργοποίηση συμμετοχής μέσω του e-mail πρόσκλησης από το επίπεδο SM: Ο προμηθευτής κάνει κλικ στην επιλογή "Log In" QRC 1 Σύνδε ση με κωδικό πρόσβασης Ναι Ο προμηθευτής διαθέτει λογαριασμό; Κάντε κλικ στην επιλογή “Click here" Όχι QRC 3 Ο προμηθευτής κάνει κλικ στην επιλογή "Sign Up" Κλικ του προμηθευτή στην επιλογή "Log In" QRC 2 Εγγραφή Ο προμηθευτής ανοίγει το e-mail που δημιουργήθηκε αυτόματα με την πρόσκληση για ένα συμβάν και κάνει κλικ στην επιλογή "View" Σύνδε ση με κωδικό πρόσβασης Ναι Ενεργοποίηση συμμετοχής μέσω του e-mail πρόσκλησης από το επίπεδο SM: QRC 1 Ο προμηθευτής διαθέτει λογαριασμό; Ο προμηθευτής κάνει κλικ στην επιλογή "Sign Up" QRC 3 Όχι Κλικ στην επιλογή "View" Εγγραφή
QRC 1: Η πρόσκλησή σας για εγγραφή στο Δίκτυο Ariba Πώς θα σας σταλεί αίτημα εγγραφής και σύνδεσης του λογαριασμού Ariba που διαθέτετε με τη Royal Philips; Δύο επιλογές: Εισαγωγή Κατά τη βελτιστοποίηση της διαδικασίας Request-to-Pay (αίτηση πληρωμής) της Philips, η εταιρεία αντικατέστησε την τρέχουσα λύση ηλεκτρονικών προμηθειών της με την πλατφόρμα Ariba, τον ηγέτη στις εφαρμογές προμηθειών στο cloud Τι μπορεί να σας προσφέρει; Ταχεία, με διαφάνεια και ψηφιοποιημένη διαδικασία προσφοράς Δωρεάν και εύχρηστη πλατφόρμα Οι προμηθευτές που έχουν εγγραφεί στο Δίκτυο Ariba αναγνωρίζονται από τους αιτούντες της Philips ως προτιμώμενοι Για να επωφεληθείτε από τα παραπάνω, σας καλούμε να εγγραφείτε στην πλατφόρμα Ariba. Αφιερώστε λίγα λεπτά για να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας χρησιμοποιώντας τις παρακάτω πληροφορίες. Πριν ανοίξετε τον σύνδεσμο, βεβαιωθείτε ότι χρησιμοποιείτε το συνιστώμενο πρόγραμμα περιήγησης (ελέγξτε εδώ: ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ) Θα λάβετε ένα e-mail πουδημιουργήθηκε αυτόματα από το SAP Ariba με την πρόσκληση για εγγραφή. Κάντε κλικ στην επιλογή "Κάντε κλικ εδώ". Εάν ανοίξετε τον σύνδεσμο, βεβαιωθείτε ότι θα ολοκληρώσετε την εγγραφή σε μία περίοδο λειτουργίας. Εάν ανοίξετε ξανά τον σύνδεσμο μπορεί να προκύψει σφάλμα στο πρόγραμμα περιήγησης - στην περίπτωση αυτή προσπαθήστε να διαγράψετε το ιστορικό περιήγησής σας (ελέγξτε εδώ: ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ) ή επικοινωνήστε με την Υποστήριξη πελατών του SAP Ariba μέσω του Κέντρου Βοήθειας. ή Σας καλούμε να συμμετάσχετε σε ένα συμβάν RFQ, θα λάβετε ένα e-mail που δημιουργήθηκε αυτόματα μετην πρόσκληση. Κάντε κλικ στην επιλογή "View" για εγγραφή. *Εάν δεν λάβατε το e-mail πρόσκλησης, επικοινωνήστε με τη διεύθυνση AribaGuidedBuying.Suppliers@philips.com
QRC 2: Σύνδεση του υφιστάμενου λογαριασμού Ariba με τη Royal Philips Άνοιγμα του e-mail που δημιουργήθηκε αυτόματα με την πρόσκληση και κλικ στην επιλογή “click here" Άνοιγμα του e-mail που δημιουργήθηκε αυτόματα με την πρόσκληση για ένα συμβάν και κλικ στην επιλογή "View" Πριν ανοίξετε τον σύνδεσμο, βεβαιωθείτε ότι χρησιμοποιείτε το συνιστώμενο πρόγραμμα περιήγησης (ελέγξτε εδώ: ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ). Ή Εάν έχετε ερωτήσεις σχετικά με την απάντηση στο RFQ, μεταβείτε στην ”QRC 5: Πώς να απαντήσετε στο RFQ” Εάν ανοίξετε τον σύνδεσμο, βεβαιωθείτε ότι θα ολοκληρώσετε την εγγραφή σε μία περίοδο λειτουργίας. Εάν ανοίξετε ξανά τον σύνδεσμο μπορεί να προκύψει σφάλμα στο πρόγραμμα περιήγησης - στην περίπτωση αυτή προσπαθήστε να διαγράψετε το ιστορικό περιήγησής σας (ελέγξτε εδώ: ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ) ή επικοινωνήστε με την Υποστήριξη πελατών του SAP Ariba μέσω του Κέντρου Βοήθειας. 2 3 Συνδεθείτε χρησιμοποιώντας τα διαπιστευτήριά σας Ο Λογαριασμός σας έχει πλέον συνδεθεί με τη Royal Philips HELP CENTER Σε περίπτωση προβλήματος κατά την εγγραφή, μπορείτε να μεταβείτε στο HELP CENTER HELP CENTER Εάν ξεχάσετε το όνομα χρήστη ή τον κωδικό πρόσβασης που έχετε ήδη, μπορείτε να μεταβείτε στη σελίδα σύνδεσης και να βρείτε οδηγίες ΕΔΩ Σε περίπτωση προβλήματος κατά την εγγραφή, μπορείτε να μεταβείτε στο HELP CENTER
Μόνο τα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά QRC 3: Εγγραφή στο Δίκτυο Ariba 1B 1A Άνοιγμα του e-mail που δημιουργήθηκε αυτόματα με την πρόσκληση και κλικ στην επιλογή “click here" Άνοιγμα του e-mail που δημιουργήθηκε αυτόματα με την πρόσκληση για ένα συμβάν και κλικ στην επιλογή "View" https://service.ariba.com/Supplier.aw/128579051/aw?awh=r&awssk=vUlMjOat&dard=1 Πριν ανοίξετε τον σύνδεσμο, βεβαιωθείτε ότι χρησιμοποιείτε το συνιστώμενο πρόγραμμα περιήγησης (ελέγξτε εδώ: ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ). Ή Εάν έχετε ερωτήσεις σχετικά με την απάντηση στο RFQ, μεταβείτε στην ”QRC 5: Πώς να απαντήσετε στο RFQ” Εάν ανοίξετε τον σύνδεσμο, βεβαιωθείτε ότι θα ολοκληρώσετε την εγγραφή σε μία περίοδο λειτουργίας. Εάν ανοίξετε ξανά τον σύνδεσμο μπορεί να προκύψει σφάλμα στο πρόγραμμα περιήγησης - στην περίπτωση αυτή προσπαθήστε να διαγράψετε το ιστορικό περιήγησής σας (ελέγξτε εδώ: ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ) ή επικοινωνήστε με την Υποστήριξη πελατών του SAP Ariba μέσω του Κέντρου Βοήθειας. 2 3 Κάντε κλικ στην επιλογή "Sign Up" και ολοκληρώστε την εγγραφή του λογαριασμού χρήστη στο cloud του Ariba Commerce Συμπληρώστε τις βασικές Εταιρικές πληροφορίες και τις πληροφορίες Λογαριασμού Χρήστη HELP CENTER HELP CENTER Σε περίπτωση προβλήματος κατά την εγγραφή, μπορείτε να μεταβείτε στο HELP CENTER HELP CENTER Αφού κάνετε κλικ στην επιλογή "υποβολή", ο λογαριασμός σας δημιουργείται και συνδέεται με τη Royal Philips Σε περίπτωση προβλήματος κατά την εγγραφή, μπορείτε να μεταβείτε στο HELP CENTER Μόνο τα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά
Υποστήριξη Πελατών SAP Ariba QRC 4: Παροχή βοήθειας για τον Οδηγό Αγορών στο Ariba (1/2) Υποστήριξη Πελατών SAP Ariba Τεχνική υποστήριξη και ερωτήσεις σχετικά με το Δίκτυο Ariba (βλ. επόμενη διαφάνεια) Λειτουργικός λογαριασμός AribaGuidedBuying.Suppliers@philips.com Ερωτήσεις σχετικά με την εγγραφή και τη συμμετοχή Τοπική προμήθεια Philips/Αιτών RFQ Ερωτήσεις σχετικά με τις επιχειρήσεις
QRC 4: Πώς να αναζητήσετε βοήθεια από την Υποστήριξη Πελατών του SAP Ariba (2/2) Είσοδος μέσω της διεύθυνσης https://uex.ariba.com/ Κάντε αναζήτηση στην Κοινότητα Ανταλλαγών Ariba για επιλογές αυτοβοήθειας Χρησιμοποιήστε τη γραμμή αναζήτησης για να βρείτε απαντήσεις στις ερωτήσεις σας σχετικά με τη λειτουργία και την πλοήγηση Τεκμηρίωση προϊόντων και Συνήθεις Ερωτήσεις (FAQ) με βίντεο, μαθήματα και οδηγίες βήμα-βήμα, Εύρεση Ερωτήσεων και Απαντήσεων από άλλους προμηθευτές, όπως εσείς Αποκτήστε πρόσβαση στις παρακάτω επιλογές υποστήριξης αναζητώντας πρώτα την ερώτησή σας Στείλτε ένα γραπτό αίτημα στην Υποστήριξη Πελατών του SAP Ariba μέσω μιας σύντομης ηλεκτρονικής φόρμας. Ο προσδοκώμενος χρόνος απόκρισής μας είναι 4 ώρες Δώστε σύντομη περιγραφή, λεπτομέρειες και συνημμένο για να εξασφαλίσετε γρήγορη και με ακρίβεια απόκριση. Βεβαιωθείτε ότι το αίτημά σας είναι λεπτομερές, με βήματα για επανάληψη Ξεκινήστε μια ζωντανή συνομιλία με την Υποστήριξη Πελατών του SAP Ariba Συνδεθείτε με μια υπηρεσία ζωντανής συνομιλίας για να θέσετε τις ερωτήσεις σας ζωντανά, σε γραπτή μορφή Επιτρέψτε μας να σας καλέσουμε Επιλέξτε “Get help by phone” σε: Call Me Now Μην περιμένετε στο τηλέφωνο - Συμπληρώστε μια σύντομη φόρμα για να ζητήσετε να σας καλέσει ο επόμενος διαθέσιμος ειδικός Call Us Επιλέξτε τη χώρα από όπου καλείτε και καλέστε τον αριθμό που εμφανίζεται Σημείωση: μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη ζωντανή συνομιλία μόνο εφόσον έχετε ήδη κάνει εγγραφή και είστε συνδεδεμένοι
QRC 5: Πώς να απαντήσετε στο RFQ (1/4) Κατά τη βελτιστοποίηση της διαδικασίας Request-to-Pay (αίτηση πληρωμής) της Philips, η εταιρεία έχει ξεκινήσει να στέλνει Αιτήματα για Προσφορά (RFQ) σε ψηφιακή μορφή, μέσω του συστήματος προμηθειών Ariba της Philips. Οι επιλεγμένοι προμηθευτές λαμβάνουν προσκλήσεις για συμμετοχή σε ένα "συμβάν" για το οποίο έχει ζητηθεί από τον προμηθευτή να παρέχει την προσφορά σας για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες Philips που σκοπεύει να αγοράσει. Όπως εξηγείται παρακάτω, υπάρχουν δύο τρόποι απόκρισης σε ένα RFQ: Απόκριση μέσω σύνδεσης στην πλατφόρμα Ariba Το κουμπί "View" σας κατευθύνει στη σελίδα σύνδεσης του Δικτύου Ariba όπου μπορείτε να κάνετε εγγραφή ή σύνδεση για να δείτε τα συμβάντα προμηθειών. Όταν κάνετε την προσφορά σας μέσω του Δικτύου Ariba, απολαμβάνετε τα οφέλη ενός περιβάλλοντος εργασίας χρήστη που περιλαμβάνει πολλά χαρακτηριστικά, λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με το αίτημα της Philips και εύκολη πρόσβαση σε ηλεκτρονική βοήθεια μέσω της διεύθυνσης https://uex.ariba.com και https://support.ariba.com/help Απόκριση μέσω e-mail Ως εναλλακτική, οι προμηθευτές μπορούν να δώσουν την απόκρισή τους στο συμβάν προμηθειών μας και με e-mail. Ωστόσο, εάν υποβάλετε την απόκρισή σας μέσω e-mail, παρέχετε μόνο βασικά στοιχεία, όπως τιμή και ημερομηνία παράδοσηςκι επομένως σε κάθε περίπτωση οι προμηθευτές καλό είναι να εγγραφούν στο Δίκτυο Ariba και να υποβάλλουν την προσφορά σας ηλεκτρονικά. Το πρόγραμμα βελτίωσης αλλαγών και επιδόσεων Accelerate! καθιστά τη Philips μια πιο ευέλικτη και επιχειρηματική καινοτόμα ιδέα. Το Accelerate! εξακολουθεί να καθοδηγεί τις βελτιώσεις σε ολόκληρο τον οργανισμό, με αποτέλεσμα την αύξηση της κεντρικότητας του πελάτη, την ενίσχυση των επιπέδων εξυπηρέτησης πελατών, την ταχύτερη διάθεση των καινοτομιών μας και την καλύτερη παραγωγικότητα κόστους. Το Accelerate! έχει ως στόχο να επιτύχει τα ακόλουθα: Πρώτον, ενσωματώνει θεμελιωδώς την επιχειρησιακή αριστεία μέσω του συστήματος των επιχειρήσεων της Philips, γεγονός που αποτελεί και τον τρόπο εργασίας μας. Δεύτερον, δημιουργούμε τις επιχειρήσεις μας για να επιτύχουμε παγκόσμιες ηγετικές θέσεις. Τέλος, εργαζόμαστε για την ανάδειξη νέων ευκαιριών ανάπτυξης.
QRC 5α: Απόκριση στο πρώτο RFQ μέσω σύνδεσης στην πλατφόρμα (2/4) 1 2 Άνοιγμα του e-mail που δημιουργήθηκε αυτόματα με την πρόσκληση για ένα συμβάν και κλικ στην επιλογή "View" Εάν διαθέτετε λογαριασμό: Συνδε θείτε χρησιμοποιώντας τη σύνδεσή σας Εάν όχι: κάντε κλικ στην επιλογή "Sign Up" και ολοκληρώστε την εγγραφή του λογαριασμού χρήστη στο cloud του Ariba Commerce HELP CENTER Εάν έχετε κάποια ερώτηση σχετικά Εάν έχετε ερωτήσεις σχετικά με τη διαδικασία εγγραφής, μεταβείτε στο … Σε περίπτωση προβλήματος, μπορείτε να μεταβείτε στο HELP CENTER 3 4 Θα μεταφερθείτε στη σελίδα με λεπτομέρειες σχετικά με το RFQ Για λεπτομερείς οδηγίες σχετικά με την απόκριση σε RFQ δείτε το βίντεο "Πώς να αποκριθείτε σε RFP" και το έγγραφο PDF "Συμμετοχή σε συμβάντα προμηθειών". HELP CENTER Σε περίπτωση προβλήματος κατά την εγγραφή, μπορείτε να μεταβείτε στο HELP CENTER Σημείωση: βεβαιωθείτε ότι βρίσκεστε στην καρτέλα που αφορά τη Royal Philips Σημείωση: πρέπει να είστε συνδεδεμένοι στον λογαριασμό σας και να βρίσκεστε στην καρτέλα Προμήθειες Ariba για να μπορέσετε να προβάλετε τους συνδέσμους Για να βάλετε τα στοιχεία σας, πρέπει να κάνετε κλικ στον τίτλο του συμβάντος στο οποίο θέλετε να συμμετάσχετε:
Σε περίπτωση προβλήματος, μπορείτε να μεταβείτε στο HELP CENTER QRC 5β: Απόκριση στο επόμενο RFQ μέσω σύνδεσης στην πλατφόρμα (3/4) 1 2 Αφού κάνετε εγγραφή και ο λογαριασμός σας συνδεθεί με τη Royal Philips, μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε όλα τα RFQ εάν συνδεθείτε απλά στον λογαριασμό σας μέσω της διεύθυνσης https://seller.ariba.com : Θα βρεθείτε στη σελίδα Προμήθειες Ariba: HELP CENTER HELP CENTER Σε περίπτωση προβλήματος κατά την εγγραφή, μπορείτε να μεταβείτε στο HELP CENTER Σημείωση: βεβαιωθείτε ότι βρίσκεστε στην καρτέλα που αφορά τη Royal Philips Σε περίπτωση προβλήματος, μπορείτε να μεταβείτε στο HELP CENTER Για να βάλετε τα στοιχεία σας, πρέπει να κάνετε κλικ στον τίτλο του συμβάντος στο οποίο θέλετε να συμμετάσχετε 3 4 Σε περίπτωση που μεταφερθείτε στο Δίκτυο Ariba ή στην Εύρεση Ariba, κάντε κλικ στο εικονίδιο όπως φαίνεται παρακάτω και επιλέξτε PROPOSALS για προβολή όλων των RFQ: Σε περίπτωση που μεταφερθείτε στο Εταιρικό σας προφίλ, κάντε κλικ στην επιλογή CLOSE στο πάνω μέρος της σελίδας
Τα υποχρεωτικά πεδία φέρουν αστερίσκο (*) QRC 5: Απόκριση σε RFQ μέσω e-mail (4/4) 1 2 Άνοιγμα του e-mail που δημιουργήθηκε αυτόματα με την πρόσκληση για ένα συμβάν και κλικ στην επιλογή "Απόκριση" Μετά από αυτό, θα λάβετε e-mail παρόμοιο με το παρακάτω, το οποίο δημιουργήθηκε από το Δίκτυο Ariba: Εάν έχετε ερωτήσεις σχετικά με τη διαδικασία εγγραφής, μεταβείτε στην QRC 3: Εγγραφή στο Δίκτυο Ariba Τιμή ΣΗΜΕΙΩΣΗ: η τιμή επεξεργάζεται από το σύστημα όπως παρέχεται στο νόμισμα της χώρας της τοποθεσίας της Philips που αναφέρεται στο e-mail. Δεν μπορείτε να πληκτρολογήσετε διαφορετικό νόμισμα! Ποσότητα ΣΗΜΕΙΩΣΗ: η ποσότητα επεξεργάζεται σαν να είναι στην ίδια Μονάδα Μέτρησης όπως αναφέρεται στο e-mail. Δεν μπορείτε να πληκτρολογήσετε μια ποσότητα σε διαφορετική Μονάδα Μέτρησης (π.χ. κιβώτιο, όταν απαιτούνται τεμάχια) Αριθμός γραμμής ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Η τιμή του Αριθμού γραμμής πρέπει να περιέχει μια τιμή Τα υποχρεωτικά πεδία φέρουν αστερίσκο (*) 3 4 Προκειμένου το σύστημα Ariba να δεχτεί την απάντησή σας, πρέπει να συμπληρώσετε τα παρακάτω πεδία: Δώστε στοιχεία για τα υποχρεωτικά πεδία (Τιμή, Ποσότητα, Αριθμός γραμμής) και κάντε κλικ στην επιλογή "Αποστολή" Συμβουλές: • Η εγγραφή στο Δίκτυο Ariba για υποβολή προσφορών στα συμβάντα RFQ της Philips και η παροχή των απαντήσεών σας στα συμβάντα μας είναι δωρεάν • Να αποφεύγετε να βάζετε ειδικούς χαρακτήρες (^$ @ & etc.) στην απάντηση • Η λειτουργία e-mail υποστηρίζει μόνο την επεξεργασία βασικών στοιχείων στην απάντησή σας. Περισσότερες λειτουργίες, όπως η αποστολή της προσφοράς σας ως συνημμένο στο συμβάν μας, ειδικές επιφυλάξεις και προϋποθέσεις προσφορών, υποστηρίζονται μόνο μέσω του ηλεκτρονικού περιβάλλοντος εργασίας "Δίκτυο Ariba" Εάν δώσετε ταστοιχεία σας σε λάθος μορφή ή δεν τα δώσετε για όλες τις υποχρεωτικές ερωτήσεις, η απάντησή σας δεν θα επεξεργαστεί από το σύστημα (θα λάβετε ειδοποίηση μέσω e-mail σχετικά με την απόρριψη) Σημείωση: Εάν έχετε ήδη κάνει εγγραφή και ο λογαριασμός σας είναι συνδεδεμένος με τη Royal Philips, θα δείτε το συμβάν αυτό στη σελίδα Προμηθειών Ariba. Εάν δώσετε σωστά τα στοιχεία σας, θα λάβετε την επιβεβαίωση μόνο εάν η προσφορά σας γίνει αποδεκτή.