Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας ΕΚΠΑ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ
Advertisements

Ε ΘΝΙΚΟ & Κ ΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ Π ΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ Α ΘΗΝΩΝ «Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας ΕΚΠΑ» Κωνσταντίνος Μπουρλετίδης Γενικός Συντονιστής ΜΟΔΙΠ ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ.
«ΜΟΔΙΠ του ΓΠΑ» με απλά λόγια…. Διαδικασία της Αξιολόγησης Η Αξιολόγηση είναι μία περιοδική διαδικασία Κάθε ακαδ. έτος: Ετήσια Εσωτερική Έκθεση ή Ετήσια.
« Βελτιστοποιώντας τη χρήση της γνώσης στη διαμόρφωση δημοσίων πολιτικών και στην ανάπτυξη επιχειρηματικής δραστηριότητας. Η στρατηγική σημασία της ανοιχτής.
Δήμος Καλαμαριάς Γεωργιάδης Γεώργιος Προϊστάμενος Τμήματος Πληροφορικής
Προηγμένες Υπηρεσίες Τηλεματικής στην Εκπαιδευτική Διαδικασία του Πανεπιστημίου Πατρών Θάνος Στουραΐτης Καθηγητής Πανεπιστημίου Πατρών Μέλος Επιστημονικής.
Στρατηγική & Σχέδιο Δράσης για την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση ---- Εναρμόνιση με την Ψηφιακή Στρατηγική της Χώρας Υπουργείο Διοικητικής.
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ ΕΚΠΑ
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Πληροφοριακές.
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
«ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΔΗΜΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ: ΣΕΛΙΔΑ»
Επιχειρηματικά Μοντέλα Ανάπτυξης και Προώθησης Δικτύων Οπτικών Ινών
Δικαιοσύνη και Χρηματιστηριακή Νομοθεσία ΝΕΟ ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ Α.Ο. ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ ΜΑΜΜΩΝΑΣ.
ΠΜΣ ΠΡΟΗΓΜΕΝΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Κατεύθυνση ΤΕΔΑ Τεχνολογίες Διαχείρισης Ασφάλειας Security Management Engineering Τμήμα Πληροφορικής ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
ΕΓΚΡΙΣΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΕΣΠΑ.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΟΔΙΠ ΕΚΠΑ δρ. ΣΠΥΡΟΣ ΜΠΟΛΗΣ
Αξιολόγηση του Πανεπιστημίου Μακεδονίας από την CRE Χρονικό πλαίσιο αξιολόγησης Αυτοαξιολόγηση: Αξιολόγηση από CRE: Δημοσίευση εκθέσεων:
Ομάδα Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ Γραφείο Ποιότητας Αλεξάνδρειο ΤΕΙ Θεσσαλονίκης.
Τομέας Πληροφορικής ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ Θεσσαλονίκη
Εφαρμογές πληροφοριακών συστημάτων στα Ακαδημαϊκά Ιδρύματα Μυλωνάς Θεόφιλος Διευθύνων Σύμβουλος Διπλ. Ηλεκτρολόγος Μηχ/κος MSC MIS.
Χρησιμότητα & Τρόποι Αξιοποίησης από τους Διαπραγματευτές των μερών
Google docs Google docs forms
Καλησπέρα σας! Ως συνέχεια της ενότητας που αφορά στα συστήματα διασφάλισης της ποιότητας σε ΑΕΙ, θα σας παρουσιάσω την εμπειρία της ΒΚΠ του ΠαΜακ να κατανοήσει.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
Πληροφοριακό Σύστημα ΜΟ.ΔΙ.Π ΕΚΠΑ
ΕΑΙΤΥ Πάτρα, Νοέμβριος 2007 Διαδικασίες Υποστήριξης Υποδομών ΤΠΕ Σχολείων και Χρηστών ΠΣΔ.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΘΕΜΑ «ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ» ΚΑΝΤΑΡΕΛΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ.
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Κέντρο Υποστήριξης Τεχνολογιών Πληροφορικής 1 Υπηρεσίες Κέντρου Υποστήριξης Τεχνολογιών Πληροφορικής ΚΥΤΠ (1) Η.
ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΟΜΩΝ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΚΑΙ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΔΙΑΔΥΚΤΙΑΚΗ ΠΥΛΗ ΔΑΣΤΑ Κ. Κοντογιάννης Αν. Καθηγητής ΣΗΜΜΥ, Ε.Μ.Π.
Σύστημα Διαxείρισης Ποιότητας (ΣΔΠ) ΑΠΘ
1 Υλοποίηση διαλέξεων σύγχρονης εκπαίδευσης Τσέλιος Δημήτρης Καθηγητής Εφαρμογών Ημερίδα παρουσίασης του έργου «Προηγμένες υπηρεσίες ηλεκτρονικής μάθησης.
Ο Κόμβος Δευτερογενούς Επεξεργασίας: Μια ερευνητική υποδομή για τη συγκριτική κοινωνική έρευνα.
Σκέψεις σχετικά με τη Διασφάλιση της Ποιότητας στα ελληνικά ΑΕΙ με βάση την εμπειρία της αξιολόγησης στο Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΟΓΙΑΝΝΗ.
Ημερίδα 4 Πορεία των διαδικασιών Διασφάλισης της ποιότητας 15 Νοεμβρίου 2012.
Η συνδυασμένη μορφή εκπαίδευσης (blended learning)
ΑΝΩΤΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΙΔΡΥΜΑΤΑ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΕΙ Συνολικού προϋπολογισμού €
Ιδρυματικό Αποθετήριο Τμήμα Εκδόσεων & Βιβλιοθήκης Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας 2015.
Η ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ ΓΕΩΠΟΝΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
Ηλεκτρονικά μαθήματα στο Τμήμα Βιολογίας Α.Π.Θ. Απρίλιος 2010
Σύστημα Διαxείρισης Ποιότητας (ΣΔΠ) ΑΠΘ Αίθουσα Συγκλήτου 13 Ιουλίου 2012.
Κέντρο Υποστήριξης Τεχνολογιών Πληροφορικής ΑΠΘ Δικτυακή Πύλη Υπηρεσιών Ηλεκτρονικού Πανεπιστημίου Ηλεκτρονική Διεύθυνση Υποστήριξης.
Η επεξεργασία του υλικού στην υβριδική υπηρεσία πληροφόρησης: παράλληλη χρήση των εργαλείων Κόκκινος Διονύσης, Ε.Μ.Π. - Κεντρική Βιβλιοθήκη Τσώλη Θεοδώρα,
Λογισμικό Εκπαίδευσης M- Pedia Ελευθέριος Μιχαηλίδης Διευθύνων Σύμβουλος, M-Data
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας. Tο κεντρικό ζητούμενο ενός συστήματος διοίκησης και διαχείρισης των υπηρεσιών Μακροχρόνιας Φροντίδας.
Τεχνολογία ΛογισμικούSlide 1 Τεχνολογία Απαιτήσεων u Καθορίζει τι θέλει ο πελάτης από ένα σύστημα λογισμικού.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΌ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
8 Σεπτεμβρίου 2003ΥΠΕΠΘ - Νέες τεχνολογίες στην Εκπαίδευση - Χρήστος Νικολάου 1 Το Έργο της Επιτροπής Στρατηγικής για την Πληροφορική στη Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.
Ιωάννης Βλάχος Καθηγητής ΤΕΙ Κρήτης Μέλος Α.ΔΙ.Π. Bologna Expert Α. Σ. Κ. T. ΑΘΗΝΑ Διασφάλιση της Ποιότητας στην Ανώτατη Εκπαίδευση.
ΑΜΕρίΑς: Πληροφοριακό Σύστημα Δομών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης Γεώργιος Κουρουπέτρογλου
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΟΔΗΓΟΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΚΕΝΤΡΑ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ Χρήστος Κύρκογλου Προϊστάμενος Μονάδας Β΄ ΕΥΣΕΚΤ.
Πρακτικές Σχεδιασμού Μαθήματος. Πρακτικές καλού σχεδιασμού μαθήματος Η συγκέντρωση του εκπαιδευτικού υλικού και η οργάνωση στο eclass γίνεται πλέον σε.
Μέρος 1 Εισαγωγή στα Πληροφοριακά Συστήματα. 22/9/20162 Περιεχόμενα  Βασικές έννοιες Πληροφοριακών Συστημάτων  Απαιτήσεις των σύγχρονων επιχειρήσεων.
1 Το έργο «Ανοικτά Ψηφιακά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών» : Σύντομη περιγραφή – Γενικά Στοιχεία Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών.
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ Τρίτη 25 Απριλίου 2017
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ (ΔΑΣΤΑ)
Επιχειρηματικός Σχεδιασμός
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στην Προσχολική Εκπαίδευση
Ανάλυση και σχεδιασμόσ πληροφοριακών συστημάτων
Πρακτική Άσκηση Τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών Απολογισμός
Google docs Google docs forms
Εφαρμογές Νέφους ΚΕΦΑΛΑΙΟ 13.
Εφαρμογές Νέφους ΚΕΦΑΛΑΙΟ 13.
Κέντρο Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης ΑΠΘ
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
Αξιολόγηση της επίδοσης ενός οργανισμού σε θέματα ασφάλειας
Λογισμικό Ηλεκτρονικής Γραμματείας ανοικτού κώδικα για τα Ακαδημαϊκά Ιδρύματα Αναστάσιος Ορφανίδης, Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης Ιωάννης Σαλματζίδης,
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Νέα Ηλεκτρονικά Μέσα ως Εργαλεία Υποστήριξης των διαδικασιών διασφάλισης Ποιότητας στο ΕΚΠΑ Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας ΕΚΠΑ Κέντρο Λειτουργίας και Διαχείρισης Δικτύου ΕΚΠΑ Σπύρος Μπόλης Οκτώβριος 2015

Πληροφοριακό Σύστημα ΜΟΔΙΠ Υποσύστημα Αναφορών (http://reports.modip.uoa.gr/) Υποσύστημα Διαχείρισης Ηλεκτρονικών Ερωτηματολογίων Αξιολόγησης (http://survey.uoa.gr/)

Υποσύστημα Αναφορών Σκοπός Συμπλήρωση των πινάκων της ΑΔΙΠ Υιοθέτηση κοινής εννοιολογικής βάσης και ερμηνείας των κριτηρίων και δεικτών Καλύτερος συντονισμός ΜΟΔΙΠ-Τμημάτων, επανασχεδιασμός της διαδικασίας

Υποσύστημα Αναφορών Ιδανικά ένα Business Intelligence ΠΣ Σύστημα «Ομπρέλα» πάνω από άλλα συστήματα Αντλεί, Μετασχηματίζει και συνδυάζει στοιχεία από άλλα ΠΣ Παράγει αναφορές, υποστηρίζει τον στρατηγικό σχεδιασμό και τη λήψη αποφάσεων

Υποσύστημα Αναφορών Στην πράξη υβριδικό σύστημα Διεπαφές σύνδεσης με υφιστάμενα ΠΣ Φοιτητολόγιο Ηλεκτρονικά ερωτηματολόγια Βιβλιοθήκες Φόρμες εισαγωγής στοιχείων Στοιχεία Προσωπικού Ερευνητικό Έργο Λοιπές υποδομές ιδρύματος

Υποσύστημα Αναφορών Επίβλεψη τιμών από διασυνδεόμενα ΠΣ Τα μέλη ΟΜΕΑ θέλουν τον έλεγχο επί των τιμών που προέρχονται από τα περιφερικά συστήματα Οι τιμές από τις διασυνδέσεις παρέχονται με τον χαρακτηρισμό “advisory”, μέχρι την υποβολή τους από την ΟΜΕΑ

Υποσύστημα Αναφορών Λειτουργικά Χαρακτηριστικά (1 από 3) Καταγράφει συγκεντρωτικά στοιχεία, δεν υλοποιεί κάποιο DataWarehouse Φόρμες εισαγωγής περιλαμβάνουν τα ελάχιστα πρωτογενή στοιχεία για την συμπλήρωση των αναφορών Έλεγχος συνάφειας των τιμών εισόδου. Κανόνες ελέγχου για κάθε πεδίο

Υποσύστημα Αναφορών Λειτουργικά Χαρακτηριστικά (2 από 3) Υποσύστημα ερμηνευτικών οδηγιών για κάθε πεδίο εισαγωγής ελεγχόμενο από την ΜΟΔΙΠ Διασύνδεση με λίστα email για την επικοινωνία μελών ΟΜΕΑ και τον εμπλουτισμό βάσης FAQ Υποστήριξη διακριτών ρόλων χρηστών με ελεγχόμενη πρόσβαση σε δεδομένα (ΜΟΔΙΠ, ΟΜΕΑ τμήματος, Μόνο ανάγνωση κ.λπ.)

Υποσύστημα Αναφορών Λειτουργικά Χαρακτηριστικά (3 από 3) Διαδικασία οριστικής υποβολής της ετήσιας αναφοράς, χωρίς δικαίωμα μεταβολής πέραν αυτής Δημόσια ανάρτηση των ετήσιων αναφορών που έχουν περάσει το στάδιο της οριστικής υποβολής

Υποσύστημα Αναφορών Προβλήματα – Διαπιστώσεις Ελλιπή εννοιολογική τεκμηρίωση των δεικτών από την ΑΔΙΠ, για την αποτελεσματική σύγκριση τιμών Το επίπεδο λεπτομέρειας των προς καταγραφή στοιχείων βάζει μη ρεαλιστικές απαιτήσεις Χρειάζεται επικαιροποίηση των ζητούμενων στοιχείων (πχ αριθμός μαθημάτων για πτυχίο)

Υποσύστημα Αναφορών

Υποσύστημα Διαχείρισης Ηλεκτρονικών Ερωτηματολογίων Αξιολόγησης Προβλήματα Διαδικασίας Αξιολόγησης Μαθημάτων Χρονοβόρα και περίπλοκη Απαιτούμενο προσωπικό υποστήριξης Θέματα αξιοπιστίας & εμπιστοσύνης Θέματα ασφαλείας Έλλειψη ενιαίας ιδρυματικής διαδικασίας Περιορισμένες δυνατότητες ανάλυσης αποτελεσμάτων Πριν υλοποιηθεί το Π.Σ της ΜΟΔΙΠ, η πλειοψηφία των τμημάτων του Ιδρύματος αυτόνομα, είχε υιοθετήσει την μέθοδο διανομής εντύπων ερωτηματολογίων στα αμφιθέατρα. Ελάχιστα τολμηρά τμήματα είχαν προχωρήσει και στην επεξεργασία αυτών με οπτικά scanners. Η διαδικασία αυτή διαπιστώσαμε ότι: ..... Εγείρει θέματα αξιοπιστίας και εμπιστοσύνης Τίθενται θέματα ασφαλείας καθώς στην διαδικασία υπεισέρχεται σημαντικά ο ανθρώπινος παράγοντας Έχει τοπική εμβέλεια μόνο μέσα στο τμήμα, έξω από το πλαίσιο μίας ενιαίας ιδρυματικής λύσης και πολιτικής. Τέλος η διαδικασία αυτή παρέχει περιορισμένες

Εναλλακτικές που εξετάστηκαν Διανομή εντύπων ερωτηματολογίων στο αμφιθέατρο και επεξεργασία τους με υποστήριξη scanner Προσέλευση φοιτητών σε κατάλληλα εξοπλισμένα αμφιθέατρα και συμμετοχή με clickers Ολοκλήρωση ηλεκτρονικών ερωτηματολογίων (eSurveys) με Φοιτητολόγιο Στο πλαίσιο του σχεδιασμού για μία οριζόντια ιδρυματική λύση εξετάστηκαν οι ακόλουθες εναλλακτικές. Η εξέλιξη της υφιστάμενης κατάστασης εμμένοντας στην διανομή εντύπων ερωτηματολογίων στο αμφιθέατρο παρέχοντας στα τμήματα τις απαραίτητες υποδομές σε scanners και κατάλληλο λογισμικό Η λύση των clickers κατά την οποία οι φοιτητές προσέρχονται σε επιλεγμένα αμφιθέατρα με κατάλληλο εξοπλισμό ώστε να συμμετάσχουν στην αξιολόγηση. Στην περίπτωση αυτή θα απαιτούνταν video προβολείς συνδεδεμένοι με κάποιο pc που θα είχε τον ρόλο του receiver και ικανός αριθμός τηλεκοντρόλ για τους φοιτητές που συμμετέχουν. Η αξιοποίηση υποδομών ηλεκτρονικών ερωτηματολογίων που θα ολοκληρώνονται με τις υπηρεσίες του ιδρύματος. Στην περίπτωση αυτή οι φοιτητές συμμετέχουν στην αξιολόγηση μέσω ενός web browser. Το ισχυρό πλεονέκτημα της πρώτης λύσης είναι πως στην αξιολόγηση συμμετέχουν όσοι ενεργά παρακολουθούν στο αμφιθέατρο. Εγγενώς όμως αυτή η διαδικασία μπορεί να ακολουθηθεί μία φορά για το κάθε μάθημα προς αποφυγήν πολλαπλών συμμετοχών. Έτσι περιορίζεται στον αριθμό φοιτητών που εκείνη την στιγμή βρίσκονται στο αμφιθέατρο. Μικρότερη σημασία ίσως έχει πως στην αξιολόγηση μπορούν να συμμετέχουν ακόμα και φοιτητές που δεν έχουν δηλώσει το μάθημα, αλλά απλώς παρευρίσκονται εκεί. Επιπλέον η λύση αυτή δεν αντιμετωπίζει επαρκώς κάποια απο΄τα προβλήματα που αναφέρθηκαν προηγούμενα. Οι clickers αποτελούν την σύγχρονη εκδοχή της πρώτης λύσης αυτοματοποιώντας πλήρως την διαδικασία, εισάγουν όμως παράλληλα ένα ανελαστικό κόστος εξοπλισμού, που ειδικά για τα μεγέθη του ΕΚΠΑ λόγω αριθμού αμφιθεάτρων γίνεται απαγορευτικό. Έτσι είναι αδύνατο να υπάρχει η κατάλληλη υποδομή σε όλους τις αίθουσες διδασκαλίας, γι’ αυτό τον λόγο θα απαιτούνταν η μετακίνηση φοιτητών για την συμμετοχή τους στην αξιολόγηση. Στο ΕΚΠΑ θεωρήθηκε ως βέλτιστη τεχνικο-οικονομική λύση η χρήση των ηλεκτρονικών ερωτηματολογίων με διασύνδεση σε πραγματικό χρόνο με την υπηρεσία του Φοιτητολογίου και τις υπηρεσίες πιστοποίησης χρηστών.

Τι δεν μπορεί να κάνει το πληροφοριακό σύστημα Τι δεν μπορεί να κάνει το πληροφοριακό σύστημα Να καλύψει τις ασάφειες του πλαισίου λειτουργίας των ερωτηματολογίων Να εμφυσήσει την κουλτούρα αξιολόγησης Π.χ η αξιολόγηση αποτελεί αξιολόγηση διδασκαλίας ή διδάσκοντα ή και τα δύο, η αξιολόγηση είναι υποχρεωτική ή προαιρετική. Υπάρχουν κενά λειτουργίας τα οποία αν δεν καθοριστούν δεν μπορούν όλες οι απαιτήσεις να αποτυπωθούν και στην συνέχεια να εφαρμοστούν σε οποιαδήποτε υπηρεσία. Είναι αναγκαία η συμμετοχή όλων των μελών των τμημάτων και όσο πιο ενεργός είναι ο ρόλος των ΔΕΠ και ΟΜΕΑ τόσο πιο μεγάλα ποσοστά συμμετοχής θα έχει η αξιολόγηση  Με στόχο η αξιολόγηση να γίνει ένας θεμελιώδης μηχανισμός

Αρχιτεκτονική Πληροφοριακού Συστήματος Η συγκεκριμένη αρχιτεκτονική παρέχει ευελιξία και μπορεί να βρει εφαρμογή σε κάθε ακαδημαϊκό ίδρυμα με μοναδικά προαπαιτούμενα εγκατάστασης την διασύνδεση με το φοιτητολόγιο και το σύστημα πιστοποίησης χρηστών.

Διασύνδεση με Πληροφοριακά Συστήματα (Web Services) Προγράμματα σπουδών τμημάτων (Φοιτητολόγιο) Αναθέσεις μαθημάτων (Φοιτητολόγιο) Δηλώσεις μαθημάτων φοιτητών (Φοιτητολόγιο) Κατάθεση βαθμολογιών (Φοιτητολόγιο) Πιστοποίηση Χρηστών (SSO, LDAP) Real-time σύνδεση με το φοιτητολόγιο

Χαρακτηριστικά συστήματος (1/2) Δημιουργία, ενεργοποίηση και διαχείριση ερωτηματολογίων από διδάσκοντες, μέλη Δ.Ε.Π και μέλη ΟΜ.Ε.Α Υποστήριξη διαφορετικών προτύπων ανά τμήμα Προεπισκόπηση προτύπου ερωτηματολογίου και της λίστας φοιτητών που έχουν δηλώσει το μάθημα και αποτελούν τους συμμετέχοντες Η υπηρεσία υποστηρίζει την διαχείριση των ερωτηματολογίων είτε από μέλη ΔΕΠ είτε από ΟΜΕΑ είτε και από τους δύο παράλληλα. Εξαρτάται από το τμήμα τί πολιτική θα ακολουθήσει. Ανάλογα με τις ανάγκες του κάθε τμήματος, τα μέλη της κάθε ΟΜ.Ε.Α καταλήγουν σε ένα ερωτηματολόγιο το οποίο ψηφιοποιείται και ενσωματώνεται στα προτεινόμενα διαθέσιμα πρότυπα. Αυτόματη παραγωγή στατιστικών, μετά την λήξη του ερωτηματολογίου και κατόπιν κατάθεσης βαθμολογίας του μαθήματος στην γραμματεία Αυτόματη παραγωγή στατιστικών, μετά την λήξη του ερωτηματολογίου και κατόπιν κατάθεσης βαθμολογίας του μαθήματος στη γραμματεία

Χαρακτηριστικά συστήματος (2/2) Υποστήριξη τριών μεθόδων συμμετοχής Κουπόνι - εκτύπωση, διανομή στο αμφιθέατρο Κουπόνι - email, όσοι έχουν δηλώσει το μάθημα Ηλ. λογαριασμός, όσοι έχουν δηλώσει το μάθημα Με κουπόνι (εκτύπωση ή email) ευκολότερα αποδεκτή από όσους έχουν επιφυλάξεις σχετικά με την ανωνυμία Με το κουπόνι δίνεις πρόσβαση σε ένα μάθημα ενώ με τον ηλεκτρονικό λογαριασμό μπαίνουν σε όλα τα ερωτηματολόγια. Με τον ηλ. λογαριασμό ή κουπόνι - email δεν περιορίζεται στη φυσική παρουσία πλήρως αυτοματοποιημένη διαδικασία

Υποσύστημα Διαχείρισης Ηλεκτρονικών Ερωτηματολογίων Αξιολόγησης