Οργάνωση της Εκπαίδευσης σε Προγράμματα δραστηριοτήτων

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Παρουσίαση προτεινόμενου εκπαιδευτικού προγράμματος
Advertisements

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΑΥΤΙΣΜΟ
ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΕΝΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
ΠΡΟΤΥΠΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ
Γνωστικά εργαλεία είναι: οι εκπαιδευτικές εφαρμογές των Τ. Π. Ε
34ης Εκπαιδευτικής Περιφέρειας
Γεώργιος Κ. Ζαρίφης Επίκ. Καθηγητής Συνεχιζόμενης Εκπαίδευσης Τμήμα Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής Α.Π.Θ 3 η Θεματική Ενότητα ΕΘΝΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ- ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ.
Γιατί ένα πολιτιστικό πρόγραμμα;. Τα Πολιτιστικά προγράμματα προϋπήρχαν του θεσμού. Θετικό γιατί υπάρχει ενδιαφέρον και παράδοση. Αρνητικό γιατί δεν είναι.
Ενότητα 2.2. Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ Επιμορφώτρια:
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
5ο ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Αυτορυθμιζόμενη μάθηση
Tσουλής Μιλτιάδης: – Βασικές έννοιες στη Διδακτική με την υποστήριξη των ΤΠΕ.
ΤΡΟΠΟΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΠΟΠΤΕΙΑΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 8.1 Επαγγελματικοί ρόλοι και προφίλ για την παρακολούθηση και την εποπτεία.
Ενότητα 2.2 Σύγχρονες προσεγγίσεις στη Διδακτική μεθοδολογία
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ
2. Μορφή και οργάνωση του μαθήματος
Πρόταση αποτελεσματικής μαθησιακής διαδικασίας για το μάθημα : Προγραμματιστικά εργαλεία για το διαδίκτυο. Εισηγητής: Msc Νίκος Νίκας.
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ Dr. ΜΗΤΣΙΟΥ ΓΛΥΚΕΡΙΑ ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ- ΝΕΥΡΟΨΥΧΟΛΟΓΟΣ.
Σχεδιασμός – Οργάνωση –Υλοποίηση προγράμματος Αγωγής Υγείας
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΩΝ
ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΩΝ ΚΡΙΤΙΡΙΩΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΜΙΑΣ MULTIMEDIA ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΤΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΤΑΡΑΚΤΣΗΣ ΑΝΤΥΠΑΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ.
Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΩΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΠΡΑΞΗ
 Εισαγωγή  Χωροταξική κατανομή  Προσωπικό  Μαθησιακές μέθοδοι  Επίλογος.
Το νέο Αναλυτικό Πρόγραμμα του ελληνικού Νηπιαγωγείου
Πώς φθάσαμε εδώ…; ΜΑΣΟΥΡΑΚΗ ΑΡΙΣΤΕΑ
Ερευνητικές Εργασίες Παιδαγωγικό πλαίσιο. Γιατί οι Ερευνητικές Εργασίες (ΕΕ) είναι καινοτομία; Προσεγγίζουν διερευνητικά την γνώση και τη μάθηση Προϋποθέτουν.
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
«Εκπαίδευση Εκπαιδευτών ΙΕΚ ΠΑΤΡΑΣ» ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΩΝ ΕΝΟΤΗΤΩΝ
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας « Βοηθώ Πρώτος » Σχολικό έτος ο Δημοτικό Σχολείο Πάτρας.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
«Φυσικές Επιστήμες και Περιβαλλοντική Εκπαίδευση: Βιβλιογραφική επισκόπηση και ζητήματα που αναδύονται» Βασιλούδης Ιωάννης, Δάσκαλος, MSc Βιώσιμης Ανάπτυξης.
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ συστηματική και μεθοδευμένη δραστηριότητα κατά την οποία ο δάσκαλος αποσκοπεί να επιδράσει, σύμφωνα με ορισμένους σκοπούς και χρησιμοποιώντας.
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΝΗΛΙΚΩΝ Αντωνία Παπαδάκη Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων Ν. Πέλλας.
ΕΡΕΥΝ ΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ :ΗΜΕΡΙΔΑ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΟΥΣΕΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ Αρχές οργάνωσης εκπαιδευτικού προγράμματος.
Ανάπτυξη – Βελτίωση του Ανθρώπινου Δυναμικού
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΥΓΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ. Βήματα ανάπτυξης εκπαιδευτικού προγράμματος στην κοινότητα Εντοπισμός μιας ειδικής για ένα πληθυσμό ανάγκης για μάθηση.
«Π ΟΙΚΙΛΟΜΟΡΦΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ » 22-26/06/15 Ρίγα, Λετονία.
Αντικείμενο και κλάδοι της Παιδαγωγικής Επιστήμης.
Δ ΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑ: ΑΤΟΜΙΚΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΙΟΛΟΓΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ – 2 η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ «ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ» ΜΑΡΙΑ.
«Οι Αρχές της διαφοροποιημένης παιδαγωγικής
Επαγγελματική ανάπτυξη: κάποια γενικά χαρακτηριστικά
ΟΜΑΔΟΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
ΘΕΩΡΙΕΣ ΛΗΨΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Υγεία και Ευεξία Μαθητών/τριών
Μάθηση σημαίνει τροποποίηση συμπεριφοράς & σχηματισμό συνηθειών
Ορισμός στρατηγικής διδασκαλίας
ΗΘΙΚΗ & ΗΘΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
Διδακτική Μεθοδολογία και Εκπαίδευση Ενηλίκων
Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση και Επιστήμες της Αγωγής
για την επιλογή σκοπών και στόχων κατά το σχεδιασμό ΑΠ
Ψηφιακό Παιγνίδι στην προσχολική ηλικία
1ος υπό έμφαση στόχος - ΥΠΠ
Φορεις και μορφες αξιολογησης: 2Ο Μαθημα
Επιθεώρηση Συμβουλευτικής-Προσανατολισμού,
Άξονες σχολιασμού συνέντευξης
ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ «ΝΕΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗ» 1
Εισηγητής: Msc Νίκος Νίκας
Δ.Ι.Ε.Κ. Αμαρουσίου «Προσχολική εκπαίδευση και αγωγή: Προσεγγίζοντας το Ιταλικό εκπαιδευτικό σύστημα» Eσπερίδα για τη διάχυση των αποτελεσμάτων του προγράμματος.
Διδάσκοντας ομάδες ενηλίκων Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗ.
Αναλυτικό Πρόγραμμα Προσχολικής Αγωής
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΝΗΛΙΚΩΝ.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΑΥΤΙΣΜΟ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Οργάνωση της Εκπαίδευσης σε Προγράμματα δραστηριοτήτων Ματσούκα Ρ., Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής & Αθλητισμού

Καινοτομία στην Οργάνωση της Εκπαιδευτικής Διαδικασίας Διευκόλυνση της Εκπαίδευσης Πολυπλευρικότητα της Εκπαίδευσης Σχεδιασμός της εκπαιδευτικής διαδικασίας βάση της ολιστικής φιλοσοφικής σκέψης Ενεργή συμμετοχή των εκπαιδευόμενων

Διευκoλύνοντας την Εκπαιδευτική Διαδικασία Η οργάνωση της εκπαιδευτικής διαδικασίας εστιάζεται κυρίως στην αυτό-παρακίνηση του εκπαιδευόμενου ενώ ο εκπαιδευτής/συνοδός συνοδεύει - διευκολύνει - συντονίζει την μάθηση, παίζοντας δευτερεύοντα ρόλο. πώς οι άνθρωποι μαθαίνουν; ποια η επίδραση της εκπαιδευτικής διαδικασίας;

Πολυπλευρικότητα της Εκπαίδευσης ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΕΚΤΕΛΕΣΗΣ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΕΜΠΕΙΡΙΑ

«Ερχόμαστε αντιμέτωποι με μία κατάσταση (στάδιο της εμπειρίας), μέσω της οποίας αναγνωρίζουμε και προσδιορίζουμε μοντέλα και διαδικασίες (στάδιο της φαντασίας),τα μοντέλα αυτά γίνονται βάση για την ανάπτυξη της γνώσης η οποία εκφράζεται μέσω λεκτικών διαδικασιών (στάδιο της αντίληψης) και εφαρμόζεται σε ένα πλήθος πρακτικών δεξιοτήτων (στάδιο πρακτικής)» (Heron, 1988).

Σχεδιασμός της εκπαιδευτικής διαδικασίας βάση της ολιστικής φιλοσοφικής σκέψης Ο εκπαιδευόμενος αντιμετωπίζεται σαν σύνολο. Συμμετέχει ενεργά στην εκπαιδευτική διαδικασία η οποία σχεδιάζεται με τέτοιο τρόπο ώστε να ενεργοποιεί το σώμα, τα συναισθήματα, τις συμπεριφορές, τις ενδοπροσωπικές σχέσεις, τις κοινωνικές και πολιτιστικές διαδικασίες και την ψυχική κα πνευματική διάσταση.

Ενεργή συμμετοχή των εκπαιδευόμενων       Το να εκπαιδεύεις, σημαίνει το να διευκολύνεις την αυτό-παρακινούμενη μάθηση λαμβάνοντας τρία βασικά στοιχεία (Dynes, 1990) πότε το έχουν μάθει; τι πρέπει να μάθουν; πως πρέπει να το μάθουν;

Εκπαιδευτής/Συνοδός (Facilitator) Εκπαιδευτής/Συνοδός (facilitator) θεωρείται το άτομο του οποίου βασικός ρόλος είναι να διευκολύνει, να οργανώνει και να συντονίζει την διαδικασία μάθησης η οποία επιτυγχάνεται κυρίως μέσω της εμπειρίας. (Boulman, 1976).

Οι παράμετροι της Βιωματικής Εκπαίδευσης Οι εκπαιδευόμενοι μαθαίνουν μέσω της εμπειρίας Αντικείμενα μάθησης Πρόγραμμα εκπαίδευσης Μέθοδοι διδασκαλίας Τομείς παρέμβασης Τρόποι παρέμβασης

Τομείς Παρέμβασης Σχεδιασμός Γνωστική επεξεργασία Aντιμετώπιση απρόβλεπτων καταστάσεων Συναισθηματική διάσταση Δομική διάσταση Δημιουργία κλίματος υποστήριξης/αξιολόγησης

ποιος λαμβάνει τις αποφάσεις; O εκπαιδευτής/συνοδός; ιεραρχικό στυλ ο εκπαιδευτής σε συνεργασία με τους συμμετέχοντες- εκπαιδευόμενους; συνεργατικό στυλ οι συμμετέχοντες – εκπαιδευόμενoι; αυτόνομο στυλ

Τομείς και Τρόποι Παρέμβασης Σχεδιασμός Γνωστική επεξεργασία Διαχείριση απρόβλεπτων καταστάσεων Διαχείριση συναισθημάτων Δομή Κλίμα υποστήριξης/ αξιολόγησης ιεραρχικό στυλ συνεργατικό στυλ αυτόνομο στυλ