Ο Αθλητικός Τύπος στην ψηφιακή εποχή Από το 1990 στο σήμερα

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Υ Π Η Ρ Ε Σ Ι Ε Σ Ε Ρ Ε Υ Ν Α Σ Α Γ Ο Ρ Α Σ Πανελλήνια Έρευνα για το Internet Η εξέλιξη της χρήσης των Social Media.
Advertisements

Η διαφημιςη ςτον ημερηςιο τυπο απο το 1960 μεχρι ςημερα
ΜΕΓΑΛΑ ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ – ΤΟΠΙΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ στη ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Σύσταση Διαδημοτικού Δικτύου Συνεργασίας
ΤΡΟΦΙΜΑ Κατάταξη Διαφορά με Μ.Ο. EU27 (%) , ΠΗΓΗ: EUROSTAT ΠΗΓΗ: ΕΛΣΤΑΤ Η Ελλάς στη γενική κατηγορία Τροφίμων βρισκόταν στην 14η θέση.
themediabusiness.blogspot.com Νέα επιχειρηματικά μοντέλα στο χώρο
ΧΑΡΤΟΦΥΛΑΚΙΟ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ ΗΛΙΑΝΑ ΑΤΕΙΘ-ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΜΠΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΙΟΥΝΙΟΣ 2011.
Η ΕπιχεIρηση του ΑθλητισμοY
Οι Μεταβολές του Ενημερωτικού Τοπίου στην Ελλάδα ή Τι Πρέπει να Ξέρουμε για την Κρίση των ΜΜΕ στην Ελλάδα Δρ. Ευγενία Σιαπέρα Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο.
« Επιπτώσεις από την πεζοδρόμηση της οδού Πανεπιστημίου » 1.
Κύρια Ευρήματα Μελετών και Ερευνών Θοδωρής Λιανός.
Ερευνα 2011 Θέμα : Μικρή Λιανική.
Η ΧΡΥΣΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΣΥΝΕΡΓΑΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΔΡΑΓΟΥΝΗ Η ΧΡΥΣΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΣΥΝΕΡΓΑΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΔΡΑΓΟΥΝΗ Εβδομαδιαίο ένθετο περιοδικό μαγειρικής από.
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
EDG220 C: Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές και εκπαιδευτική τεχνολογία Ακαδημαϊκό έτος: Υποχρεωτική εργασία: Τίτλος θεματικής ενότητας: Κυκλοφορώ με ασφάλεια.
MULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΩΝ MULTI-MEDIA ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΜΑΣ. Τα Πολυμέσα (Multimedia) είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας που ασχολείται με τον συνδυασμό ψηφιακών.
ΜΑΘΗΜΑ: ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΕΦΟΔΙΑΤΙΚΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ.  E.R.P μπορούμε να πούμε ότι είναι ένα επιχειρησιακό εργαλείο ελέγχου, παρακολούθησης και συντονισμού των διαδικασιών.
Το Περιβάλλον Του Αθλητικού Οργανισμού
ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών “ ΥΠΟΔΟΜΕΣ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΝΕΕΣ ΤΑΣΕΙΣ ” Θεόδωρος Καρούνος,
ΑΡΧΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ
«ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ
Σεμινάριο Διαφημιστικών Μέσων Ιούνιος ΠΡΟΙΟΝ / ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗΣ Πώς θα προσεγγίσει ένα προϊόν ή μια υπηρεσία τον καταναλωτή?
Παραγωγή-Μεταφορά-Διανομή Ηλεκτρικής Ενέργειας
ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΔΟΥ ΗΡΩ, Α.Ε.Μ 7322 ΣΕΡΡΕΣ, 10 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2010
Ενίσχυση και εμπλουτισμός Βιβλιοθηκών Εκσυγχρονισμός του Συστήματος Βιβλιοθηκών Γ’ Κ.Π.Σ. Κωνσταντίνος Μανωλίκας.
Το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο
DSpace:ένα ψηφιακό αποθετήριο ανοικτής πρόσβασης Φοιτήτρια : Νικολέττα Μπίζου Μάθημα: Ηλεκτρονική δημοσίευση Διδάσκοντες: Σαράντος Καπιδάκης Μανώλης Γεργατσούλης.
Χρύσα Βαχτσεβάνου «Ανήκομεν εις την Δύσιν». Το οικονομικό και κοινωνικό προφίλ της Θεσσαλονίκης την εποχή της δολοφονίας Λαμπράκη, μέσα από τις μικρές.
Innovation Culture and Creativity for a new Economy.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
‘Η εμπορική ζωή των προϊόντων/υπηρεσιών’
Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Αγροτικής Οικονομίας και Ανάπτυξης Εργαστήριο Πολιτικής Οικονομίας και Ευρωπαϊκής Ολοκλήρωσης.
Πανεπιστήμιο Κρήτης Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Μελέτη βιωσιμότητας ακτοπλοϊκής γραμμής Ρεθύμνου – Πειραιά Χρηματοδότηση Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Ρεθύμνου.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΝΕΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΚΑΝ ΟΙ ΦΟΙΤΗΤΡΙΕΣ:  ΓΙΟΥΒΑΝΕΖΑ ΕΛΕΝΗ Α.Μ.420  ΠΑΠΑΚΥΡΙΑΚΟΥ ΖΩΗ Α.Μ.479  ΣΠΑΘΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ Α.Μ.409  ΧΑΤΖΗΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ.
Η Επίδραση της Οικονομικής Κρίσης σε Κοινωνικούς Δείκτες και Δείκτες Υγείας Γεώργιος Πιερράκος Αναπληρωτής Καθηγητής ΤΕΙ Αθήνας Δήμητρα Λατσού Εργαστηριακός.
ΓΕΩΠΟΝΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ Εργαστήριο Αγροτικής Πολιτικής & Συνεταιρισμών ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ (ΕΣΠΑ) Υπεύθυνος Πρακτικής.
ΗΛΙΑΚΟΙ ΘΕΡΜΟΣΙΦΩΝΕΣ Ο ηλιακός θερμοσίφωνας είναι ένα ενεργητικό ηλιοθερμικό σύστημα παραγωγής ζεστού νερού χρήσης χρησιμοποιώντας την ηλιακή ενέργεια.
ΑΦΗΓΗΣΗ Ορισμός (ενότητα 3) Μορφές αφήγησης (ενότητα 3) Δομή αφηγηματικού κειμένου (ενότητα 3) Το ρήμα στην αφήγηση (ενότητα 5) Οπτική γωνία (ενότητα 8)
SPORT PRESS Μάθημα: «Οργάνωση και Διοίκηση Αθλητισμού» Δρ. Ουρανία Βρόντου Εργασία Αγγέλη Π., Ζέρβα Α., Κουλουτμπάνη Α., Μανωλάκου Σ., Ρηγάκου Κ.
Επιλογή τοποθεσίας και προγραμματισμός των εγκαταστάσεων
ΤΙΤΛΟΣ POSTER ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ
Η μεταβολή της ατμοσφαιρικής ρύπανσης στην περίοδο κρίσης
CRM ΚΑΙ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ – ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ Δ.ΜΑΣΟΥΤΗΣ Α.Ε
Πως γεννήθηκε η ιδέα της πρώτης επαγγελματικής
Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση
Στρατηγικές - Ανοίγματα
Υπολογιςμος εθνικης παραγωγης – Πληθωριςμος και ανεργια
ΑΝΑΤΟΜΙΑ ΤΗΣ ΚΡΙΣΗΣ ΣΤΟΝ ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΤΥΠΟ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΠΕΙΧΗΡΗΜΑΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ
Αντιπροσώπευση γυναικών στον αθλητισμό
Εργασία: Συμβουλευτική σε οικογένεια με ανοϊκό μέλος
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
Εισαγωγικά στοιχεία στην ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ
ΘΕΡΜΟΫΔΡΑΥΛΙΚΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΤΗΡΗΤΩΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΘΕΡΜΑΝΣΗΣ
ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΣΗ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΣΤΟΝ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ
ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ
ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΣΗ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΣΤΟΝ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
Κίνητρα και μέτρα για τη σύνδεση των ακαδημιών με τα αγωνιστικά τμήματα του συλλόγου. Αθηνα / 12 / 2017 Επ.α.κ.α.β.
Η ΑΓΟΡΑ ΕΛΑΙΟΛΑΔΟΥ ΚΑΙ ΓΑΛΑΚΤΟΚΟΜΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΣΤΟ ΒΕΛΓΙΟ Αναστασιος Παπαθωμάς Σύμβουλος ΟΕΥ Α’, Βρυξέλλες ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ.
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΔΙΣΚΕΚΤΟΜΗΣ ΣΤΗΝ ΟΜΣΣ ΣΕ ΑΘΛΗΤΕΣ ΥΨΗΛΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ
Τι συμβαίνει σήμερα Λουκέτο σε σημεία πώλησης λιανικής
Η ΔΙΑΧΥΣΗ ΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΜΕΣΩ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΔΙΚΤΥΩΝ ΣΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ 1. Τσώνη Αλεξία, Μετ. Φοιτήτρια , Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου, Τμήμα.
ΚΡΗΤΙΚΟΣ – Δ. ΣΟΛΩΜΟΥ.
Διαδραστική Μάθηση © 2018.
Καινοτομία και επιχειρηματικότητα στον Τουρισμό Μάθημα: Ειδικές και Εναλλακτικές Μορφές Τουρισμού Τσαρτας Πάρις Καθηγητής Τουριστικής Ανάπτυξης ΑΘΗΝΑ.
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ TV Διείσδυση : 99% % ενεργού κοινού
«Ηλεκτρικά Αυτοκίνητα και Διασπαρμένη Παραγωγή –
Τα ΜΜΕ και το Διαδίκτυο. Τα σπουδαιότερα ΜΜΕ της εποχής μας Τύπος Εφημερίδες Περιοδικά Ραδιόφωνο Διαδίκτυο Τηλεόραση.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ο Αθλητικός Τύπος στην ψηφιακή εποχή Από το 1990 στο σήμερα Ο Αθλητικός Τύπος στην ψηφιακή εποχή Από το 1990 στο σήμερα Παναγιώτα Αντωνοπούλου Τμήμα Οργάνωσης & Διαχείρισης Αθλητισμού Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου

ΟΙ 3 ΠΕΡΙΟΔΟΙ ΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥ 1990-2000: Η περίοδος της ραγδαίας ανάπτυξης 2001-2008: Η περίοδος της σταθεροποίησης 2009-2013 : Η περίοδος της μεγάλης πτώσης

Α΄ περίοδος : 1990-2000 Συνολικές πωλήσεις αθλητικών εφημερίδων 1990 28.626.000 φύλλα 2000 49.806.000 φύλλα Πηγή: ΕΙΗΕΑ

Α΄ περίοδος : 1990-2000 Συνολικές πωλήσεις πολιτικών εφημερίδων 1990 247.375.000 φύλλα 2000 122.376.000 φύλλα

Α΄ περίοδος : 1990-2000 ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Δυναμική πορεία Αλματώδης άνοδος Αυτόνομη αγορά

Β΄ περίοδος : 2001-2008 Συνολικές πωλήσεις αθλητικών εφημερίδων 2004 44.705.000 φύλλα 2005 48.048.000 φύλλα 2006 47.806.000 φύλλα 2007 50.147.000 φύλλα 2008 51.522.000 φύλλα Πηγή: ΕΙΗΕΑ

Β΄ περίοδος : 2001-2008 ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Αυξομειώσεις οι οποίες διέπονται από σταθεροποιητικές τάσεις. Τριπλασιασμός τίτλων χωρίς αντίστοιχη αύξηση αναγνωστών. Μείωση της αναγνωσιμότητας στο 8%

Γ΄ περίοδος : 2009-2013 Συνολικές πωλήσεις αθλητικών εφημερίδων 2009 46.425.000 φύλλα 2010 42.880.000 φύλλα 2011 29.610.000 φύλλα 2012 18.100.000 φύλλα 2013 15.549.000 φύλλα Πηγή: ΕΙΗΕΑ

Γ΄ περίοδος : 2009-2013 ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Κυκλοφοριακή καθίζηση Μείωση ημερήσιων τίτλων

ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ 1990-2000: αύξηση κυκλοφορίας και τίτλων 2000-2008: σταθεροποίηση κυκλοφορίας και αύξηση τίτλων 2009-2013: πτώση κυκλοφοριών και μείωση τίτλων

ΠΟΡΕΙΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗΣ ΔΑΠΑΝΗΣ 1990 228.932.387 ευρώ 2005 2.192.282.865 ευρώ 2007 + 3 δις ευρώ 2011 511.715.000 ευρώ Πηγές: Media Service, ΕΙΗΕΑ

ΚΥΡΙΟ ΚΟΙΝΟ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ Αναγνώστες ηλικίας 13-44 ετών Πηγή: Bari Focus

- ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ -