Ο Αθλητικός Τύπος στην ψηφιακή εποχή Από το 1990 στο σήμερα Ο Αθλητικός Τύπος στην ψηφιακή εποχή Από το 1990 στο σήμερα Παναγιώτα Αντωνοπούλου Τμήμα Οργάνωσης & Διαχείρισης Αθλητισμού Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου
ΟΙ 3 ΠΕΡΙΟΔΟΙ ΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥ 1990-2000: Η περίοδος της ραγδαίας ανάπτυξης 2001-2008: Η περίοδος της σταθεροποίησης 2009-2013 : Η περίοδος της μεγάλης πτώσης
Α΄ περίοδος : 1990-2000 Συνολικές πωλήσεις αθλητικών εφημερίδων 1990 28.626.000 φύλλα 2000 49.806.000 φύλλα Πηγή: ΕΙΗΕΑ
Α΄ περίοδος : 1990-2000 Συνολικές πωλήσεις πολιτικών εφημερίδων 1990 247.375.000 φύλλα 2000 122.376.000 φύλλα
Α΄ περίοδος : 1990-2000 ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Δυναμική πορεία Αλματώδης άνοδος Αυτόνομη αγορά
Β΄ περίοδος : 2001-2008 Συνολικές πωλήσεις αθλητικών εφημερίδων 2004 44.705.000 φύλλα 2005 48.048.000 φύλλα 2006 47.806.000 φύλλα 2007 50.147.000 φύλλα 2008 51.522.000 φύλλα Πηγή: ΕΙΗΕΑ
Β΄ περίοδος : 2001-2008 ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Αυξομειώσεις οι οποίες διέπονται από σταθεροποιητικές τάσεις. Τριπλασιασμός τίτλων χωρίς αντίστοιχη αύξηση αναγνωστών. Μείωση της αναγνωσιμότητας στο 8%
Γ΄ περίοδος : 2009-2013 Συνολικές πωλήσεις αθλητικών εφημερίδων 2009 46.425.000 φύλλα 2010 42.880.000 φύλλα 2011 29.610.000 φύλλα 2012 18.100.000 φύλλα 2013 15.549.000 φύλλα Πηγή: ΕΙΗΕΑ
Γ΄ περίοδος : 2009-2013 ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Κυκλοφοριακή καθίζηση Μείωση ημερήσιων τίτλων
ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ 1990-2000: αύξηση κυκλοφορίας και τίτλων 2000-2008: σταθεροποίηση κυκλοφορίας και αύξηση τίτλων 2009-2013: πτώση κυκλοφοριών και μείωση τίτλων
ΠΟΡΕΙΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗΣ ΔΑΠΑΝΗΣ 1990 228.932.387 ευρώ 2005 2.192.282.865 ευρώ 2007 + 3 δις ευρώ 2011 511.715.000 ευρώ Πηγές: Media Service, ΕΙΗΕΑ
ΚΥΡΙΟ ΚΟΙΝΟ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ Αναγνώστες ηλικίας 13-44 ετών Πηγή: Bari Focus
- ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ -