ΛΕΞΙΛΟΓΙΟ  ΕΚΦΡΑΣΗ ΕΚΘΕΣΗ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
… ΚΑΙ… …και εσωτερική στάση.
Advertisements

Το παιδαγωγικό πλαίσιο ενός έργου eTwinning. Το eTwinning προσφέρει προστιθέμενη αξία στην εκπαιδευτική διαδικασία μέσα από: •Τη Bιωματική Μάθηση •Τα.
ΑΡΜΟΝΙΑ ΣΩΜΑΤΟΣ - ΝΟΥ –ΨΥΧΗΣ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΓΙΟΓΚΑ
Φέρη Γαλιατσάτου: Η γλωσσική διδασκαλία στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.
ΓΛΩΣΣΑ Ορισμός Χαρακτηριστικά Παράγοντες γλωσσικής ποικιλίας
3o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ Σχ. Έτος :
Κατάθεση εμπειριών από την πρώτη χρονιά λειτουργίας:
Η φιλοσοφία του Pro-Skills
Αυτοεκτίμηση Σεβασμός Αγάπη
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΟΙΚΙΑΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΘΕΜΑ: ΤΡΥΠΑ ΤΟΥ ΟΖΟΝΤΟΣ
ΟΙ ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΤΟΥ ΧΘΕΣ.
Κριτική παιδαγωγική & δημιουργία σχολικού κήπου
Ευδοξία Παναγιωτίδου Ψυχολόγος Α’ ΚΕΔΔΥ Θεσσαλονίκης Τρίτη,
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε» Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Όταν το ΕΓΩ συναντά το ΕΜΕΙΣ.
Quatuor Squilla Θέμα: "Πώς επηρέασε η χρήση της κινητής τηλεφωνίας τις διαπροσωπικές σχέσεις και ποια νέα ήθη και γλώσσα εισήγαγε στη σύγχρονη καθημερινότητα;"
Διαχείριση της σχολικής τάξης
Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία της Γλώσσας
Είμαστε το 10ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ Σχολείο Κατερίνης
Λέμε ΌΧΙ Στο Σχολικό Εκφοβισμό
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΤΑΣΕΩΝ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Δρ Ι.Π.Αμπελάς Ορισμός, αίτια, συνέπειες, τρόποι αντιμετώπισης
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ Πρόληψη & αντιμετώπιση Ερασμία Φείδη Ψυχοπαιδαγωγός – Αναπληρώτρια Επιστημονικά Υπεύθυνη Κέντρου Πρόληψης «Σχεδία»
ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Δομιστική προσέγγιση (Ι)
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ ΡΑΦΑΕΛΛΑ Β’
Δύσκολες Συμπεριφορές στο Σχολείο.
ΟΙ ΝΕΟΙ ΚΑΙ Η ΑΜΕΣΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΑ ΙΔΕΩΔΗ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΟΡΦΩΣΗΣ ΚΑΠΕΤΑΝΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΝΤΑΜΤΣΙΟΠΟΥΛΟΣ ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΒΟΥΛΤΣΙΝΟΣ.
Παρουσίαση Δ.Σ.Μελισσοκομείου
Ο ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΣΕ ΓΕΝΙΚΗ ΜΟΡΦΗ (ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ) ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΚΟΥΡΜΕΝΤΖΑ ΕΦΗ (Β2) ΚΟΥΡΜΕΝΤΖΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ.
Φιλία.
ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ
Μαρία Παπαδάκη. Η αντιμετώπιση του προβλήματος πριν την εκδήλωσή του Μείωση της ζήτησης – Προαγωγή της υγείας WHO: Προαγωγή της υγείας αποτελεί η ανάπτυξη.
Ματίνα Αλεξίου Ανθή Χαλού Βασίλης Ζαχόπουλος Θοδωρής Μορέλλας
ΑΥΤΙΣΜΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ.
ΜΙΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ν. Καστάνη.
33ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΕΙΡΑΙΑ
ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ Η ΣΚΟΤΕΙΝΗ ΠΛΕΥΡΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ
Γιάννης Αυγουστάκης Β1  Συχνό φαινόμενο των πόλεων, αλλά όχι μόνο. Η ρύπανση χωρίζεται σε φυσική και τεχνητή. Η φυσική προέρχεται από διάφορα φυσικά.
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ. ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ Πρόλογος Παρά την ανάπτυξη της επιστήμης, παρά τη διάδοση της γνώσης και τη ορθολογική οργάνωση των λαών. Παρά τις διακηρύξεις.
ΤΡΟΠΟΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΑΝΕΡΓΙΑΣ
Εισαγωγή στην Έννοια του Αλγορίθμου και στον Προγραμματισμό
“ΕΓΩ, Ο AΛΛΟΣ, Ο ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ … ΖΟΥΜΕ ΜΑΖΙ”
ΓΛΩΣΣΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ Τάξη Στ1 Σχολική χρονιά Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής.
Οι σκοποί της Αγωγής. Αγωγή α) Σύνολο από σκόπιμες, προγραμματισμένες και μεθοδευμένες ενέργειες και επιδράσεις (β) Διαδικασίες και επιδράσεις του ευρύτερου.
 ΠΩΣ βλέπετε τους ανθρώπους που έχουν διαφορετικό χρώμα δέρματος ή ανήκουν σε διαφορετική εθνικότητα από εσάς; Τους θεωρείτε ίσους με εσάς; Δυστυχώς,
ΕΤΕΡΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΑΣΠΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑ: ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΜΕΛΕΤΗΤΗ ΤΗΣ ΔΙΑΣΠΟΡΑΣ RICHARD CLOGG Φοιτητριες: ΑΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ.
Τα παράδοξα των καιρών μας
Μία ταινία του Κώστα Γαβρά
Φοιτητής: Τάρταρης Παναγιώτης (Α.Μ 6510)
Εθισμός στην Τεχνολογία
ΚΟΜΜΑΤΑ-ΟΜΑΔΕΣ ΠΙΕΣΗΣ-ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΚΙΝΗΜΑΤΑ
Βελτιώνοντας τα Παγκόσμια Προβλήματα
ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ
GHANDI Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΜΗΧΑΝΕΣ
ΟΜΑΔΑ1 - ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΜΑΡΙΑ ΣΟΥΡΤΖΙΝΟΥ ΤΖΕΝΗ ΣΤΑΜΟ ΕΛΕΝΗ ΦΩΤΙΑΔΗ
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ Ο όρος ρατσισμός στην κυριολεκτικά σημαίνει το μίσος ή τον φόβο για άτομα που ανήκουν σε φυλές διαφορετικές από τη δική μας, καθώς και την εχθρική.
33o Δημοτικό Σχολείο Πάτρας Παιδαγωγική συνάντηση: «Δε φοβάμαι στο σχολείο» Εκπαιδευτική έρευνα Οι γονείς του 33ου Δημοτικού Σχολείου εκφράζουν τις απόψεις.
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ.
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
Ερευνητική Εργασία στην Θεματική Ενότητα Κοινωνικές και Ανθρωπιστικές Επιστήμες με θέμα “Χάσμα Γενεών και Τεχνολογία”
Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΚΡΙΣΗΣ
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ-ΞΕΝΟΦΟΒΙΑ Α.ΓΟΥΛΟΣΠΥΡΟΥ.
           ΠΡΑΣΙΝΗ   ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ   ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ   ΑΝΑΠΤΥΞΗ Μία  δυναμική  Οικονομική και Κοινωνική διέξοδος για  τους κατόχους πτυχίων.
Πολιτική Παιδεία Α’ Λυκείου Διδάσκων: Κοψιδάς Οδυσσέας
ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Γονείς και Πανελλήνιες Εξετάσεις
Είμαστε το ίδιο. Να το θυμάσαι. Μην το ξεχνάς.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Γ΄ Γυμνασίου Α΄ Τρίμηνο
ΕΚΦΡΑΣΗ-ΕΚΘΕΣΗ ΓΙΑ ΟΜΟΓΕΝΕΙΣ- ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ
1η Θεματική Ενότητα: Παιδεία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΛΕΞΙΛΟΓΙΟ  ΕΚΦΡΑΣΗ ΕΚΘΕΣΗ

ΤΙ ΠΡΟΣΕΧΟΥΜΕ ΚΑΤΑ ΤΗ ΣΥΓΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ΕΚΘΕΣΗΣ;

Λεξιλογικά Λάθη 1. Ακυριολεξία: Είναι η χρήση λέξεων μέσα στο γραπτό με σημασία διαφορετική απ’ αυτήν που είναι γενικώς αποδεκτή

Ακυριολεξία – Παραδείγματα: απομακρύνεται από όλες τις πνευματικές καλλιέργειες (ενασχολήσεις) να εξαφανίσουμε το πρόβλημα (αντιμετωπίσουμε) το ρατσισμό τον δημιουργούμε εμείς (προκαλούμε)

φταίμε τους ανθρώπους από άλλες χώρες επειδή δεν υπάρχουν δουλειές (ρίχνουμε την ευθύνη) έτσι στο μυαλό μας σχηματίζεται το μίσος μας για αυτούς (γεννιέται) δημιουργείται η ανεργία (προκαλείται) η λύση της οικογένειας γίνεται τώρα με εύκολες διαδικασίες (η λύση του γάμου ή η διάλυση της οικογένειας)

Στα σχολεία υπάρχουν πολλά είδη ατόμων (διαφορετικών εθνικοτήτων) Το πιο σοβαρό αίτιο του ρατσισμού είναι η έλλειψη ανθρωπιστικής παιδείας δηλαδή η έλλειψη της ανθρωπότητας στην εκπαίδευση (η έλλειψη των ανθρωπιστικών αξιών) Η σημερινή παιδεία καλλιεργεί τις γνώσεις του μαθητή αλλά και το πού θα καταταχθεί στο μέλλον (και διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στο μέλλον του)

2. Πεζολογία: Είναι η χρήση λέξεων του καθημερινού και απλού λεξιλογίου

Πεζολογία – Παραδείγματα με λίγη κατανόηση στον απέναντι μας μπορούμε να αντιμετωπίσουμε το πρόβλημα (στο συνάνθρωπο μας) σας στέλνω αυτή την επιστολή για να σας πω μερικά προβλήματα στο τομέα της εκπαίδευσης (αναφέρω)

θα ήθελα να σας αναφέρω το τι μας προσφέρει η παιδεία στα σχολεία (να αναφερθώ στην προσφορά της παιδείας) πιστεύουμε και είμαστε με την ιδέα ότι εμείς είμαστε καλύτεροι (έχουμε την εντύπωση ότι είμαστε ανώτεροι) μειώνουμε τους άλλους από τα μάτια μας (τους θεωρούμε κατώτερους) να καταλάβει τις αξίες της ζωής (συνειδητοποιήσει)

3. Αοριστολογία Η χρησιμοποίηση λέξεων χωρίς σαφές και ακριβές περιεχόμενο

Αοριστολογία Παραδείγματα: η κοινωνία αντιμετωπίζει τα διάφορα θέματα με όποιον τρόπο μπορεί με βάση όλα αυτά μπορεί να υπάρξει αλληλοσεβασμός και συνεργασία ανάμεσα στους λαούς η εκπαίδευση στα σχολεία προσφέρει πολλά πράγματα στους μαθητές είναι ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα σε όλο τον κόσμο

4. Νεολογισμός Η χρήση λέξεων αδόκιμων ή παράδοξων για τη συγκεκριμένη περίπτωση

Νεολογισμός Παραδείγματα: για την ξεπέραση της κρίσης είναι αναγκαίος ο επαναπροσδιορισμός των αξιών (αντιμετώπιση) τα υλικά αγαθά μπήκαν στη ζωή μας για σκοπό καλυτέρευσης (με σκοπό την βελτίωση του βιοτικού επιπέδου)  

5. Ξενισμός Υιοθέτηση ξένων λέξεων, όταν υπάρχουν αντίστοιχες ελληνικές. Παράδειγμα: το κοινωνικό στάτους των ανθρώπων (κοινωνική τάξη)

Εκφραστικά Λάθη Για την αποφυγή των διαφόρων εκφραστικών λαθών προτείνονται οι εξής λύσεις: Η εναλλαγή ρηματικών και ονοματικών φράσεων όταν οι ονοματικές φράσεις συσσωρεύονται Παράδειγμα: Η προσπάθεια του ανθρώπου για την απαλλαγή του από τις προλήψεις  (η προσπάθεια του ανθρώπου ν’ απαλλαγεί από τις προλήψεις)

2. Η εναλλαγή προσδιορισμένων και μη λέξεων μέσα στις προτάσεις, ώστε να αποφεύγεται η ξηρότητα του λόγου. Παράδειγμα: Η εποχή μας δοκιμάζεται από προβλήματα  (η εποχή μας δοκιμάζεται έντονα από ψυχολογικά και κοινωνικά προβλήματα)

3. Η εναλλαγή ρηματικών και ονοματικών όταν συσσωρεύονται πολλοί ρηματικοί τύποι Παράδειγμα Ο πολίτης αποτρέπεται από το να επιχειρεί να υποστηρίζει μία άγονη επιχειρηματολογία  (ο πολίτης αποτρέπεται από την υποστήριξη μιας άγονης επιχειρηματολογίας)

4. Η αποφυγή της επανάληψης Παράδειγμα Στη σημερινή κοινωνία είναι γνωστό ότι υπάρχουν προβλήματα στις σχέσεις των νέων με τους ενήλικες. Υπάρχουν διαφωνίες, εντάσεις, προβλήματα και έλλειψη επικοινωνίας. Οι νέοι δεν πρέπει να είναι έντονα αντιδραστικοί με τους ενήλικες. Πρέπει να προσπαθήσουν να μπουν στη θέση των ενήλικων.

5. Η χρήση ονοματικών προσδιορισμών στα ουσιαστικά και επιρρηματικών προσδιορισμών στα ρήματα για να αποφεύγεται η ξηρότητα του λόγου, να υπάρχει σαφήνεια και παραστατικότητα. Παράδειγμα: Η αμφιβολία οδηγεί στη γνώση  (η καλόπιστη και ειλικρινής αμφιβολία οδηγεί στη γνώση)  Οι νέοι περιθωριοποιούνται   (οι νέοι εύκολα περιθωριοποιούνται)

6. Ασυμφωνία αριθμών στους κύριους όρους της πρότασης Παράδειγμα: Η κυβέρνηση και ο λαός πρέπει να εργαστεί   (η κυβέρνηση και ο λαός πρέπει να εργαστούν)

7. Αδόκιμοι εμπρόθετοι προσδιορισμοί: Παραδείγματα: Οι νέοι παρασύρονται με τα ναρκωτικά Μέσα σε όλο αυτό οι αρνητικές επιπτώσεις είναι πάρα πολλές Με αυτό το λόγο μολύνεται το περιβάλλον Έπειτα όλοι οι άνθρωποι μετά από πολύ μίσος που έχουμε για τους ξένους, τους συμπεριφερόμαστε άσχημα

8. Η κακή χρήση της χρονικής βαθμίδας Παραδείγματα: Πρέπει να προσπαθούμε για να έχουμε κερδίσει την επιτυχία

9. Η κακή πλοκή των λέξεων μέσα στην πρόταση 9.  Η κακή πλοκή των λέξεων μέσα στην πρόταση Παραδείγματα Διότι δεν είναι δυνατόν του κάθε ατόμου  να ικανοποιείται το συμφέρον ξεχωριστά Ακόμη ένα πρόβλημα που αγχώνει τους μαθητές είναι ο εξεταστικός χαρακτήρας της εκπαίδευσης και καλλιεργεί την βαθμοθηρία στους μαθητές Συμπεραίνοντας η αντιμετώπιση όλων των ειδών κρίσης θα αντιμετωπιστεί όλη σχεδόν με τον ίδιο τρόπο

10. Η άτεχνη παθητική σύνταξη : Παραδείγματα τα πολλά φρούτα και λαχανικά όταν τρώγονται από τους ανθρώπους κάνουν καλό στην υγεία  (Όταν οι άνθρωποι τρώνε πολλά φρούτα και λαχανικά κάνουν καλό στην υγεία τους)

Τα «και» & «έτσι» Τα πολλά και - έτσι σε μία πρόταση είναι σκόπιμο να αποφεύγονται. Αυτό είναι δυνατόν να γίνει αν στη θέση κάποιων από τις προτάσεις που συνδέονται με το και ή το έτσι. χρησιμοποιήσουμε: ξεχωριστές προτάσεις δευτερεύουσες προτάσεις (πχ αιτιολογικές, χρονικές) μετοχές επίθετα  

Το «όπου», αυτή η μάστιγα  Η αγάπη και η ανεκτικότητα είναι μερικοί τρόποι όπου μπορούμε να μειώσουμε τον ρατσισμό. Είναι πάρα πολλοί οι λόγοι όπου οφείλεται ο υπερκαταναλωτισμός

Πλεονασμός Στη περίοδο αυτή που ζούμε τώρα Έτσι τότε ο άνθρωπος θα μπορέσει να καταλάβει τις πραγματικές αξίες της ζωής. Αυτό το πρόβλημα που υπάρχει σήμερα μπορούμε να το αντιμετωπίσουμε Ελπίζω όλοι να κατανοήσουμε κάποια πράγματα και να καταλάβουμε…

Μεγάλες Προτάσεις Ακόμη ένα πολύ μεγάλο πρόβλημα και σοβαρό πρόβλημα είναι πως δεν υπάρχει καθόλου ελεύθερος χρόνος για τον εαυτό του και την οικογένεια του για τον λόγο που είναι από το πρωί μέχρι τη νύχτα στη δουλειά τους για να βγάζουν όλο και περισσότερα χρήματα για να μπορούν να καταναλώνουν.