Η Στρατηγική των επιχειρήσεων.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Επιτυχής Διεπιχειρησιακή Συνεργασία. Μέτρηση Απόδοσης Δικτύου Συνεργασιών. Πανεπιστήμιο Αιγαίου Σχολή Επιστημών της Διοίκησης Μ. Ν. Γαρρή Παρουσίαση: Χ.Φ.
Advertisements

Ο παράγων «Άνθρωπος» κινητήριος Μοχλός στην ανάπτυξη των σύγχρονων εφοδιαστικών αλυσίδων Το προφίλ και τα χαρακτηριστικά των εργαζομένων στη Διεύθυνση.
RBS Portfolio Management
IT Benefits Τσαγαλά Ευρύκλεια Σιάκουλη Ευθυμία Στρατηγική και Οικονομική των Πληροφοριακών Συστημάτων.
Μάθημα: Διοίκηση Εφοδιαστικής Αλυσίδας, Τμήμα ΔΕΤ, 6ο Εξάμηνο Σπουδών 1 Γενικές Κατευθύνσεις Εργασίας Ι Αξιοποίηση άρθρου [Gardner & Cooper 2003] για τον.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Ο ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΠΣ
«ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ »
ΤΟ ΝΕΡΟ ΠΟΥ ΞΕΧΩΡΙΖΕΙ !!! ΒΙΚΟΣ ΖΑΓΟΡΟΧΩΡΙΑ
ΜΚΤ, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΠΡΟΛΟΓΟΣ ΚΕΦΑΛΑΙΑ
Πανεπιστήμιο Αιγαίου Εργαστήριο Συστημάτων Σχεδιασμού, Παραγωγής και Λειτουργιών Ανάλυση και Σχεδιασμός [Σύστημα] Πανεπιστήμιο Αιγαίου Τμήμα Μηχανικών.
Η Διαχείριση Ποιότητας σαν Εργαλείο Διοίκησης Επιχειρήσεων Θ.ΒΛΑΧΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΜΕΤΑΛΛΕΙΩΝ – ΜΕΤΑΛΛΟΥΡΓΟΣ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ Εσπερίδα Ε.Μ.Π.
Εισαγωγή στην Αξιολόγηση Έργων Πληροφορικής Στρατηγική και Οικονομική των Π.Σ. Βέμου Κωνσταντίνα Τσάμα Ριγκέρς.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
ΠΙΝΑΚΑΣ ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ (BALANCED SCORECARD)
Διάγραμμα 10.1: Η εφοδιαστική αλυσίδα του μέλλοντος Εικονικά δίκτυα Βασισμένο στην πληροφορία Προσανατολισμένο στην αξία για τον πελάτη Αυριανό μοντέλο.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
Leading for value. I. ΕΙΣΑΓΩΓΗ Η διαμόρφωση στρατηγικής δεν είναι ζήτημα κάποιων συγκεκριμένων βημάτων αλλά κυρίως τακτοποίησης και οργάνωσης γνώσεων.
Εισαγωγή στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ «ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΠΡΙΣΜΑ Α.Ε.» Φοιτήτρια: Μαίρη Παπαδοπούλου ( Α.Μ. 8240) Επιβλέπων:
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 26/03/2004.
Εισαγωγή στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Παρουσίαση Μαθήματος Eric Soderquist Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας Ευελπίδων 47Α & Λευκάδος 33, Τηλ.:
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ. ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ Ο προγραμματισμός είναι η πρώτη λειτουργία του μάνατζμεντ. Έχει μελλοντοστρεφή χαρακτήρα, προσφέρει κατεύθυνση.
Διοικητική των επιχειρήσεων
ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ ΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΩΝ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ΒΑΘΜΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΑΝΑΠΤΥΓΜΕΝΕΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ Ισόρροπης ανάπτυξης Κορεσμένες ή συμφορημένες - Υψηλό βαθμό ανάπτυξης- Υπερσυγκέντρωση.
Η στρατηγική αναλυση του εσωτερικού περιβάλλοντος. Παρουσίαση, Δρ. Δημήτρης Λαμπρουλης.
1 Ευρωπαϊκό Ίδρυμα Ποιοτικής Διοίκησης The European Foundation for Quality Management.
Αρχές Διοίκησης Επιχειρήσεων Νάνσυ Μπουραντά Αγρίνιο, 2016 Πανεπιστήμιο Πατρών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Αγροτικών Προϊόντων & Τροφίμων.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
1 Στρατηγικό Μάνατζμεντ Τηλεπικοινωνιών Ιεράρχηση Στρατηγικής –Επίπεδα Στρατηγικής.
1 Επιχειρησιακή Στρατηγική και Πολίτικη Στρατηγική Ανάλυση του Εσωτερικού Περιβάλλοντος Τριάρχη Ειρήνη Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα.
Ποιότητα και Συγκριτική Προτυποποίηση BENCHMARKING.
Ο Στρατηγικός Σχεδιασμός της Επιχείρησης και οι Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών Σπυρίδων Πανέτσος.
1 Στρατηγικό Μάνατζμεντ Τηλεπικοινωνιών Εισαγωγικά.
ORGANIZATIONAL BEHAVIOR I. Εισαγωγή στην Οργανωτική Συμπεριφορά (Κεφάλαιο 1) Με τι πιστεύετε ασχολείται το μάθημα της οργανωτικής συμπεριφοράς;
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΉ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΉ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΌΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΌΣ ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΊΟ ΠΟΙΌΤΗΤΑΣ Διοίκηση Ολικής Ποιότητας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας.
Ευρωπαϊκό Ίδρυμα Ποιοτικής Διοίκησης
Επιχειρηματικός Σχεδιασμός
Επιχειρησιακή Στρατηγική
Έννοια και τρόπος διαχείρισης του Επιχειρηματικού κινδύνου (ΕΚ)
κεφαλαιο 2 το περιβαλλον
Εταιρική Διακυβέρνηση
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ
Προϊόν - Υπηρεσίες και Διανομή
Τι είναι η στρατηγική? Παρουσίαση, Δρ. Δημήτρης Λαμπρουλης.
Βασικες Εννοιες Φυσικης
κεφαλαιο 9 Μεθοδοι στρατηγικησ και αξιολογηση
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
Η αναλυση του εξωτερικού περιβάλλοντος της εταιρείας.
Στρατηγική αναλυση του εσωτερικού περιβάλλοντος της εταιρείας.
Εταιρική σύσκεψη Επωνυμία εταιρείας.
Προτεινόμενα θέματα θεωρητικών εργασιών
Διοίκηση Ποιότητας Ενότητα 3: Το κόστος της ποιότητας - Βραβεία ποιότητας Διδάσκων: Τσέλιος Δημήτριος, Καθηγητής Εφαρμογών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
ΜΑΘΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ (Δ.Ο.Π)
Διοικητική των επιχειρήσεων
Εισαγωγή στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Πως να ξεχωρίσει η επιχείρηση σας
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Θεωρία Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
Κλειούσης Ε. Ελευθέριος
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡIΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Σχεδιασμός Προγραμματισμός στις Υπηρεσίες Υγείας
Πολιτικές Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού Ένας διάλογος Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα Βερώνη Παπατζήμου, Γενική Διευθύντρια Μάιος 2018.
Αξιολόγηση της επίδοσης ενός οργανισμού σε θέματα ασφάλειας
Ανάλυση και Σχεδιασμός [Σύστημα]
Επιχειρηματική Πολιτική και Στρατηγική
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η Στρατηγική των επιχειρήσεων. Παρουσίαση, Δρ. Δημήτρης Λαμπρουλης.

Έμφαση στην καμπύλη λειτουργικής Αποτελεσματικότητας μιας εταιρείας. Η καμπύλη αυτή περιλαμβάνει δυο κύριες διαστάσεις, προσφερόμενη αξία στον πελάτη, και το κόστος. Μια εταιρεία μπορεί να βελτιώσει την λειτουργικότητα της με την εισαγωγή νέας τεχνολογίας.

Μέθοδοι βελτίωσης της λειτουργικής αποτελεσματικότητας. Benchmarking (συγκριτική προτυποποίηση). Reengineering (ανασχεδιασμός δραστηριοτήτων). Outsourcing (εξωτερίκευση διαδικασιών). Total quality management (διοίκηση ολικής ποιότητας).

Στρατηγική σκέψη. Αυτή περιλαμβάνει την στρατηγική αναλυση εσωτερικού περιβάλλοντος, την εταιρική αποστολή/όραμα Τρεις βασικές στρατηγικές θεωρήσεις. Επιχειρηματική Στρατηγική Ανάπτυξης. Στρατηγική συρρίκνωσης/διάσωσης Ανταγωνιστική Στρατηγική. Στρατηγική ανάπτυξης μέσω εξαγορών και συγχωνεύσεων. Στρατηγικές συμμαχίες. Λήψη στρατηγικών αποφάσεων.

Μελετη περίπτωσης. Ποια είναι τα κύρια προβλήματα που αντιμετώπιζε η Honda στην εφαρμογή της στρατηγικης της? Ποιες είναι οι κύριες μορφές στρατηγικης που εφάρμοσε η Honda? Εφαρμόστε και δικαιολογήστε τη θεωρία των 5ps του Mintzberg στην περίπτωση της Honda?