Ιατροδικαστική Ανθρωπολογία

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 1.1 Τεχνικές δεξιότητες και προσόντα.
Advertisements

Τακτικές εφαρμογές στις αναπτυξιακές ηλικίες 14 – 18 ετών
Δημοτικός Οργανισμός Υγείας & Κοινωνικών Θεμάτων Δήμου Βόλου Δίκτυο Εθελοντών Κοινωνικής Προσφοράς του Δ.Ο.Υ.Κ “ Volo”
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Φυσική Άσκηση & Υγεία»
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
Αναγνώριση Προτύπων.
5ο ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: «Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο» Όνομα Εκπαιδευτικού: Μιχαηλίδης Θανάσης Σχολείο: Δ.Σ. Ερατεινού-Πετροπηγής- Ποντολιβάδου.
Διαχείριση εργασιακού άγχους στην EDUCACONSULT M&J Consulting Παρντουμπίτσε, Δημοκρατία της Τσεχίας
Αξιολόγηση στη φυσική αγωγή
Δημιουργία θετικής ατμόσφαιρας μάθησης Εθνικό Κέντρο Δημόσιας Διοίκησης & Αυτοδιοίκησης Περιφερειακό Ινστιτούτο Επιμόρφωσης Θεσσαλονίκης Παπαδόπουλος Πάρης.
Φυσιολογική Κίνηση: Εισαγωγή
Στόχοι επίτευξης στη φυσική αγωγή και τη φυσική δραστηριότητα
ΤΑ ΟΦΕΛΗ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 ΠΕΡΙ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑΣ
Ορισμός της Αναπτυξιακής Δυσαριθμησίας
Ο ΕΦΗΒΟΣ ΚΑΙ Ο «ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΣ ΑΛΛΟΣ»
ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ Μάθημα 1ο Εισαγωγή στη Γλωσσική Τεχνολογία
 Λαμβάνουν υπόψη τις πολιτισμικές και κοινωνικές συνθήκες μάθησης.  Έχουν επιρροές από ανθρωπολογία και κοινωνική ψυχολογία  Ενδιαφέρονται για τις.
ΣΕΡΡΕΣ, ΕΙΣΑΓΩΓΗ Σύγχρονη και κορυφαία πρόκληση για τον κλάδο της διοίκησης ανθρώπινου δυναμικού. Σκοπός: η μελέτη μεθόδων προσέλκυσης και άσκησης.
1 Ενότητα 5: Ταυτότητες στη Διασπορά – Η περίπτωση εφήβων με μεταναστευτικό υπόβαθρο Διδάσκων: Χρήστος Γκόβαρης Τμήμα: Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης.
Διοίκηση Ανθρώπινων πόρων Ενότητα 6&7: Επιλογή Εργαζομένων Αθανάσιος Κουστέλιος Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ.
ΝΗΠΙΑΚΗ ΗΛΙΚΙΑ (3-5 χρ.).
Τεχνολογία ΛογισμικούSlide 1 Τεχνολογία Απαιτήσεων u Καθορίζει τι θέλει ο πελάτης από ένα σύστημα λογισμικού.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Διάλεξη  Μέτρηση: Είναι μια διαδικασία κατά την οποία προσδίδουμε αριθμητικά δεδομένα σε κάποιο αντικείμενο, σύμφωνα με κάποια προκαθορισμένα.
ΑΛΕΞΑΚΟΥ ΘΩΜΑΗ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΜΑΡΙΑ ΜΑΚΡΗ ΡΑΦΑΕΛΑ 20942
Αρχές Διοίκησης Επιχειρήσεων Νάνσυ Μπουραντά Αγρίνιο, 2016 Πανεπιστήμιο Πατρών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Αγροτικών Προϊόντων & Τροφίμων.
Αναπτυξιακή Ψυχολογία
ΑΞΙΕΣ, ΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5. Πώς αντιλαμβάνεστε την έννοια της στάσης (attitude);
Αντικείμενο και κλάδοι της Παιδαγωγικής Επιστήμης.
«Οι Αρχές της διαφοροποιημένης παιδαγωγικής
ORGANIZATIONAL BEHAVIOR I. Εισαγωγή στην Οργανωτική Συμπεριφορά (Κεφάλαιο 1) Με τι πιστεύετε ασχολείται το μάθημα της οργανωτικής συμπεριφοράς;
Ερωτηματική μέθοδος Η ερωτηματική μέθοδος είναι αμφίδρομη επικοινωνία Αποτελείται από δύο στοιχεία: την ερώτηση και την απάντηση Θέτει τον εκπαιδευόμενο.
ΤΟΞΙΚΟΤΗΤΑ.
Στατιστικές Υποθέσεις
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 11
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
Το μοντέλο δομής κοινωνικών παραγόντων του Κ. Roberts
Μεθοδολογία της έρευνας στις Κοινωνικές Επιστήμες Ι &ΙΙ
Θεωρία της Διαπολιτισμικής Νοσηλευτικής της Madeleine Leininger
Ανάλυση δεδομένων κοινωνικής έρευνας
Η έννοια της τοξικότητας Σ. Αθανασέλης Καθηγητής Τοξικολογίας
Σχολείο, αγωγή και κοινωνία Παλιά: με βάση τις κοινωνικές συνθήκες παραδοσιακές μορφές αγωγής: κάλυψη αναγκών Οικογένεια: σταθεροί ρόλοι. Διαιώνιση.
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΡΟΥΣΗ – ΒΕΡΓΟΥ, PhD Ψυχολόγος
Φοιτητής: Τάρταρης Παναγιώτης (Α.Μ 6510)
Οι διαταραχές όρασης Αθανάσιος Κ. Ρισβάς.
ΙΑΤΡΟΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ
Επιθεώρηση Συμβουλευτικής-Προσανατολισμού,
Συμμετοχική παρατήρηση Συστηματική παρατήρηση
Παιχνίδι και Παιδική Ηλικία
Η Αξιολόγηση στα φύλλα εργασίας 5, 8 και 9
Μεθοδολογία της έρευνας στις Κοινωνικές Επιστήμες Ι &ΙΙ
Κάποιες βασικές έννοιες στη μεθοδολογία της ψυχολογίας
ΤΟΜΕΙΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ Επιστημονικοί τομείς χωρίζονται σε :
Ευρωπαϊκός Χώρος Ανώτατης Εκπαίδευσης και Έρευνας – Εισαγωγή στη Μεθοδολογία Έρευνας Μάθημα 3.
Προσεγγίσεις στην κοινωνική έρευνα - Ποιοτική και ποσοτική μεθοδολογία
Η Αξιολόγηση στα φύλλα εργασίας 5, 8 και 9
Hθολογία (ορισμός, έννοιες)
Η έννοια της επιχείρησης
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ Χειμερινό εξάμηνο
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
– Η ταυτότητα του ρόλου του φύλου
Διαφοροποιημένη διδασκαλία και εναλλακτική αξιολόγηση
ΟΙ ΔΙΟΜΑΔΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
Διδάσκουσα : Μαρία Φακίρη. Η έννοια της κατοίκησης Κατοίκηση : κατοικία Ανάγκες : Aσφάλεια Φυσιολογία Κοινωνικός χαρακτήρας Εργασία Ελεύθερος χρόνος.
Α΄ Φάση Δι.Με.Π.Α 2ο μάθημα: Μέθοδοι Παρατήρησης της διδασκαλίας.
Σχέση διγλωσσίας και γνωστικής / γλωσσικής ανάπτυξης
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ιατροδικαστική Ανθρωπολογία Ο άνθρωπος κατά τη διάρκεια της καθημερινής του ζωής <<καταγράφεται>> και <<εποπτεύεται>> σε πολλούς χώρους με διαφορετικές μεθόδους (KREUTZ 2002) BERTILLON (1879-1882): βασική εισφορά στη συστηματική καταγραφή μετρήσεων για την ταυτοποίηση των ανθρώπων με φωτογραφικές και ανθρωπομετρικές μεθόδους.

Η μελέτη του ανθρώπου ως επιστημονικό αντικείμενο

Συνεργασία Ιατροδικαστικής Ανθρωπολογίας Παλαιοπαθολογίας Ιατροδικαστικής Οστεολογίας

Παλαιοπαθολογία και Ιατροδικαστική Οστεολογία Ταυτοποίηση του ατόμου και εύρεση της αιτίας θανάτου (μακροσκοπικά, μικροσκοπικά, DNA)

Διεργασίες (Henke, Rothe 1994) Παράγοντες και Μηχανισμοί Σήψη, Εξάρθρωση, Χημικές διαδικασίες, Προβλήματα Τοποθέτησης ευρημάτων, Εξαγωγή από το έδαφος Παράγοντες-Βακτήρια, Μύκητες,Έντομα, Σπονδυλόζωα, Έδαφος, Οξέα εδάφους, Νερό, Μηχανική εδάφους, Πλύση οστών, Καταμερισμός, Μεταφορά

Προσδιορισμός ηλικίας ταφής 0-10 χρ., 10-20, 20-30..... Εξι κυρίως χαρακτηριστικά Σύσταση Λίπους σώματος Υπόλοιπα μαλακών ιστών Πληρότητα οστικών δοκίδων 30-50, 50-100, >100..... ...επιπλέον, μορφή ιστολογικής τομής Υπέρυθρη απεικόνηση Συμπαγή οστά

Βαθμός οστικής διάβρωσης

Ανθρωπομετρία

Πιθανότητα Λάθους <<θετικών>> αποτελεσμάτων

?

?

Hθολογία (ορισμός, έννοιες) Ορισμός – η Βιολογία του ανθρώπινου χαρακτήρα (EIBL-EIBESFELDT 1984) Παραδοσιακή φυσιολογία του χαρακτήρα Οικολογικοί, Γενετικοί, Φυλογενετικοί παράγοντες

Μέθοδοι Hθολογίας Περιγραφή και καταγραφή – σύνολο μικρών μονάδων/χαρακτηριστικών Παρατήρηση μυικής εργασίας, π.χ. Μιμητική

Παρατήρηση/Καταγραφή

Επικοινωνία Ατομικοί-Κοινωνικοί Παράγοντες

Έρευνα Ομολογίας/Αναλογίας Συγκρητική έρευνα των πολιτισμών Συγκρητική έρευνα μεταξύ διαφορετικών ειδών ζώων

Ομοιότητες κινητικής συμπεριφοράς

Μιμητική

Χαρακτηριστική εκδήλωση συγκεκριμένων τρόπων έκφρασης

Συσχετισμός με τα ανθρώπινα Εθιμοτυπικά Συσχετισμός με τα ανθρώπινα Εθιμοτυπικά

<<Ποσοτική Hθολογία>> τρόποι καταγραφής και στατιστική ανάλυση «1-0» Καταγραφή της μη εμφάνησης ενός χαρακτηριστικού Τακτική Καταγραφή Καταγραφή της κύριας απασχόλησης Χρονικά ολική Καταγραφή Καταγραφή για ένα συγκεκριμένο άτομο Διαγράμματα

Ψυχολογικά Τεστ Μελέτη της θεωρίας προσωπικοτήτων μέσω ψυχολογικών Τεστ Βιβλιοθήκη Γερμανικού Ινστιτούτου Παιδαγωγικής έρευνας

Τεστ Απόδοσης/Έργου Τεστ -εξέλιξης (αναδρομική/μελλοντική εκδοχή) Τεστ -εξέλιξης (αναδρομική/μελλοντική εκδοχή) -ευφυίας (αριθμητικά, συνόνημα, καθημερινές γνώσεις, κοινωνική αντίληψη /αντανάκλαση, αναλυτική και συνθετική σκέψη, αναγνώριση αλλειπών λεπτομερειών, κοινωνική σιγουριά, καταχωρισμός συμβολων, Λαβύρινθοι, Αρχειοθέτηση)

Τεστ Απόδοσης/Έργου Τεστ -γενικής απόδοσης, π.χ. σε διαφορετικές ηλικίες -ειδικές λειτουργικές εξετάσεις

Τεστ Προσωπικότητας Υποκειμενικά (Πίνακας Ερωτηματολογίου) Για ένα ή περισσότερα χαρακτηριστικά (π.χ. φόβος, επιθετικότητα) Freiburger Persönlichkeits-Inventar (FPI) Giessen Test

Freiburger Persönlichkeits-Inventar (FPI) Ικανοποιητική ζωή Κοινωνικός προσανατολισμός αποδοτικός προσανατολισμός Επιθετικότητα Σωματκά συμπτώματα “Συναισθηματικότητα” Εξωτερίκευση σκέψεων κ.ά.

Giessen Test Κοινωνική ανταπόκριση, Υπεροχή, Διάθεση, κοινωνική δύναμη Μεταφορικές μέθοδοι από ηλικία 6 χρόνων <<Ησυχία, η μητέτα σου θέλει να κοιμηθεί>> <<Εσένα δεν σε καλώ στα γενέθλιά μου>> Θεματικά Τεστ/εξιστόρηση μιας κατάστασης

Διαγνωστική του χαρακτήρα 1 Δομική σκέψη/συμπεριφορά (δομές, κατηγορίες, νόμοι) Δομημένη συζήτηση Ελεύθερη συζήτηση Ιστορικό/χρονολογικός καταμερισμός Θεματικός καταμερισμός

Διαγνωστική του χαρακτήρα 2 Κατάσταση οικογένειας, γέννηση, κινητική εξέλιξη, γλωσσική εξέλιξη, σχολείο, σεξουαλικότητα, κοινωνική ωριμότητα-επικοινωνία, απασχόληση, απόδοση, οπισθοδρόμηση, ελεύθερος χρόνος, διατροφή-κατανάλωση. Παρατήρηση του Χαρακτήρα: Συστηματική ή ελεύθερη Σε φυσικές ή εσκεμμένα οργανωμένες συνθήκες.