Εργαστήριο Παιδαγωγικές Εφαρμογές και ΤΠΕ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Δ ΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ Α ΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Ε ΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ Υ Λ ΟΓΙΣΜΙΚΟ Υ Αναστασία Γεωργιάδου.
Advertisements

Αξιολόγηση σεναρίου Νότα Σεφερλή
ΣΕΝΑΡΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ.
Η ερώτηση στην διδασκαλία
Γενικού τύπου χαρακτηριστικά
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
Ειδικά θέματα διδακτικής των Οικονομικών Συνέχεια… Μεθοδολογικές προσεγγίσεις 4 η διάλεξη.
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ.  Κ ανένα παιδί απ’ έξω  Ό λα τα παιδιά ενταγμένα στη μαθησιακή διαδικασία εκπαιδευτικός συνδιαμορφωτής του υλικού  Ο.
Παρουσίαση Eκπαιδευτικού Yλικού: Αγωγή Υγείας - Κυκλοφοριακή Αγωγή - Ατυχήματα του Γεωργ. Θεοφ. Καλκάνη καθηγητή του Πανεπιστημίου Αθηνών.
Στάδια διεξαγωγής εκπ/κής έρευνας
Ίδρυμα Ευγενίδη, Καφενείο της επιστήμης, Τεχνολογίες Πληροφορίας & Επικοινωνιών Παιδαγωγική αξιοποίηση Τ. Α. Μικρόπουλος.
ΔΙΔΑΣΚΩΝ Δρ. ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
Η εργαστηριακή διδασκαλία στη Διδακτική των Φυσικών Επιστημών
Μοντέλο Διδασκαλίας Φυσικών Επιστήμων, για την Υποχρεωτική Εκπαίδευση, στην Κατεύθυνση της Ανάπτυξης Γνώσεων και Ικανοτήτων. Π. Κουμαράς.
Tσουλής Μιλτιάδης: – Βασικές έννοιες στη Διδακτική με την υποστήριξη των ΤΠΕ.
Ενότητα 2.2 Σύγχρονες προσεγγίσεις στη Διδακτική μεθοδολογία
Η χρήση των Τ.Π.Ε. κατά τη διδασκαλία των μαθηματικών Α΄ Λυκείου
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
Διδασκαλία των Φ.Ε. στο Νηπιαγωγείο
Επιμόρφωση στα Επιμόρφωση στα νέα βιβλία Συνάντηση πρώτη Μαθηματικά Γκουτζαμάνης Βασίλης – Σχολικός Σύμβουλος Ζυγούρη Έλενα – Σχολικός.
ΕΠΙΛΥΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Θεωρίες Μάθησης και Εκπαιδευτικά Λογισμικά
Σενάριο.
Σεμινάριο Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών στο πλαίσιο του μαθήματος ΕΠΑ 429: Σχολική Εμπειρία Μάριος Παπαευριπίδου – Δήμητρα Χατζηχαμπή Ειδικό Εκπαιδευτικό.
Κοινωνιολογική Έρευνα
Ημερίδα : «Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση » Οι ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία Οι ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία.
Ερμηνεία δεδομένων και εξαγωγή συμπερασμάτων
ΓΕΝΙΚΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΤΠΕ) Εύη Μακρή - Μ.
Ερευνητικές Εργασίες: Πόσο
Ανάπτυξη μεθοδολογίας για το συστηματικό θεμελιώδη μηχανοτρονικό σχεδιασμό. Εφαρμογή στην ανάπτυξη ευφυούς συστήματος για το σχεδιασμό ρομποτικών αρπαγών.
Οργανικός και Λειτουργικός Σχεδιασμός Εκπαιδευτικού Λογισμικού
ΟΙ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΣΑΡΑΝΤΟΣ ΨΥΧΑΡΗΣ
ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΩΝ ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗΣ.  1. Το υπολογιστικό σύστηµα επιτρέπει στον χρήστη να αναπαραστήσει ένα φυσικό φαινόµενο ή µια κατάσταση στην οθόνη.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ
Τι άλλαξε στα νέα αναλυτικά προγράμματα;. Βασικοί άξονες του νέου Αναλυτικού Προγράμματος Βασικοί άξονες του νέου Αναλυτικού Προγράμματος Ένα συνεκτικό.
 Τι είναι;  Γιατί η γνώση είναι καλύτερα να είναι οργανωμένη;  Ποια η οργάνωση στο μαθητή, στον εκπαιδευτικό, στα βιβλία;
EXCEL – λογιστικά φύλλα. Χρήση επεξεργασία, αναπαράσταση και επικοινωνία αριθμητικών (η γενικότερα ποσοτικών) δεδομένων Ειδικότερα Εφαρμογή εκπαιδευτικών.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ
Αναπτύσσοντας δεξιότητες αναζήτησης στον Παγκόσμιο Ιστό: Η χρήση των WebQuests webquest.
1ο Εργαστήριο Οργάνωση Παραγωγής I
ΤΡΟΠΟΣ ΣΥΓΓΡΑΦΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ
Εργαστήριο με θέμα: Η χαρτογράφηση εννοιών ως εκπαιδευτικό εργαλείο στο πλαίσιο της Π.Ε/ Ε.Α.Α.
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΔΙΔΑΣΚΩΝ ΣΤΟ Ε. Π. ΠΑΙ. Κ. ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β. ΑΙΓΑΙΟΥ - ΜΥΤΙΛΗΝΗ DEA Εκκλησιαστικής Ιστορίας ΑΠΘ / Δρ. Θεολογίας ΑΠΘ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ.
Σαράντος Ψυχάρης ΑΣΠΑΙΤΕ
ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Eποικοδομητική προσέγγιση της διδασκαλίας
Ανακαλυπτική μάθηση Γνώση προϊόν του μαθητή Διαδικασία ανακάλυψης η έρευνα για τον εντοπισμό του ακαθορίστου Μέσα από τα ερεθίσματα που του δίνει ο εκπαιδευτικός.
Μεθοδολογία Έρευνας 3ο εξάμηνο
H εκπαίδευση και το πρόγραμμα STEM
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
Διερευνητική ανακαλυπτική μάθηση
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ:
Η Αξιολόγηση στα φύλλα εργασίας 5, 8 και 9
«ΠαιδαγωγικEς ΕφαρμογEς ΗΥ»
Δομικά στοιχεία ολοκληρωμένου σεναρίου και το λογισμικό Hot Potatoes
Εισηγητής: Msc Νίκος Νίκας
ΕΦΕΙΑ – 4ο Μάθημα Ανάδειξη των ι.μ. Μεθοδολογία Workshop.
Διδασκαλία και Μάθηση των Μαθηματικών με διαδικασίες επίλυσης προβλημάτων Επιλογή μια από τις προτεινόμενες δραστηριότητες στο ΑΠΣ Α’ Λυκείου και επεξεργασία.
Η Αξιολόγηση στα φύλλα εργασίας 5, 8 και 9
Η ερώτηση στην διδασκαλία Η ερώτηση έχει σημαντική θέση στη διδακτική διαδικασία Δημιουργία ενδιαφέροντος Εστίαση της μαθητική προσοχής σε συγκεκριμένο.
Νατάσσα Κυριακοπούλου & Στέλλα Βοσνιάδου
Εισαγωγή στη Συγκριτική Πολιτική
Εννοιολογική Χαρτογράφηση
Σχεδιασμοί 1η παρέμβαση.
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Σκοπός Η συνοπτική παρουσίαση
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Οργανικός και Λειτουργικός Σχεδιασμός Εκπαιδευτικού Λογισμικού
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΑΡΧΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ: ΔΟΜΙΚΑ XAΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΕΝΑΡΙΟΥ 11-04-2011 Εργαστήριο Παιδαγωγικές Εφαρμογές και ΤΠΕ Υπεύθυνη Εργαστηρίου: Φράγκου Όλγα

Βιβλία Ψυχάρης,Σ.(2009):Εισαγωγή των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας(ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση-Παιδαγωγικές Εφαρμογές των ΤΠΕ. Εκδοτικός Οίκος Παπαζήση. ISBN: 978-960-02- 2318-7 ΤΟΜΟΣ ΠΡΩΤΟΣ Ψυχάρης,Σ.(2010): Μοντελοποίηση και Θεωρίες Μάθησης στις ΤΠΕ στην Εκπαίδευση .Εισαγωγή των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας(ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση- Παιδαγωγικές Εφαρμογές των ΤΠΕ. Εκδοτικός Οίκος Παπαζήση. ΤΟΜΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟΣ. ISBN:978- 960-02-2434-4 11/5/2018

Autograph και Μοντελοποίηση Βήμα 1: Θέση Προβλήματος Βήμα 2: Πρόβλεψη Απάντησης Βήμα 3:Παρουσίαση Απάντησης 11/5/2018

Ανακαλυπτική μάθηση (DeJong&Van Joolingen, 1988 Διαδικασία χρήσης επαγωγικής λογικής και επαγωγικών αιτιολογήσεων για διατύπωση υποθέσεων Εποικοδομητικές δραστηριότητες και ανάπτυξη εννοιολογικών δομών 11/5/2018

Κατασκευή Μοντέλου και Ανακαλυπτική Μάθηση Δραστηριότητες προσανατολισμού (πχ διάκριση εξαρτημένων, ανεξάρτητων μεταβλητών, υποθέσεις για μαθηματικές σχέσεις) Συστηματικές κανονικότητες (πχ μεταβολές ορισμένων μεταβλητών τη φορά) Δραστηριότητες διαχείρισης (πχ διαχείριση και έλεγχος αποτελεσμάτων) Δραστηριότητες λεπτομερούς ανάλυσης φαινομένων 11/5/2018

Δομή Ολοκληρωμένου Σεναρίου Ι Εμπλοκή- έναυσμα ενδιαφέροντος: εμπλοκή σε έννοιες, διαδικασίες , μοτίβα, σύνδεση με προηγούμενη εμπειρία Διερεύνηση-αρχική μοντελοποίηση-υποθέσεις: δίνεται κοινή βάση εμπειριών γνώσεων , ζητείται η ανάπτυξη νέων εννοιών, νοητικών/ εννοιολογικών διεργασιών και η διερεύνηση του περιβάλλοντος συστήματος του φαινομένου Εξήγηση ερμηνεία –έλεγχος υποθέσεων: εστίαση σε συγκεκριμένο τμήμα του φαινομένου- έκφραση λεκτική της μαθησιακής τους κατανόησης 11/5/2018

Δομή Ολοκληρωμένου Σεναρίου ΙΙ Λεπτομερής ανάπτυξη-πειραματισμός- γενίκευση: έκφραση και επέκταση της εννοιολογικής κατανόησης, εμπλοκή σε πειραματικές διαδικασίες με τις οντότητες του χώρου, πρόβλεψη, γενίκευση μέσω εξαγωγής συμπερασμάτων Αξιολόγηση: δυνατότητα στους εκπαιδευόμενους να αξιολογήσουν οι ίδιοι το επίπεδο εννοιολογικής κατανόησης (διαβαθμισμένα κριτήρια, επίτευξη μαθησιακών στόχων) 11/5/2018

Πρόβλημα Mία ομάδα μαθητών σχεδιάζει ένα ταξίδι στο Λονδίνο για να συγκεντρώσει χρήματα για φιλανθρωπικό σκοπό. Τα εισιτήρια έχουν τιμές £10 για ενήλικες και £5 για παιδιά. Περιορισμός 1: Το minibus που έχουν νοικιάσει έχει θέσεις για 14 μόνο άτομα. Περιορισμός 2: Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί μόνο αν υπάρχουν 10 ή περισσότεροι συμμετέχοντες Περιορισμός 3: Χρειάζεται να συμμετάσχουν τουλάχιστον τόσα παιδιά όσα και ενήλικες. 11/5/2018

Απάντηση Εστω x o αριθμός των παιδιών και y ο αριθμός των ενηλίκων. Οι περιορισμοί: Περιορισμός 1: x + y ≤ 14 Περιορισμός 2: x + y ≥ 10 Περιορισμός 3: x ≥ y Διόρθωση αξόνων ώστε 0 ≤ x ≤ 15 and 0 ≤ y ≤ 15. Οbjective function: 5x+10y=k k=10 11/5/2018