Γ΄ γυμνασίου ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΝΑΔΟΜΗΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Advertisements

Βασικές πληροφορίες για την Α΄ τάξη
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα
ΑΤΟΜΙΚΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
Γραπτη εργαςια ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
πως γράφουμε τη βιβλιογραφία στην εργασία μας
Θεμελιώδη Στοιχεία για Ατομική & Επαγγελματική Ανάπτυξη Τραγέα Γιώτα, Φυσικοθεραπεύτρια ΜSc (Pain Management)
ΕΡΕΥΝΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΙΙ: ΤΥΠΟΙ ΕΡΩΤΗΣΕΩΝ.
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα
ΣΤΟΧΟΙ: (Σε τι θα σας χρησιμεύσει)
Στάδια διεξαγωγής εκπ/κής έρευνας
Διοργανώνουμε ένα συνέδριο. ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ  Στόχοι: έρευνα, δημιουργικότητα, συνεργασία, ευρηματικότητα, παραγωγή έργου, ευθύνη, γνώσεις, αυτενέργεια. 
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2 ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΗ ΚΙΝΗΣΗ
Μοντέλο Διδασκαλίας Φυσικών Επιστήμων, για την Υποχρεωτική Εκπαίδευση, στην Κατεύθυνση της Ανάπτυξης Γνώσεων και Ικανοτήτων. Π. Κουμαράς.
Περιεχόμενο Γραπτής Εργασίας
Στάδια της έρευνας 1. Τίτλος της έρευνας 2
Οδηγίες για τη συγγραφή εργασιών
Η συγγραφή μιας διδακτορικής διατριβής Αριστείδης Ν. Χατζής Ε.Λ.Κ.Ε.16/12/2004.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΡΧΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ
Ερμηνεία δεδομένων και εξαγωγή συμπερασμάτων
Παρουσίαση της Ηλεκτρονικής Έκδοσης των Περιοδικών «Ιστορία» και «Αρχαιολογία»
Μοντέλο Διδασκαλίας Φυσικών Επιστήμων, για την Υποχρεωτική Εκπαίδευση, στην Κατεύθυνση της Ανάπτυξης Γνώσεων και Ικανοτήτων. Π. Κουμαράς.
ΓΡΑΠΤΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ
Ηλεκτρική Δυναμική Ενέργεια Δυναμικό – Διαφορά Δυναμικού.
ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ “Επιστημονική εργασία” Εύρεση πηγών Άξονες δομής επιστημονικού άρθρου (αναγνώριση) Κανόνες γραφής επιστημονικού άρθρου (αναγνώριση)
ΑΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ Τμήμα Τυποποίησης & Διακίνησης Προϊόντων ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΣΤΑΣΕΩΝ ΜΙΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΝΩΠΩΝ ΟΠΩΡΟΚΗΠΕΥΤΙΚΩΝ: «ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ.
Σεμινάριο Τελειοφοίτων Διατύπωση ερευνητικών υποθέσεων.
ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ Έναρξη συγγραφής της επιστημονικής εργασίας ( ΙΙ ) 1.
Βιβλιογραφική Αναζήτηση: αναλυτική παρουσίαση και εφαρμογή της Υπηρεσίας Διαδανεισμού Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο Βιβλιοθήκη και Κέντρο.
1 Βιβλιογραφική Ανασκόπηση Literature Review. 2 Τι είναι η Βιβλιογραφική Ανασκόπηση;  Είναι η ικανότητα του σπουδαστή- συγγραφέα-ερευνητή να ανατρέχει.
Συγγραφή μεταπτυχιακής διπλωματικής εργασίας Χριστίνα Κανάκη Βιβλιοθηκονόμος, PhD Μάιος 2016.
ΤΡΟΠΟΣ ΣΥΓΓΡΑΦΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ
► Η επιλογή του θέματος της έρευνας ► Ερευνητικά προβλήματα ► Διαθέσιμες πηγές ερευνητικών προβλημάτων ► Αξιολόγηση και διατύπωση ερευνητικού προβλήματος.
Χρήση της χαρτογράφησης εννοιών για την μείωση των λαθών στο μάθημα της Τεχνολογίας ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ «ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ» ΑΘΗΝΑ, 1-2 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ,
ΔΙΑΛΕΞΗ 11η Ποσοτική έρευνα υγείας
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη
Παναγιώτης Γ. Μουσταΐρας Δρ Κοινωνιολογίας της Εκπαίδευσης
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕκπαιδευτικΗς ΕΡΕΥΝΑΣ: Συγγραφη εργασιας
Κατάρτιση και αποδελτίωση βιβλιογραφίας
Ανασκόπηση βιβλιογραφίας
Μελλοντικές Προκλήσεις στην Επιστήμη και Μηχανική του Περιβάλλοντος
Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Οδηγίες για τη συγγραφή εργασιών
Παναγιώτης Γ. Μουσταΐρας
Ποιοτική μεθοδολογία έρευνας στη Διδακτική των Μαθηματικών
Παρουσίαση επιστημονικής εκδήλωσης
Μεθοδολογία Έρευνας 3ο εξάμηνο
Η προσθήκη της Τεχνολογίας στα μαθήματα που περιλαμβάνονται στο Γενικό Μέσο Όρο, μεγέθυνε την αξία της δίκαιης και αντικειμενικής αξιολόγησης των μαθητικών.
Διακριτά μέρη μιας επιστημονικής εργασίας
Δομή ερευνητικής εργασίας
Γ΄ γυμνασίου ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ
Σεμινάριο Τελειοφοίτων
Παρουσίαση επιστημονικής εκδήλωσης
Κύρια βήματα της έρευνας Πρωτόκολλο έρευνας
ΟΡΙΣΜΟΙ Επιστήμη Το σύνολο συστηματικών και επαληθεύσιμων γνώσεων, καθώς και η έρευνα αυστηρώς καθορισμένων πεδίων του επιστητού με συγκεκριμένες και.
ENNOIEΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Ι & ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ
Η Αξιολόγηση στα φύλλα εργασίας 5, 8 και 9
Σχεδιασμός και Πραγματοποίηση επιστημονικής ερευνητικής εργασίας
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 9η Σύνταξη Πτυχιακής Εργασίας
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ Γ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Η Αξιολόγηση στα φύλλα εργασίας 5, 8 και 9
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Γ΄ Γυμνασίου Α΄ Τρίμηνο
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΡΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑΣ
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
Βιβλιογραφική Ανασκόπηση
ΣΥΓΓΡΑΦΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
ΣΥΓΓΡΑΦΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
ΑΝΑΣΚΟΠΗΣΗ ΤΗΣ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑΣ
Μεθοδολογία της Έρευνας στις Κοινωνικές Επιστήμες Ι & ΙΙ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Γ΄ γυμνασίου ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ και ΕΡΕΥΝΑ Γ΄ γυμνασίου ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ

ΜΟΡΦΗ ΓΡΑΠΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ (ΣΕΛ. 32-37) Τίτλος της έρευνας. Παρουσίαση του προβλήματος Παρουσίαση του σκοπού της έρευνας Παρουσίαση των κοινωνικών αναγκών που εξυπηρετεί Διαμόρφωση της υπόθεσης της έρευνας Ανάλυση των παραμέτρων που θεωρήθηκε ότι δεν επηρεάζουν τα αποτελέσματα της έρευνας Περιγραφή των ορίων – περιορισμών της έρευνας Διαδικασία που ακολούθησε ο ερευνητής Ορισμοί Παρουσίαση των αποτελεσμάτων- Συμπεράσματα, Συζήτηση Προτάσεις για συμπληρωματική έρευνα Βιβλιογραφία που χρησιμοποιήθηκε

. 10-15 λέξεις ΤΙΤΛΟΣ: Συνοπτικός, περιγραφικός. Να παρουσιάζει τις μεταβλητές της έρευνας, τα όρια και τους περιορισμούς.

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ Αναλυτικά, στο κεφάλαιο αυτό θα πρέπει: Να περιγράφονται τα θέματα που διαπραγματεύεται η μελέτη. Να εξηγούνται τα όρια της μελέτης όπως προσδιορίζονται στον τίτλο της έρευνας. Να προσδιορίζονται και να περιγράφονται οι μεταβλητές του προβλήματος.

ΣΚΟΠΟΣ ΕΡΕΥΝΑΣ Στο κεφάλαιο αυτό ο ερευνητής αναλύει και εξηγεί τους λόγους (από την πλευρά του ερευνητή) για τους οποίους πραγματοποίησε την έρευνα. περιγράφει τους στόχους που επιδιώκει να ικανοποιήσει με την επίλυση του προβλήματος που μελετά.

Παρουσίαση των κοινωνικών αναγκών που εξυπηρετεί Εδώ αναπτύσσουμε τη χρησιμότητα της εργασίας μας για το κοινωνικό σύνολο. Η παράγραφος αυτή δείχνει τις γνώσεις μας καθώς και το μέγεθος της βιβλιογραφίας που χρησιμοποιήσαμε. Πρέπει να εξηγήσουμε τους λόγους γιατί η συγκεκριμένη έρευνα βελτιώνει την υπάρχουσα κατάσταση στον τομέα που αναφέρεται. Εδώ παρουσιάζουμε την βιβλιογραφία και τις έρευνες που έχουν γίνει στο συγκεκριμένο θέμα (άρθρα από εφημερίδες, περιοδικά, πληροφορίες από εγκυκλοπαίδειες, βιβλία, εργασίες παλαιότερων μαθητών κ.άλ.).

Υπόθεση της έρευνας Είναι μια υπόθεση που διατυπώνουμε σχετικά με την μεταβλητή ή τη σχέση των μεταβλητών που μελετάμε. Αποτελεί τον κεντρικό άξονα γύρω από τον οποίο περιστρέφεται όλη η ερευνητική διαδικασία. Η αρχική υπόθεση (Η0) διατυπώνεται με βάση τις γνώσεις μας, τη βιβλιογραφία που έχουμε διαβάσει και αποτελεί τη γενικότερη άποψη που επικρατεί για το θέμα που μελετώ. Συνήθως οι ερευνητές εκτελούν έναν αριθμό πειραμάτων που τα αποτελέσματα τους θα απορρίψουν ή θα ενισχύσουν την αρχική υπόθεση.

Υπόθεση της έρευνας Στον αντίποδα της αρχικής υπόθεσης υπάρχει η εναλλακτική υπόθεση (Η1). Τα αποτελέσματα της έρευνάς μας θα μας βοηθήσουν να αποδεχτούμε ή να απορρίψουμε την αρχική υπόθεση (Η0). Εφαρμογή: έστω η έρευνα «Η επίδραση του καπνίσματος στην παραγωγικότητα των εργαζομένων». Οι υποθέσεις που διαμορφώνονται είναι: Η0 : Το κάπνισμα μειώνει την παραγωγικότητα των εργαζομένων Η1 : Το κάπνισμα δεν επηρεάζει την παραγωγικότητα των εργαζομένων.

Ανάλυση των παραμέτρων που θεωρήθηκε ότι δεν επηρεάζουν τα αποτελέσματα της έρευνας . Κατά την πραγματοποίηση πειραμάτων, υπάρχουν πάντοτε παράμετροι που ίσως επηρεάζουν τα πειραματικά αποτελέσματα και που θεωρούνται από τον μελετητή ότι έχουν αμελητέα επίδραση. Για παράδειγμα μπορεί να θεωρηθεί ότι οι μεταβολές της θερμοκρασίας του χώρου του εργαστηρίου δεν επηρέασαν τα πειραματικά αποτελέσματα. Ο ερευνητής θα πρέπει να αναφέρει με ακρίβεια τις παραμέτρους που θεώρησε ότι είχαν αμελητέα επίδραση στα πειραματικά του αποτελέσματα. Η παρουσίαση και η ανάλυση των παραμέτρων αυτών έχει ουσιαστική αξία για την αξιοπιστία των πειραματικών αποτελεσμάτων και δείχνει το βάθος στο οποίο ο ερευνητής αντιλαμβάνεται το πρόβλημα που μελετά.

Περιγραφή των ορίων - περιορισμών της έρευνας Στο κεφάλαιο αυτό ο ερευνητής παρουσιάζει και αναλύει όλους τους συντελεστές που τείνουν να περιορίσουν την αξιοπιστία της έρευνας. Για παράδειγμα, Ο αριθμός επαναλήψεων των πειραμάτων. Η αξιοπιστία μιας έρευνας είναι μεγαλύτερη όταν τα συμπεράσματα στα οποία καταλήγει είναι προϊόντα ενός μεγάλου αριθμού πειραμάτων. Δηλαδή ένας περιορισμός σε μια έρευνα μπορεί να είναι ο μικρός αριθμός επανάληψης των προβλεπομένων πειραμάτων για συγκέντρωση μετρήσεων.

Περιγραφή των ορίων - περιορισμών της έρευνας Η χρονική διάρκεια της έρευνας. Αν οι παρατηρήσεις ( πειράματα ) έχουν πραγματοποιηθεί σε ένα μεγάλο χρονικό διάστημα, τότε αυξάνεται η αξιοπιστία των ερευνητικών αποτελεσμάτων για συγκεκριμένα είδη ερευνών. Ο τρόπος ανάλυσης των πειραματικών αποτελεσμάτων. Ορισμένες μέθοδοι ανάλυσης, εξασφαλίζουν μεγαλύτερη αξιοπιστία των αποτελεσμάτων συγκριτικά με άλλες.

Περιγραφή των ορίων - περιορισμών της έρευνας Η περιγραφή των περιορισμών της έρευνας απεικονίζει το βαθμό στον οποίο ο ερευνητής ήταν ικανός να προσδιορίσει τους συντελεστές εκείνους που περιορίζουν την αξιοπιστία των πειραματικών αποτελεσμάτων. Οι περιορισμοί σε μια έρευνα καθορίζουν και το βαθμό στον οποίο μπορούν να γενικευθούν και σε άλλες περιπτώσεις τα συμπεράσματα στα οποία καταλήγει .

Περιγραφή της διαδικασίας που ακολούθησε ο ερευνητής ( Procedure ) Στο κεφάλαιο αυτό περιγράφεται με λεπτομέρειες η διαδικασία βήμα προς βήμα που ακολούθησε ο μελετητής για την πραγματοποίηση της έρευνάς του. Η διαδικασία αυτή είναι επιθυμητό να απεικονίζεται και σε διάγραμμα ροής, ανάλογα με αυτά που χρησιμοποιούνται στην πληροφορική ( Flow charts ).

Περιγραφή της διαδικασίας που ακολούθησε ο ερευνητής ( Procedure ) Σκοπός της παρουσίασης είναι να προσφέρει ο ερευνητής στον αναγνώστη μια εικόνα του τρόπου με τον οποίο οργάνωσε τη μελέτη του και πραγματοποίησε τα πειράματά του. Έτσι ο αναγνώστης έχει τη δυνατότητα να κρίνει μόνος του την ποιότητα της έρευνας που πραγματοποιήθηκε. Ακόμη, έχει τη δυνατότητα να επαναλάβει τη διαδικασία, και να επαληθεύσει τα πειραματικά αποτελέσματα.

Ορισμοί Στο κεφάλαιο αυτό θα πρέπει να δοθούν οι ορισμοί των διαφόρων μεταβλητών που μελετήθηκαν στην έρευνα, για αποφυγή παρερμηνειών και διευκόλυνση της επικοινωνίας. Συνήθως χρησιμοποιούνται γενικότερα καθιερωμένοι ορισμοί για μεταβλητές και μεγέθη. Σε ορισμένες όμως περιπτώσεις ο ερευνητής θα ορίσει και θα περιγράψει ο ίδιος τις μεταβλητές που χρησιμοποιεί ( operational definitions). Αυτό γίνεται όταν εισάγονται νέες μεταβλητές.

Παρουσίαση των αποτελεσμάτων – Συμπεράσματα, Συζήτηση Πολλές πληροφορίες μπορούν να μπουν σε ένα πίνακα με βάση τον οποίο μπορείτε να κατασκευάσετε μια γραφική παράσταση (ιστογράμματα, καμπύλες, πίτες κ.άλ.).

Παρουσίαση των αποτελεσμάτων – Συμπεράσματα, Συζήτηση Στην παράγραφο αυτή παρουσιάζουμε όλα τα στατιστικά στοιχεία που μπορεί να έχουμε υπολογίσει: μέσους όρους, διαμέσους, μέγιστα και ελάχιστα και αναφερόμαστε στον τρόπο με τον οποίο επεξεργαστήκαμε τα δεδομένα μας καθώς και το στατιστικό πακέτο Η/Υ που πιθανά χρησιμοποιήσαμε.

Παρουσίαση των αποτελεσμάτων – Συμπεράσματα, Συζήτηση Η ανάλυση των δεδομένων (η οποία παρουσιάστηκε στην προηγούμενη παράγραφο) θα υποστηρίξει ή θα απορρίψει την αρχική μας υπόθεση (Ηο), πράγμα που εκθέτουμε στα συμπεράσματά μας. Παράλληλα εκφράζω σκέψεις μου για το συγκεκριμένο πρόβλημα που μελέτησα. Όταν γράφουμε τη συζήτηση, τυπικά πρέπει να θεωρήσουμε ότι απαντάμε σε μερικές ή σε όλες τις παρακάτω ερωτήσεις: Εκπληρώθηκαν οι σκοποί της έρευνας;

Παρουσίαση των αποτελεσμάτων – Συμπεράσματα, Συζήτηση Τα αποτελέσματά μας συμφωνούν με προηγούμενες εργασίες που έχουν δημοσιευτεί; Αν όχι μπορούμε να εξηγήσουμε γιατί; Έχουμε αμφιβολίες για τα αποτελέσματά μας; Εάν ναι γιατί; Ποιες είναι οι προσωπικές μου σκέψεις για τα αποτελέσματα; Τι άλλο μπορώ να παραθέσω για να κάνω ποιο κατανοητή την εργασία μου και τα αποτελέσματά της στους αναγνώστες μου;

Προτάσεις για συμπληρωματική έρευνα στο μέλλον Μπορώ να παρουσιάσω δυο τύπους προτάσεων: προτάσεις για εφαρμογή και προτάσεις για περισσότερη έρευνα.

Προτάσεις για συμπληρωματική έρευνα στο μέλλον Οι προτάσεις για εφαρμογή συνήθως υποδεικνύουν τρόπους εφαρμογής των αποτελεσμάτων της έρευνας.

Προτάσεις για συμπληρωματική έρευνα στο μέλλον Οι προτάσεις για περισσότερη έρευνα διατυπώνονται από τις ερωτήσεις που μας γεννήθηκαν μετά το τέλος της έρευνας μας. Οι προτάσεις αυτές θα βοηθήσουν κάποιο άλλο ερευνητή να πάει την έρευνα λίγο παραπέρα και να βρει ή άλλα αποτελέσματα ή να συμπληρώσει τα δικά μας. Δεν διστάζουμε να επισημάνουμε κάτι που παραλείψαμε ή κάτι που σκεφτήκαμε μετά το τέλος της έρευνας μας ή κατά την ανάλυση των αποτελεσμάτων μας

Βιβλιογραφία που χρησιμοποιήθηκε Παρατίθεται στο τέλος της έρευνας και δίνει την εικόνα των πηγών πληροφόρησης που χρησιμοποιήσαμε για την πραγματοποίηση της μελέτης. Οι βιβλιογραφικές αναφορές που παρατίθενται στο τέλος της έρευνας περιλαμβάνουν συνήθως τα εξής: αν πρόκειται για βιβλίο: το όνομα του συγγραφέα τον τίτλο του βιβλίου τον εκδοτικό οίκο και τη διεύθυνσή του την χρονολογία έκδοσης. Παράδειγμα: Καλτσίκης, Π., Παραγοντικά Πειράματα, Εκδ. Σταμούλη, ΑΘΗΝΑ, 1994.

Βιβλιογραφία που χρησιμοποιήθηκε αν πρόκειται για άρθρο περιοδικού ή εφημερίδας: το όνομα του συγγραφέα τον τίτλο του άρθρου σε εισαγωγικά τον τίτλο του περιοδικού με υπογράμμιση τον αριθμό τεύχου και τις σελίδες την χρονολογία Παράδειγμα: Παπδόπουλος Η., «Η επίδραση της καλιούχου λίπανσης στην ωρίμανση των καρπών», Επιστημονικές Εκδόσεις, 25, 289-293, 1994. Η βιβλιογραφία δίνει την εικόνα των πηγών πληροφόρησης που χρησιμοποιήθηκαν για την πραγματοποίηση της μελέτης. ! Όταν έχουμε χρησιμοποιήσει διευθύνσεις από το διαδίκτυο.

ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Στο παράρτημα τοποθετούμε φωτογραφίες ή πίνακες που δεν μπορούμε να έχουμε στο κείμενό μας καθώς και ορισμούς ή ορολογία που έχει σχέση με το θέμα μας.

Της εργασίας σας προηγούνται τα παρακάτω: Το εξώφυλλο της εργασίας σας, το οποίο έχει την παρακάτω μορφή και είναι στο χρώμα που έχει οριστεί για το τμήμα σας Μετά το εξώφυλλο υπάρχει μια κενή λευκή σελίδα ή αφιέρωση της εργασίας Ακολουθούν οι ευχαριστίες εάν επιθυμείτε Συνεχίζετε με τα περιεχόμενα Να φροντίζετε κάθε πίνακας, γράφημα και φωτογραφίας σας να έχει αρίθμηση και λεζάντα και να γίνεται παραπομπή μέσα από το κείμενό σας.

Χρήσιμες Συνδέσεις Στο ιστολόγιο του μαθήματος θα βρείτε σημειώσεις των 12 σημείων που πρέπει να περιλαμβάνει η εργασία σας, υπόδειγμα του εξώφυλλου της εργασίας σας καθώς και την διεύθυνση του πειράματος για την συντήρηση των κομμένων ανθέων. blogs.sch.gr/stavpapa