ΤΟ ΠΑΡΤΥ ΣΤΗ ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Η ζωή μου: Ερευνώ-ανακαλύπτω τον κόσμο. Σχεδιάζω το μέλλον μου.
Advertisements

Το Μάννα Κάθε φορά που κάνω κάποια σκέψη, αν δεν θα έπρεπε να την αναλύσω, θα έγραφα απλώς: Το μοναδικό φαγητό, που σύντομα πιστεύω ότι θ’ αντικαταστήσει.
Ποιήματα με ζωγραφιές σε μικρά παιδιά
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΚΤΙΡΙΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ Ε. ΜΑΙΣΤΡΟΥ.
Παίζουμε θέατρο: Θα πας για ένα ταξίδι, με την οικογένεια σου ή τους φίλους σου. Ζητάς πληροφορίες από το τουριστικό γραφείο: (την) Γαλλία (το) Λονδίνο.
Γιατί την προτιμούν οι έφηβοι;. Π.χ. Μουσικά προγράμματα, ταινίες, ντοκιμαντέρ, σίριαλ και πολλά άλλα • Μεγάλη ποικιλία στον ψυχαγωγικό τομέα.
Ηλίας Βενέζης.
Επαγγέλματα που χάνονται στο χρόνο.
ΜΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΕΝΟΣ ΣΚΥΛΟΥ Λούκας Σόλωνος Ε΄
Όνομα μαθητή / τριας , Καπετανέα Μάρθα
4. Απόψεις και κίνητρα των μαθητών στο μάθημα των Μαθηματικών.
Oικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας Μικροοικονομική Ανάλυση (Φθινοπωρινή-Χειμερινή περίοδος ) Διδάσκων:
ΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΜΟΥ ΦΕΤΟΣ..
Να το κατάλαβαν άραγε;; Δεν τρίτωσε απλώς το κακό, ή το καλό, που μπορεί ο καθένας να το πάρει όπως θέλει, αλλά…. ΤΕΤΑΡΤΩΣΕ!! Για μένα πάντως, το βλέπω.
Χάρτης Ελλάδας για γονείς, από γονείς... elamazi.gr.
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ νύμφη του Θερμαϊκού
Που αποβλέπει η εισαγωγή των Ερευνητικών Εργασιών (ΕΕ) στο Λύκειο?
ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ!!!
ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ 17 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 1973 (ΧΟΥΝΤΑ)
Μανόλης Αναγνωστάκης.
Εντεχνο (συγχρονο) λαικο τραγουδι
ΣΚΕΨΟΥ OΠΩΣ Ο EINSTEIN. Ο πιο διάσημος επιστήμονας όλων των εποχών και ίσως ο πιο έξυπνος άνθρωπος στον κόσμο, Albert Einstein, παραδίδει το μάθημά του.
Η Ελλάδα το 1830 Σύνορα Αμβρακικού-Παγασητικού
ΤΟ ΧΡΗΜΑ ΚΑΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑ : ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ ΤΗΣ ΛΑΟΓΡΑΦΙΑΣ
Καλλιτέχνες που συνεργάστηκαν με τον Μάνο Λοΐζο: Γιώργος Νταλάρας Τμήμα: ΣΤ΄1 Βασίλης Βρ. Βασίλης Β.
Ο ΚΑΡΒΟΥΝΙΑΡΗΣ ΤΗΣ ΓΙΑΛΟΒΑΣ
Η νύχτα της 17 Νοεμβρίου του 1973
Γυμνάσιο-Λύκειο Γραβιάς «Ο λόγος στους μαθητές»
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ
1 Δημόσιες σχέσεις και Περιφερειακή Ανάπτυξη: Η συμβολή των δημοσίων σχέσεων στο (δημοκρατικό) Αναπτυξιακό Σχεδιασμό της Τοπικής Αυτοδιοίκησης Πρόδρομος.
Διονύσης Καρατζάς Ο Διονύσης Καρατζάς είναι ένας από τους πιο σημαντικούς σύγχρονους πατρινούς ποιητές.
Πανελλήνια ενημερωτική εκστρατεία για τις Ρευματικές Παθήσεις και το ρόλο του Ρευματολόγου Ελληνική Ρευματολογική εταιρία & Επαγγελματική Ένωση Ρευματολόγων.
Η ζωή μου: Ερευνώ-ανακαλύπτω τον κόσμο. Σχεδιάζω το μέλλον μου.
Καλλιτέχνες που συνεργάστηκαν με τον Μάνο Λοΐζο: Γιάννης Πάριος
ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ Ιστορικά κτήρια συγκρότημα Πατησίων Εξέλιξη της υποδομής.
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΜΗΧΑΝΙΚΗ
Το σχολείο μας ξεκίνησε να λειτουργεί το 1936 με ιδρυτή τον Ιωακείμ Ξενόπουλο, ο οποίος ήταν δάσκαλος και είχε έρθει από τη Μ. Ασία. Το πρώτο κτίριο που.
“ΛΥΣΙΑΣ 2012” 16ος Πανελλήνιος Μαθητικός Διαγωνισμός μέσω Internet.
Αγγελική Βαρελλά.
Καλλιτέχνες που συνεργάστηκαν με το Μάνο Λοΐζο: Γιάννης Νεγρεπόντης Τάξη:ΣΤ’1 Αγγέλα Π. Άννα Κ.
Ολυμπιακα αθληματα.
ΛΕΥΚΟΣ ΠΥΡΓΟΣ ΣΩΤΗΡΗΣ ΑΡΕΤΟΣ. ΕΙΚΟΝΕΣ ΛΕΥΚΟΥ ΠΥΡΓΟΥ.
Η Διεθνής Κινητικότητα Erasmus+ σε αριθμούς 19η Διημερίδα Τμημάτων-Γραφείων Διεθνών, Δημοσίων Σχέσεων και Ευρωπαϊκών Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων Ελληνικών.
Καλλιτέχνες που συνεργάστηκαν με τον Μάνο Λοΐζο: Θάνος Μικρούτσικος Τμήμα: Στ’2 Εύα Σ. Μελίνα Π.
BONSAI Η ΑΡΜΟΝΙΑ Η καλη συμπεριφορα συνισταται στο να εισαι ειλικρινης σε ολα και να ενωσεις την ψυχη σου με την θεληση του συμπαντος δηλαδη να κανουμε.
Γερμανία Μαρία Γεωργίου. Δευτέρα Πρωινό ξύπνημα στην Γερμανία. Η Miriam(το κορίτσι που φιλοξενούσε εμένα,την Γεωργία και την.
ΠΡΟΣΚΥΝΗΣΗ ΤΩΝ ΛΕΙΨΑΝΩΝ…ΓΙΑΤΙ ;. Και πήρε μαζί του ο Μωϋσής τα οστά του Ιωσήφ, γιατί είχε ορκίσει με όρκο τους υιούς Ισραήλ λέγοντας. Ο Θεός βεβαίως θα.
Κατάρτιση και αποδελτίωση βιβλιογραφίας
ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ & ΠΡΟΒΛΕΨΗΣ ΠΑΓΚΡΗΤΙΑ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ
ΤΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΤΗΣ ΤΗΞΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΗΞΗΣ
The cool girls Παναγιώτα Ζαχαρία Χριστίνα Σοβαρά
Air Fast Tickets ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
Oι άνθρωποι καθημερινά ελπίζουν…
κοινωνική ανάπτυξη των μαθητών
Η ΕΥΑΙΣΘΗΤΗ ΚΑΡΔΙΑ Θυμίσαμε στα παιδιά τη προηγούμενη δραστηριότητα μας με τα διαφορετικά είδη καρδιών και προτείναμε να προσθέσουμε μία ακόμη καρδιά ξεχωριστή.
«Η χώρα μου η Ευρώπη!!!» (ταξίδι γνωριμίας)
Ναπολέων Λαπαθιώτης Νυχτερινό
2ο Γυμνάσιο Ξυλοκάστρου
ΠΑΠΑΔΙΑΜΑΝΤΗΣ Μαρία – Στεφανία Χατζηγρηγορίου
Τι ήταν άραγε ο Μοντριάν;;;
Αλέξανδρος Παπαδιαμάντης
Ιωάννης Κωλέττης 1ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο
Δραστηριότητα: η ιστορία του αστεριού
ΠΕΡΙΚΛΗΣ Χαλβατζή Μαρία Α’3.
795. Πρακτική άσκηση σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσησ
Εργοστάσια στην περιοχή
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Δημιουργική αξιοποίηση του ελεύθερου χρόνου»
45 μαθήματα ζωής Norvegija – Šiaurės pašvaistė Music: snowdream
Εργασία στην τεχνολογία Θέμα: Κινητό τηλέφωνο
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΤΟ ΠΑΡΤΥ ΣΤΗ ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗ

Βουλιαγμένη, 1930

Τουριστικό Συγκρότημα Γλυφάδας (1954) Εμ. Βουρέκας, Π. Βασιλειάδης, Π Τουριστικό Συγκρότημα Γλυφάδας (1954) Εμ. Βουρέκας, Π. Βασιλειάδης, Π. Σακελλάριος & Α. Γεωργιάδης, Κ. Δεκαβάλλας (συνεργάτες)

Αστέρας Βουλιαγμένης (1959) Βουρέκας, Βασιλειάδης, Σακελλάριος – φωτ Αστέρας Βουλιαγμένης (1959) Βουρέκας, Βασιλειάδης, Σακελλάριος – φωτ. Χαρισιάδης

Αστέρας Βουλιαγμένης, δεκαετία 1970.

Η δεκαετία του '80 είναι μια εποχή μεγάλων, αν και συχνά υπόγειων αλλαγών, κατά την οποία η Ελλάδα υπερέβη οριστικά την μεταπολεμική ελλειμματική δημοκρατία για να ενσωματώσει τις αντιξοότητες, τους συμβιβασμούς και τις πρωτόγνωρες ελευθερίες μιας σύγχρονης, ατομικιστικής και -εν τέλει - μαζικής δημοκρατίας. Μια περίοδος μετάβασης στη «δεύτερη μεταπολιτευτική» φάση, η οποία διακρίνεται από «τη σταδιακή απόσυρση του πολιτικού από το κοινωνικό πεδίο, την πρώιμη ανάπτυξη ενός ατομικισμού που ευνοείται από τις πολιτικές ευμάρειας, την αναγνώριση μειονοτικών/μειοψηφικών αιτημάτων και ταυτοτήτων, την εμπέδωση της κοινωνικής συνοχής και τη διαχείριση των πολιτισμικών τραυμάτων.

James Stirling, Neue Staatsgalerie, Στουτγάρδη, 1983.

Εργαστήριο 66 (Σ. Αντωνακάκη, Δ. Αντωνακάκης, Α. Μονεμβασίτου, Μ Εργαστήριο 66 (Σ. Αντωνακάκη, Δ. Αντωνακάκης, Α. Μονεμβασίτου, Μ. Μπαμπάλου, Α. Νουκάκης, Θ. Φωτίου) Πολυτεχνείο Κρήτης, Χανιά, 1982.

Ο Λουκιανός Κηλαηδόνης γεννήθηκε στην Κυψέλη (Αθήνα) το 1943 Ο Λουκιανός Κηλαηδόνης γεννήθηκε στην Κυψέλη (Αθήνα) το 1943. Σπούδασε στο Λεόντειο Λύκειο Πατησίων και κατόπιν Αρχιτεκτονική στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, καθώς και στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο, χωρίς ποτέ να ασκήσει το επάγγελμα. Γιατί δε γίνατε αρχιτέκτονας; Αποφοίτησα το ’68. Δεν έγινα αρχιτέκτονας γιατί στην πράξη, αν δεν έχεις πίσω σου μια οικογένεια να σε στηρίξει με μια τεχνική εταιρία, δεν πρόκειται να κάνεις ενδιαφέροντα πράγματα. Δεν θα σου αναθέσουν να φτιάξεις τη βίλα του τάδε ή μεγάλα έργα, οπότε θα ασχοληθείς με κάτι προσθήκες στα Άνω Λιόσια, ή θα πας σε ένα μεγάλο γραφείο, όπου αυτός θα έχει ήδη δέκα ταλαντούχους. Η αρχιτεκτονική πάντως μου οργάνωσε τη σκέψη. Το πάρτι στη Βουλιαγμένη, ας πούμε, δεν θα το είχα κάνει χωρίς αυτή.

Μια συναυλία που άφησε εποχή Μια συναυλία που άφησε εποχή. Τη διοργάνωσε ο Λουκιανός Κηλαηδόνης μια Δευτέρα με πανσέληνο (25 Ιουλίου 1983) στην πλαζ της Βουλιαγμένης.

Από τις αρχές του 1983 ο Κηλαηδόνης άρχισε να σχεδιάζει την ιδέα του, κλείνοντας την πλαζ του ΕΟΤ στη Βουλιαγμένη, η οποία έπρεπε να μεταμορφωθεί σε συναυλιακό χώρο.

Η παρουσία του κόσμου ξεπέρασε και τις πιο αισιόδοξες προβλέψεις Η παρουσία του κόσμου ξεπέρασε και τις πιο αισιόδοξες προβλέψεις. Κόπηκαν γύρω στα 25.000 εισιτήρια, αλλά οι επίσημοι και ανεπίσημοι υπολογισμοί μιλάνε για πάνω από 100.000 άτομα, ενώ πολλοί δεν κατόρθωσαν να πάνε, γιατί κόλλησαν στο μποτιλιάρισμα που έφθανε κάποια στιγμή μέχρι την Αμαλίας.

Εκτός από τον Κηλαηδόνη συμμετείχαν η Μαργαρίτα Ζορμπαλά, ο Βαγγέλης Γερμανός, ο Διονύσης Σαββόπουλος, η μαντολινάτα του Φώτη Αλέπωρου, η Αφροδίτη Μάνου με την Three and the Koukos Band, ο Γιώργος Νταλάρας, κ.α..

Την επομένη, ο Τύπος είχε πρωτοσέλιδο το ‘Πάρτυ στη Βουλιαγμένη’, αλλά δεν παρέλειψε να επικρίνει τους διοργανωτές για την ταλαιπωρία του κόσμου. Ο Βασίλης Φίλιας στην Ελευθεροτυπία, έγραψε για ένα βράδυ «πνιγμένο στα ναρκωτικά και για την αποθέωση του αμερικανικού τρόπου ζωής».

Το πάρτυ της Βουλιαγμένης δεν τέλειωσε το ξημέρωμα της Τρίτης 26ης Ιουλίου 1983. Ούτε καν τις επόμενες μέρες που ακολούθησαν. Έγινε αντικείμενο δημοσιογραφικών συζητήσεων και έντονου διαλόγου για δύο και πλέον μήνες μετά.

«Ο Χατζιδάκις και ο Θεοδωράκης, μετά το πάρτι μου στη Βουλιαγμένη, πήγαν κι έκαναν συναυλία στη λίμνη της Βουλιαγμένης. Δεν πήρε δημοσιότητα, αλλά έχει γίνει αυτό το πράγμα. Όπως τρόμαξε το ΚΚΕ, τρόμαξαν κι αυτοί. Σκέφτηκαν: ποιός είναι αυτός ο μπάσταρδος που μαζεύει 80.000 κόσμο στη Βουλιαγμένη;»