Άξονες σχολιασμού συνέντευξης Εργασία για ΑΠ Άξονες σχολιασμού συνέντευξης
Πώς αντιμετωπίζει την εκπαιδευτική πράξη Τι καθορίζει το τι θα κάνει κάθε μέρα στην τάξη του Ποιος ο ρόλος του ΑΠ Ποιες παράμετροι επηρεάζουν την πιθανή αναμόρφωσή του; …………………………………………
Τι είναι το ΑΠ Τι σημαίνει αναλυτικό πρόγραμμα για αυτόν; Τον υποστηρίζει, τον καθοδηγεί ή ή τον δεσμεύει…..; Ποια λογική αναλυτικού προγράμματος ακολουθεί; (προϊόν, πρακτική ή πράξη;)
Εκπαιδευτικός και ΑΠ Ποια είναι η στάση του ως εκπαιδευτικού απέναντι στο ΑΠ: Το εφαρμόζει, το αναμορφώνει, το αγνοεί; Πώς αιτιολογεί αυτή του τη στάση; Ποιες παραμέτρους θεωρεί ενισχυτικές στην αξιοποίηση στοιχείων του αναλυτικού προγράμματος και ποιες αποτρεπτικές;
Το συγκεκριμένο ΑΠ Σε ποια στοιχεία του στάθηκε Τι αντιμετώπισε θετικά και τι αρνητικά Τι υποστηρίζει ότι αξιοποιεί και γιατί; Ποια η άποψή του για τη διαθεματικότητα ή την εκδοχή της διαθεματικότητας που προτείνει το συγκεκριμένο ΑΠ;
Διαδικασία σχεδιασμού Αναλυτικού Προγράμματος Διαδικασία σχεδιασμού Αναλυτικού Προγράμματος Ποιος πιστεύει ότι σχεδιάζει το ΑΠ; Έχει ποτέ αναπτύξει ένα δικό σας ξεχωριστό ΑΠ; Αν ναι, σε ποιες περιπτώσεις; Αν όχι, γιατί;
Διαδικασία ανάπτυξης & αξιολόγησης του ΑΠ Ποιος πιστεύει ότι σχεδιάζει/φτιάχνει το ΑΠ; Ποια διαδικασία αξιολόγησης προτείνει και ποιος θεωρεί ότι πρέπει να είναι ο ρόλος του σε μια τέτοια αξιολογική διαδικασία;
Άλλα θέματα που προέκυψαν