Αντωνιάδου Σοφία Ζυγούρης Φώτης Καπουλίτσας Θανάσης

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

Δ ΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ Α ΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Ε ΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ Υ Λ ΟΓΙΣΜΙΚΟ Υ Αναστασία Γεωργιάδου.
Σε τι χρειάζονται οι Νέες Τεχνολογίες στην εκπαίδευση;
ΧΡΗΣΗ ΕΚΠ/ΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ
Τι είναι wiki; Μια ιστοσελίδα που επιτρέπει στους επισκέπτες της να προσθέσουν, να αφαιρέσουν και να διαμορφώσουν το περιεχόμενό της.
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
«ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΔΗΜΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ: ΣΕΛΙΔΑ»
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Σχεδιαστικά εργαλεία Διαχείριση σελίδων Βιβλιοθήκες αντικειμένων Διαχείριση αντικειμένων Επιφάνεια ψηφιακής μελάνης Πληκτρολόγιο οθόνης ΟΦΕΛΗ Αναγνώριση.
Τι είναι το Σχέδιο Εργασίας (Project) και τι μέθοδος Project;
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Μ. Βιβίτσου, Ν. Λαμπροπούλου, Αλ. Γκίκας, Ι. Χαρδαλούπα
Διδακτικά οφέλη από τη χρήση του διαδραστικού πίνακα στην τάξη
Ενότητα 2.2. Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ Επιμορφώτρια:
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΤΜΗΜΑ Π 2 ΓΟΓΟΥΛΟΥ ΑΓΟΡΙΤΣΑ ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΕΝΟΤΗΤΑ 5.4 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ, ΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗ.
Ενότητα 2.2 Σύγχρονες προσεγγίσεις στη Διδακτική μεθοδολογία
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
Δ΄Δ/ΝΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΘΗΝΑΣ
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΡΟΤΑΣΗ ΘΕΜΑΤΟΣ.
2. Μορφή και οργάνωση του μαθήματος
Θεωρίες Μάθησης και Εκπαιδευτικά Λογισμικά
Jigsaw: Τί είναι;.
Σενάριο.
Center for Collaboration and Exchange (cce): Ένα εργαλείο για την υποστήριξη κοινοτήτων δράσης Χ. Κυνηγός, Ε. Τρούκη, Ν. Γιαννούτσου, Μ. Φουντάνα, Τ. Αθανασίου.
Σχεδιασμός – Οργάνωση –Υλοποίηση προγράμματος Αγωγής Υγείας
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ Σταδιοποίηση της διδασκαλίας Δέγγλερη Σοφία.
Μέθοδος Project Μια εναλλακτική μορφή διδασκαλίας απέναντι στην παραδοσιακή, στο μάθημα της Έκφρασης-΄Εκθεσης. Προσανατολισμός: Ανθρωπιστικός - Παιδοκεντρικός.
ΓΕΝΙΚΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΤΠΕ) Εύη Μακρή - Μ.
Μόκιας Γιάννης ΚΣΕ ΔΗΜΗΤΡΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ Β 1 ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ Σύγχρονες διδακτικές μέθοδοι και ΤΠΕ.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΜΠΣ: «Επιστήμη Της Πληροφορίας: Διοίκηση Και Οργάνωση Βιβλιοθηκών Με Έμφαση Στις Νέες Τεχνολογίες.
26 Ιουνίου 2007 Το φθηνό μαθητικό laptop: Η περίπτωση του OLPC, τεχνολογικές και παιδαγωγικές προκλήσεις Χρήστος Μπούρας Αναπληρωτής Καθηγητής Πανεπιστημίου.
Διδακτική προσέγγιση βασισμένη σε δραστηριότητες αξιοποιώντας το διαδίκτυο.
Καλέμας Απόστολος Επιμόρφωση Β Επιπέδου ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ (BLOG) Blog = Web + Log =δικτυακή καταχώρηση.
Β΄ Αρσάκειο Γενικό Λύκειο Ψυχικού Ερευνητική εργασία Β΄Λυκείου «Συμμετέχουμε, άρα υπάρχουμε»: Η κοινωνική οπτική της WEB 2.0 μάθησης ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2012.
Χρήση διαδραστικών πινάκων στη μαθησιακή διαδικασία Γιάννης Σαλονικίδης - ΠΕ70, επιμορφωτής ΜΕΡΟΣ Α: ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ Γενικό μέρος - Ενότητα
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ΜΕ ΤΙΣ «ΙΔΕΟΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ» 1 Ν. Αμανατίδης.
Κυριακή Σεβεντεκίδου, ΠΕ02
3 η Πανελλήνια Διημερίδα Καθηγητών Πληροφορικής, Αλεξανδρούπολη Παιδαγωγική Αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών Τ. Α. Μικρόπουλος.
Εκπαιδευτικό Σενάριο : “ Μαθαίνω για το κακόβουλο λογισμικό και προστατεύομαι ” Ζαμπέτογλου Γεώργιος ΕκπαιδευτικόςΠληροφορικής ΠΕ.
Μ.Κορδάκη 1, Χ. Σιέμπος 2 1 Εκλ. Επίκουρη καθηγήτρια εκπαιδευτικής τεχνολογίας Τμήμα πολιτισμικής τεχνολογίας πανεπιστημίου Αιγαίου 2 μηχανικός η/υ και.
Εκμετάλλευση υπηρεσιών Web 2.0 σε σχολικούς ιστοτόπους Παλάζης Βασίλης 3o Γυμνάσιο Μυτιλήνης.
Η Πύλη eTwinning.net Εργαλεία για την κοινωνική δικτύωση και την επικοινωνία των εκπαιδευτικών Εργαλεία διαχείρισης ενός έργου eTwinning.
Γ. Αλεξιάδης.  Εκπαιδευτική δραστηριότητα, κατά την οποία οι περισσότερες ή και όλες οι πληροφορίες που απαιτούνται για την επίλυση ενός προβλήματος.
Κατή Αργυρώ Πρωτοψάλτου Θεόφιλος Τσαρτσαράκης Αντώνιος
Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης ΠΜΣ Επιστήμες της Αγωγής Μάθημα: Πληροφορική και νέες τεχνολογίες στην εκπαίδευση Φοιτήτριες: Γκουντελίτσα Κατερίνα.
Παρουσίαση Web 2.0 εργαλείων
Πληροφορική & Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση
Αντωνιάδου Σοφία Ζυγούρης Φώτης Καπουλίτσας Θανάσης
Παρουσίαση στο Slideshare «Η ελληνική εκπαιδευτική blogoσφαιρα»
Ένα δάσκαλος δημιουργεί ιστολόγια
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης ΠΜΣ Επιστήμες της Αγωγής Μάθημα: Πληροφορική και νέες τεχνολογίες στην εκπαίδευση Φοιτήτριες: Γκουντελίτσα Κατερίνα.
ΠΜΣ Επιστήμες της Αγωγής
Περιεχόμενο-Ανθρώπινη υποδομή και Διδακτικές προσεγγίσεις στο e-learning Μαρία Κορδάκη, Ph.D, M.Ed.
Παραγωγή Ηλεκτρονικού Προϊόντος – ψηφιακός πίνακας ανακοινώσεων
Αντωνιάδου Σοφία Ζυγούρης Φώτης Καπουλίτσας Θανάσης
ΤΙ ΕIΝΑΙ ΤΟ WEB2 Το Web 2.0 αναφέρεται σε μια αναμενόμενη δεύτερη γενιά του Web που επιτρέπει στα άτομα να δημιουργούν, να δημοσιεύουν, να ανταλλάσσουν,
Εισαγωγή στο πρόγραμμα Mascil
Δάσκαλος στην… πρίζα ή όχι;
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΜΟΝΟΓΡΑΦΙΕΣ
Πληροφορική & Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση
Slideshare.
ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ 2ο Δημοτικό Σχολείο Βροντάδου
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Το πρόγραμμα επιμόρφωσης Β1
Αξιολόγηση της διδασκαλίας – Αναστοχασμός του εκπαιδευτικού
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
“Το μέλλον φτιάχτηκε για να αλλάξει”
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Αντωνιάδου Σοφία Ζυγούρης Φώτης Καπουλίτσας Θανάσης Πληροφορική και Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση, ΠΜΣ Επιστήμες της Αγωγής Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Φλώρινας 2017 Καθηγητής : Κος Παλαιγεωργίου Γεώργιος

Άξονες της εργασίας Αναφορά των προϊόντων τα οποία μπορεί να είναι χρήσιμα και να καλύπτουν τις πρακτικές ανάγκες εκπαιδευτικών/δασκάλων, φοιτητών παιδαγωγικών τμημάτων αλλά και τις δικές μας ανάγκες Ο σχεδιασμός ενός έργου 7 εβδομάδων - ακολουθώντας τις αρχές των μαθησιακών κοινοτήτων αλλά και εφαρμόζοντας την Παιδαγωγική 2.0 (3P) Η περιγραφή της εμπειρίας ενός συμφοιτητή μας, και η ανάδειξη των πολλαπλών τρόπων συμμετοχής, τις σχέσεις εξάρτησης με τους συναδέλφους του, το πως αξιοποιείτε την εμπειρογνωμοσύνη του, πως γίνεται η διαπραγμάτευση στα πλαίσια της κοινότητας καθώς και άλλα.

Προτεινόμενα προϊόντα Προτείνεται η δημιουργία μιας ηλεκτρονικής εφημερίδας –ιστολόγιο . Το σημαντικό στοιχείο είναι η ανάπτυξη ενός συμμετοχικού ιστολογίου στο οποίο οι συμμετέχοντες δεν είναι καταναλωτές αλλά συνδημιουργοί και συμμετέχοντες στον διαμοιρασμό της γνώσης . Wiki : Τα κυριότερα πλεονεκτήματα που οδήγησαν στην χρήση των wiki στη συγκεκριμένη πρόταση ήταν ότι :  Είναι σχεδιασμένα ώστε να βοηθούν τα μέλη μιας ομάδας να συνεργάζονται να μοιράζονται και να δημιουργούν online περιεχόμενο  Τα wikis επιτρέπουν στους μαθητές να αλληλεπιδρούν σε σχέση με τη διαδικασία μαθήσεώς τους και έτσι να την καταλαβαίνουν. Αυτή η αλληλεπίδραση γίνεται συνεργατικά, πλησιάζοντας έτσι σε μια προσέγγιση κοινωνικού εποικοδομισμού της μαθήσεως.

Το Prezi είναι ένα εργαλείο που μας προσφέρει  εναλλακτικούς τρόπους παρουσίασης. Μπορούμε να εισάγουμε σ’ αυτό κείμενο, συνδέσμους, εικόνες, μουσική, video κ.α. να τα οργανώσουμε και να τα ομαδοποιήσουμε σε πλαίσια (frames). Η παρουσίαση μας γίνεται πιο διαδραστική και δυναμική, σε σχέση με το κλασικό PowerPoint, καθώς έχουμε τη δυνατότητα να πλοηγηθούμε εύκολα σ’ αυτή  ή να εστιάσουμε σε οποιαδήποτε περιοχή της, χάρη στο Zooming User Interface (ZUI) που διαθέτει.

ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ 4 ομάδες Ομάδα αναζήτησης και διερεύνησης ιστολογίων: Oμάδα περιεχομένου – συντονιστική Ομάδα αξιολόγησης και ανατροφοδότησης Ομάδα παρουσιάσεων

ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ 1η Ομάδα αναζήτησης και διερεύνησης ιστολογίων 1η Ομάδα αναζήτησης και διερεύνησης ιστολογίων Αναζήτηση εκπαιδευτικών ιστολογίων Καταγραφή και ταξινόμηση με κριτήρια 2η Ομάδα περιεχομένου-συντονιστική Συλλέγει, συνθέτει, συντονίζει και προσφέρει ανατροφοδότηση για την εξέλιξη του έργου.

ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ 3η Ομάδα αξιολόγησης και ανατροφοδότησης Υπεύθυνη για την αξιολόγηση του έργου. Δημιουργεί ερωτηματολόγια που θα βοηθούν στην εξαγωγή συμπερασμάτων για την πορεία του έργου. Καταγράφει, κατηγοριοποιεί τα προβλήματα και δίνει λύσεις. 4η ομάδα παρουσιάσεων Ενημερώνεται από την ομάδα αξιολόγησης. Πραγματοποιεί τις παρουσιάσεις.

ΟΡΓΑΝΩΣΗ KAI ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ Οργάνωση του wiki Κάθε ομάδα θα δημιουργήσει τη δική της σελίδα στο wikι. Σελίδα 1: Αρχική σελίδα της εφημερίδας με τα περιεχόμενα Σελίδα 2: της ομάδας αναζήτησης και διερεύνησης ιστολογίων Σελίδα 3: της ομάδας Περιεχομένου-Συντονιστική Σελίδα 4: της ομάδας αξιολόγησης και ανατροφοδότησης Σελίδα 5: της ομάδας παρουσιάσεων

ΟΡΓΑΝΩΣΗ KAI ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ Οργάνωση της ηλεκτρονικής εφημερίδας –ιστολόγιο Οργάνωση της ηλεκτρονικής εφημερίδας –ιστολόγιο ΟΡΓΑΝΩΣΗ KAI ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ Οργάνωση της ηλεκτρονικής εφημερίδας –ιστολόγιο Αρχική σελίδα-πρωτοσέλιδο: Ο σκοπός και ο στόχος της εφημερίδας foto, video, και λεζάντες για το τι θα περιέχουν οι σελίδες της εφημερίδας. Περιεχόμενα των σελίδων 1η σελίδα: Θα έχει θέματα που αφορούν την Α/θμια εκπαίδευση. 2η σελίδα: Θα αφορά την Β/θμια εκπαίδευση. 3η σελίδα: Θα συμπεριλαμβάνει το πανεπιστήμιο.

ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΕΡΓΟΥ 1η εβδομάδα: 2η εβδομάδα: Δημιουργία των ομάδων 1η εβδομάδα: Δημιουργία των ομάδων Αποδοχή ενός εκπαιδευτικού συμβολαίου Επισημάνσεις και οι απορίες των μελών Συνεργασία και επικοινωνία μέσω του wiki 2η εβδομάδα: Θεματολογία της εφημερίδας και τίτλος Επιλογή ομάδας με βάση τα ενδιαφέροντα των μελών Συλλογή του υλικού από τις αντίστοιχες ομάδες

ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΕΡΓΟΥ 3η εβδομάδα: 4η-5η-6η εβδομάδα: 3η εβδομάδα: Αναζήτηση ηλεκτρονικών εφημερίδων-ιστολογίων που καλύπτουν ανάγκες εκπαιδευτικών-δασκάλων, φοιτητών. Αξιολόγηση και ταξινόμησή τους. Λίστα με τα καλύτερα προτεινόμενα σε κάθε κατηγορία για ανατροφοδότηση των ομάδων. Η ομάδα περιεχομένου (συντονιστική) παρουσιάζει τα αποτελέσματα στο wiki. Τελική επιλογή θεμάτων της εφημερίδας 4η-5η-6η εβδομάδα: Όλες οι ομάδες εργάζονται για να δημιουργήσουν το προϊόν που έχουν αναλάβει. Τέλος εβδομάδας γίνεται αποτίμηση και αξιολόγηση από την ομάδα αξιολόγησης. Ανατροφοδότηση των μελών της κοινότητας

ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΕΡΓΟΥ 7η εβδομάδα: Τελική παρουσίαση του έργου από την ομάδα παρουσιάσεων. Έλεγχος του τελικού προϊόντος των ομάδων και διόρθωση λαθών Τελική μορφή και ανακοίνωση του τελικού προϊόντος Ολοκλήρωση του έργου. ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ