Τι σημαίνει χαρισματικό παιδί

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Οι μαθητές/τριες του ΣΤ1
Advertisements

ΑΕΙΦΟΡΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΚΑΤΟΙΚΙΑ
Η καθημερινή ζωή και η εκπαίδευση των αθηναίων
Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
Κατάθεση εμπειριών από την πρώτη χρονιά λειτουργίας:
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Γνωριμία με το ρήμα, το υποκείμενο, το αντικείμενο και το αντικείμενο
ΑΝΑΔΥΟΜΕΝΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ Η ανάδυση της ανάγνωσης και της γραφής: έννοια και σύγχρονες απόψεις Ευφημία Τάφα Καθηγήτρια Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.
ΟΙ ΧΑΡΙΣΜΑΤΙΚΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ
Διδακτικοί στόχοι.
Εκπαιδευτικοι εν δρασει νεα πολυτροπικη διδακτικη
Γιατί ένα πολιτιστικό πρόγραμμα;. Τα Πολιτιστικά προγράμματα προϋπήρχαν του θεσμού. Θετικό γιατί υπάρχει ενδιαφέρον και παράδοση. Αρνητικό γιατί δεν είναι.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΟΛΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ ΟΛΟΙ ΙΣΟΙ
Στατιστική Ι Παράδοση 5 Οι Δείκτες Διασποράς Διασπορά ή σκεδασμός.
Εταιρία Ψυχοκοινωνικής Υγείας του Παιδιού και του Εφήβου
PLAY AND STAY CAMPAIGN. Ομάδα Εργασίας για το Play and Stay Ιδρύθηκε το 2002 Έρευνα για το πώς το Τένις μπορεί να παρουσιαστεί αποτελεσματικότερα. Παράγοντες.
Αξιολόγηση στη φυσική αγωγή
ΑΤΟΜΙΚΟΣ ΦΑΚΕΛΟΣ ΜΑΘΗΤΗ – ΦΑΚΕΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΜΑΘΗΤΗ
Ψυχοκοινωνικά χαρακτηριστικά παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες: παρεμβάσεις στο πλαίσιο της τάξης Η. Ε. Κουρκούτας.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΤΑΣΕΩΝ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Ψυχοκοινωνικά χαρακτηριστικά παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες: παρεμβάσεις στο πλαίσιο της τάξης Η. Ε. Κουρκούτας.
Η Ψυχολογική αξία της βιωματικής μάθησης στην Αγωγή της Στοματικής Υγείας Ζωή Κασαπίδου Ψυχολόγος.
Τι ΕΙναι η βια;. Τι ΕΙναι η βια; Που ςυμβαινει; Σχολείο Σπίτι Δουλειά Ανάμεσα σε διαφορετικά κράτη Άνθρωποι σε επαφή με διαφορετική δύναμή.
Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: Ανάπτυξη ουσιαστικής συνεργασίας ανάμεσα στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών.
Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΩΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΠΡΑΞΗ
Εφηβεία Η εφηβεία είναι η μεταβατική > περίοδες στην ζωή μας.
Η ειδική αγωγή στο σχολείο της γενικής εκπαίδευσης
Παρουσίαση Δ.Σ.Μελισσοκομείου
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΟΔΗΓΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΝΕΩΝ ΑΝΑΛΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Η ζωή στα χρόνια της μητέρας μου!!!!!!!
Πηγή: Βιοστατιστική [Β.Γ. Σταυρινός, Δ.Β. Παναγιωτάκος]
Ερμηνείες της κοινωνικής ανισότητας στο σχολείο. Διαφορετικές ερμηνείες (θεωρίες) για τις αιτίες τους μηχανισμούς τον κοινωνικό ρόλο των εκπαιδευτικών.
Τεχνοκρατικό vs ανθρωπιστικό
Τι είναι η Κατανομή (Distribution)
Δίγλωσση εκπαίδευση και σχολική αποτυχία.. Σχολική Αποτυχία Συχνά η ευθύνη της σχολικής αποτυχίας, επιρρίπτεται στη διγλωσσία. Δεν ισχύει παρά μόνο για.
Πολλοί άνθρωποι που είναι φτωχοί κλέβουν μαγαζιά και σπίτια για να μαζέψουν χρήματα για τα οικονομικά τους προβλήματα!
Η Άννα είναι ένα κοριτσάκι 5 ετών όπου μία επέμβαση στον υποθάλαμο του εγκεφάλου σε ηλικία 4 ετών περιόρισε σημαντικά τον κινητό έλεγχο των άνω και κάτω.
Σενάριο Η Άννα είναι ένα κοριτσάκι 5 ετών όπου μία επέμβαση στον υποθάλαμο του εγκεφάλου σε ηλικία 4 ετών περιόρισε σημαντικά τον κινητό έλεγχο των άνω.
ΕΝΝΟΙΕΣ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ Γ. Σιδερίδης. ΕΝΝΟΙΕΣ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ- ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑΣ Η στατιστική ως επιστήμη.....γιατί ακριβώς τη χρειαζόμαστε; Η στατιστική ως επιστήμη.....γιατί.
ΗΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΣΦΑΛΜΑΤΑ ΜΕΤΡΗΣΗΣ.
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
Ονοματεπώνυμο: Καρακόλια Αναστασία ΑΕΜ: 912/2012 Κομοτηνή 2013
1 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ Μουντάκης Κώστας Ομ. Καθηγητής Πανεπιστήμιου Πελοποννήσου Πρώην σύμβουλος του Παιδ. Ινστιτούτου ΠΟΛΛΑΠΛΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ.
Α. ΣΧΟΛΗ ΑΣΤΥΦΥΛΑΚΩΝ. Α. ΣΧΟΛΗ ΑΣΤΥΦΥΛΑΚΩΝ Η Σχολή Αστυφυλάκων έχει ως αποστολή την εκπαίδευση των Δοκίμων Αστυφυλάκων και αποβλέπει στην κατάλληλη.
ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ ΔΙΑΣΠΟΡΑΣ - ΑΣΥΜΜΕΤΡΙΑΣ - ΚΥΡΤΩΣΕΩΣ
Δειγματοληψία Στην Επαγωγική στατιστική οδηγούμαστε σε συμπεράσματα και αποφάσεις για τις παραμέτρους ενός πληθυσμού με τη βοήθεια ενός τυχαίου δείγματος.
Σακελλαρίου Μαρία, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
Προσεγγίσεις επεξεργασίας πληροφοριών Οι βασικές διεργασίες: Κωδικοποίηση, αποθήκευση, ανάσυρση.
Μάθηση σημαίνει τροποποίηση συμπεριφοράς & σχηματισμό συνηθειών
Tα χαρισματικά και ταλαντούχα παιδιά
“Τα παιδιά μαθαίνουν όλη την ώρα σαν τρελά, μέχρι να πάνε σχολείο” – Jean Liedloff
ΙΕΚ Γαλατσίου Στατιστική ΙΙ Μάθημα 6
Κυνήγι θησαυρού με θέμα τις υγιεινές συνήθειες
Κανονική Κατανομή.
1ος υπό έμφαση στόχος - ΥΠΠ
H ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ THΣ ΕΝΤΑΞΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΑΠΩΛΕΙΑ ΑΚΟΗΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
ΖΗΣΗ ΑΝΤΙΓΟΝΗ - Σχεδιασμός εκπαιδευτικών στόχων
Κατανομές πιθανοτήτων
Οργάνωση της Εκπαίδευσης σε Προγράμματα δραστηριοτήτων
Η ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ- ΓΝΩΣΤΙΚΗΣ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗΣ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΤΡΟΠΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΓΑΠΗΣΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ. Ένα απο τα βασικά προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι γονείς και οι καθηγητές είναι πως τα παιδιά απο μικρή.
Α. ΣΧΟΛΗ ΑΣΤΥΦΥΛΑΚΩΝ. Α. ΣΧΟΛΗ ΑΣΤΥΦΥΛΑΚΩΝ Η Σχολή Αστυφυλάκων έχει ως αποστολή την εκπαίδευση των Δοκίμων Αστυφυλάκων και αποβλέπει στην κατάλληλη.
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ-ΓΟΝΕΩΝ Γιαλυράκη Πόπη Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας(Msc), Play Therapist Θεραπεύτρια ζευγαριών (ICEEFT), Εκπαιδεύτρια ομάδων γονέων(Gordon-Fillial)
Οικιακή Οικονομία Α’ Γυμνασίου Διδάσκων καθηγητής Γιαννούδης Γιώργος
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΠΟΔΗΛΑΣΙΑΣ ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΑ ΣΗΜΑΤΑ.
ΜΝΗΜΗ: ΣΥΓΚΡΑΤΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΚΛΗΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Τι σημαίνει χαρισματικό παιδί

Υψηλό IQ 1. Ήπια χαρισματικό (Mildly Gifted): IQ 115 – 129 2. Μέτρια χαρισματικό (Moderately Gifted): IQ 130 – 144 3. Έντονα χαρισματικό (Highly Gifted): IQ 145 – 159 4. Εξαιρετικά χαρισματικό (Exceptionally Gifted): IQ 160 – 179 5. Κορυφαία χαρισματικό (Profoundly Gifted): >IQ 180 Αυτά τα όρια βασίζονται σε μια κανονική στατιστική κατανομή. Οι επιδόσεις των περισσοτέρων ανθρώπων εντοπίζονται στο εύρος από IQ 85 έως IQ 115, με μέσο όρο το IQ 100. Αυτό το εύρος θεωρείται φυσιολογικό. Όσο πιο πολύ απέχει η επίδοση ενός παιδιού από το μέσο όρο, τόσο μεγαλύτερη είναι η ανάγκη του για ειδική εκπαιδευτική προσέγγιση και υποστήριξη, ανεξάρτητα αν η απόκλιση είναι προς τα πάνω ή προς τα κάτω από το μέσο όρο.

Εξαιρετικό ταλέντο Το εξαιρετικό ταλέντο είναι μια ικανότητα επίτευξης μιας δεξιότητας σε ένα επίπεδο το οποίο δεν είναι συνήθως αναμενόμενο παρά μόνο σε πιο μεγάλες ηλικίες, ακόμα και αργά στην ενήλικη ζωή. Ένα παιδί 3 χρονών μπορεί να διαβάζει σαν έναν 7χρονο ή ένα παιδί 9 ετών μπορεί να παίζει πιάνο σαν ένα 18χρονο, ο οποίος μπορεί να σπουδάζει πιάνο για χρόνια. Αν το εξαιρετικό ταλέντο δεν άπτεται των αντικειμένων των μαθημάτων του σχολείου, μπορεί το παιδί να μην παρουσιάζεται στο σχολείο με αντίστοιχα εξαιρετικές επιδόσεις και να μην αναγνωρίζεται από τους δασκάλους ως χαρισματικό.

Υψηλές Επιτεύξεις Τα χαρισματικά παιδιά παρουσιάζουν συνήθως, αλλά όχι πάντα, υψηλές επιδόσεις και επιτυχίες. Ακόμα και όταν δεν έχουν καλούς βαθμούς στο σχολείο, τείνουν να έχουν υψηλές επιδόσεις σε δοκιμασίες επίτευξης (achievement tests), συνήθως στο εύρος της ανώτερης 95ης – 99ης εκατοστιαίας κλίμακας. Τα παιδιά αγαπούν να μαθαίνουν και η αγάπη τους για τη μάθηση, η καλή μνήμη και η ικανότητα να μαθαίνουν γρήγορα και εύκολα τα οδηγεί στην επιτυχία. Όμως, αν ένα χαρισματικό παιδί χάσει τα κίνητρα και την πρόθεση να μαθαίνει, μπορεί να μην τα πηγαίνει καλά στο σχολείο. Ακόμα και σε αυτήν την περίπτωση οι επιδόσεις του στις δοκιμασίες επίτευξης παραμένουν υψηλές.

Δυναμικό επιτυχίας ή αριστείας Ανεξάρτητα αν ένα χαρισματικό παιδί αριστεύει στο σχολείο, έχει τη δυναμική να αριστεύσει. Πολλά χαρισματικά παιδιά έχουν εσωτερικά κίνητρα, όπως το ενδιαφέρον και η πρόκληση. Όταν αυτά τα παιδιά ενδιαφέρονται και καταλλήλως κινητοποιούνται, μπορούν και επιτυγχάνουν. Όμως, ακόμα και ένα χαρισματικό παιδί μπορεί να μην έχει καλές επιδόσεις στο σχολείο, μπορεί να μαθαίνει και να πετυχαίνει πολλά μόνο του στο σπίτι του.

Αυξημένη ευαισθησία Η αυξημένη ευαισθησία, αν και σπάνια χρησιμοποιείται ως αναγνωριστική των χαρισματικών παιδιών στο περιβάλλον του σχολείου, είναι τόσο κοινή μεταξύ των χαρισματικών παιδιών, που αποτελεί ένα από τα χαρακτηριστικά των παιδιών αυτών, τα οποία αιτιώνται την αποστασιοποίησή τους από τα υπόλοιπα παιδιά. Τα χαρισματικά παιδιά μπορεί να είναι συναισθηματικά ευαίσθητα, να κλαίνε για πράγματα που στους άλλους μπορεί να φαίνονται επουσιώδη. Μπορεί να είναι σωματικά ευαίσθητα, να ενοχλούνται από σήματα σε πουκάμισα ή ετικέτες σε κάλτσες. Αυτές οι διαφορετικές στάσεις ονομάστηκαν από τον ψυχολόγο Kazimierz Dabrowski, “υπερδιεγερσιμότητες”.