Αυδίκος Αθανάσιος – Πήχας Στέφανος

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση εκπαιδευτικού σεναρίου Νότα Σεφερλή
Advertisements

ΑΝΑΔΟΜΗΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Πρότυπο Εκπαιδευτήριο Ευρωπαϊκή Παιδεία
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Επιμόρφωση Β΄ επιπέδου στην παιδαγωγική αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία Νότα Σεφερλή
Θέμα: Η/Υ σε εργαστήριο
Ο Σχολικός σας Σύμβουλος
Πανελλήνιο Ψηφιακό Αποθετήριο Μαθησιακών Αντικειμένων
Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Μέσης Εκπαίδευσης για τα Νέα Αναλυτικά Προγράμματα Πληροφορικής και Επιστήμης Η/Υ Σειρά Διδασκαλίας Μαθημάτων / Προαπαιτούμενες.
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΔΕΙΓΜΑΤΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
Ατομικό έργo Προτάσεις για τη διδασκαλία του μαθήματος στην Α! τάξη
«Σχέδια μαθήματος, από τον σχεδιασμό στην υλοποίηση» Μαρία Αντωνάτου
Σχεδιαστικά εργαλεία Διαχείριση σελίδων Βιβλιοθήκες αντικειμένων Διαχείριση αντικειμένων Επιφάνεια ψηφιακής μελάνης Πληκτρολόγιο οθόνης ΟΦΕΛΗ Αναγνώριση.
ΤΙΤΛΟΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ. Εισαγωγικός τομέας και προκαταρτική φάση •Μικρή Περιγραφή: •Λεξιλόγιο: •Κοινό που απευθύνεται:Σε μαθητές της ΧΥΖ τάξης (γυμνασίου,
Το μάθημα της Πληροφορικής Η πραγματικότητα σήμερα!!! ΗΥ-302:Διδακτική της Πληροφορικής Επιμέλεια-Παρουσίαση Γεωργία Αδαμοπούλου Εύα Νοικοκυράκη.
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Δ.Ε. http// Η Ελλάδα στη χρήση και αξιοποίηση της Ψηφιακής Τεχνολογίας σε Δευτεροβάθμια και Πρωτοβάθμια.
ΞΑΝΘΗ 2013, 2ο ΣΕΚ ΞΑΝΘΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΗΣ : ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΥΤΙΔΗΣ Μαθηματικός.
Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Β΄ Επιπέδου Ειδικό Μέρος Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (κλάδοι ΠΕ60-70) ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ.
8ο Δ.Σ. Κορίνθου Νέα Προγράμματα Σπουδών
Ασύγχρονη Τηλεκπαίδευση
Εν. 2.4 Γενικού Μέρους Εν. 6.5 & 6.6 Ειδικού Μέρους Το εκπαιδευτικό σενάριο Νότα Σεφερλή
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Έργο: Ψηφιακό Σχολείο. Πράξη «Προδιαγραφές Ψηφιακής Εκπαιδευτικής Πλατφόρμας, Ανάπτυξη και Λειτουργία Ψηφιακής βάσης Γνώσης, Ψηφιακή Διαμόρφωση και Τεχνικός.
Επιμόρφωση Β΄ επιπέδου στην παιδαγωγική αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία Νότα Σεφερλή
Η διδασκαλία των δικτύων στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση με χρήση εικονικού περιβάλλοντος μάθησης Θ. Ζευγίτης Ημερίδα Καθηγητών Πληροφορικής.
Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) στη διδασκαλία γνωστικών αντικειμένων Σαΐτης Θανάσης, δάσκαλος.
Μια φορα κι eναν καιρο στο Διαδικτυο…
Τάξεις στις οποίες απευθύνεται: Β Γυμνασίου
«Εκπαίδευση Εκπαιδευτών ΙΕΚ ΠΑΤΡΑΣ» ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΩΝ ΕΝΟΤΗΤΩΝ
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού Λογισμικού “21 εν πλω" Σεραφείμ Ι. Ζώτης Υποψήφιος Επιμορφωτής ΠΑΚΕ Θεσσαλίας Εργασία 5 ης ενότητας Εκπαιδευτικού Υλικού.
Πρόγραμμα Σπουδών ΤΠΕ-Τεχνολογίες Πληροφορίας Επικοινωνίας ΣΤ’ τάξης.
Ο Διαδραστικός Πίνακας ως διδακτικό εργαλείο Από τη βιβλιογραφία προκύπτουν μια σειρά από οφέλη από τη χρήση του ΔΠ τα οποία αφορούν τον εκπαιδευτικό,
Νεοελληνική γλώσσα και διαδραστικός πίνακας διαδραστικός πίνακας.
Καλέμας Απόστολος, ΚΣΕ ΔΗΜΗΤΡΑ, Λάρισα Μάιος 2008 Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στη χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διδακτική διαδικασία Αναλυτικό.
Χρήση και αξιοποίηση ΤΠΕ στην διδακτική διαδικασία
ΑΝΑΛΥΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
Υποέργο 03: Επιμόρφωση Επιμορφωτών και Εκπαιδευτικών για την εφαρμογή του Προγράμματος Εκμάθησης της Αγγλικής Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών ΠΕΑΠ.
Παρουσιάσεις με την χρήση PowerPoint
Χρήση διαδραστικών πινάκων στη μαθησιακή διαδικασία Γιάννης Σαλονικίδης - ΠΕ70, επιμορφωτής ΜΕΡΟΣ Α: ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ Γενικό μέρος - Ενότητα
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ΜΕ ΤΙΣ «ΙΔΕΟΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ» 1 Ν. Αμανατίδης.
Διδακτική Πληροφορικής
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου Πανεπιστήμιο Πατρών, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης & της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ στο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Γιώργος Σούλτης.
Δικαιούχος φορέας Συμπράττοντες φορείς ● Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στις αρχές παιδαγωγικής αξιοποίησης των ΤΠΕ, καθώς και στην απόκτηση.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ Δρ. Αθανάσιος Κόκορης Σχ. Σύμβουλος Φιλολόγων Ν. Ροδόπης.
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ
ΚΑΤΑΝΟΩ ΤΙΣ ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ SCRATCH Χρήστος Μανώλης, Πληροφορικός ΠΕ 19 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2015 Ομάδα ανάπτυξης 6 ο εσπερινό ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης.
Μ.Κορδάκη 1, Χ. Σιέμπος 2 1 Εκλ. Επίκουρη καθηγήτρια εκπαιδευτικής τεχνολογίας Τμήμα πολιτισμικής τεχνολογίας πανεπιστημίου Αιγαίου 2 μηχανικός η/υ και.
Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ schools.gr/content/index.php?lesson_id=1 &ep=67 schools.gr/content/index.php?lesson_id=1.
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
Εκπαιδευτικό Λογισμικό Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών Δημοτικής στην Εκπαιδευτική Εφαρμογή της Πληροφορικής – Π4β Ομάδα Επιμόρφωσης ΤΠΕ Παιδαγωγικό.
Περίμετρος- Εμβαδόν: Διάκριση με τη χρήση ψηφιακού γεωπίνακα ( Μαθηματικά Δ΄ τάξης, Ενότητα 33 «Υπολογίζω Περιμέτρους κι Εμβαδά»)
Αρχαια ελληνικα απο πρωτοτυπο στο γυμνασιο
Δημιουργία σεναρίου.
Βασικές δεξιότητες στις ΤΠΕ
«Τα ψηφιακά εργαλεία στη διδακτική πράξη»
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΠΟΛΥΜΕΣΙΚΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ
Διδακτικές ενότητες Αξιολόγηση μαθήματος
1η περΙοδος επιμΟρφωσης Β1 επιπΕδου Τ.Π.Ε., ΜΑΪος – ΙοΥνιος 2017
Δραστηριότητες και μικροσενάρια
Παράδειγμα χρήσης διαδραστικών βιβλίων
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Η Συνθετική Δημιουργική Εργασία ως εναλλακτική μορφή αξιολόγησης της Αγγλικής Γλώσσας στο Γυμνάσιο: Ένα παράδειγμα Χριστίνα Κάλφογλου Πειραματικό Γυμνάσιο.
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Εικόνας
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Ασφάλεια στον Ψηφιακό Κόσμο
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Αυδίκος Αθανάσιος – Πήχας Στέφανος Εισαγωγική Επιμόρφωση για την εκπαιδευτική αξιοποίηση ΤΠΕ (Επιμόρφωση Β1 Επιπέδου) ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΜΕΣΟΔΙΑΣΤΗΜΑΤΟΣ: Συνεδρία 3 & 4 ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 1 Αυδίκος Αθανάσιος – Πήχας Στέφανος

Δομή Παρουσίασης Ζητούμενα Δραστηριότητας Περιγραφή Διδακτικής Παρέμβασης Συμπεράσματα από τη χρήση της Διδακτικής Παρέμβασης Σημεία προσοχής κατά τη χρήση της Διδακτικής Παρέμβασης

Ζητούμενα Δραστηριότητας Οι επιμορφούμενοι καλούνται να δημιουργήσουν μια διδακτική παρέμβαση, για τη διδασκαλία συγκεκριμένης ενότητας του μαθήματος του καθενός, με την αξιοποίηση του διαδραστικού πίνακα χρησιμοποιώντας το διαδίκτυο ή κάποια από τα εργαλεία του διαδραστικού πίνακα. Οι επιμορφούμενοι καλούνται να δημιουργήσουν παρουσίαση για συγκεκριμένο θέμα σχετικά με την αξιοποίηση του ψηφιακού περιεχομένου των εμπλουτισμένων βιβλίων. Αντίστοιχα μπορούν να επιλέξουν και οι ειδικότητες της Πληροφορικής, της Οικονομίας και της Διοίκησης. Οι ειδικότητες μπορούν να επιλέξουν το δόμημα που θεωρούν ότι είναι περισσότερο κοντά στο γνωστικό τους αντικείμενο και να δημιουργήσουν ένα αρχείο ppt για τη διδακτική αξιοποίηση του.

Περιγραφή Διδακτικής Παρέμβασης (1/2) Περιγραφή Διδακτικής Παρέμβασης (1/2) Τίτλος Μαθησιακού Αντικειμένου: Ιστορική Εξέλιξη των Η/Υ Δημιουργοί: Αυδίκος Αθανάσιος – Πήχας Στέφανος Βαθμίδα Εκπαίδευσης που μπορεί να χρησιμοποιηθεί: Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (Α΄ Τάξη Γυμνασίου) Γνωστικό Αντικείμενο: Α΄ Τάξη Γυμνασίου: «Πληροφορική». Σχολικό εγχειρίδιο «Πληροφορική». Κεφ. 4: «Η ιστορία της Πληροφορίας και της Πληροφορικής». Παρ. 4.4.: «Στιγμές από την Ιστορία», σελ. 28. Έννοιες που αφορά: Ιστορική Εξέλιξη των Υπολογιστών & Σταθμοί στην Ιστορία των Υπολογιστών Διάρκεια: 15 λεπτά

Περιγραφή Διδακτικής Παρέμβασης (2/2) Περιγραφή Διδακτικής Παρέμβασης (2/2) Μαθησιακοί Στόχοι: Οι μαθητές να μπορούν να: αναγνωρίζουν κομβικά σημεία κατά την εξέλιξη. διακρίνουν βασικά χαρακτηριστικά. προσδιορίζουν μειονεκτήματα. συνδυάσουν τις 2 διαφορετικές χρονογραμμές. Εργαλεία που χρησιμοποιήθηκαν: Χρήση ψηφιακού περιεχομένου του εμπλουτισμένου βιβλίου με την αξιοποίηση του διαδραστικού πίνακα και με πρόσβαση στο διαδίκτυο. Προσφορά διδακτικής παρέμβασης στην εκπαίδευση: Ο μαθητής παρατηρώντας οπτικά & χρονικά τις 2 διαφορετικές χρονογραμμές (timelines) της εξέλιξης θα είναι πλέον σε θέση να αναγνωρίζει και να αποκωδικοποιεί την πορεία εξέλιξης των Η/Υ. Το στοιχείο αυτό περιγράφεται πολύ περιληπτικά στο σχολικό βιβλίο και χωρίς δυνατότητα ιδιαίτερης μαθησιακής αξιοποίησης από τον καθηγητή πληροφορικής.

Σχολικό Βιβλίο

http://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/6643

http://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/4678

Συμπεράσματα από τη χρήση της Διδακτικής Παρέμβασης Συμπεράσματα από τη χρήση της Διδακτικής Παρέμβασης Πιθανοί τρόποι αξιοποίησης της διδακτικής παρέμβασης στην τάξη: για ανατροφοδότηση γιατί οι μαθητές πλέον έχουν τη δυνατότητα να συγκρίνουν και να ταξινομούν – ιεραρχούν, συνδυάζοντας διάφορα κριτήρια, την εξεταζόμενη εξέλιξη των Η/Υ. ως αφόρμηση για την εκτίμηση της μελλοντικής εξελικτικής πορείας των Η/Υ. Λόγοι επιλογής του συγκεκριμένου εργαλείου: κρίνεται κατάλληλο για χρήση από μαθητές μέσω του διαδραστικού πίνακα. οπτικοποίηση με ακρίβεια & σαφήνεια των δεδομένων. στο σχολικό εγχειρίδιο η γνώση παρουσιάζεται σε απλό κείμενο χωρίς εμπλουτισμένη μορφή.

Σημεία προσοχής κατά τη χρήση της Διδακτικής Παρέμβασης Σημεία προσοχής κατά τη χρήση της Διδακτικής Παρέμβασης Οδηγίες προς εκπαιδευτικούς Τρόποι αντιμετώπισης τυχόν δυσκολιών: Προσοχή στη χρήση του προτεινόμενου κατά περίπτωση φυλλομετρητή. Για την περίπτωση που δεν υπάρχει πρόσβαση στο διαδίκτυο, προσφέρεται η δυνατότητα τοπικής αποθήκευσης των ψηφιακών δομημάτων.

Σας ευχαριστούμε πολύ για την προσοχή σας! Ερωτήσεις - Συζήτηση Σας ευχαριστούμε πολύ για την προσοχή σας! Αυδίκος Αθανάσιος – Πήχας Στέφανος