Ερευνητική Εργασία Θέμα: ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ: Η ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ, ΤΟ ΝΗΣΙ Η ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ, ΤΟ ΝΗΣΙ ΚΑΙ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ Διάρκεια: Ετήσια Παρουσίαση Α΄ τετραμήνου
Ομάδα Α΄
ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ μέσα και υλικά ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ μέσα και υλικά ΣΩΤΗΡΙΑ ΜΑΡΙΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΑΛΛΙΡΡΟΗ
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΧΡΩΜΑΤΟΣ Αναπτύχθηκαν διάφορες θεωρίες και χρωματικά μοντέλα προκειμένου να δωθεί μια εξήγηση για τη φύση του χρώματος. Ο Αριστοτέλης ανέπτυξε την θεωρία πως το χρώμα υπήρχε με την μορφή ακτίνων που έστελναν οι Θεοί από τον ουρανό
Τέμπερα Κάρβουνο
Στένσιλ Spray
Πινέλα Παλέτα Καμβάς
Σπάτουλα Καβαλέτο
ΤΕΧΝΗΜΑ
ΥΛΙΚΑ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΑΜΕ Πλαστικό, ακριλικό , οικολογικό χρώμα Πινέλα Ρολά Κάρβουνο Γομολάστιχα για το κάρβουνο Δοχεία για χρώμα
ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ Ευχαριστούμε για το χρόνο σας Ευχαριστούμε τις καθηγήτριές μας κ.Δρήμτσια και κ.Κυριλλίδου
Ομάδα Β΄
Καλλιτεχνικά ρεύματα Εξπρεσιονισμός Ρεαλισμός Κυβισμός Νεοκλασικισμός Ρομαντισμός Νατουραλισμός Υπερεαλισμός
Υπερεαλισμός Πού και πότε: Γεννήθηκε γύρω στο 1920 στο Παρίσι ως αντίδραση στην καταστροφικότατα του Ντανταϊσμού. Τι ήταν: καλλιτεχνικό και πολιτικό ρεύμα, σαν επαναστατικό κίνημα,. Από τους κύριους εκφραστές είναι: Giorgio de Chirico, Salvador Dalí, Joan Miró
΄΄Οι προκλησεις του Αγιου Αντωνιου΄΄ Dali (1946)
Εξπρεσιονισμός Πότε: αναπτύχθηκε στις αρχές του 20ου αιώνα, περίπου την περίοδο 1905-1940 Τι ήταν: ήταν η τάση να παραμορφώνουν την πραγματικότητα στα έργα τους
Ρεαλισμός Πότε: την περίοδο 1850-1880 Πότε: την περίοδο 1850-1880 Τι ήταν:αναπαράσταση των πραγματικών και συγκεκριμένων πραγμάτων» .
΄΄ Kαλημερα κυριε Courbet΄΄ ΄΄New Orlean Cotton Exchange΄΄ Degas (1873) Courbet(1849)
ΜΕΤΑ-ΜΟΝΤΕΡΝΙΣΜΟΣ Πότε: 20ου αιώνα Τι ήταν: εισήγαγε ένα πνεύμα ελευθερίας, την ελευθερία του καλλιτέχνη να παίρνει στοιχεία από όποια εποχή και τάση του κόσμου της Τέχνης του αρέσει
teatro del mondo 1980
Ευχαριστουμε για την προσοχη σας! Καλλιτεχνικα ρευματα: Γιάννης Παναγιώτης Λάμπης Αρετή Αριστέα
Ομάδα Γ΄
Καλλιτέχνες της Λήμνου
Ποιός είναι ο λόγος που ασχοληθήκατε με την ζωγραφική;
ΜΠΟΡΕΙ ΕΝΑΣ ΖΩΓΡΑΦΟΣ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΑΡΚΕΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΤΗΡΗΘΕΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ;
Πώς μπορεί να εμπνεύσει το περιβάλλον της Λήμνου ένα καλλιτέχνη ;
Επηρεάζει ο χαρακτήρας του καλλιτέχνη το έργο του ή επηρεάζεται απ’ αυτό;
Ομάδα Δ΄
ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ Καλλιτεχνική δημιουργία στο σχολείο
Το θέμα μας Η καλλιτεχνική δραστηριότητα στο σχολείο.
Ενέργειες Καταγραφή ερωτημάτων Ερωτηματολόγια Απαντήσεις στο διαδίκτυο Καταγραφή απαντήσεων και σύνταξη εργασίας με βάση τα ερωτήματα.
Περσεφόνη Ειρήνη Κυριακή Γεωργία