Ερευνητική Εργασία Θέμα: ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ: Η ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ, ΤΟ ΝΗΣΙ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Μάθημα 2ο 20/10/2012.
Advertisements

Σκοταράς Νικόλαος, Σχ. Σύμβουλος ΠΕ12, Δρ. Ε.Μ.Π Ιστοσελίδα :
«ποιήσωμεν ἄνθρωπον. Κατ' εἰκόνα Θεοῦ καί ὁμοίωσιν»
HENRI MATISSE
Ο Goya, ο Beethoven και ο Ρομαντισμοσ. .
Πολιτιστικό πρόγραμμα
«ποιήσωμεν ἄνθρωπον. Κατ' εἰκόνα Θεοῦ καί ὁμοίωσιν»
ΠΑΡΙΣΙ – ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ - ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ
ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ & Η ΤΕΧΝΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ
ΣΧΕΔΙΑΖΩ : ΕΚΦΡΑΖΟΜΑΙ ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ / ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ
ΤΟ ΤΟΠΙΟ ΩΣ ΕΜΠΝΕΥΣΗ PROJECT Β ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ Α τάξης ΕΠΑ.Λ
, Β’ τετράμηνο Λύκειο Δεμενίκων Τμήμα Ατε2 Ομάδα: Rebels Ελευθερία: Αναζητώντας το πραγματικό νόημα της λέξης.
« Ποιήσωμεν ἂνθρωπον…»
Η ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Σουρρεαλισμός. Ο όρος σουρεαλισμός χρησιμοποιήθηκε από το 1917 και ύστερα από τους Andre Breton, Paul Eluard και πολλούς αρθρογράφους της εφημερίδας Literature.
Και ξαφνικά το κόκκινο… χάθηκε!
ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ Τι είναι ο κόσμος; Από πού; Πότε και πώς υπάρχει; Πού θα καταλήξει; Πανάρχαια αλλά και διαχρονικά ερωτήματα : Βίβλος, μύθοι και θρησκείες φιλοσοφία.
«Καλλιτεχνική Δημιουργία»: Η ζωγραφική, το νησί και το σχολείο μας»
2ο Γενικό Λύκειο Κέρκυρας Σχ. έτ
Διαθεματική Ανάλυση και Παρουσίαση Ποιήματος
Ελ Γκρέκο.
Από την Ιστορία στη Φιλοσοφία Ηθική και Πολιτική
2 ο ΓΕΛ ΛΕΥΚΑΔΑΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β΄ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ’’Η μεγαλύτερη Κερά του κόσμου είναι η Τέχνη.’’ Κ. Καβάφης.
Η Ελληνική τέχνη αναπτύσσεται
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΘΕΑΤΡΙΚΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ
 Τρόφιμα  Κατασκευές  Μαστορέματα-καλλιέργειες.
ΣΟΚΟΛΑΤΑ ΕΝΑΣ ΓΛΥΚΟΣ ΠΕΙΡΑΣΜΟΣ
Τίτλος: Σχολική Ζωή και Τέχνη
ΟΡΙΣΜΟΣ Γλυπτική ονομάζεται η τέχνη της καλλιτεχνικής δημιουργίας - έκφρασης, που εκτελείται μέσω της δημιουργίας τρισδιάστατων μορφών σε οποιοδήποτε μέσο.
Αναγέννηση Τον 15ο και 16ο αιώνα στον ευρωπαϊκό χώρο εκδηλώνεται ένα καλλιτεχνικό και πνευματικό συγχρόνως κίνημα : η Αναγέννηση. Κατά την προετοιμασία.
Η Ζωγραφική του 20ου αιώνα
Museum Entrance Είσοδος στην Πινακοθήκη μας! Αίθουσα Ι Αίθουσα ΙΙ Αίθουσα IV Αίθουσα ΙΙΙ Πινακοθήκη Δ΄ τάξης Δημοτικού Σχολείου Ευκαρπίας.
Τα μαθηματικα στην τεχνη και στη φυση
8ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Εκπαιδευτικών
ΔΑΣΚΑΛΑ : ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ
Πίνακες ζωγραφικής Ελλήνων ζωγράφων με θέμα το παιδί Λίλιαν Λάμπρου Β2
Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΣΤΟΝ 20ο ΚΑΙ 21ο ΑΙΩΝΑ
Μαθέα Άννα Μπρουκάκη Ελισάβετ Παπαδοπούλου Ερμιόνη Παπαδόπουλος Κυριάκος Χατζηϊωάννου Παναγιώτης 25/2/ ο Γενικό Λύκειο Καβάλας ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ.
ΡΕΑΛΙΣΜΟΣ. Την κατάληξη –ισμός, την συναντούμε σε πολλές λέξεις όπως ρατσισμός, Βουδισμός,παραλογισμός κ.α.
Ερευνητική εργασία Α΄Λυκείου.  Να γνωρίσουμε συγγραφείς της παγκόσμιας λογοτεχνίας μέσα από διάσημα έργα τους στα οποία βασίστηκαν ομώνυμες ταινίες 
Γ ι ά ν ν η ς Μ ό ρ α λ η ς « Π Α Ν Σ Ε Λ Η Ν Ο Σ »
ΠΑμπλο Πικασο.
Ψηφιακή τάξη Σπύρος Στρατηγός Άρης Σερμέτης Πέτρος Στεμπάρι.
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΕΧΝΗ; ΠΟΙΟΣ ΤΟ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ; ΟΛΑ ΤΑ ΕΡΓΑ ΤΕΧΝΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΡΕΣΟΥΝ ΣΕ ΟΛΟΥΣ;
Εξπρεσιονισμός Καλλιτεχνικό κίνημα που αναπτύχτηκε το Ο όρος εξπρεσιονισμός προέρχεται από τον λατινικό όρο “expressio” που σημαίνει “έκφραση”. Σε.
Graffiti ΕΡΕΥΝΕΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΟΥ 2ου ΛΥΚΕΙΟ Α 1 ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΑΠ. Π., Γ. ΟΡ., Ζ. Ν., Ζ. Λ., Κ. Δ.
Μελέτη και βελτίωση του πάρκου απέναντι από το σχολείο μας από τα παιδιά της Γ τάξης ( ) Οι εργασίες, οι σχετικές με το project, ξεκίνησαν με αφορμή.
O Πιερ Ωγκyστ Ρενουaρ Pierre Auguste Renoir
ΙΜΠΡΕΣΙΟΝΙΣΜΟΣ.
ΤΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΣΤΟΟΥΝΧΕΝΤΖ.
Ο αριθμοσ φ Χριστίνα Λιακοπούλου Γιώργος Μαυροματίδης
ΟΜΑΔΑ ΤΕΧΝΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ ΘΕΜΑ: ΡΕΥΜΑΤΑ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ
Τζων Λοκ Λήδα Ευαγγελινού Β1.
Περιβαλλοντική ομάδα 1ου Γυμνασίου
PAUL CEZANNE M O N T S A I N T – V I C T O I R E.
Ερευνητική εργασία (Project)
Ορφεασ.
Σταχτομαζώχτρες.
Μαθημα 2ο Τα επαναστατικα κινηματα στην ευρωπη 19ος αιωνασ
Η δυτική ζωγραφική από τον 14ο αιώνα έως τον 18ο αιώνα
Τι ήταν άραγε ο Μοντριάν;;;
Το κίνημα των Ναζαρηνών
ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΣΤΗ ΔΥΤΙΚΗ ΕΥΡΩΠΗ
«πάνω ή πέρα από την πραγματικότητα»
Φρούτα και ζωγραφική.
ΝΑΖΑΡΗΝΗ ΤΕΧΝΗ Κωνσταντίνος Κριθαρίδης Σχολικό Έτος
Η δυτική ζωγραφική τον 14ο -18ο αιώνα
Τεχνολογία και Επιστήμη
ΠΑΟΥΛ ΚΛΕΕ.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ερευνητική Εργασία Θέμα: ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ: Η ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ, ΤΟ ΝΗΣΙ Η ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ, ΤΟ ΝΗΣΙ ΚΑΙ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ Διάρκεια: Ετήσια Παρουσίαση Α΄ τετραμήνου

Ομάδα Α΄

ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ μέσα και υλικά ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ μέσα και υλικά ΣΩΤΗΡΙΑ ΜΑΡΙΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΑΛΛΙΡΡΟΗ

ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΧΡΩΜΑΤΟΣ Αναπτύχθηκαν διάφορες θεωρίες και χρωματικά μοντέλα προκειμένου να δωθεί μια εξήγηση για τη φύση του χρώματος. Ο Αριστοτέλης ανέπτυξε την θεωρία πως το χρώμα υπήρχε με την μορφή ακτίνων που έστελναν οι Θεοί από τον ουρανό

Τέμπερα Κάρβουνο

Στένσιλ Spray

Πινέλα Παλέτα Καμβάς

Σπάτουλα Καβαλέτο

ΤΕΧΝΗΜΑ

ΥΛΙΚΑ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΑΜΕ Πλαστικό, ακριλικό , οικολογικό χρώμα Πινέλα Ρολά Κάρβουνο Γομολάστιχα για το κάρβουνο Δοχεία για χρώμα

ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ Ευχαριστούμε για το χρόνο σας Ευχαριστούμε τις καθηγήτριές μας κ.Δρήμτσια και κ.Κυριλλίδου

Ομάδα Β΄

Καλλιτεχνικά ρεύματα Εξπρεσιονισμός Ρεαλισμός Κυβισμός Νεοκλασικισμός Ρομαντισμός Νατουραλισμός Υπερεαλισμός

Υπερεαλισμός Πού και πότε: Γεννήθηκε γύρω στο 1920 στο Παρίσι ως αντίδραση στην καταστροφικότατα του Ντανταϊσμού. Τι ήταν: καλλιτεχνικό και πολιτικό ρεύμα, σαν επαναστατικό κίνημα,. Από τους κύριους εκφραστές είναι:  Giorgio de Chirico, Salvador Dalí, Joan Miró 

΄΄Οι προκλησεις του Αγιου Αντωνιου΄΄ Dali (1946)

Εξπρεσιονισμός Πότε: αναπτύχθηκε στις αρχές του 20ου αιώνα, περίπου την περίοδο 1905-1940  Τι ήταν: ήταν η τάση να παραμορφώνουν την πραγματικότητα στα έργα τους

Ρεαλισμός Πότε: την περίοδο 1850-1880 Πότε: την περίοδο 1850-1880 Τι ήταν:αναπαράσταση των πραγματικών και συγκεκριμένων πραγμάτων» .

΄΄ Kαλημερα κυριε Courbet΄΄ ΄΄New Orlean Cotton Exchange΄΄ Degas (1873) Courbet(1849)

ΜΕΤΑ-ΜΟΝΤΕΡΝΙΣΜΟΣ Πότε: 20ου αιώνα Τι ήταν: εισήγαγε ένα πνεύμα ελευθερίας, την ελευθερία του καλλιτέχνη να παίρνει στοιχεία από όποια εποχή και τάση του κόσμου της Τέχνης του αρέσει

teatro del mondo 1980

Ευχαριστουμε για την προσοχη σας! Καλλιτεχνικα ρευματα: Γιάννης  Παναγιώτης  Λάμπης  Αρετή  Αριστέα 

Ομάδα Γ΄

Καλλιτέχνες της Λήμνου

Ποιός είναι ο λόγος που ασχοληθήκατε με την ζωγραφική;

ΜΠΟΡΕΙ ΕΝΑΣ ΖΩΓΡΑΦΟΣ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΑΡΚΕΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΤΗΡΗΘΕΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ;

Πώς μπορεί να εμπνεύσει το περιβάλλον της Λήμνου ένα καλλιτέχνη ;

Επηρεάζει ο χαρακτήρας του καλλιτέχνη το έργο του ή επηρεάζεται απ’ αυτό;

Ομάδα Δ΄

ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ Καλλιτεχνική δημιουργία στο σχολείο

Το θέμα μας Η καλλιτεχνική δραστηριότητα στο σχολείο.

Ενέργειες Καταγραφή ερωτημάτων Ερωτηματολόγια Απαντήσεις στο διαδίκτυο Καταγραφή απαντήσεων και σύνταξη εργασίας με βάση τα ερωτήματα.

Περσεφόνη Ειρήνη Κυριακή Γεωργία