Μάθημα: Θέματα ισότητας φύλων Καθηγήτρια: Ζήση Βασιλική

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΠΕΡΠΑΤΩ ΣΤΟ ΔΙΑΔΥΚΤΙΑΚΟ ΔΑΣΟΣ ΟΤΑΝ Ο ΛΥΚΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ
Advertisements

1ο ΕΠΑΛ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ «Μικρές Αγγελίες – Μεγάλες Αλήθειες» ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
15ο ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β' ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ (PROJECT) ΘΕΜΑ: “ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΦΗΒΩΝ - ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ” ΜΑΪΟΣ 2012 ΜΑΘΗΤΕΣ Α' ΤΑΞΗΣ: ΚΥΡΙΑΚΟΥΔΗΣ ΒΥΡΩΝ,
ΘΕΜΑ: ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΕΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΑΣΧΟΛΙΕΣ ΤΩΝ ΕΦΗΒΩΝ
O ελεύθερος χρόνος παιδιών σχολικής ηλικίας
Γυναικείο Ποδόσφαιρο Ποιος είπε ότι το ποδόσφαιρο είναι μόνο αντρικό άθλημα; Υπάρχουν και γυναίκες που είναι εξίσου ταλαντούχες. Γενικώς τα αγόρια έχουμε.
1 Γυναίκες και επιστήμη: μια πρώτη διερεύνηση Λάουρα Αλιπράντη Κύρια Ερευνήτρια, Εθνικό Κέντρο Κοινωνικών Ερευνών.
Προετοιμάζομαι για την ζωή
7ο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΙΑΤΡΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΠΑΧΥΣΑΡΚΙΑΣ
Γυναίκες και επιστήμη: μια πρώτη διερεύνηση Dr Λάουρα Mαράτου-Αλιπράντη Κύρια Ερευνήτρια, Εθνικό Κέντρο Κοινωνικών Ερευνών, EΚΚΕ.
Πανεπιστήμιο Κρήτης Υπουργείο Υγείας Υπουργείο Παιδείας&Πολ/μού.
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΘΕΜΑ:ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΑ ΠΟΤΑ ΚΑΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ. ΟΜΑΔΑ:ΧΧΧΕ.
ΕΡΕΥΝΑ 2010 ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΤΑΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ ΤΡΙΠΟΛΗΣ.
Μελετώντας το πρώτο διάγραμμα όλοι οι ερωτηθέντες απάντησαν ότι μέσα στην οικογένεια υπάρχει διάκριση σε όλους τους τομείς δήλωσαν περισσότεροι ότι.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΕΦΗΒΩΝ
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΤΑΣΕΩΝ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ TABLET. Ρωτήσαμε: «Αν έχουν tablet» 21 αγόρια 28 κορίτσια 6 ενήλικες.
ΚΑΣΣΑΒΕΤΗ ΜΑΡΙΑ ΖΑΒΙΤΣΑΝΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ: “ΦΥΛΛΑ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ»
1ο ΓΕΛ Μεγάρων Ερευνητική Εργασία στο «Χάσμα Γενεών» με θέμα «Χάσμα Γενεών και ο Θεσμός της Οικογένειας» Ομάδα «Green Day» Βαρθολομαίος Γιάννης Ζαχαρόπουλος.
Αθλητισμός και γυναίκες. Ομοιότητες ανάμεσα σε αθλητές των δύο φύλων Ισχυρά παρακινούμενοι και προσανατολισμένοι στην επίτευξη Ισχυρά παρακινούμενοι και.
ΙΣΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΔΥΟ ΦΥΛΩΝ.
ΧΟΡΟΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΕΦΗΒΩΝ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ:
Στέλιος Ευσταθίου Βλαδένης Θεόδωρος ΘΕΜΑ: ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΙΚΟ BLOG.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ.
ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΚΡΗΤΗΣ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΚΡΗΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ Α΄ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ.
1 ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ – Άξονας 4, Μέτρο 4.1, Ενέργεια 4.1.1, Κατηγορία Πράξης α ΕΡΓΟ: «ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΑΡΕΜΒΑΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ.
Project : χορεύοντας στον κόσμο
“ Διαφορετική συμπεριφορική στάση των γονιών απέναντι στο έφηβο κορίτσι και στο έφηβο αγόρι ”.
O ταν κάποιος σκέφτεται χωρίς να θέτει απαραβίαστα σύνορα σε θέματα που αφορούν τους ρόλους των δύο φύλων, μπορεί πιο εύκολα να φανταστεί έναν άνδρα να.
Εκπαιδευτικές & Επαγγελματικές Φιλοδοξίες Μαθητών Α’ Λυκείου Αμαρουσίου.
Τι είναι ο συνήγορος του πολίτη….. Ειρήνη Μιτελούδη Στ1
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΩΝ ΔΙΚΤΥΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ - FACEBOOK
ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΗΛΙΚΙΑ
Η Οδύσσεια της Ν. Α. Κ. Νίκη Αβακίδου Οδυσσέας Τσίκρας Κατερίνα Χ”δημητρίου Αφροδίτη Καραγκιαούρη.
ΕΠΑΛ ΝΙΓΡΙΤΑΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΣΗ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΣΤΟΝ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ ΑΘΛΗΜΑ: ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ: ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΑΓΙΟΥ ΣΤΕΦΑΝΟΥ ΑΤΤΙΚΗΣ ΣΤΕΦΑΝΙΑ ΡΙΖΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΜΟΙΡΙΔΗΣ.
Grundtvig Learning Partnership Parents-School-Children: Learning by doing together Γονείς – Σχολείο – Παιδιά: Μαθαίνουμε μέσα από κοινές δραστηριότητες.
Ονόματα Χριστοδούλου Ευαγγελία ( ) Χρυσομάλλου Ιωάννα ( )
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΦΑΡΚΑΔΟΝΑΣ ΤΟΜΕΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ – ΤΑΞΗ Β’ Έρευνα Συμπεριφοράς – Στάσης Θέμα: «Νέοι και Διαδίκτυο – Εθισμός» Χρόνος διεξαγωγής:
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Υπό της φοιτήτριας : ΠΑΠΑΝΙΔΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ Επιβλέπουσα καθηγήτρια :
Στατιστικές Υποθέσεις
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ
Θέματα ισότητας ως προς το φύλο, στο μάθημα Φυσικής Αγωγής
PROJECT Β’ΛΥΚΕΙΟΥ Τμήμα β2 Υπεύθυνη καθηγητρια Πίτσου Διαμάντω ΠΕΟ4.01
Εκπαιδευτικό Πολιτιστικό Πρόγραμμα
Τα επαγγέλματα παίζουν σημαντικό ρόλο στη ζωή μας;
Αθλητισμός στην πόλη μας
Δικαιώματα Γυναικών στις θρησκίες
Αντιπροσώπευση γυναικών στον αθλητισμό
Κοινωνική Οργάνωση και Κοινωνική Μεταβολή
5o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΟΣΜΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΘΕΜΑ: ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ Βασίλης Κ. Λευτέρης Μ . Γκόρικ Χ.
ΦΥΛΛΟ.
Η ΜΑΧΗ ΤΩΝ ΦΥΛΩΝ.
1ο ΓΕΛ ΑΜΑΛΙΑΔΑΣ Τμήμα: Α4 Σχ. Έτος: Β΄τετράμηνο
ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΣΗ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΣΤΟΝ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ
11Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΧΑΡΝΩΝ Ευαισθητοποίηση εκπ/κών και παρεμβατικά προγράμματα για την προώθηση της ισότητας των φύλων (Κ.Ε.Θ.Ι) Μάιος 2007.
ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΣΗ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΣΤΟΝ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
Θέμα: «Ενημέρωση, ψυχαγωγία και σύγχρονα Μ.Μ.Ε.»
Η καθημερινή μέρα μιας γυναίκας και ενός άντρα
ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΣΗ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΣΤΟΝ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ
Μάθημα Μεθοδολογία της Έρευνας Υπεύθυνος Καθηγητής : Μπάγκος Παντελής
Αντιπροσώπευση γυναικών στον αθλητισμό
ΧΟΡΟΣ ΚΟΜΠΑΤΣΙΑΡΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ.
Ευρωπαϊκός Πυλώνας Κοινωνικών Δικαιωμάτων:
Εδώ δεν είναι ποτέ αργά για μάθηση!
Οι γυναίκες ως κόρες στην Αρχαία Ελλάδα
Θέμα: Η Διαμάχη σχετικά με τις Εγκεφαλικές Διαφορές Ανδρών- Γυναικών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μάθημα: Θέματα ισότητας φύλων Καθηγήτρια: Ζήση Βασιλική Μάθημα: Θέματα ισότητας φύλων Καθηγήτρια: Ζήση Βασιλική Θέμα: «Η αναλογία ανδρών –γυναικών σε σύλλογο παραδοσιακών χορών» Ονοματεπώνυμο: Παρασκευή Καλλά (0710135) Κωσταντίνα Χάνου (0710197)

Χορευτικός Σύλλογος «Απόλλων» Επισκεφτήκαμε το χορευτικό σύλλογο «Απόλλων» Τρικάλων. Καταμετρήσαμε τον αριθμό ανδρών και γυναικών που συμμετέχουν στο σύλλογο. Διαπιστώσαμε ότι ο σύλλογος απασχολεί 4 τμήματα ανηλίκων: 15 παμπαίδες (ηλικίας 8-10) και 25 πανκορασίδες (ηλικίας 11-12) 20 παίδες (ηλικίας 13 ως 15 ετών) και 30 κορασίδων (ηλικίας 13 ως 15 ετών) Στο δυναμικό του συλλόγου καταμετρούνται επίσης, 2 τμήματα ενηλίκων (ηλικίας 20-50 ετών): 25 γυναίκες 35 άνδρες

Παρατηρούμε ότι για την κατηγορία παμπαίδων – πανκορασίδων, υπάρχει μια αναλογία αγοριών – κοριτσιών περίπου 1:2 για τη συγκεκριμένη αθλητική δραστηριότητα.

Παρατηρούμε ότι και για την κατηγορία παίδων – κορασίδων, ο αριθμός των κοριτσιών είναι μεγαλύτερος σε σχέση με των αγοριών, σε αναλογία όμως περίπου 2:3 για τη συγκεκριμένη αθλητική δραστηριότητα.

Παρατηρούμε ότι και για την κατηγορία ανδρών– γυναικών, υπάρχει μια αναλογία περίπου 3:2 για τη συγκεκριμένη αθλητική δραστηριότητα.

Συμπεράσματα Από τα παραπάνω γίνεται αντιληπτό ότι για την αθλητική δραστηριότητα των παραδοσιακών χορών το γυναικείο φύλο (80) υπερτερεί σε σχέση με το ανδρικό (70), σε μικρό ποσοστό, κάτι το οποίο ενδεχομένως να είναι αναμενόμενο λόγω της φύσης της δραστηριότητας. Παρόλα αυτά, παρατηρείται ότι η αναλογία φύλου για το συγκεκριμένο σύλλογο εξαρτάται από την ηλικία, αφού όσο αυξάνεται η ηλικία, τόσο περισσότεροι άνδρες συμμετέχουν στη χορευτική δραστηριότητα. Είναι θέμα κοινωνικού στάτους (κοριτσίστικο);; Είναι θέμα δραστηριότητας (όχι προτιμητέα ως άθληση από αγόρια);;

Ευχαριστούμε πολύ!