ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ αΙΓΑIΟΥ & ΑΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ Τ.Τ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ
Advertisements

OHSAS – ΕΛΟΤ 1801.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ» ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2011.
Πανελλήνια Ένωση Πλοιάρχων
ΤΡΟΠΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Βιώσιμη Ανάπτυξη.
ΑΝΑΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΥΝΑ Π.Δ. 85/2012 Ίδρυση Υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου
ΠΡΩΤΟΠΟΡΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΚΜΨΥ ΒΑ ΚΥΚΛΑΔΩΝ ΕΠΑΨΥ
Δικαιοσύνη και Χρηματιστηριακή Νομοθεσία ΝΕΟ ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ Α.Ο. ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ ΜΑΜΜΩΝΑΣ.
Ε.Ε.Δ.Ε - Κ.Ε.Δ.Κ.Ε. – Ι.Μ.Δ.Δ.Α. « Το Μεταβατικό Σύστημα επιβεβαίωσης της διαχειριστικής επάρκειας των Ο.Τ.Α. » Εισηγητής: Γούπιος Γιάννης Δ/ντής Ανάπτυξης.
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΡΙΣΙΜΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΛΙΜΕΝΩΝ
Μεθοδολογίες και Εργαλεία Ανάλυσης και Σχεδιασμού Π.Σ.
Γενική Διεύθυνση Απασχόλησης, Κοινωνικών Υποθέσεων και Ίσων Ευκαιριών
5ο επιστημονικΟ πεδΙο Γιανναράκης Μιχάλης Βαΐτσης Φίλιππος.
Ενίσχυση της έρευνας στο “ΕΠ. Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση ” Νίκος Μαρούλης, Logotech AE Καρδίτσα 18 Σεπτεμβρίου 2008.
Η πολιτική για το θαλάσσιο περιβάλλον και την παράκτια ζώνη
Εισαγωγή στην Αξιολόγηση Έργων Πληροφορικής Στρατηγική και Οικονομική των Π.Σ. Βέμου Κωνσταντίνα Τσάμα Ριγκέρς.
Υπουργείο Οικονομίας & Οικονομικών Αποτελεσματική Διαχείριση στην 4η Προγραμματική Περίοδο 2007 – 2013.
Ασφαλείς Μετακινήσεις: ο ακρογωνιαίος λίθος των απόψεων της Διεθνούς Οδικής Ομοσπονδίας (IRF) για τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας. Δρ Χάρης Ευδωρίδης,
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
Σεμινάριο Οργάνωσης και Διοίκησης της Εκπαίδευσης
ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΣ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ
Μεθοδολογίες και Εργαλεία Ανάλυσης και Σχεδιασμού Π.Σ. Σπύρος Κοκολάκης ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΩΝ.
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ
Strategy and the Internet Γιώργος Θάνος Παρασκευή 12 Δεκεμβρίου 2008.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ. ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ Ο προγραμματισμός είναι η πρώτη λειτουργία του μάνατζμεντ. Έχει μελλοντοστρεφή χαρακτήρα, προσφέρει κατεύθυνση.
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας. Tο κεντρικό ζητούμενο ενός συστήματος διοίκησης και διαχείρισης των υπηρεσιών Μακροχρόνιας Φροντίδας.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ
ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ: ΣΠΟΥΔΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ
Μέρος 1 Εισαγωγή στα Πληροφοριακά Συστήματα. 22/9/20162 Περιεχόμενα  Βασικές έννοιες Πληροφοριακών Συστημάτων  Απαιτήσεις των σύγχρονων επιχειρήσεων.
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες και Δημόσιες Σχέσεις Αθανάσιος Σ. Δερμετζόπουλος, MSc. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Κατ. Διοίκησης Τουριστικών.
Περιβαλλοντική Νομοθεσία Υπουργική απόφαση Υ. Α. οικ /2012 Μέτρα και όροι για τη διαχείριση αποβλήτων υγειονομικών μονάδων.
Η καταγραφή και ανάλυση ατυχημάτων ως εργαλείο στήριξης αποφάσεων για την επιλογή παρεμβάσεων στο Ε.Ο. Δίκτυο της Π.Δ.Ε. με στόχο τη βελτίωση της οδικής.
ΒΕΛΤΙΣΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΟΡΩΝ ΓΙΑ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΟΔΙΚΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΤΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ Δημήτριος Δ. Θεοδωρακόπουλος Εργαστήριο Συγκοινωνιακών.
ΟΡΙΣΜΟΣ Λογιστική είναι ο κλάδος της εφαρμοσμένης Οικονομικής επιστήμης που ασχολείται με την ανάλυση, κατάταξη, καταγραφή και συσχέτιση των οικονομικών.
Ο Στρατηγικός Σχεδιασμός της Επιχείρησης και οι Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών Σπυρίδων Πανέτσος.
ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΡΕΥΝΑΣ Δειγματοληψία
ΝΑΥΤΙΛΙΑ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑ Εισαγωγή N. ΝΙΚΗΤΑΚΟΣ καθηγητής Παν. Αιγαίου Γ.ΛΕΒΕΝΤΑΚΗΣ μεταδιδακτορικός υπότροφος Δ.Παπαχρήστος μέλος ΕΔΙΠ ΑΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ ΤΤ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ.
Δύο έρευνες για την αξιοποίηση των συστημάτων CRM και την διαχείριση πελατών.
EE : Διαχείριση κινδύνων Ενσωμάτωση σε διάφορες πολιτικές –Πολιτική συνοχής –Μεταφορές & ενέργεια –περιβάλλον –Προστασία Κρίσιμων υποδομών –ΒΑΜΕ –Διαχείριση.
Η διεθνής σύμβαση (STCW ) ΕΥΔΟΚΙΑ ΛΕΙΒΑΔΑ-ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΡΙΑ ΕΝΗΛΙΚΩΝ ΜΑΪΟΣ 2017.
Η διεθνής σύμβαση (STCW ) ΕΥΔΟΚΙΑ ΛΕΙΒΑΔΑ-ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΡΙΑ ΕΝΗΛΙΚΩΝ ΜΑΪΟΣ 2017.
Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας Τμήμα Διοίκησης Συστημάτων Εφοδιασμού
Λήψη αποφάσεων Ληψη Αποφαςεων Γ. Καμπουρίδης.
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
ΘΕΩΡΙΕΣ ΛΗΨΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ
ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΒΙΩΣΙΜΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
«Επιχειρηματικό Περιβάλλον & Αδειοδότηση Επιχειρήσεων»
Εταιρική Διακυβέρνηση
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ Η/Υ
Διαχείριση Διακινδύνευσης
Επίκουρος Καθηγητής, Τμήμα Γεωγραφίας, Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
«ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ»
Η αναλυση του εξωτερικού περιβάλλοντος της εταιρείας.
Περιβαλλοντική Νομοθεσία
ΕΡΓΑΣΊΑ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΈΝΗ ΜΑΘΉΜΑΤΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΉ ΕΝΗΜΈΡΩΣΗ
Παγκόσμιο Σύστημα Περιβαλλοντικής Παρακολούθησης
ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΚΑΘΑΡΟΥ ΚΕΡΔΟΥΣ ΑΠΌ ΤΗΝ ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡIΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟ Μεταπτυχιακης Διπλωματικης Εργασιας « Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – ΣΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΑΙΔΕΙΑΣ – ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ».
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Αρχες διοικησησ & διαχειρισησ εργων
Β1. Β1 Β2 Close-to-market projects Τεχνική ωριμότητα Τεχνική διεργασία και «τελευταία λέξη της τεχνολογίας» Κλίμακα και αποτέλεσμα – Τέτοια ώστε.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ: ΟΡΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
Απαραίτητες ενέργειες των επιχειρήσεων για τη συμμόρφωση με τον GDPR
Αξιολόγηση της διδασκαλίας – Αναστοχασμός του εκπαιδευτικού
ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΕΡΓΩΝ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ αΙΓΑIΟΥ & ΑΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ Τ.Τ. Τμήματα Ναυτιλίας και Επιχειρηματικών Υπηρεσιών & Μηχ. Αυτοματισμού ΤΕ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΝΑΥΤΙΛΙΑ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑ Εισαγωγή στο Formal Safety Assessment (FSA) N. ΝΙΚΗΤΑΚΟΣ καθηγητής Παν. Αιγαίου B.Γκρίζης μεταδιδακτορικός υπότροφος Γ.Λεβεντάκης μεταδιδακτορικός υπότροφος Δ.Παπαχρήστος μέλος ΕΔΙΠ ΑΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ ΤΤ

Εισαγωγική Παρουσίαση του FSA στο Ναυτιλία και Ασφάλεια Σκοπός Διάλεξης Εισαγωγική Παρουσίαση του FSA στο Ναυτιλία και Ασφάλεια

Ναυτιλία και Ασφάλεια Τυπική Αξιολόγηση της Ασφάλειας (FSA) είναι η παλαιότερη επιστημονική μέθοδος που χρησιμοποιείται αυτή τη στιγμή για την ανάλυση της ασφάλειας της ναυσιπλοΐας και για τη διατύπωση των σχετικών κανονιστικών πολιτικών

Ναυτιλία και Ασφάλεια 1 Τέσσερις προκλήσεις για να απαντήσει: Πρόβλεψη κινδύνων, αντί να περιμένουμε για τα ατυχήματα να τα ανκαλύψουμε, τα οποία σε κάθε περίπτωση θα έχουν κάποιο κόστος σε χρήμα και ασφάλεια (είτε ανθρώπινης ζωής ή της περιουσίας, δηλαδή, το ίδιο το πλοίο)

Ναυτιλία και Ασφάλεια 2 Τέσσερις προκλήσεις για να απαντήσει: Συστηματική - Χρήση επίσημης και δομημένης διαδικασίας

Ναυτιλία και Ασφάλεια 3 Τέσσερις προκλήσεις για να απαντήσει: Διαφανής - σαφή και δικαιολογημένη από το επίπεδο ασφάλειας που επιτυγχάνεται

Ναυτιλία και Ασφάλεια 4 Τέσσερις προκλήσεις για να απαντήσει: Αποτελεσματικό Κόστος - Βρίσκοντας την ισορροπία ανάμεσα στην ασφάλεια (από την άποψη της μείωσης των κινδύνων) και το κόστος για τους ενδιαφερόμενους από τις προτεινόμενες επιλογές ελέγχου κινδύνων

Ναυτιλία και Ασφάλεια

Ναυτιλία και Ασφάλεια Η σοβαρή ανησυχία πάνω στην ασφάλεια των πλοίων, αυξάνεται σε όλο τον κόσμο, ο Διεθνής Ναυτιλιακός Οργανισμός (ΙΜΟ) έχει συνεχώς ασχοληθεί με τα προβλήματα ασφάλειας στο πλαίσιο της λειτουργίας, διαχείρισης, έρευνας, καταγραφής των πλοίων και του ρόλου της διοίκησης.

Ναυτιλία και Ασφάλεια Οι διεθνείς θαλάσσιοι κανονισμοί που αφορούν την ασφάλεια διέπονται από τα πορίσματα σοβαρών ναυτικών ατυχημάτων που έχουν συμβεί (Herald of Free Enterprise το 1987, Exxon Valdez το 1989, Scandinavian Star το 1990)

Ναυτιλία και Ασφάλεια Το 1993 η Βρετανική ακτοφυλακή (MCA) πρότειναν στον ΙΜΟ: η FSA θα πρέπει να εφαρμόζεται σε πλοία για να εξασφαλιστεί μια στρατηγική εποπτείας της ασφάλειας και πρόληψη της ρύπανσης

Ναυτιλία και Ασφάλεια Το 1997, η Επιτροπή Ναυτικής Ασφάλειας (MSC) και η Επιτροπή Προστασίας Θαλάσσιου Περιβάλλοντος (MEPC) ενέκρινε τις ενδιάμεσες κατευθυντήριες οδηγίες για την εφαρμογή της FSA στη διαδικασία διαμόρφωσης κανόνων του ΙΜΟ

Ναυτιλία και Ασφάλεια “FSA is a rational and systematic process for assessing the risk related to maritime safety and the protection of the marine environment and for evaluating the cost and benefits of IMO’s options for reducing these risks” (Guidelines MSC/Circ. 1023, 5 April 2002)πό

Ναυτιλία και Ασφάλεια Η FSA διαδικασία συνοψίζεται στα ακόλουθα βήματα: 1. Αναγνώριση Ατυχημάτων/Κινδύνων (Hazards Identification, HAZID) 2. Ανάλυση Ρίσκου (Risk Analysis) 3. Επιλογές Ελέγχου Ρίσκου (Risk Control Options) 4. Αξιολόγηση Κόστους-Ωφέλειας (Cost Benefit Assessment) 5. Υποδείξεις για λήψη αποφάσεων (Recommendations for Decision-Making)

FORMAL SAFETY ASSESSMENT Ναυτιλία και Ασφάλεια FORMAL SAFETY ASSESSMENT

GBS – πολλαπλών στρώσεων Ναυτιλία και Ασφάλεια GBS – πολλαπλών στρώσεων

GBS – ολιστική προσέγγιση Ναυτιλία και Ασφάλεια GBS – ολιστική προσέγγιση

Ναυτιλία και Ασφάλεια Αναγνώριση νέου ατυχήματος (κινδύνου) FSA αναγνώριση αίτιων και συνεπειών Νέα αντικείμενα στο πρόγραμμα εργασίας Ενημέρωση στόχων και λειτουργικών απαιτήσεων όπου είναι απαραίτητο Ρυθμιστική Αρχή ενημερώνει κανόνες/ρυθμίσεις της ΙΜΟ ελέγχει την συμμόρφωση προς τους κανόνες /ρυθμίσεις με στόχους

Hazard Identification (HAZID) Ναυτιλία και Ασφάλεια Hazard Identification (HAZID) HAZID είναι η διαδικασία της συστηματικής αναγνώρισης ατυχημάτων και των συνδεόμενων γεγονότων που δυνητικά έχουν σοβαρές επιπτώσεις Σκοπός του είναι πρώτα η παραγωγή μιας λίστας όλων των πιθανών ατυχημάτων και δεύτερον η αξιολόγηση τους βάση προτεραιότητας μέσω του επιπέδου ρίσκου που έχουν Η διαδικασία αξιολόγησης προτείνεται να υποστηριχθεί από εργαλείο πολυκριτήριας ανάλυσης (Multicriteria Decision Analysis, MCDA)

Ναυτιλία και Ασφάλεια

Ναυτιλία και Ασφάλεια

Ναυτιλία και Ασφάλεια Risk Control Options

Ναυτιλία και Ασφάλεια Cost Benefit Analysis Αναγνώριση και σύγκριση ωφελειών και κόστους που πραγματοποιείται για κάθε RCO

Συστάσεις για τη λήψη αποφάσεων Ναυτιλία και Ασφάλεια Συστάσεις για τη λήψη αποφάσεων μείωση ρίσκου στο επιθυμητό επίπεδο αποτελεσματικότητα κόστους

Τέλος 3ου μέρους