Ενθαρρύνοντας την ανταπόκριση στη Βιβλική Αλήθεια

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Η ιστορία του Πέπε.
Advertisements

ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ!
Music: Nightengale Serenade
1 Δορυφορικό 2 ης ομάδας. 2 Είσαι στη μέση του μαθήματος και βλέπεις...  έναν μαθητή να βγαίνει από την αίθουσα διδασκαλίας,  δύο μαθητές να μιλούν.
Πείθουμε τους εαυτούς μας ότι η ζωή μας θα είναι καλύτερη όταν θα παντρευτούμε, θα αποκτήσουμε ένα μωρό, μετά ένα ακόμα. Μετά αγχωνόμαστε.
1 Δορυφορικό 3 ης Ομάδας. 2 ΕΜΕΙΣ πώς βλέπουμε το Λόγο του Θεού;
Spiderman.
H ΦΙΛΙΑ ΣΤΗ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΖΩΗ
ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ
Δρόμος αρετής και δύναμης
Βρείτε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το μήνυμα.
Γνωριμία με τον Ηλεκτρονικό Υπολογιστή
Οι συγγραφείς της Π. Διαθήκης τι είδους άνθρωποι ήταν;
Η Φ ι λ ί α.
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Οθόνες: Δεξιότητες παρουσίασης Επίπεδο.
Τα συναισθήματα των περιθαλπόντων των ασθενών με νόσο Alzheimer και η αντιμετώπισή τους.
ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΩΝ ΝΑΡΚΩΤΙΚΩΝ
ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ!!!
Βασικές τεχνικές γνωριμίας
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ ΡΑΦΑΕΛΛΑ Β’
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑ : ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ ΤΗΣ ΛΑΟΓΡΑΦΙΑΣ
Ισαβέλλα Παπαδοπούλου ΄Β3
ΤΡΕΛΟΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΕΣ Λογοτεχνία – Γλώσσα Ονόματα μαθητών Ασλανίδου Νεκταρία – Χριστίνα Α1 Τουλούμη Αντιγόνη Α4 Αραούζου Βαρδαλάχου Αθηνά Α1 Νικοδημητροπούλου.
Εργασίες 3 και 4 από την σελίδα 62 του βιβλίου
Επιβλεπων καθηγητησ:γεωργιοσ καπετανακησ
ΦΙΛΙΑ Σε μια αληθινή φιλία, βρίσκομαι μαζί με τον άλλο άνθρωπο για να μοιραστούμε την ίδια τη ζωή, τις χαρές και τις λύπες της. Ο αληθινός φίλος είναι.
Η γέννηση του Ιησού Χριστού: Γενέθλια της νέας ανθρωπότητας
21. Η θεραπεία ενός παράλυτου στην Καπερναούμ
ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ
ΜΑΘΗΜΑ 21 ΙΩΑΝΝΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ Β’2.  Μκ2,1 Ύστερα από μερικές μέρες μπήκε πάλι ο Ιησούς στην Καπερναούμ και διαδόθηκε ότι βρίσκεται σε κάποιο σπίτι  2Αμέσως.
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης
Βιωματικές δράσεις Α΄ τάξη Σχ. Έτος: Ά Τρίμηνο
Δρ. Χατζηπαντελή Αθανασία
“ΕΓΩ, Ο AΛΛΟΣ, Ο ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ … ΖΟΥΜΕ ΜΑΖΙ”
ΓΛΩΣΣΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ Τάξη Στ1 Σχολική χρονιά Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής.
ΦΙΛΊΑ Τα χαρακτηριστικά του καλού φίλου ◦ Τα χαρακτηριστικά ενός καλού φίλου μπορεί να είναι χρήσιμα πάντα, ακόμα και στις πιο δύσκολες στιγμές που θα.
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑΟΣ;. Ο Θεός, που έκανε τον κόσμο και όλα όσα υπάρχουν μέσα σ΄ αυτόν, αυτός που είναι ο Κύριος του ουρανού και της γης, ΔΕΝ ΚΑΤΟΙΚΕΙ ΣΕ ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΟΥΣ.
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
1 Ο Χριστιανός ως Επαγγελματίας Άκης Τρίγκας (οδοντίατρος)
ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΚΩΦΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΗΣ ΕΠΑΡΧΙΑΣ ΛΕΥΚΩΣΙΑΣ Χριστίνα Γιασεμή Ειδική.
Chlapana,E (2016) An intervention programme for enhancing kindergarteners’ cognitive engagement and comprehension skills through reading informational.
Παρέμβαση σε μαθητές Α’Λυκείου
Καθιστώντας τους μαθητές υπεύθυνους
-ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ- ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΡΑΒΑΝΗΣ
Η δύναμη της εικόνας Σήμερα γιορτάζουμε την Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου με θέμα «Γίνε η αλλαγή: Όλοι μαζί για ένα καλύτερο διαδίκτυο»
Ηλεκτρονικό Περιοδικό
Γνώρισε και ανταποκρίσου στις ανάγκες των μαθητών
Προετοιμασία της Βιβλικής
Φύλο εργασίας :στο σώμα του ανθρώπου, έκοψαν και κόλλησαν εικόνες ,όπου το σώμα λέει ΝΑΙ (ευχάριστα αγγίσματα)
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΚΕΙΜΕΝΟΥ Μτ 5,3-12
Επιμέλεια: Αντιγόνη- Μαρία Καρανίκα
Υπεύθυνος καθηγητής: Γεώργιος Καπετανάκης
ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΣΜΥΡΝΗΣ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ
Οδηγώντας ένα παιδί στο Χριστό
Δραστηριότητα: η ιστορία του αστεριού
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 19, ΣΕΛΙΔΑ 82, ΕΡΓΑΣΙΑ,
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΚΕΙΜΕΝΟΥ ΠΓΕΣΣ ΝΙΚΟΛΑΣ ΜΠΟΘΟΣ-ΒΟΥΤΕΡΑΚΟΣ Γ2
Το καμάρι μου έχει δυσλεξία
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ Μυρσινη Ανδρινοπουλου Β1 25/2/2016.
795. Πρακτική άσκηση σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσησ
Υπεύθυνος καθηγητής: Γεώργιος Καπετανάκης
Μάθημα: Θρησκευτικά Υπεύθυνος καθηγητής: κ
Θρησκευτικά Έτος: Τμήμα: Β’2 Μαρασλίδου Δανάη Μαρία
Παρουσίαση κρίσιμου συμβάντος
Φίλος είναι αυτός που σ’ αγαπά που νοιάζεται για σένα, είναι αυτός που σ’ εμπιστεύεται ειλικρινά μοιράζεται με σένα. Και όταν οι άλλοι φεύγουνε αυτός.
Πώς να κάνουμε σωστές επιλογές, σύμφωνα με τη χριστιανική πίστη
Πείθουμε τους εαυτούς μας ότι η ζωή μας θα είναι καλύτερη όταν θα παντρευτούμε, θα αποκτήσουμε ένα μωρό, μετά ένα ακόμα. Μετά αγχωνόμαστε διότι τα παιδιά.
Πείθουμε τους εαυτούς μας ότι η ζωή μας θα είναι καλύτερη όταν θα παντρευτούμε, θα αποκτήσουμε ένα μωρό, μετά ένα ακόμα. Μετά αγχωνόμαστε διότι τα παιδιά.
Πείθουμε τους εαυτούς μας ότι η ζωή μας θα είναι καλύτερη όταν θα παντρευτούμε, θα αποκτήσουμε ένα μωρό, μετά ένα ακόμα. Μετά αγχωνόμαστε διότι τα παιδιά.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ 1ου ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ενθαρρύνοντας την ανταπόκριση στη Βιβλική Αλήθεια Δορυφορικό 3ης Ομάδας

Φόρμουλα σκοπού «Οι μαθητές θα γνωρίσουν ____________ και θα ανταποκριθούν με το να ______________».

Να συμπληρωθούν: Οι μαθητές θα μάθουν πως μόνο ο Θεός συγχωρεί την αμαρτία και θα ανταποκριθούν... Οι μαθητές θα μάθουν πως θα ήταν καλό να φέρουν έναν φίλο τους στον Ιησού και θα ανταποκριθούν... Οι μαθητές θα μάθουν πως ο Ιησούς μπορεί να κάνει τα πάντα και θα ανταποκριθούν...

Ö Ö Ö Είναι αρκετά σαφής ώστε να είναι κατανοητός Είναι αρκετά σύντομος ώστε να τον θυμούνται Είναι αρκετά πρακτικός ώστε να τον θέσετε σε εφαρμογή αυτή τη βδομάδα Ö Ö

Σκεφτείτε τους ακόλουθους σκοπούς Σκεφτείτε τους ακόλουθους σκοπούς. Είναι σαφείς, σύντομοι και πρακτικοί; Οι μαθητές θα γνωρίσουν πως όλοι έχουν ανάγκη τον Ιησού και θα ανταποκριθούν θέλοντας να γίνουν ιεραπόστολοι σε άλλες χώρες. Οι μαθητές θα γνωρίσουν πως δεν είναι πάντοτε εύκολο να μιλήσουν σε κάποιο φίλο τους για τον Ιησού και θα ανταποκριθούν ζητώντας από το Θεό να τους βοηθήσει να μιλήσουν σ’έναν συγκεκριμένο φίλο τους αυτή τη εβδομάδα.

Οι μαθητές θα γνωρίσουν πως μόνο ο Θεός συγχωρεί την αμαρτία, πως χρειάζεται να ζητήσουν από τον Ιησού να γίνει Σωτήρας τους και το να φέρουν έναν φίλο τους στον Ιησού μπορεί να είναι δύσκολο. Οι μαθητές θα γνωρίσουν πως είναι σημαντικό να φέρουν έναν φίλο τους στον Ιησού και θα ανταποκριθούν φέρνοντας έναν φίλο τους την επόμενη βδομάδα.

Σκεφτείτε τον ακόλουθο σκοπό: Οι μαθητές θα γνωρίσουν πως οι τέσσερις φίλοι νοιάζονταν για τον παράλυτο φίλο τους, πως ήθελαν ο φίλος τους να δει τον Ιησού και πως ξεπέρασαν πολλά εμπόδια προκειμένου να τον πάνε στον Ιησού και να ανταποκριθούν με τον να σκεφτούν κάποιους από τους φίλους που γνωρίζουν και νοιάζονται για αυτούς και να γράψουν τέσσερις τρόπους με τους οποίους μπορούν να μοιραστούν με τους φίλους τους αυτά που γνωρίζουν για τον Ιησού, και να ζητήσουν από το Θεό να τους βοηθήσει να ξεπεράσουν τυχόν εμπόδια που θα αντιμετωπίσουν όταν προσπαθήσουν να μιλήσουν στους φίλους τους για τον Ιησού.

Εισαγωγή – θα βοηθήσει τους μαθητές να αρχίσουν να σκέφτονται το μάθημα. Βιβλικό περιεχόμενο – θα πρέπει να μεταδώσει το Λόγο του Θεού δίνοντας έμφαση στη Βιβλική αλήθεια. Περίληψη/ Εφαρμογή – θα πρέπει με συντομία να επαναλάβει τη Βιβλική αλήθεια και να την εφαρμόσει στη ζωή των μαθητών. Δραστηριότητα Ανταπόκρισης – θα πρέπει να βοηθήσει τους μαθητές να θέσουν τη βδομάδα αυτή τη Βιβλική αλήθεια σε εφαρμογή.

Στην περίληψη, συνοψίζουμε το Βιβλικό περιεχόμενο και ξανασκεφτόμαστε τον τρόπο με τον οποίοι οι Βιβλικοί χαρακτήρες είδαν τη Βιβλική αλήθεια να εφαρμόζεται στη ζωή τους. Η περίληψη δίνει έμφαση στο γεγονός ότι οι άνθρωποι της Βίβλου δεν ήταν ψεύτικοι – φανταστικοί χαρακτήρες, αλλά αληθινοί άνθρωποι οι οποίοι έμαθαν μια Βιβλική αλήθεια την οποία χρειάζεται να μάθουμε κι εμείς σήμερα.

Στην εφαρμογή, δείχνουμε πώς η Βιβλική αλήθεια είναι σχετική με τη ζωή των μαθητών μας. Η εφαρμογή δίνει απάντηση στο ερώτημα, «Ε, και τι μ’ αυτό; Γιατί θα πρέπει να νοιάζονται οι μαθητές μας; Τι έχει η Βίβλος να τους πει;» Η εφαρμογή φανερώνει πως ο Θεός της Βίβλου και σήμερα εργάζεται στη δική μας τη ζωή

Τρόποι που είμαστε παρόμοιοι Τρόποι που είμαστε διαφορετικοί

Τρόποι που είμαστε παρόμοιοι Έχουμε φίλους Νοιαζόμαστε για τους φίλους μας Οι φίλοι μας χρειάζονται τον Ιησού Κάποιες φορές είναι δύσκολο να φέρουμε τους φίλους μας στον Ιησού Ο Ιησούς συγχωρεί την αμαρτία Τρόποι που είμαστε διαφορετικοί Ο Ιησούς δεν είναι σωματικά στη γη Οι περισσότεροι φίλοι μας μπορούν να περπατήσουν Δε χρειάζεται να σκαρφαλώσουμε σε οροφή

Ιάκωβος 1:22-25 Αυτόν το Λόγο να τον κάνετε πράξη και όχι μόνο να τον ακούτε ξεγελώντας τους εαυτούς σας. Όποιος ακούει το Λόγο του Θεού και δεν τον εφαρμόζει, αυτός μοιάζει με άνθρωπο που βλέπει τον εαυτό του μέσα σ’ έναν καθρέφτη· τον βλέπει και φεύγοντας ξεχνάει αμέσως πως ήταν. Όποιος όμως μελέτησε τον τέλειο νόμο, δηλαδή το νόμο της ελευθερίας, και έμεινε σταθερός σ’ αυτόν, όποιος δεν υπήρξε απλός ακροατής που ξεχνάει, αλλά τον εφήρμοσε στην πράξη, αυτός με την έμπρακτη αυτή εφαρμογή θα είναι μακάριος.

Βοηθάμε τα παιδιά να ανακαλύψουν αυτά που τους λέει ο Θεός και τα ενθαρρύνουμε να ανταποκριθούν, όταν... έχουμε στη διάθεσή μας ένα σαφή, σύντομο και πρακτικό/εφαρμόσιμο σκοπό· με σαφήνεια εφαρμόζουμε την ιστορία στην καθημερινή κατάσταση του μαθητή· βοηθάμε τον μαθητή να κάνει το πρώτο βήμα για να θέσει την αλήθεια σε εφαρμογή.