ΑΥΤΟΧΘΟΝΕΣ ΙΘΑΓΕΝΕΙΣ ΜΑΟΡΙ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Αλεξία -Ιωάννα -Γιώργος Ε2’ ΤΑΞΗ 1ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο
Advertisements

Δ5. ΩΚΕΑΝΙΑ.
ΠΗΝΕΛΟΠΗ GANDHI ΜΙΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΦΑΝΤΙΚΗ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΚΡΗΤΗΣ.
Μυκηναϊκός πολιτισμός Η θρησκεία και η γραφή των Μυκηναίων
Η Εποχή του Λίθου.
Η’ Δημοτικό Σχολείο Πάφου - Ιορδάνειο Ιστορία Δ’ Τάξης
ΜΑΘΗΜΑ 1ο - ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΑΡΧΑΙΩΝ ΧΡΟΝΩΝ Ιστορία Προ -ιστορία
Η ΜΟΝΗ ΜΑΣ ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΙΔΙΟΙ Τέσσερα παιδιά από την Στ τάξη των Εκπαιδευτηρίων Χουρδάκη παρουσιάζουν.
Κυκλαδικός πολιτισμός
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 1 : ΓΙΑΤΙ ΜΕΛΕΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ
(Παλιά εποχή της πέτρας)
Κατάγομαι από ένα ορεινό χωριό του Ζαγορίου. Έζησα στον τόπο καταγωγής μου μέχρι την ηλικία των 9 ετών και, στη συνέχεια, εγκαταστάθηκα με την οικογένειά.
1.Ιστορική αναδρομή της Οικιακής Οικονομίας
James Cook Ο James Cook ήταν βρετανός θαλασσοπόρος και εξερευνητής. Ο Κουκ έκανε τρία εξερευνητικά ταξίδια για λογαριασμό της Μεγάλης Βρετανίας και έπλευσε.
ΤΟ ΧΡΗΜΑ ΚΑΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ
Παναγιώτης Βούρκας Χριστιάνα Ιωάννου Γιώργος Πρωτοπαπάς.
Γιατί και πως μετακινούνται οι άνθρωποι της Εποχής του Χαλκού;
5ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ Στ΄ ΤΑΞΗ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
Βόρεια Αμερική.
ΑΥΤΟΧΘΟΝΕΣ ΠΛΗΘΗΣΜΟΙ ΣΤΕΛΙΟΣ ΣΤ1.
Αυτόχθονες λαοί Μαίρη Καλφοπούλου.
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΕΑΣ ΚΑΡΥΑΣ Β’ τάξη Σχ
Λάπωνες ένας αυτόχθονος λαός
Revelation Natural Art. εργαλείο γραφικών γενικής χρήσης με πολλαπλές σχεδιαστικές δυνατότητες δυνατότητες δημιουργικής γραφής σύνθεσης πρωτότυπων ιστοριών.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Λάδι, ο πράσινος χρυσός»
΄Ηπειρος GOROS.
ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Όταν ο άνθρωπος έγινε γεωργός και κτηνοτρόφος
Μινωικός πολιτισμός (καθημερινή ζωή, θρησκεία, γραφή)
Η ΕΝΔΥΜΑΣΙΑ ΣΤΟ ΠΕΡΑΣΜΑ ΤΩΝ ΑΙΩΝΩΝ
Εργασία από τους μαθητές:
Αυτόχθονες πληθυσμοί Μενεξιά Στ1..
ΑΥΤΟΧΘΟΝΕΣ ΠΛΗΘΥΣΜΟΙ Πέτρος ΣΤ’1 P[y.
Αυτόχθονες Λαοί Αυτόχθονες ή ιθαγενείς ονομάζονται στις μέρες μας οι μειονοτικοί πληθυσμοί ενός κράτους, στην περίπτωση που κατοικούσαν στο έδαφός του.
ΚΥΠΡΟΚΛΑΣΙΚΗ ΕΠΟΧΗ π.Χ. Ιστορία Δ’ Τάξης Δημοτικό Σχολείο Άγιων Τριμιθιάς Στέλιος Οδυσσέως.
Οι κάτοικοι των παγωμένων περιοχών
ΑΥΤΟΧΘΟΝΕΣ ΛΑΟΙ ΑΝΤΡΕΑΣ ΣΕΡΓΙΔΗΣ. ΤΟΠΟΣ ΠΟΥ ΖΟΥΣΕ Ο ΛΑΟΣ Τα κέντρα των μεγάλων πόλεών τους περιλάμβαναν μια ορθογώνια πλατεία που περιβαλλόταν από τις.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΜΠΕΛΙ: ΑΠΟ ΤΟN ΔΙΟΝΥΣΟ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ!!! ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΑΚΚΙΟΥ ΛΕΡΟΥ ΤΜΗΜΑ Δ2 Υπεύθυνη προγράμματος :
Αυτόχθονες λαοί- Πάπουα Όνoμα: Αντριάνα Θεοχαρίδου Tάξη: Στ΄2 Μάθημα: Νέα Ελληνικά.
ΙΝΔΙΑΝΙΚΕΣ ΦΥΛΕΣ.
Το ολιγοθέσιο Δημοτικό Σχολείο – Νέο Ολοήμερο
ΦΥΛΛΟΒΟΛΑ ΔΑΣΗ ΕΥΗ-ΕΙΡΗΝΗ ΦΑΝΙΟΥΔΑΚΗ ΣΟΝΙΛΑ ΤΖΕΧΑΛΙΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΧΑΝΩΝ
Τμήμα Ιστορίας Αρχαιολογίας και Κοινωνικής Ανθρωπολογίας Μάθημα: Ο εθνοτικός «άλλος» στη σύγχρονη Ελλάδα Θέμα: Φιλιππινέζες μετανάστριες και η εκκρεμότητα.
Στόχος Υπουργείου Παιδείας για τον Πολιτισμό
Διερευνώντας το οικολογικό μας αποτύπωμα
Παρουσίαση στο μάθημα «Διγλωσσία και εκπαίδευση»
Άννα Παρασκευή Αυτόχθονες λαοί.
ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ.
Αυτόχθονες Λαοί Τσερόκι
Αυτόχθονες λαοί Βασίλης Μπαρμπαρής Στ’2
ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ Θ.Α.
ΑΥΤΟΧΘΟΝΕΣ ΛΑΟΙ Χριστίνα Φανή.
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης Γ΄2
Όταν ο άνθρωπος έγινε γεωργός και κτηνοτρόφος
Στ΄ τάξη Δ.Σ. Καμπάνη Σχ. ΄Ετος
ΤΙ ΟΝΟΜΑΖΟΥΜΕ ΑΥΤΟΧΘΟΝΕΣ
ΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΤΗΣ ΒΟΡΕΙΑΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ
ΦΥΣΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Τι είναι : κάθε τι που βρίσκετε στη φύση είτε πρόκειται για άψυχα υλικά είτε πρόκειται για οργανισμούς. π.χ. βουνά ,ποτάμια , ο αέρας.
Η ΖΩΗ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ ΠΡΙΝ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ
Αυτόχθονας λαός Πάπουα
Το Νησί του Πάσχα.
Οι ερημικές περιοχές της Γης καταλαμβάνουν το 1/3 της ξηράς.
SILK 40 ο Δημοτικό Σχολείο Περιστερίου ΤΑΞΗ Α’.
Δημοτικό Σχολείο Αγίων Τριμιθιάς Χρίστος Τομάζος Στ΄2
Ευρώπη.
Οι γυναίκες ως κόρες στην Αρχαία Ελλάδα
ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ Θ.Α.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ Αυτόχθονες λαοί Μ.Κ. Στ΄1
Κεφάλαιο 1 Ο Πολιτισμός των Ελλήνων. Τι είναι πολιτισμός; Πολιτισμός είναι οτιδήποτε δημιουργεί ο άνθρωπος, δηλαδή η γλώσσα, η παιδεία, η θρησκεία, οι.
Η Κωνσταντινούπολη οχυρώνεται και στολίζεται με έργα τέχνης Διαμόρφωση παρουσίασης Ούρδας Ιωάννης 2013.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΑΥΤΟΧΘΟΝΕΣ ΙΘΑΓΕΝΕΙΣ ΜΑΟΡΙ Μάριος Ιωάννου ΣΤ2 Δημοτικό Σχολείο Αγίων Τριμιθιάς Δεκέμβρης 2016

ΜΑΟΡΙ ΧΩΡΑ Οι Μαορί σήμερα ζούνε στην Νέα Ζηλανδία. Η ιστορία των Μαορί περιγράφει την άφιξή τους από την Χαγουαΐκι (τροπική Πολυνησία) με μεγάλα ωκεάνια κανό (waka). Είναι περίπου 100 000 Μαορί.

ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ Οι Ανατολικοί Πολυνήσιοι πρόγονοι των Μαοροί ήταν κυνηγοί, ψαράδες και καλλιεργητές. Μετά που έφτασαν στη Νέα Ζηλανδία, οι Μαοροί έπρεπε να προσαρμόσουν με το κλίμα της νέας γης, που ήταν πιο κρύο σε σχέση με την τροπική Πολυνησία. Καλλιέργησαν τα τροπικά φυτά που είχαν φέρει μαζί τους από την Πολυνησία, όπως τα τάρο, κουμάρα, κολοκύθες και γιαμ. Αυτό ήταν ιδιαίτερα δύσκολο γιατί το κλίμα ήταν ψυχρό. ταρό κουμάρα κολοκύθες γιαμ

ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ 2 Επίσης διατήρησαν το ψάρεμα και το κυνήγι πτηνών. Επίσης διατήρησαν το ψάρεμα και το κυνήγι πτηνών. Βασικά καθήκοντα ήταν χωρισμένα για άντρες και γυναίκες, αλλά υπήρχαν επίσης πολλές ομαδικές δραστηριότητες όπως η συλλογή τροφής και η καλλιέργεια τροφής, και οι πολεμικές δραστηριότητες. Η τέχνη ήταν μέρος του πολιτισμού τους όπως σπίτια, κανό, όπλα και άλλα αντικείμενα.

ΘΡΗΣΚΕΙΑ Η θρησκεία των Μαορί είναι στενά συνδεδεμένη με τη φύση και τους προγόνους, και όλα τα πράγματα θεωρείται πως έχουν μια δύναμη ζωής.

ΓΛΩΣΣΑ Η γλώσσα των Μαορί σχεδόν καταργήθηκε. Δεκάδες από αυτούς μιλούν την παραδοσιακή τους γλώσσα. Σήμερα μιλούν Αγγλικά.

Τατού Οι Maori χρησιμοποιούσαν διαφορετική τεχνική από ότι σήμερα. Δεν τρυπούσαν το δέρμα αλλά το σμίλευαν με μαχαίρια και άλλα εργαλεία, κάνοντας πιο βαθιά και ανάγλυφα τατουάζ σε αντίθεση με τα σημερινά.

Σας ευχαριστώ για την προσοχή σας! Κλείνω με το σύμβολο των Μαορί.

Πηγές Βικιπαίδια Σημειώσεις από την τάξη.