Μοχάντας Καραμτσάντ Γκάντι

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΣΤΟΠ ΣΤΟ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΜΦΙΚΛΕΙΑΣ ΠΟΤΕ ΚΑΘΙΕΡΩΘΗΚΕ Η 21η ΜΑΡΤΙΟΥ ΩΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΡΑΤΣΙΣΜΟΥ: Η Παγκόσμια Ημέρα κατά της εξάλειψης των φυλετικών.
Advertisements

Μετανάστευση - Ένταξη των μεταναστών Βασίλειος Πανταζής Μετανάστευση, Διαδικασίες Ένταξης των Μεταναστών και των Παιδιών των Μεταναστών στην Ελληνική.
Παιδιά σκλάβοι: τα «αναλώσιμα» του κόσμου; Σύμφωνα με πρόσφατα στοιχεία, σήμερα υπάρχουν στον κόσμο 27 εκατομμύρια σκλάβοι, διπλάσιοι από όσοι υπολογίζεται.
ΝΕΛΣΟΝ ΜΑΝΤΕΛΑ.
Ινδια Ελεάννα Λυδία.
ΝΑ ‘ΣΑΙ ΚΑΛΑ ΔΑΣΚΑΛΕ ΓΙΩΡΓΟΣ ΙΩΑΝΝΟΥ.
ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ ΠΛΗΥΘΣΜΩΝ ΣΤΟΝ 20ο και 21ο αιώνα
Μέγας Κωνσταντίνος ( μ. Χ
Θ.Ε. 3: Βία στο όνομα του Θεού και της αλήθειας Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΥΠΑΤΙΑΣ Μαρία Σεργάκη, Γ3, Θρησκευτικά, 16/11/2013.
ΓΡΑΦΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΑΙΓΥΠΤΟ
ΝΕΛΣΟΝ ΜΑΝΤΕΛΑ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ Η ΔΙΩΞΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΕΡΓΟ.
Εργασία για την 25η Μαρτίου
Ενδοοικογενειακή Βία Λύσεις-Αντιμετώπιση
ΜΙΑ ΤΡΑΓΩΔΙΑ ΠΟΥ ΣΥΓΚΛΟΝΗΣΕ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ
Νέλσον Μαντέλα.
Δημήτρης Καραγιάννης Γιάννης Πρέντζας Γιάννης Ρόδης
Άννα Αμπαριάν Σχ. Έτος : Θρησκευτικά.  O Δρ. Μάρτιν Λούθερ Κινγκ Τζούνιορ γεννήθηκε στις 15 Ιανουαρίου 1929 και πέθανε στις 4 Απριλίου 1968.
Η αφύπνιση του Δία πάνω στον Ίδη επαναφέρει τον μύθο στην κοίτη του
Σύλβια Καραιωσηφίδου Α’1
3ο ΓΕΛ Ηλιούπολης Ερευνητική Εργασία Α΄ Τετραμήνου
Ο Μάρτιν Λούθερ Κίνγκ και το έργο του
ΜΕΡΟΣ Β΄ ΤΑ ΜΝΗΜΕΙΑ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΤΩΝ ΓΡΕΒΕΝΩΝ
Κορκοβέλου Ρεγγίνα Κυπριανού Νεφέλη Εργασία για το μάθημα Νέα Ελληνικά και Λογοτεχνία Υπεύθυνη καθηγήτρια: Σπυροπούλου Ελένη Β’3 3 ου Γυμνασίου Βύρωνα.
Κορκοβέλου Ρεγγίνα Κυπριανού Νεφέλη Εργασία για το μάθημα Νέα Ελληνικά και Λογοτεχνία Υπεύθυνη καθηγήτρια: Σπυροπούλου Ελένη Β’3 3 ου Γυμνασίου Βύρωνα.
33. Ο Ινδουισμός (B’) Σελίδες
ΖΟΟΥΛΟΟΥ. Οι Ζουλού είναι το πιο πολυπληθές έθνος της Νότιας Αφρικής, αριθμώντας σχεδόν 11 από τα 33 εκατομμύρια μαύρων κατοίκων της χώρας. Μέλη των Ζουλού.
Το κίνημα στο Γουδί και ο Ελευθέριος Βενιζέλος
Αξίες Κομφουκιανισμού
ΜΑΘΗΜΑ 4ο (Κοινωνικές ομάδες)
ΜΑΧΑΤΜΑ ΓΚΑΝΤΙ Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σεμερτζόγλου Γιώργος 10/12/2014 Γ3.
Κουργιτάκου Μιχαέλα Γ΄2 Θρησκευτικά ΘΕ3
Παρουσίαση Τμήματος Βαλκανικών, Σλαβικών και Ανατολικών Σπουδών
ΙΝΔΟΥΙΣΜΟΣ Ο Ινδουισμός είναι η τρίτη μεγαλύτερη θρησκεία του κόσμου σε αριθμό πιστών με περίπου ένα δισεκατομμύριο πιστούς, από τους οποίους οι περισσότεροι.
20. Φιλικές σχέσεις και συγκρούσεις με τους Βούλγαρους
Φιλικές σχέσεις και συγκρούσεις με τους Βουλγάρους και τους Ρώσους
4.1 Κοινωνικοί θεσμοί 4.2 Αναγκαιότητα κοινωνικών θεσμών
1ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης
Η ΙΔΡΥΣΗ ΤΗΣ ΡΩΜΗΣ ΚΑΙ Η ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΗΣ
Δίκαιο της Ευρωπαϊκής Ένωσης
Αειφορία-Περιβάλλον-Φιλοσοφία: Σύγχρονες φιλοσοφικές προσεγγίσεις."
28η Οκτωβριου Η Μερα ΟΧΙ ΤΖΟΡΤΖΙ ΙΒΑΝΟΒ Ε’1.
Εικαστικά:Μιχαήλ Άγγελος
ΘΑΛΑΣΣΟΠΟΡΟΙ ΕΞΕΡΕΥΝΗΤΕΣ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΑ 3: Βία στο όνομα του Θεού και της αλήθειας
Σεπτέμβριος 2015 Στ΄1. Λουίζα Μέι Άλκοτ  Τέσσερεις αδερφές η Μέγκ, η Τζό, η Μπέθ και η μικρή Άμμυ. Η κάθε μια με τις φιλοδοξίες της ζει την εφηβεία.
“Ήταν σαν δυνατό φύσημα καθαρού αέρα που μας ωθούσε να τεντώσουμε τα μέλη μας….μια αχτίδα φωτός που τρυπούσε το σκοτάδι.
Θέμα: «Η κοινωνική θέση της γυναίκας και η θέση της στη θρησκεία»
Σχολείο, αγωγή και κοινωνία Παλιά: με βάση τις κοινωνικές συνθήκες παραδοσιακές μορφές αγωγής: κάλυψη αναγκών Οικογένεια: σταθεροί ρόλοι. Διαιώνιση.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΗΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ Ι
Κέντρο Ευρωπαϊκής Πληροφόρησης
Βελτιώνοντας τα Παγκόσμια Προβλήματα
Άντον Τσέχοφ 1.
ΜΑΧΑΤΜΑ ΓΚΑΝΤΙ.
Μαχάτμα Γκάντι.
ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΕ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΤΕΤΡΑΔΙΟΥ ΕΡΓΑΣΙΩΝ
Ο Αγώνας για την Μακεδονία
Κομφουκιανισμός Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης Κωνσταντίνος Οικονομίδης Γ΄2 Θρησκευτικά ΘΕ2: Το ζήτημα της θρησκείας στη σύγχρονη.
Ιστορία του γυναικείου κινήματος στην Ελλάδα 19ος & 20ος αιώνας
ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΦΙΞΗ ΤΟΥ ΟΘΩΝΑ (1833) ΕΩΣ ΤΗΝ 3η ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 1843
21. Το Βυζάντιο εκχριστιανίζει τους Σλάβους
ΠΕΡΙΚΛΗΣ Χαλβατζή Μαρία Α’3.
Κοινωνικές και πολιτικές διαστάσεις της βιομηχανικής επανάστασης
Να είμαι καλός Πολίτης και να συμμετέχω στην Πολιτεία
Ημέρα Μνήμης Εθνάρχη Μακαρίου Γ’ 19 Ιανουαρίου
Τζίνα Πάλλα, Έφη Πιπέρη, Ψωφάκη Σπυριδούλα,
Θεόδωρος Κολοκοτρώνης
 Πρωταγωνιστές :  Ο Χίτλερ γεννήθηκε στην Αυστρία - στη συνέχεια στην Αυστρία - Ουγγαρία - και μεγάλωσε κοντά στο Λιντς. Μετακόμισε στη Γερμανία το.
Από το μαθητή Μάριο Σπύρου Γ΄ 2.  Τα πρώτα χρόνια  Ο Γρηγόρης Αυξεντίου γεννήθηκε στις 22 Φεβρουαρίου του 1928 στο χωριό Λύση της επαρχίας Αμμοχώστου.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΦΙΞΗ ΤΟΥ ΟΘΩΝΑ (1833) ΕΩΣ ΤΗΝ 3η ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 1843
Κοινωνικές και πολιτικές διαστάσεις της βιομηχανικής επανάστασης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μοχάντας Καραμτσάντ Γκάντι Ο Μοχάντας Καραμτσάντ Γκάντι, γνωστός ως «Μαχάτμα» σημαίνει «Μεγάλη Ψυχή»

Τα πρώτα χρόνια Γεννήθηκε στις 2 Οκτωβρίου 1869 στην επαρχία Γκουτζάρατ. Ο παππούς του ήταν τοπικός κυβερνήτης του Πορμπαντάρ θέση στην οποία τον διαδέχτηκε ο γιος του και πατέρας του Μαχάτμα, Καραμτσάντ. Η μητέρα του, Πουτλιμπάι, που ήταν η τέταρτη σύζυγος του Καραμτσάντ επηρέασε καταλυτικά το χαρακτήρα του με την αγιότητα του βίου της, την ευγένειά της και τη θρησκευτική της πίστη.

Τα πρώτα χρόνια (2) Μεγάλωσε σε ένα οικογενειακό περιβάλλον, το οποίο ασπαζόταν τις απόψεις του τοπικού θρησκευτικού κινήματος της Γκουτζαράτ, Τζαΐν, που πρέσβευε τις αρχές του μη-τραυματισμού οποιουδήποτε ζωντανού πλάσματος, τη χορτοφαγία, τη νηστεία ως μέθοδο αυτοκάθαρσης και την αμοιβαία ανοχή μεταξύ των μελών των διάφορων καστών και θρησκευτικών κινημάτων.

Ο Γκάντι το 1890 με μέλη της Ένωσης Σπουδές στο Λονδίνο (1888) Όταν τελείωσε το σχολείο, η οικογένειά του αποφάσισε να τον στείλει στο Λονδίνο για να σπουδάσει νομικά. Αγωνίστηκε σκληρά για να προσαρμοστεί στον δυτικό τρόπο ζωής και ένδυσης. Το ότι αναγκαζόταν να υπερασπίζεται τις αξίες του τον έκανε να βγει από το καβούκι του και να αποκτήσει μαχητικότητα. Ο Γκάντι το 1890 με μέλη της Ένωσης Χορτοφάγων Λονδίνου.

Επιστροφή στην Ινδία (1891) Φθάνοντας στη Βομβάη πληροφορήθηκε ότι η μητέρα του είχε πεθάνει. Aποφάσισε να ανοίξει δικηγορικό γραφείο στη Βομβάη. Ξεκίνησε για την Αφρική τον Απρίλιο του 1893.

Ενάντια στο απαρτχάιντ Φτάνοντας στη Ν. Αφρική βρέθηκε αντιμέτωπος με το φυλετικό διαχωρισμό. Ο ίδιος ο Γκάντι εκδιώχθηκε από την αίθουσα του δικαστηρίου επειδή αρνούνταν να βγάλει το παραδοσιακό ινδικό τουρμπάνι του ενώ ακόμη μία φορά δέχθηκε βία από τον οδηγό ταχυδρομικής άμαξας γιατί αρνήθηκε να παραχωρήσει τη θέση του σε κάποιον ευρωπαίο επιβάτη. Αυτή η κατάσταση τον οδήγησε να δραστηριοποιηθεί πολιτικά, υπερασπιζόμενος τα ανθρώπινα δικαιώματα των συμπατριωτών του. Η Καστουρμπάι με τους τέσσερεις γιους της στη Ν. Αφρική το 1902

Στη Ν. Αφρική Κατά την εικοσάχρονη παραμονή του στη Ν. Αφρική φυλακίστηκε πολλές φορές για τους αγώνες του. Ξεκίνησε να διδάσκει την τακτική της παθητικής αντίστασης, μίας μεθόδου με σαφείς αναφορές στη σκέψη του κορυφαίου Ρώσου συγγραφέα Λέοντα Τολστόι. Στην άρνησή του για τη χρήση βίας έναντι των καταπιεστών επηρεάστηκε, όπως ο ίδιος έλεγε, από τη διδασκαλία του Ιησού και τον Αμερικανό συγγραφέα Χένρι Θορό, ο οποίος είχε γράψει ένα δοκίμιο για την αστική ανυπακοή. Ο Γκάντι με τους ηγέτες της κίνησηςπαθητικής αντίστασης (μη βίας) στη Ν.Αφρική.

Στη Ν. Αφρική (2) Μετά τη λήξη του πολέμου επέστρεψε στον αγώνα του για τα δικαιώματα των Ινδών μεταναστών και το 1910 ίδρυσε το αγρόκτημα Τολστόι, κοντά στο Ντάρμπαν, μια συνεταιριστική παροικία για Ινδούς. Όταν ξέσπασε ο πόλεμος των Μπόερς, ο Γκάντι οργάνωσε σώμα τραυματιοφορέων για το βρετανικό στρατό και διηύθυνε μία μονάδα του Ερυθρού Σταυρού.

Στη Ν. Αφρική (3) Το 1914 η κυβέρνηση της Νοτιοαφρικανικής Ένωσης έκανε σημαντικές παραχωρήσεις στις απαιτήσεις του Γκάντι. Έτσι αφού κατάφερε την απόδοση ουσιωδών δικαιωμάτων στους συμπατριώτες του αποφάσισε να επιστρέψει τον ίδιο χρόνο στην Ινδία.

Πορεία προς την ινδική ανεξαρτησία Για δύο περίπου χρόνια ταξίδεψε σε πολλές περιοχές της Ινδίας προκειμένου να έρθει σε επαφή με τις απόψεις της σύγχρονης ινδικής κοινωνίας. Χρησιμοποιώντας τη μέθοδο της παθητικής αντίστασης κατάφερε την κατάργηση της επαγγελματικής μαθητείας που επέβαλλαν οι ‘Άγγλοι σε φτωχούς εργάτες (1917). Ο Γκάντι και η Καστουρμπάι μετάτην επιστροφή τους στην Ινδία το 1915.

Το τέλος Ο Μαχάτμα Γκάντι δολοφονήθηκε στο Νέο Δελχί στις 30 Ιανουαρίου 1948 από έναν εθνικιστή Ινδό ονόματι Γκόντσε. Ήταν 79 ετών.

Παγκόσμιο σύμβολο Η διδασκαλία του επηρέασε το διεθνές κίνημα για την ειρήνη και μαζί με τον ασκητικό βίο του συνέτειναν στο να καταστεί παγκόσμιο σύμβολο και ορόσημο της φιλοσοφικής και κοινωνικοπολιτικής διανόησης του 20ου αιώνα.

Πηγή:el.wikipedia.org