Σεμινάριο Τελειοφοίτων

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΗΜΕΡΙΔΑ «Λόγος και Αντίλογος για την Επιλογή και Αξιολόγηση των Εκπαιδευτικών : Τάσεις και Προβληματισμοί» Σάββατο, 13 Απριλίου 2013 Ανάπτυξη Μηχανισμών.
Advertisements

Συγγραφή επιστημονικής εργασίας
ΑΤΟΜΙΚΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
Θεμελιώδη Στοιχεία για Ατομική & Επαγγελματική Ανάπτυξη Τραγέα Γιώτα, Φυσικοθεραπεύτρια ΜSc (Pain Management)
Τοπικό Εργαστήρι κατάρτισης SHARP
ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ
Μερικά ακόμη παραδείγματα
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα Συστηματική Διερεύνηση Επιλεγμένων Τομέων Κωδικοποίηση από τον Νικόλαο Τριπόδη, Σχολικό.
Ιταλικής Γλώσσας και Φιλολογίας Τμήμα
ΟΜΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ:……………………………… ΤΙΤΛΟΣ ΙΣΤΟΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗΣ: (το θέμα της ιστοεξερεύνησης)………………………………………….. Θα αναφέρετε το μάθημα στο οποίο θα γίνει η ιστοεξερεύνηση.
ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ
Πώς φθάσαμε εδώ…; ΜΑΣΟΥΡΑΚΗ ΑΡΙΣΤΕΑ
Η συγγραφή μιας διδακτορικής διατριβής Αριστείδης Ν. Χατζής Ε.Λ.Κ.Ε.16/12/2004.
Παιδικοσ αλφαβητισμοσ: προσεγγισεισ και προοπτικεσ
Μάρκετινγκ και Προώθηση Θεματικό εργαστήριο Πρεσβευτές Μάθησης της Κοινότητας Grant agreement no /
Πώς γράφουμε μια εργασία -Project
ΣΥΝΟΛΑ.
Η εργογραφία του Ναπολέοντα Μήτση
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ Βασική βιβλιογραφία:
ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ “Επιστημονική εργασία” Εύρεση πηγών Άξονες δομής επιστημονικού άρθρου (αναγνώριση) Κανόνες γραφής επιστημονικού άρθρου (αναγνώριση)
Πτυχιακή εργασία Σπουδαστής: ΧΑΤΖΗΠΑΝΤΕΛΗ ΕΛΕΝΗ (1771) Επιβλέπων: Δρ. ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΜΙΧΑΗΛ.
► ► Η συγγραφή μιας ερευνητικής εργασίας ► ► Επιστημονικά κείμενα ► ► Οδηγίες για την συγγραφή και δημοσίευση εργασίας σε επιστημονικά περιοδικά ► ► Οδηγίες.
Σεμινάριο Τελειοφοίτων Διατύπωση ερευνητικών υποθέσεων.
ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ Έναρξη συγγραφής της επιστημονικής εργασίας ( ΙΙ ) 1.
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
1 Βιβλιογραφική Ανασκόπηση Literature Review. 2 Τι είναι η Βιβλιογραφική Ανασκόπηση;  Είναι η ικανότητα του σπουδαστή- συγγραφέα-ερευνητή να ανατρέχει.
Συγγραφή επιστημονικής εργασίας Μέρος Α’: Η γλώσσα του κειμένου.
Η Δομή του Εκπαιδευτικού Υλικού Για τη διδασκαλία της Γλώσσας στην Γ΄ τάξη του Δημοτικού χρησιμοποιείται το παρακάτω υλικό: Βιβλίο του Μαθητή, 3 τεύχη.
Συγγραφή μεταπτυχιακής διπλωματικής εργασίας Χριστίνα Κανάκη Βιβλιοθηκονόμος, PhD Μάιος 2016.
ΤΡΟΠΟΣ ΣΥΓΓΡΑΦΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ
Δραματική Τέχνη στην εκπαίδευση: Ερευνητικό Σχέδιο Ι Στις ανθρωπιστικές επιστήμες επικράτησαν δύο ερευνητικές κατευθύνσεις: Η στατιστική ανάλυση (συνυπολογίζει.
Παρατηρήσεις 1ης Εργασίας – Οδηγίες Εκπόνησης 2ης Εργασίας
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕκπαιδευτικΗς ΕΡΕΥΝΑΣ: Συγγραφη εργασιας
Κατάρτιση και αποδελτίωση βιβλιογραφίας
Εισαγωγή στην Κοινωνική Έρευνα Ι
Μάθημα: Μεθοδολογία Επιστημονικής Έρευνας
Σεμινάριο Τελειοφοίτων
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ Βασική βιβλιογραφία:
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ Βασική βιβλιογραφία:
ΠερIληψη Α. Προετοιμασία
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ Βασική βιβλιογραφία:
Μελλοντικές Προκλήσεις στην Επιστήμη και Μηχανική του Περιβάλλοντος
Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Παναγιώτης Γ. Μουσταΐρας
Ποιοτική μεθοδολογία έρευνας στη Διδακτική των Μαθηματικών
“Τίτλος του άρθρου” Ονόματα συγγραφέων Ονόματα Φοιτητών.
Διακριτά μέρη μιας επιστημονικής εργασίας
Δομή ερευνητικής εργασίας
Ανάλυση και σχεδιασμόσ πληροφοριακών συστημάτων
Κύρια βήματα της έρευνας Πρωτόκολλο έρευνας
Συμμετοχική παρατήρηση Συστηματική παρατήρηση
Σεμινάριο Τελειοφοίτων
ENNOIEΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Ι & ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ
Σχεδιασμός και Πραγματοποίηση επιστημονικής ερευνητικής εργασίας
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 9η Σύνταξη Πτυχιακής Εργασίας
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Διδακτικές ενότητες Αξιολόγηση μαθήματος
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ
Ακαδημαϊκές και Επαγγελματικές Δεξιότητες
τον αριθμό των πηγών (ένα ή πολλαπλά κείμενα)
Δραστηριότητες και μικροσενάρια
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΡΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑΣ
Βιβλιογραφική Ανασκόπηση
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Α΄ Φάση Δι.Με.Π.Α 2ο μάθημα: Μέθοδοι Παρατήρησης της διδασκαλίας.
ΣΥΓΓΡΑΦΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
ΣΥΓΓΡΑΦΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
ΑΝΑΣΚΟΠΗΣΗ ΤΗΣ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑΣ
Μεθοδολογία της Έρευνας στις Κοινωνικές Επιστήμες Ι & ΙΙ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Σεμινάριο Τελειοφοίτων Συγγραφή επιστημονικής εργασίας Μέρος Β’: Περίληψη – Εισαγωγή - Συμπεράσματα

Η περίληψη (abstract) Ο σκοπός της περίληψης είναι να απαντήσει στο ερώτημα του υποψήφιου αναγνώστη για το αν είναι ενδιαφέρουσα/χρήσιμη η εργασία ή εν πάσει περιπτώσει αν θα συνεχίσει στο εσωτερικό της εργασίας, ή θα την προσπεράσει. Η έκτασή της δεν ξεπερνά την μισή σελίδα Α4. Μπαίνει πρώτη-πρώτη στην εργασία, μετά την σελίδα τίτλου Ακολουθούν λέξεις-κλειδιά

Τι περιέχει η περίληψη; σύντομη περιγραφή του αντικειμένου της εργασίας περιγραφή της κάλυψης του αντικειμένου (κατά εύρος και βάθος) δήλωση σημαντικότητας της εργασίας (τουλάχιστον ένα από τα δυνατά της σημεία)

Η εισαγωγή (introduction) Ο ρόλος της εισαγωγής είναι να βάλει τον αναγνώστη στο νόημα της εργασίας με τον κατάλληλο επικοινωνιακά τρόπο, ώστε να αποκτήσει μια πρώτη κατανόηση αλλά και ενδιαφέρον πριν περάσει «στα βαθειά». Άρα ο γράφων στο σημείο αυτό αποστασιοποιείται ελαφρώς από την εργασία του και μιλά στον αναγνώστη για αυτή. Παραδοσιακά αποτελεί το πρώτο κεφάλαιο της εργασίας Το μέγεθος της εισαγωγής ποικίλλει ανάλογα με το μέγεθος και αντικείμενο της εργασίας – τυπικά δεν ξεπερνά τις 5 σελίδες, για μια εργασία βασικού πτυχίου.

Τι περιέχει η εισαγωγή; Διατυπώνονται ο σκοπός της εργασίας (οριοθετείται το θέμα) και οι επιμέρους στόχοι, Αναφέρονται οι εργασίες (βιβλία ή και άρθρα, έρευνες κλπ) σταθμοί στην ‘ιστορία’ του θέματος (επίπεδο επιστημονικής συζήτησης).[«εισαγωγή τύπου 2»] Εντοπίζεται το κενό το οποίο φιλοδοξεί να καλύψει η εργασία μου. Καθορίζεται η μεθοδολογική προσέγγιση του θέματος (μέθοδος< μετά + οδός, οδού), ο δρόμος τον οποίο θα ακολουθήσω: συγκριτική, ιστορική, έρευνα πεδίου, ανάλυση περιεχομένου, έρευνα πεδίου: ποσοτική, ποιοτική, παρατήρηση. Περίληψη κεφαλαίων

Προτεινόμενη δομή κεφαλαίου εισαγωγής Προτεινόμενη δομή κεφαλαίου εισαγωγής Ερευνητικό αντικείμενο Σκοπό της εργασίας Τεκμηρίωση επιλογής του θέματος (προαιρετικά) Μεθοδολογική προσέγγιση Δείγμα (πρόγευση) των αποτελεσμάτων / επιτευγμάτων Ανάλυση (σύντομη) των κεφαλαίων (πλοήγηση στο κείμενο)

Τα δύο είδη εισαγωγής σύντομη εκτεταμένη Παραδείγματα

Τα συμπεράσματα (conclusions) Το κεφάλαιο των συμπερασμάτων οφείλει να κλείσει με ομαλό τρόπο την εργασία, συνοψίζοντας τα κύρια σημεία της και αποκαλύπτοντας τις προοπτικές που έχουν δημιουργηθεί, τοποθετώντας έτσι το ερευνητικό έργο που η πτυχιακή αντιπροσωπεύει στην σωστή του θέση στο εκπαιδευτικό στερέωμα. Παραδοσιακά αποτελεί το τελευταίο κεφάλαιο της εργασίας Το μέγεθος του τελευταίου κεφαλαίου είναι περιορισμένο σε σχέση με τα ενδιάμεσα κεφάλαια.

Τι περιέχουν τα συμπεράσματα; Στα Συμπεράσματα αναφέρουμε τις κύριες θέσεις της εργασίας, την προοπτική των πραγμάτων, διαπιστώσεις κλπ. Π.χ. αν εντοπίσαμε τους κύριους παράγοντες πρόκλησης του άγχους καθώς και τα αποτελέσματά του, τόσο οργανικά-σωματικά όσο και ψυχοσυναισθηματικά, θα πρέπει να προτείνουμε ενδεχομένως τη λήψη μέτρων για την πρόληψη και αντιμετώπιση του άγχους. Δεν κάνουμε πλέον παραπομπές.

Προτεινόμενη δομή κεφαλαίου συμπερασμάτων Εν συντομία το αντικείμενο, τον σκοπό και περιγραφή της εκπονηθείσας έρευνας Ερμηνεία (σε υψηλό-μακροσκοπικό επίπεδο) των αποτελεσμάτων Περαιτέρω σχολιασμό των αποτελεσμάτων Αποτίμηση-αξιολόγηση (βαθμό επίτευξης των αρχικών στόχων-σκοπών) Το επόμενο βήμα της συγκεκριμένης έρευνας

Ασκήσεις Να γραφτεί η περίληψη για δοθείσα εργασία Να ανασυνταχθούν η περίληψη, η εισαγωγή και τα συμπεράσματα σε παλιές πτυχιακές εργασίες