Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Η ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΜΕΘΟΛΟΓΙΚΟΥ ΕΡΓΑΛΕΙΟΥ T SWOT ANALYSIS
Advertisements

Το Πλάνο / Περιβάλλον του Μάρκετινγκ
 Το σχέδιο ΜΚΤ απαντά σε μια σειρά από ερωτήσεις της στρατηγικής ΜΚΤ: 1) πως φτάσαμε ως εδώ; 2) που βρισκόμαστε τώρα; 3) που θέλουμε να πάμε στο μέλλον;
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
Το Σχέδιο Μάρκετινγκ – Marketing Plan
ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ (LOGISTICS CHAIN MANAGEMENT)
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
SWOT ANALYSIS.
Μάθημα: Χωροταξία, «Παρουσίαση της ανάλυσης SWOT»
«ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ »
Ανάλυση Δυνάμεων-Αδυναμιών Ευκαιριών-Απειλών (SWOT)
ΜΕΛΛΟΥ ΡΟΖΑ – ΜΑΡΙΝΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Η Διαχείριση Ποιότητας σαν Εργαλείο Διοίκησης Επιχειρήσεων Θ.ΒΛΑΧΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΜΕΤΑΛΛΕΙΩΝ – ΜΕΤΑΛΛΟΥΡΓΟΣ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ Εσπερίδα Ε.Μ.Π.
ΠΙΝΑΚΑΣ ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ (BALANCED SCORECARD)
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
ΟΡΓΑΝΩΣΗ & ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Leading for value. I. ΕΙΣΑΓΩΓΗ Η διαμόρφωση στρατηγικής δεν είναι ζήτημα κάποιων συγκεκριμένων βημάτων αλλά κυρίως τακτοποίησης και οργάνωσης γνώσεων.
Σεμινάριο Οργάνωσης και Διοίκησης της Εκπαίδευσης
Στόχευση - Τοποθέτηση.
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΕΡΡΕΣ 2013 ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 26/03/2004.
Strategy and the Internet Γιώργος Θάνος Παρασκευή 12 Δεκεμβρίου 2008.
Παρασκευή 19 Μαρτίου 2010 Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών Μάθημα «Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων» 1 Στοιχεία Διοίκησης Επιχειρήσεων.
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ. ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ Ο προγραμματισμός είναι η πρώτη λειτουργία του μάνατζμεντ. Έχει μελλοντοστρεφή χαρακτήρα, προσφέρει κατεύθυνση.
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 30/04/2004.
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας. Tο κεντρικό ζητούμενο ενός συστήματος διοίκησης και διαχείρισης των υπηρεσιών Μακροχρόνιας Φροντίδας.
Στρατηγικό Μάνατζμεντ Τηλεπικοινωνιών Το Εσωτερικό Περιβάλλον της Επιχείρησης και η Αποστολή της.
Chapter 7: business risk analysis σ. 1 Κεφάλαιο 7 Μεθοδολογία Ανάλυσης Επιχειρηματικού κινδύνου (ΕΚ) Μεθοδολογία Ανάλυσης Επιχειρηματικού κινδύνου (ΕΚ)Θεματολογία:
Αρχές Διοίκησης Επιχειρήσεων Νάνσυ Μπουραντά Αγρίνιο, 2016 Πανεπιστήμιο Πατρών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Αγροτικών Προϊόντων & Τροφίμων.
ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΜΙΑΣ ΝΕΑΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης 9/21/2016 Βιωσιμότητα Νέας Επιχείρησης 1.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Τμήμα Διεθνών και Ευρωπαϊκών Οικονομικών Σπουδών, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, 8 ο εξάμηνο, Διάλεξη 18 η, 27/5/2016 Διδάσκουσα: Ασημίνα Χριστοφόρου.
1 Στρατηγικό Μάνατζμεντ Τηλεπικοινωνιών Εισαγωγικά.
Πρόγραμμα Εταιρικής Ταυτότητας Διάλεξη 2. Στελέχη που ασχολούνται… Μικρομεσαίες επιχειρήσεις ▫ Ομάδα από 4-6 άτομα διαφόρων τμημάτων και ένα ανώτατο στέλεχος.
Επωνυμία εταιρείας Επιχειρησιακό σχέδιο. Δήλωση αποστολής Δηλώστε ξεκάθαρα την μακροπρόθεσμη αποστολή της εταιρείας σας. –Δοκιμάστε να χρησιμοποιήσετε.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΉ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΉ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΌΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΌΣ ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΊΟ ΠΟΙΌΤΗΤΑΣ Διοίκηση Ολικής Ποιότητας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας.
SPORT PRESS Μάθημα: «Οργάνωση και Διοίκηση Αθλητισμού» Δρ. Ουρανία Βρόντου Εργασία Αγγέλη Π., Ζέρβα Α., Κουλουτμπάνη Α., Μανωλάκου Σ., Ρηγάκου Κ.
Γεωργία Κωνσταντίνου, Διευθύντρια Προγραμμάτων Επιχειρηματικότητας
Πολιτιστική διαχείριση (Cultural management)- α΄ μέρος
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
Στάδια προώθησης του 1ου στόχου
Επαγγελματική Μάθηση σχολικής μονάδας
Αξιολόγηση Εναλλακτικών Επιλογών.
Μάρκετινγκ Αθλητισμού & Αναψυχής
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Παράδειγμα 1 Μια ΚΑΕ παρουσίασε τα εξής αποτελέσματα για τα έτη 2006 και Κέρδη χρήσης
ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΞΑΜΗΝΟΥ ΑΘΛΗΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ
ΜΑΘΗΜΑ: ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ Ο. ΒΡΟΝΤΟΥ, PhD
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
Τι είναι η στρατηγική? Παρουσίαση, Δρ. Δημήτρης Λαμπρουλης.
Τσίτσκαρη Ε. ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ… Τσίτσκαρη Ε.
Επωνυμία εταιρείας Επιχειρησιακό σχέδιο.
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
ΠαρουσΙαση επιχειρηματικοΥ σχεδΙου
Βιωςιμοτητα μιας Νεας Επιχειρηςης
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
PROJECT Β! ΛΥΚΕΙΟΥ
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
Οι Στρατηγικές Ανταγωνισμού
Το μάρκετινγκ του Capsis Hotel Thessaloniki
Μήτρα Ανάλυσης SWOT Δυνάμεις Αδυναμίες Ευκαιρίες Απειλές.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡIΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ: ΟΡΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Συνοπτική Παρουσίαση
ΑΝΑΛΥΣΗ SWOT Α. Κουτσούρης.
Επιχειρηματικό σχέδιο
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού Ουρανία Βρόντου, PhD

Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού Στρατηγική Διοίκηση

Στρατηγική ‘Η πορεία της εταιρείας μέσα σ΄ένα δυναμικό περιβάλλον’ Επηρεάζει την κατεύθυνση των δραστηριοτήτων της εταιρείας Συνταιριάζει τους πόρους της εταιρείας με τις δραστηριότητες Επηρεάζεται καθοριστικά από το ήθος και ύφος της διοίκησης Καθορίζει μακροχρόνια την ζωή της εταιρείας

Στρατηγική διοίκηση στον αθλητισμό Η περιπλοκότητα του αθλητισμού Η παράδοξη σχέση: ανάγκης για μακροχρόνιο σχεδιασμό & αντιμετώπισης ενός διαρκώς διαμορφούμενο αθλητικό περιβάλλον Μακροχρόνιοι στόχοι v τωρινή επιτυχία Συναίσθημα, πάθος και παράδοση στον αθλητισμό περιπλέκει την εφαρμογή και τήρηση μιας στρατηγικής γραμμής

Η διαδικασία της στρατηγικής διοίκησης Χάραξη πορείας μέσα σ΄ένα ανταγωνιστικό περιβάλλον - εκμεταλλευόμενοι τις ευκαιρίες - αξιολογώντας τις συνθήκες - αναλύοντας τον ‘εχθρό’ - θέτοντας το περιβάλλον μάχης - με αυτοκριτική στις δυνάμεις και αδυναμίες

Βασικές αρχές στρατηγικής Ανάλυση Περιβάλλοντος: PEST analysis Ανάλυση Συνολικού πεδίου δράσης - αλληλεπίδρασης Ανάλυση Χαρακτηριστικών: Εσωτερική εξέταση των δυνατοτήτων και αδυναμιών Έρευνα του εξωτερικού περιβάλλοντος και αξιολόγηση των ευκαιριών αλλά και απειλών που παρουσιάζονται = SWOT analysis

SWOT ANALYSIS Strengths Weaknesses Opportunities Threats

Βασικές αρχές στρατηγικής Κατεύθυνση της στρατηγικής - Δημιουργία οράματος: που θα εμπνεύσει - Έκφραση αποστολής: που θα κατευθύνει - Θέσπιση στόχων: που θα ορίσει τις δραστηριότητες - Τοποθέτηση επιπέδων απόδοσης: που θα αξιολογήσει επιδόσεις

Βασικές αρχές στρατηγικής Ανάπτυξη στρατηγικής - Επιλογή μεθόδων και σεναρίων στρατηγικής: ανάπτυξη ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος ηγεσία κόστους (min κόστος παραγωγής σε max πελάτες) δημιουργία διαφοροποιημένου προϊόντος (που οι ανταγωνιστές δεν μπορούν να αντιμετωπίσουν) Η κάλυψη ενός μικρού συγκεκριμένου τμήματος της αγοράς με στόχο τη συνολικότερη κάλυψη

Βασικές αρχές στρατηγικής Εφαρμογή της στρατηγικής - δράση κάθε τμήματος και μονάδας σύμφωνα με τους στόχους και τη στρατηγική γραμμή - συμμετοχή των τμημάτων στη χάραξη της στρατηγικής - δημιουργία πλάνων βασισμένων στη στρατηγική - συνεχή διαμόρφωση των στρατηγικών εργαλείων για την αποτελεσματικότερη τήρηση της αρχικής γραμμής

Βασικές αρχές στρατηγικής Αξιολόγηση στρατηγικής - Απόδοση αθλητών? Ρεκόρ? Επίδοσης? Συναισθήματος? Θέασης? Κριτήρια μέτρησης απόδοσης: Ποσότητα Ποιότητα Κόστος-κέρδος Αποτελεσματικότητα Επίδοση προσωπικού

Αξιολόγηση στρατηγικής στον αθλητισμό Δυνατότητα μέτρησης: Οικονομικής σταθερότητας / ανάπτυξης Εταιρική υποστήριξη Τηλεοπτικά δικαιώματα Έκθεση στα ΜΜΕ Δημοτικότητα Κάλυψη Αγωνιστική επίδοση Ανάπτυξη προγραμμάτων / αθλημάτων