Media Planning.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΙΙ: ΕΠΙΛΟΓΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΩΝ ΜΕΣΩΝ & ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΥ ΜΗΝΥΜΑΤΟΣ
Advertisements

Σεμινάριο Διαφημιστικών Μέσων Ιούνιος ΠΡΟΙΟΝ / ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗΣ Πώς θα προσεγγίσει ένα προϊόν ή μια υπηρεσία τον καταναλωτή?
1ο ΘΕΜΑ ΠΑΙΔΕΙΑ ΠΑΙΔΕΙΑ=Το σύνολο των διαδικασιών με τις οποίες επιτυγχάνεται η πνευματική, η κοινωνική,η ηθική ολοκλήρωση του ατόμου. ΦΟΡΕΙΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ.
Διαφήμιση και Επιχειρησιακή Επικοινωνία Ενότητα # 4: Επιλογή μέσων διαφήμισης Διδάσκων: Γεώργιος Πανηγυράκης Τμήμα: Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Κεφάλαιο 23 Η ζωή στις εύκρατες περιοχές. Εύκρατες περιοχές Εύκρατες ονομάζονται οι περιοχές που βρίσκονται ανάμεσα στην τροπική ζώνη και τις πολικές.
Η θέση και το φυσικό περιβάλλον της Βόρειας Αμερικής Κεφ. 39 Ουρδας Ιωάννης 2013.
Κεφάλαιο 33 Οι σχέσεις των κρατών της Ευρώπης και η Ευρωπαϊκή Ένωση.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ Β΄ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ΕΛΕΝΗ ΜΕΛΕΤΗ ΚΥΡΙΑΚΗ ΜΕΛΕΤΗ.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ (BLOG) ΣΤΟ BLOGGER Τα διαδοχικά βήματα.
Κεφάλαιο 28 Η χλωρίδα και η πανίδα – Η βλάστηση της Ευρώπης.
ΑΦΗΓΗΣΗ Ορισμός (ενότητα 3) Μορφές αφήγησης (ενότητα 3) Δομή αφηγηματικού κειμένου (ενότητα 3) Το ρήμα στην αφήγηση (ενότητα 5) Οπτική γωνία (ενότητα 8)
Κανονικά πολύγωνα. Κανονικά πολύγωνα στη φύση, τέχνη, ανθρώπινες κατασκευές, Μαθηματικά …
Ηλεκτρονικό Επιχειρείν
Γίνε η αλλαγή: Όλοι μαζί για ένα καλύτερο διαδίκτυο
Λουκία Μπάκα Μεταπτυχιακή Φοιτήτρια Αθήνα 2011
Η εκπαίδευση δεν ήταν πάντοτε όπως σήμερα ….
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης
There is always a way… Τετάρτη 26 Απριλίου 2017
Copyright © 2010 Pearson Education, Inc. Publishing as Prentice Hall
Εκπαιδευτικός: Μελέκ Ιμάμ Επ. Υπεύθυνη: Μαρία Ζωγραφάκη
Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση
ΤΙΤΛΟΣ ανοιχτης εκπαιδευτικης πρακτικης
Ιούλιος 2017.
Η Επικοινωνία Α΄.
Θρησκευτικά Α Γυμνασίου
Περιβαλλοντολόγοι :Παρουσίαση 2
«Μινωικός πολιτισμός»: μία πρόταση διδασκαλίας για την
Συνεδρία 5 Μέρος 2ο Ιστολόγια (Blogs)
ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗ Ν.ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΠΡΟΙΚΑ
Οι μαθητές μου κι εγώ γυρίζουμε ταινία
Ρομαντισμός.
ΡΥΠΑΝΣΗ ΤΟΥ ΕΔΑΦΟΥΣ.
Στισ γειτονιεσ των Αστεγων
3ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής
Γιορτάσαμε την ΕΙΡΗΝΗ.
Κεφάλαιο 22 Η ζωή στα τροπικά δάση.
ΣΙΤΑΡΑΣ ΦΩΤΙΟΣ ΔΟΜΙΚΑ ΥΛΙΚΑ.
Καρέκλη Ελένη Βοσινάκης Παντελής Ευαγγελακάκης Κωνσταντίνος
Θέμα Μεταπτυχιακής Εργασίας
Ά Γ Υ Μ Ν Α Σ Ι Ο Θ Ρ Η Σ Κ Ε Υ Τ Ι Α.
Συγκεντρωτικοί Πίνακες Ιδιοκτησία-Τηλεθέαση- Διαφημιστική Δαπάνη
Η Ένταξη παιδιών με απώλεια ακοής στη γενική εκπαίδευση
ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ ΕΒΕΘ – ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2016
ΛΙΠΙΔΙΑ.
Μαρία Αμπατζή, Ε2, Π.Τ.Δ.Ε.-Α.Π.Θ
Διάλεξη 13η Προέλευση και λειτουργικότητα του εξεικονισμού της εκπαίδευσης Αναπληρωτής Καθηγητής ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΛΕΙΟΣ.
Προφίλ Facebook.
Ιανουάριος 2014 Ομάδα 4 Γαβριηλίδης Γεώργιος Διακουμάκος Αριστείδης
Ο μοτοσικλετιστής Μαρίας Κέντρου-Αγαθοπούλου
Η θέση και το φυσικό περιβάλλον της Νότιας Αμερικής
Ι3: Διερεύνηση και καταγραφή παρουσίας στο Internet
ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΥΤΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ
Σταθερά ΚΕΣΠΕΜ Ιάσμου Εκπαιδευτικός: Μελέκ Ιμάμ
Διάγραμμα Πορείας Σχεδιασμού
Ενότητα Γ7.1γ (Εισαγωγή στους Αλγορίθμους )
Η ζωή στις πολικές περιοχές
Επιστημονική Υπεύθυνη: Αλεξάνδρα Ανδρούσου Επόπτης: Σταύρος Σταύρου
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ BLOG Στις διαφάνειες περιγράφονται τα διαδοχικά βήματα για τη δημιουργία blog στον blogger, τη μια από τις δωρεάν υπηρεσίες σχετικού λογισμικού,
Οι μαθητές του ΣΤ’1 Ποιήματα για την καταπολέμηση του διαδικτυακού εκφοβισμού και της ρητορικής μίσους.
Οι μαθητές του ΣΤ’1 Ποιήματα για την καταπολέμηση του διαδικτυακού εκφοβισμού και της ρητορικής μίσους.
ΚΡΗΤΙΚΟΣ – Δ. ΣΟΛΩΜΟΥ.
Ανιχνεύοντας τη ρητορική online πληροφοριών:
Ασφαλής χρήση του Διαδικτύου
Διαδραστική Μάθηση © 2018.
Σταθερά ΚΕΣΠΕΜ Κομοτηνής
Internet safety Λεόντειος Σχολή Αθηνών Δημοτικό Στ2
Τα ψηλά βουνά -Η κατάρα του πεύκου-
Δραστηριότητα Νορβηγικό βίντεο!
Πρόγραμμα βελτίωσης παροχών προς τους πελάτες
Παράδειγμα Ένα σποτ παίζει 3 φορές σε ένα μήνα και πετυχαίνει την παρακάτω έκθεση στο κοινό-στόχο : σποτ εκπομπή 1 = 18% του κοινού σποτ εκπομπή 2 = 21%
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Media Planning

Τι είναι? Σημαντική διαδικασία στρατηγικού σχεδιασμού, η οποία αφορά στην τοποθέτηση του διαφημιστικού μηνύματος (τηλεοπτικού, ραδιοφωνικού, εντύπου, Διαδικτυακού, κ.λπ.) στο «σωστό» μέσο και στην «σωστή» χρονική ζώνη.

Μεγέθη Media Planning (1) Τηλεθέαση ή Θεαματικότητα (ποσοστό επί του συνόλου των τηλεθεατών που παρακολουθεί ένα συγκεκριμένο τηλεοπτικό πρόγραμμα) Ακροαματικότητα (ποσοστό επί του συνόλου των ακροατών που παρακολουθεί μια συγκεκριμένη ραδιοφωνική εκπομπή)

Μεγέθη Media Planning (2) Κυκλοφορία (απόλυτος αριθμός –πόσα τεύχη π.χ. πούλησε το μηνιαίο περιοδικό Χ τον μήνα Ψ) Αναγνωσιμότητα (απόλυτος αριθμός – πόσοι διαβάζουν το μηνιαίο περιοδικό Χ)

Παράγοντες Επιλογής ΜΜΕ 1. Κάλυψη (Reach): Ορίζεται ως ο αριθμός των ατόμων ή των νοικοκυριών που εκτίθενται σ’ ένα διαφημιστικό μήνυμα, το οποίο εμφανίζεται σ’ ένα συγκεκριμένο μέσο ενημέρωσης, τουλάχιστον μία φορά, σε μία καθορισμένη χρονική περίοδο. Ως χρονική βάση λαμβάνεται συνήθως η περίοδος των τεσσάρων εβδομάδων. Εκφράζεται σε απόλυτους αριθμούς ή σε ποσοστό, με την προϋπόθεση ότι έχει επακριβώς καθοριστεί ο συνολικός αριθμός του στοχούμενου ακροατηρίου.

Παράγοντες Επιλογής ΜΜΕ 2. Η Συχνότητα (Frequency): Αναφέρεται στις φορές που ένα άτομο ή νοικοκυριό εκτίθεται στην καθορισμένη χρονική περίοδο των τεσσάρων εβδομάδων στο μήνυμα των διαφημιστικών καταχωρήσεων (insertions). Ο καθιερωμένος τρόπος καθορισμού της συχνότητας δεν βοηθά τους υπευθύνους να αξιολογήσουν τις εναλλακτικές προτάσεις για την χρησιμοποίηση των ΜΜΕ.

Παράγοντες Επιλογής ΜΜΕ 3. Ο Συνολικός Αριθμός Προβολών του Διαφημιστικού Μηνύματος (Total Number of Exposures, ή Gross Rating Points- GRP’s): Ο συνολικός αριθμός προβολών ή βαρύτητα (weight) ισούται με το γινόμενο του ποσοστού «κάλυψης» (reach) επί της «συχνότητας» (frequency), στο καθορισμένο χρονικό διάστημα των τεσσάρων εβδομάδων στα διάφορα ΜΜΕ και στα διάφορα προγράμματα (vehicles). Δηλαδή, GRP’s=RxF.

Παράγοντες Επιλογής ΜΜΕ 4. Η Κατά Μέσον Όρο Συχνότητα (Average Frequency): Αναφέρεται στη συχνότητα με την οποία ένα άτομο ή νοικοκυριό εκτίθεται κατά μέσον όρο στο διαφημιστικό μήνυμα στη χρονική περίοδο των τεσσάρων εβδομάδων. Στην πραγματικότητα δεν μετριέται η συχνότητα μιας διαφήμισης, αλλά εξάγεται από το «συνολικό αριθμό προβολών» (GRP’s).

Παράγοντες Επιλογής ΜΜΕ 5. Η Αποτελεσματική Συχνότητα (Effective Frequency): Είναι όρος ο οποίος διαμορφώθηκε από την αναγκαιότητα προσδιορισμού του αριθμού των επαναλήψεων, που πρέπει να εμφανιστεί μια διαφήμιση στα ΜΜΕ, ώστε να προσεγγίσει αποτελεσματικά το στοχούμενο κριτήριο.

Παράγοντες Επιλογής ΜΜΕ 6. Η Επίδραση ή το Ειδικό Βάρος του Μέσου Επικοινωνίας (Impact): Αναφέρεται στο ποιοτικό στοιχείο της αξίας που έχει μία έκθεση του διαφημιστικού μηνύματος σε καθορισμένη χρονική περίοδο στο συγκεκριμένο μέσο. Η θετική επίπτωση της διαφήμισης στο προϊόν είναι συνάρτηση και των ποιοτικών στοιχείων, εκτός από την «κάλυψη» και τη «συχνότητα», όπως η αξιοπιστία, η σοβαρότητα, η ποιότητα των εκπομπών, των άρθρων ή των ρεπορτάζ και το όλο κλίμα που διαμορφώνεται από τη συνολική στάση και συνέπειά του.

Παράγοντες Επιλογής ΜΜΕ 7. Η Επαναληπτικότητα (Continuity): Αναφέρεται στη συνεχή προβολή της διαφήμισης για μια συγκεκριμένη χρονική περίοδο που είναι το έτος. Η επαναληπτικότητα δεν αποτελεί έναν από τους κυριότερους ειδικούς παράγοντες για την επιλογή του μέσου, καθώς οι διαφημίσεις παρουσιάζουν περιοδική ένταση η οποία εξαρτάται και από τη φύση του προϊόντος (π.χ. κατά τους καλοκαιρινούς μήνες σημειώνεται έξαρση στη διαφήμιση παγωτών).

Παράγοντες Επιλογής ΜΜΕ 8. Το Σχετικό Κόστος των Μέσων Επικοινωνίας: Η επιχείρηση θα πρέπει να επιλέξει ανάμεσα στην κάθε κατηγορία μέσων (τηλεόραση, ραδιόφωνο, εφημερίδες, περιοδικά) αλλά και μέσα στην ίδια κατηγορία (π.χ. περιοδικά ποικίλης ύλης, ανδρικά, γυναικεία), ανάλογα με τους ιδιαίτερους στόχους της διαφημιστικής εκστρατείας. Μία από τις συχνότερα χρησιμοποιούμενες μεθόδους για τον υπολογισμό του σχετικού κόστους είναι «το κριτήριο των ανά χιλιάδα καλυπτόμενων αναγνωστών-ακροατών- θεατών» (Cost Per Thousand Method. C.P.M.).

Πηγές Μεγεθών Media Planning Κυκλοφορίες Εφημερίδων: Ένωση Ιδιοκτητών Ημερησίων Εφημερίδων Αθηνών http://www.eihea.gr/default_gr.htm Κυκλοφορίες Περιοδικών: Πρακτορείο Άργος http://www.argoscom.gr/index.php?page=17 Τηλεθέαση: AGB-Nielsen http://www.arianna.gr/gr/data/default.htm Internet: Google Display Planner από Adwords: https://adwords.google.com/da/DisplayPlanner/ YouTube: Google Adwords for Video: https://www.youtube.com/yt/promoteyourself/ Youtube Ad Intro: https://www.youtube.com/watch?v=tmCk8EaBMow