«Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ »

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Πρόγραμμα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης
Advertisements

Σωματείο «Επιχειρηματικότητα Νέων»/ Junior Achievement Greece
Φιλοσοφία Ενσωμάτωσης των ΤΠΕ
Κάμπος Χίου- Περιδιαβαίνοντας το μυροβόλο δάσος των εσπεριδοειδών
αποτελούν, για κάθε χώρα, δείκτες «Πολιτισμού και Ανάπτυξης»
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Δημιουργία Εικονικών Επιχειρήσεων στα ΤΕΕ ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ: κατηγορία πράξεων β, ενέργεια 2.3.2, Μέτρο 2.3 Φορέας λειτουργίας: Τμήμα Β - TEE/ΔΣΔΕ ΥΠΕΠΘ.
Η οργάνωση ενός Υποθετικού Προγράμματος Εικονικών Επιχειρήσεων στα ΤΕΕ
Αναλυτικό Πρόγραμμα για την Πληροφορική στα Πλαίσια της Πιλοτικής Φάσης Εφαρμογής Ολοήμερου Ενιαίου Δημοτικού Σχολείου για τη σχολική χρονιά
Γ΄ ΚΠΣ ( ): ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ Χρηματοδότηση ΕΚΤ & Εθνικοί πόροι Έγινε σημαντική προσπάθεια ενίσχυσης και αναβάθμισης της ΤΕΕ & στη συνέχεια των ΕΠΑΛ,
Α’ Λυκείου | Υπ. Καθηγητής: Μαραγκός Ι.Γεώργιος
Δημιουργία Εικονικών Επιχειρήσεων στα ΤΕΕ ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ: κατηγορία πράξεων β, ενέργεια 2.3.2, Μέτρο 2.3 Φορέας λειτουργίας: Τμήμα Β - TEE/ΔΣΔΕ ΥΠΕΠΘ.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΑΝΑΤΑΞΗΣ ΤΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΥΤΑΝΙΑ ΔΡΑΣΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ● Η δράση της συμβουλευτικής περιλαμβάνει όλες εκείνες.
1ο Γυμνάσιο Κρύας Βρύσης ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΘΕΜΑ : Η αυλή μας χώρος μόρφωσης, παιχνιδιού, δημιουργίας.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Παίζοντας & ζωγραφίζοντας
Καλλιβρετάκη Αργυρώ Καθηγήτρια Πληροφορικής Π.Ε. 19
Προγράμματα Αγωγής Σταδιοδρομίας
Διδασκαλία των Φ.Ε. στο Νηπιαγωγείο
Πρόταση αποτελεσματικής μαθησιακής διαδικασίας για το μάθημα : Προγραμματιστικά εργαλεία για το διαδίκτυο. Εισηγητής: Msc Νίκος Νίκας.
4.2 Βασικές κατηγορίες λογισμικού από πλευράς χαρακτηριστικών και από πλευράς δραστηριοτήτων με τη χρήση τους Ως εκπαιδευτικό λογισμικό ορίζεται το εξειδικευμένο.
Το λογισμικό wiki παρέχει τη δυνατότητα στα μέλη μιας ομάδας χρηστών, να καταθέτουν ισότιμα τη συμβολή τους (ιδέες, φωτογραφίες, πηγές κ.α.) στην παραγωγή.
Σχεδιασμός – Οργάνωση –Υλοποίηση προγράμματος Αγωγής Υγείας
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 14/05/2004.
Το νέο Αναλυτικό Πρόγραμμα του ελληνικού Νηπιαγωγείου
Νέο Λύκειο / μέθοδος Project
Μέθοδος Project Μια εναλλακτική μορφή διδασκαλίας απέναντι στην παραδοσιακή, στο μάθημα της Έκφρασης-΄Εκθεσης. Προσανατολισμός: Ανθρωπιστικός - Παιδοκεντρικός.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Οικονομία - Επιχειρηματικότητα , στη Β/θμια εκπαίδευση Επιστημονική Υπεύθυνη ‘Εργου ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΝΕΩΝ Δρ. Θεοχαρούλα Μαγουλά
Δημιουργική Απασχόληση
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΤΑΡΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΟΥ ΔΟΚΙΜΙΟΥ ΝΕΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Αλέξης Κόκκος. 1. Επικοινωνία στη μητρική γλώσσα 2. Επικοινωνία στις ξένες γλώσσες 3. Μαθηματική ικανότητα και βασικές ικανότητες στην επιστήμη και την.
Αποτελέσματα Αξιολόγησης Προγράμματος Σπουδών Σπύρος Κοκολάκης Τμ. Μηχ/κών Πληροφοριακών και Επικοινωνιακών Συστημάτων.
Ενημερωτική Ημερίδα Εκπαιδευτικών ΣΕΠ
Δεύτερη συνάντηση Μάχιμων Εκπαιδευτικών ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΒΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ
Προαγωγή δημιουργικότητας και καινοτομίας στην Επιστήμη στο Δημοτικό Σχολείο Η Επιστήμη προσφέρεται ιδιαίτερα για προαγωγή του πιο πάνω στόχου γιατί τα.
ΟΙ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΣΑΡΑΝΤΟΣ ΨΥΧΑΡΗΣ
Τμήματα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Περιβαλλοντική Εκπαίδευση Axαΐας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Καινοτόμο Σεμινάριο Περιβαλλοντικής.
Η Επιχειρηματικότητα στο Γραφείο Διασύνδεσης ΕΚΠΑ Α. Κακούρης, Συντονιστής Έργου.
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
22/02/2006 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ & ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ Καθ. Γεώργιος Ι. Δουκίδης Αναπλ. Πρόεδρος Τμ. Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας Οικονομικό.
«Φυσικές Επιστήμες και Περιβαλλοντική Εκπαίδευση: Βιβλιογραφική επισκόπηση και ζητήματα που αναδύονται» Βασιλούδης Ιωάννης, Δάσκαλος, MSc Βιώσιμης Ανάπτυξης.
Σουρίδη – Μπαταγιάννη Παναγιώτα Φιλόλογος, ΜΔΕ 3o Γυμνάσιο Αργυρούπολης - Αθήνα.
«Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ, ΕΜΠΝΕΥΣΜΕΝΗ ΑΠΟ ΤΟΝ EDWARD DE BONO» 24-28/11/14 Λιουμπλιάνα, Σλοβενία.
Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΛΗΨΗΣ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΣΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ & ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ
«Π ΟΙΚΙΛΟΜΟΡΦΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ » 22-26/06/15 Ρίγα, Λετονία.
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Επιχειρηματικότητα: Θεωρία και Πράξη 1.
Εκπαιδευτική Τεχνολογία και Διδασκαλία (Roblyer) Ε. Αλεξοπούλου, Ε.Π.ΠΑΙ.Κ., Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Ενσωμάτωση εργαλείων.
Η Μονάδα Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας Γιώργος Γκωλέτσης Επ. Υπεύθυνος ΜΚΕ Τμήμα Οικονομικών Επιστημών Πανεπιστημίου Ιωαννίνων Αγρίνιο,
Καταιγισμός ιδεών Συνιστάται για την πολυεπίπεδη εξέταση ζητήματος ή κεντρικής έννοιας, μέσω της παρακίνησης των εκπαιδευόμενων να προβούν σε ελεύθερη,
ΜΑΡΙΑ ΣΥΡΓΙΑΝΝΗ, ΣχολιΚΗ Συμβουλοσ Θεολογων
Η διδασκαλία, εκμάθηση, πιστοποίηση της ελληνικής σε ΑμεΑ
01 August 2013 – 31 July 2015.
Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση και Επιστήμες της Αγωγής
Εισαγωγή στη διδακτική μεθοδολογία
Επιχειρηματικότητα: Θεωρία και Πράξη
1ος υπό έμφαση στόχος - ΥΠΠ
Εφαρμογές Πληροφορικής
Εναλλακτικές μορφές εκπαιδευτικής αξιολόγησης
Τ.Π.Ε. Επιμόρφωση Β1 Επιπέδου
Εισηγητής: Msc Νίκος Νίκας
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Μουσική Δημιουργικότητα και Κινηματογράφος στο Δημοτικό Σχολείο Μαρίνα Λίτου 6ο Δημοτικό Σχολείο Αλεξάνδρειας Ημαθίας Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης.
ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΠΙΛΥΣΗΣ Στην τεχνολογική εκπαίδευση, η διδασκαλία μέσω επίλυσης προβλημάτων έχει γίνει το επίκεντρο των διδακτικών.
Η ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΕΥΚΑΙΡΙΩΝ ΚΑΙ Ο ΤΥΠΟΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑΣ
1ο ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ
Σχεδιασμοί 1η παρέμβαση.
Παραπρόγραμμα / Λανθάνον ή κρυφό ΑΠ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

«Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ » 27-28/11/14 Λιουμπλιάνα, Σλοβενία

Στοχοι προγραμματος Εξοικείωση με τις έννοιες της επιχειρηματικότητας, της σχεδίασης σκέψης (design thinking) και της μοντελοποίησης επιχειρήσεων. Εκμάθηση τρόπων ενθάρρυνσης της επιχειρηματικής σκέψης των μαθητών και καλλιέργειας επιχειρηματικού πνεύματος. Εξοικείωση με τρόπους κινητοποίησης ταλέντων των μαθητών για έκφραση και δημιουργία.

Δραςτηριοτητες που υλοποιηθηκαν Αναζήτηση επιχειρηματικών ιδεών που μπορούν να υλοποιηθούν ξεκινώντας με 20€. Τρόπος υλοποίησης Καταιγισμός ιδεών Επίλυση προβλημάτων - ομαδική εργασία Συζήτηση με λεκτικές αντιπαραθέσεις Αποτελέσματα Ανάπτυξη κριτικής σκέψης Ενεργοποίηση δημιουργικότητας.

Δραςτηριοτητες που υλοποιηθηκαν Διερεύνηση χαρακτηριστικών προσωπικότητας που συνδέονται με την επιχειρηματικότητα. Τρόπος υλοποίησης Συμπλήρωση ερωτηματολογίου και υπολογισμός ατομικών δεικτών. Ανάλυση ερμηνεία αποτελεσμάτων. Αποτελέσματα Αυτογνωσία Εξοικείωση με τρόπους καλλιέργειας – διερεύνησης προσωπικών (επιχειρηματικών) δεξιοτήτων των μαθητών (π.χ. ανάπτυξη πρωτοβουλίας, συνεργατικότητα)

Δραςτηριοτητες που υλοποιηθηκαν Design thinking - Μελέτη περίπτωσης «Επανασχεδιασμός ενός σούπερ μάρκετ ώστε να καλύπτει καλύτερα τις ανάγκες ατόμων άνω των 65 ετών.» Τρόπος υλοποίησης Επίσκεψη σε κοντινό σούπερ μάρκετ. Παρατήρηση – καταγραφή αναγκών Καταιγισμός ιδεών Αποτελέσματα Ομαδική εργασία. Επίσκεψη στο πεδίο Καλλιέργεια μεθόδων ανάπτυξης συλλογικής προσπάθειας και βιωματικής δράσης.

Δραςτηριοτητες που υλοποιηθηκαν Υλοποίηση νέου μοντέλου σούπερ μάρκετ Project: «Επανασχεδιασμός ενός σούπερ μάρκετ ώστε να καλύπτει καλύτερα τις ανάγκες ατόμων άνω των 65 ετών.» Τρόπος υλοποίησης Υλοποίηση ιδεών σε μοντέλο με τουβλάκια lego. Ασκήσεις προσομοίωσης Αποτελέσματα Ομαδική εργασία. Επίλυση προβλημάτων Ενεργοποίηση δημιουργικότητας Ανάπτυξη κριτικής σκέψης