Καψούλη Κατερίνα Λώλου Εύη Αναστασοπούλου Μαρία Ντόκορος Μάκης

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 1.1 Τεχνικές δεξιότητες και προσόντα.
Advertisements

Η ζωή μου: Ερευνώ-ανακαλύπτω τον κόσμο. Σχεδιάζω το μέλλον μου.
ΥΠΑΙΘΡΙΕΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ (ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ)
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΖΟΜΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΑΥΡΙΟ
Βάλια Παυλίδου Ψυχολόγος, Σύμβουλος Σταδιοδρομίας
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ ΣΠΟΥΔΩΝ & ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ Α.Π.Θ.
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012 Δουλεύοντας με Σχέδια Εργασίας – Η μέθοδος Project Γιάννης Ρουσσάκης.
“Μένω Ελλάδα” τρόποι και μυστικά στην αναζήτηση εργασίας στην Ελλάδα Παπαχατζής Κωνσταντίνος Διευθυντής Ανθρώπινου Δυναμικού Εταιρεία συμβούλων επιχειρήσεων.
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2008 E - learning.
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012 Δουλεύοντας με Σχέδια Εργασίας – Η μέθοδος Project Γιάννης Ρουσσάκης / Μαρία Κουτάτζη.
Ο Τροχός Σταδιοδρομίας –Προσωπικό Στυλ (βιωματική άσκηση)
Ο Ρ Ι Σ Μ Ο Σ Ε Π Α Γ Γ Ε Λ Μ Α Τ Ο Σ Με τον όρο επάγγελμα εννοούμε το "είδος της βιοποριστικής εργασίας", δηλαδή της εργασίας που θα μας βοηθήσει να.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ ΛΙΒΑΔΕΙΑ 7/12/2011 Πανεπιστήμιο Στερεάς Ελλάδας Γραφείο Διασύνδεσης Τμήμα Περιφερειακής Οικονομικής Ανάπτυξης.
ΟΔΗΓΟΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ Γραφείο Διασύνδεσης ΤΕΙ Αθήνας ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ (Τ.Ε.Ι.) ΑΘΗΝΑΣ Γραφείο Διασύνδεσης ΤΕΙ.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΑΝΑΤΑΞΗΣ ΤΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΥΤΑΝΙΑ ΔΡΑΣΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ● Η δράση της συμβουλευτικής περιλαμβάνει όλες εκείνες.
Γραφείο Διασύνδεσης Καλό ακούγεται, αλλά…… Τι είναι?????
Γραφείο Διασύνδεσης Πα.Μακ. 1 Το Γραφείο Διασύνδεσης λειτουργεί από το 1994, προσανατολισμένο στην άμεση, έγκυρη και αποτελεσματική εξυπηρέτηση.
Η ομάδα στις ερευνητικές εργασίες. Τι είναι μια ομάδα; Πως μπορούμε να την προσδιορίσουμε; Η ομάδα έχει τουλάχιστον δυο στόχους α) Πραγματοποίηση ενός.
Η σημασία της αυτογνωσίας στον Επαγγελματικό Προσανατολισμό.
Η ζωή μου: Ερευνώ-ανακαλύπτω τον κόσμο. Σχεδιάζω το μέλλον μου.
ΓΕΝΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ Οι Άνθρωποι είναι το πιο σημαντικό κεφάλαιο κάθε Οργανισμού Η Ανάπτυξη του Προσωπικού μπορεί να γίνει με τρόπο ωφέλιμο και για τον Ίδιο.
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑ
Αξιολόγηση στη φυσική αγωγή
ΑΤΟΜΙΚΟΣ ΦΑΚΕΛΟΣ ΜΑΘΗΤΗ – ΦΑΚΕΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΜΑΘΗΤΗ
Μηχανογραφικό.Πώς να το συμπληρώσω;Τι πρέπει να σκεφτώ;
Δέσποινα Σιδηροπούλου-Δημακάκου Τομέας Ψυχολογίας, Πανεπιστήμιο Αθηνών
Η ζωή μου: Ερευνώ-ανακαλύπτω τον κόσμο. Σχεδιάζω το μέλλον μου.
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΜΑΙΑ.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Η αξιολόγηση του έργου των εκπαιδευτικών προσφέρει τη δυνατότητα: Να βελτιωθεί η ποιότητα του εκπαιδευτικού συστήματος,
ΚΟΙΤΑΖΩ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΚΟΙΤΑΖΩ ΓΥΡΩ ΜΟΥ. Η Διαδικασία της λήψης απόφασης στην επιλογή σπουδών και επαγγελμάτων ΓΡΑΣΕΠ Γ/σιο Ερασμίου Ξάνθης.
Ερευνητική εργασία «Φύλα και επαγγέλματα»
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΓΡΑΣΕΠ ΓΥΜΝ.-ΛΥΚΕΙΟΥ ΚΟΛΥΜΒΑΡΙΟΥ Ιανουάριος 2009
Μονογραφία Επαγγέλματος Ελεγκτής Εναέριας Κυκλοφορίας
Η ζωή μου: Ερευνώ-ανακαλύπτω τον κόσμο. Σχεδιάζω το μέλλον μου.
Γίνε δραστήριος φοιτητής! Απόκτησε εμπειρίες- δεξιότητες! Ξεκίνησε την καριέρα σου σήμερα! Τρίτη 17/3/2015, ΚΕ.Δ.Ε.Α. Κική Ματσούκα Σύμβουλος Σταδιοδρομίας,
2ο ΕΠΑΛ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ ΣΠΟΥΔΩΝ & ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ Α.Π.Θ.
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ Ph.D.
Γιάννης Τζωρτζάκης Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ12 Αξιολόγηση με Πίνακες Διαβαθμισμένων Κριτηρίων (rubrics) στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΥΓΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ. Βήματα ανάπτυξης εκπαιδευτικού προγράμματος στην κοινότητα Εντοπισμός μιας ειδικής για ένα πληθυσμό ανάγκης για μάθηση.
 Το 1978 τονίζεται ότι ο θεσμός του Επιθεωρητή είναι ξεπερασμένος, καθώς οι δάσκαλοι εκφράζουν την απαγοήτευσή τους απέναντι στο πρόσωπο του Επιθεωρητή,
«Οι Αρχές της διαφοροποιημένης παιδαγωγικής
Λιμναίου Ναυσικά Σύμβουλος Σταδιοδρομίας Γραφείου Διασύνδεσης O ρόλος του γραφείου διασύνδεσης : Πώς μπορεί να με βοηθήσει ;
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΒΟΗΘΩΝ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΩΝ. Για να αποκτήσεις γνώσεις, να εξασκηθείς και να πάρεις πτυχίο Βοηθού Βρεφονηπιοκόμου πρέπει να επιλέξεις σπουδές στο.
Κώστας Θεριανός, Δρ. Επιστημών της Αγωγής Το σχέδιο δράσης (project) και η σύνδεση του με την Επαγγελματική Συμβουλευτική.
ΚΕΝΤΡΟ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ & ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ
Επιβλέπουσα Καθηγήτρια: Βασιλική Ασκητοπούλου
ΘΕΩΡΙΕΣ ΛΗΨΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ
ΟΑΕΔ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ
ΔΙΑΛΕΞΗ 5η Συνηγορία Υπευθυνότητα/ευθύνη Συνεργασία Στάση φροντίδας
Παίρνω τον έλεγχο: Βρίσκω τον δρόμο αντιμετωπίζοντας την ανεργία
Περιεχόμενο-Ανθρώπινη υποδομή και Διδακτικές προσεγγίσεις στο e-learning Μαρία Κορδάκη, Ph.D, M.Ed.
Το Νέο Επαγγελματικό Λύκειο
ΜΑΘΗΜΑ: ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΣΥ.Π. Π.Ε.ΣΥ.Π. .
1ος υπό έμφαση στόχος - ΥΠΠ
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ Ph.D.
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Επαγγέλματα Ο όρος επαγγέλματα στη γενικότερη αντίληψη χαρακτηρίζει την κατά κλάδο ή αντικείμενο συνήθη ασκούμενη βιοποριστική ενασχόληση, (εργασία), του.
Ο Ρ Ι Σ Μ Ο Σ Ε Π Α Γ Γ Ε Λ Μ Α Τ Ο Σ Με τον όρο επάγγελμα εννοούμε το "είδος της βιοποριστικής εργασίας", δηλαδή της εργασίας που θα μας βοηθήσει να.
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΒΟΗΘΩΝ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΩΝ
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΜΑΙΑ.
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ: ΟΡΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
Διαφοροποιημένη διδασκαλία και εναλλακτική αξιολόγηση
Φάκελος υλικού (υποψήφιου) εκπαιδευτικού & επαγγελματική ανάπτυξη
Νοσηλευτική Μονάδα Κρεστένων
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Καψούλη Κατερίνα Λώλου Εύη Αναστασοπούλου Μαρία Ντόκορος Μάκης Καριεροσκόπιο Καψούλη Κατερίνα Λώλου Εύη Αναστασοπούλου Μαρία Ντόκορος Μάκης

Καριεροσκόπιο Να εξετάσουμε τις Εναλλακτικές Εκπαιδευτικές και Επαγγελματικές Επιλογές μας Σπουδές Ευκαιρίες Προσόντα Μέλλον Αποφάσεις Στόχοι

Ήρθε η ώρα…. Να κοιτάξουμε Έξω, για να εξετάσουμε τι εναλλακτικές επιλογές υπάρχουν Να κοιτάξουμε Μέσα, για να εξετάσουμε ποιοι ήμαστε Να κοιτάξουμε Γύρω, για να εξετάσουμε πως θα πάρουμε τις σωστές

Μύθοι για την Επαγγελματική Σταδιοδρομία Πλήρης ικανοποίηση Δέσμευση εφ’όρου ζωής Εύκολη νίκη Ξεπούλημα του εαυτού μας Εγγυημένο μέλλον Ματαιότητα της αναζήτησης Παντοδύναμο Βιογραφικό Γρήγορη αποκατάσταση Παντογνώστης ειδικός

Φάκελος προσόντων (Porfolio) Είναι εργαλείο Περιέχει όλο το υλικό που συνοψίζει τα καλύτερα στοιχεία του χαρακτήρα, των επιτευγμάτων και των προσδοκιών. Φέρει τις «αποδείξεις» των δυνατοτήτων μας Είναι εργαλείο ανατροφοδότησης και αξιολόγησης για εμάς και εργαλείο διαφήμισής μας σε τρίτους.

Δημιουργία Φακέλου προσόντων Συλλογή και αποθήκευσης Σκέψη και Επιλογή Παρουσίαση κα Αξιολόγηση Γράψιμο και Σχεδιασμός

Τρόπος Παρουσίασης «Στοιχείου» Έργο Δράση Κατάσταση ΣΤΟΙΧΕΙΟ Αποτελέσματα

Επαγγελματικές Ευκαιρίες Ο Τροχός μου Προσωπικό Στυλ Δεξιότητες Αξίες Ενδιαφέροντα Επαγγελματικές Ευκαιρίες Σημαντικοί «Άλλοι» 1.Επαγγελματικές Εμπειρίες/Εμπειρίες Ζωής 2.Μαθησιακές Εμπειρίες

Δεξιότητες Η «δεξιότητα» είναι η ικανότητα να κάνουμε κάτι καλά, η οποία αναπτύσσεται μέσω της μάθησης. Μεταβιβάσιμες δεξιότητες Μέσα από τα επιτεύγματα γίνεται η ανακάλυψη των δεξιοτήτων

Δεξιότητες Ερευνητικές Δεξιότητες Διοικητικές Δεξιότητες Σωματικές Δεξιότητες Δεξιότητες Παροχής Βοήθειας Οικονομικές Δεξιότητες Διδακτικές Δεξιότητες Τεχνικές Δεξιότητες Δεξιότητες Παροχής Υπηρεσιών Επικοινωνιακές Δεξιότητες Δημιουργικές Δεξιότητες

Δεξιότητες 1. 2. 3. 4. 5

Προσωπικό στύλ Φιλικός/ή Ριψοκίνδυνος Μαθαίνετε γρήγορα Ακριβής Αυστηρός/η Αποφασιστικός Εργατικός Ειλικρινής Περίεργος Ψύχραιμη (υπο πίεση) Δραστήριος

Προσωπικό στύλ 1. 2. 3. 4. 5

Ενδιαφέροντα Τα ενδιαφέροντα αφορούν σε αυτά που σας αρέσουν ή που απεχθάνεστε Τι μας αρέσει και δεν μας αρέσει? Στη δουλεία Εκπαίδευση Εθελοντική εργασία / ελεύθερος χρόνος Όνειρα

Ενδιαφέροντα 1. 2. 3. 4. 5

Αξίες Οι αξίες αφορούν σε πεποιθήσεις και συναισθήματα που κατευθύνουν τις πράξεις ενός ατόμου. Εκφράζουν αυτά που είναι πραγματικά σημαντικά για κάποιον. Αναρωτηθείτε τι θέλετε στην πραγματικότητα από τη σταδιοδρομία σας.

Αξίες 1. 2. 3. 4. 5

Σημαντικοί Άλλοι 1. 2. 3. 4. 5

Μαθησιακές Εμπειρίες 1. 2. 3. 4. 5

Επαγγελματικές Εμπειρίες /Εμπειρίες Ζωής 1. 2. 3. 4. 5

Επαγγελματικές Ευκαιρίες 1. 2. 3. 4. 5

Συναρμολόγηση του πάζλ Όσο περισσότερο ταιριάζουν οι εναλλακτικές επαγγελματικές επιλογές σας με το μοναδικό σύνολο των προσόντων σας, τόσο περισσότερες θα είναι οι πιθανότητες επιτυχίας σας.

Τρόποι Εύρεσης Εναλλακτικών Επιλογών Σταδιοδρομίας Λίστα με όλα τα εναλλακτικά επαγγέλματα Ενημέρωση για άλλα επαγγέλματα και προοπτικές μέσω του Διαδικτύου ή του Κέντρου Συμβουλευτικής και Προσανατολισμού (ΚΕΣΥΠ) ή του Κέντρου Προώθησης στην απασχόληση (ΚΠΑ) του ΟΑΕΔ ή του Γραφείου Διασύνδεσης της σχολής σας Παρακολούθηση σχετικών σεμιναρίων Χαρτογράφηση όλων των επαγγελμάτων που συνδέονται με αυτό που σας ενδιαφέρει

ΝΟΣΗΛΕΥΤΗΣ/ ΝΟΣΗΛΕΥΤΡΙΑ ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΗ ΙΑΤΡΙΚΟΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΗΣ ΟΠΤΙΚΟΣ ΜΑΙΑ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΣ ΑΚΤΙΝΟΛΟΓΟΣ ΤΡΑΥΜΑΤΙΟΦΟΡΕΑΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΟΣ ΙΑΤΡΙΚΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ ΝΟΣΗΛΕΥΤΗΣ/ ΝΟΣΗΛΕΥΤΡΙΑ ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΙΑΤΡΙΚΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ ΦΑΡΜΑΚΟΠΟΙΟΣ ΒΟΗΘΟΣ ΦΑΡΜΑΚΟΠΟΙΟΥ ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΥΤΗΣ ΒΟΗΘΟΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΙΑΤΡΕΙΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΥΓΙΕΙΝΗΣ ΓΙΑΤΡΟΣ

ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΥΜΕ ΟΜΩΣ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ…?? Διαδίκτυο Γραφεία Ευρέσεως Εργασίας Σύμβουλοι Εργασίας Τοπικές Βιβλιοθήκες Άτομα που έχουν κάνει την δουλειά που μας ενδιαφέρει (κάνοντάς τους διάφορες ερωτήσεις)

ΜΕΘΟΔΟΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ ΕΠΙΛΟΓΩΝ Σύγκριση προσωπικού Τροχού με επαγγελματικό τροχό με πληροφορίες για ένα επάγγελμα που σας ενδιαφέρει

ΜΕΘΟΔΟΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ ΕΠΙΛΟΓΩΝ Φτιάξτε έναν πίνακα, στον οποίο θα βαθμολογήσετε τις εναλλακτικές επαγγελματικές επιλογές σας, σύμφωνα με τους βασικούς παράγοντες που θέλετε να λάβετε υπόψη. Π.χ. πρόκληση, ευελιξία, ενθουσιασμός, χρήματα κτλ.

ΜΕΘΟΔΟΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ ΕΠΙΛΟΓΩΝ Γράψτε τις σημαντικότερες εναλλακτικές επαγγελματικές επιλογές με σειρά προτίμησης και στη συνέχεια, καταγράψτε τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα τους. ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΕΠΙΛΟΓΗ 1 ΕΠΙΛΟΓΗ 2 ΕΠΙΛΟΓΗ 3

ΥΠΕΡΠΗΔΗΣΗ ΕΜΠΟΔΙΩΝ Αφού επιλέξετε μια εκπαιδευτική ή επαγγελματική κατεύθυνση, πρέπει να θέσετε στόχους. Ωστόσο, μπορεί να προκύψουν προβλήματα κατά την προσπάθεια επίτευξης του στόχου σας (για παράδειγμα, έλλειψη εκπαίδευσης ή ντροπαλότητα).

ΠΩΣ ΞΕΠΕΡΝΑΜΕ ΤΑ ΕΜΠΟΔΙΑ…?? Δηλώστε το πρόβλημα Κάντε μια αξιολόγηση Δημιουργήστε, εξετάστε και επιλέξτε ανάμεσα σε διαφορετικές λύσεις Αναλάβετε δράση Αξιολογήστε τα αποτελέσματα

ΠΩΣ ΠΕΤΥΧΑΙΝΩ ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΜΟΥ…?? Να λαμβάνετε υπόψη σας ποιοι τομείς εξαρτώνται από εξωτερικούς παράγοντες (υφιστάμενες συνθήκες εργασίας, πολιτική εταιριών, κτλ). Μπορείτε να αναλάβετε την ευθύνη μόνο για όσα μπορείτε να ελέγξετε. Εάν κάτι δεν πάει καλά λόγω εξωτερικών καταστάσεων, δεν υπάρχει λόγος να επιρρίπτετε ευθύνες στον εαυτό σας. Επικεντρωθείτε σε όσα μπορείτε να επιτύχετε και να θέσετε ρεαλιστικούς και συγκεκριμένους στόχους. Τα βήματά σας πρέπει να γίνονται την κατάλληλη χρονική στιγμή και να είναι μετρημένα και ρεαλιστικά. Να ακούσετε τη γνώμη και άλλων ανθρώπων για τα σχέδιά σας οι οποίοι μπορούν και να σας υποστηρίξουν. Ζητήστε από κάποιον να μελετήσει τα σχέδια μαζί σας και να σας ενθαρρύνει στην προσπάθειά σας να τα υλοποιήσετε. Για να επιτύχετε τους στόχους σας, θα χρειαστεί να είστε ευέλικτοι και να τους αναθεωρείτε όταν αυτό είναι απαραίτητο.

ΣΥΜΒΟΥΛΗ…!!! Οι συνθήκες αλλάζουν. Να είστε σε ετοιμότητα ώστε να αρπάξετε τις ευκαιρίες που παρουσιάζονται και να είστε έτοιμοι να τις εκμεταλλευτείτε.

Γιατί να το κρύψωμεν άλλωστε;;…;;..