Τι είναι το Επιχειρηματικό σχέδιο και πως συντάσεται με επιτυχία.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ο ρόλος του επιχειρηματικού σχεδίου
Advertisements

FM Group FM 4 SUCCESS ΚαλΩς Hρθατε στην.
Ανάλυση Ανταγωνισμού.
Επιχειρηματικό Σχέδιο
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6ο ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ "ΕΙΚΟΝΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ"
Ειδικά θέματα Οικονομικής Ανάπτυξης : Επιχειρηματικότητα
Επιχειρηματικό σχέδιο
 Το σχέδιο ΜΚΤ απαντά σε μια σειρά από ερωτήσεις της στρατηγικής ΜΚΤ: 1) πως φτάσαμε ως εδώ; 2) που βρισκόμαστε τώρα; 3) που θέλουμε να πάμε στο μέλλον;
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΣΧΕΔΙΟ. ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ • αναγκάζει τους επιχειρηματίες να σκεφτούν τα σημαντικά ζητήματα μιας επιχείρησης. • εξετάζει όλες.
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
Το Σχέδιο Μάρκετινγκ – Marketing Plan
Σημεία-κλειδιά για την επιτυχία Νίκος Σταθόπουλος
Ο ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΠΣ
«ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ »
Σεμινάριο Ανάλυσης Έργων Καθαρής Ενέργειας Περίληψη Εισαγωγικής Λειτουργικής Μονάδας © Υπουργός Φυσικών Πόρων Καναδά 2001 – Αναφορά Φωτογραφίας :
Επιχειρηματικο σχεδιο (business plan)
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 07/05/2004.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Μιχάλης Μιχαλόπουλος Οικονομολόγος
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης
Ειδικά θέματα Οικονομικής Ανάπτυξης : Επιχειρηματικότητα Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης
Κοινωνικοοικονομική Αξιολόγηση Επενδύσεων Διάλεξη 2 η Δημόσιες Επενδύσεις και Αναπτυξιακά Έργα.
Επιχειρηματικο σχεδιο
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 26/03/2004.
Παρασκευή 19 Μαρτίου 2010 Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών Μάθημα «Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων» 1 Στοιχεία Διοίκησης Επιχειρήσεων.
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ΑΡΧΕΣ MARKETING ΟΙ ΤΟΜΕΙΣ & ΟΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΜΚΤ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΣΚΟΠΟΣ, ΑΝΑΛΥΣΗ, ΧΡΗΣΙΜΟΤΗΤΑ
Στρατηγικό Μάνατζμεντ Τηλεπικοινωνιών Το Εσωτερικό Περιβάλλον της Επιχείρησης και η Αποστολή της.
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΡΓΟΥ ΔΡ. Α. ΡΑΦΑΗΛΙΔΗΣ ΤΜ. ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΤΕΙ ΔΥΤ. ΕΛΛΑΔΑΣ.
ΕΡΓΑΣΙΑ Επιχειρηματικό Σχέδιο. Σκοπός Κατάρτιση συνοπτικού επιχειρηματικού σχεδίου για τη δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
1 ο ΜΑΘΗΜΑ ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ 1 ο ΜΑΘΗΜΑ ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ Ορισμοί Χρησιμότητα και πλεονεκτήματα Δομή του Επιχειρηματικού Σχεδίου. Ερωτήσεις.
[Επωνυμία Εταιρίας] Επιχειρηματικό Σχέδιο. Δήλωση Αποστολής  Μια ξεκάθαρη δήλωση της μακροπρόθεσμης αποστολής της εταιρίας μας. Χρησιμοποιούμε λέξεις.
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ 2 ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΣΑΧΙΝΙΔΗΣ ΜΑΡΤΙΟΣ 2016.
ΒΑΣΙΚΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΜΕΓΕΘΗ – ΑΝΑΛΥΣΗ ΝΕΚΡΟΥ ΣΗΜΕΙΟΥ Γ. Καμπουρίδης 9/26/ Βασικά Οικονομικά Μεγέθη - Ανάλυση Νεκρού Σημείου.
Πρόγραμμα Εταιρικής Ταυτότητας Διάλεξη 2. Στελέχη που ασχολούνται… Μικρομεσαίες επιχειρήσεις ▫ Ομάδα από 4-6 άτομα διαφόρων τμημάτων και ένα ανώτατο στέλεχος.
Τεχνικές Πωλήσεων ΕΝΟΤΗΤΑ 2 η Ανάπτυξη της Στρατηγικής «Just in Time» στις Πωλήσεις ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Επωνυμία εταιρείας Επιχειρησιακό σχέδιο. Δήλωση αποστολής Δηλώστε ξεκάθαρα την μακροπρόθεσμη αποστολή της εταιρείας σας. –Δοκιμάστε να χρησιμοποιήσετε.
Επιχειρηματικότητα στην Πληροφορική Α΄
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
Οδηγός Παρουσίασης Επιχειρηματικής Ιδέας
Επιχειρηματικό Σχέδιο Θάνος Κριεμάδης, Ph. D. , M. B. A. Αναπλ
Μελέτη Σκοπιμότητας Οι επιχειρηματίες δε στερούνται δημιουργικών ιδεών, αλλά… Μια ιδέα μπορεί να αποτελέσει βιώσιμη βάση για τη δημιουργία μιας επιτυχημένης.
Επιχειρηματικός Σχεδιασμός
Αξιολόγηση Εναλλακτικών Επιλογών.
κεφαλαιο 2 το περιβαλλον
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Δρ. Α. Ραφαηλίδης Τμ. Διοίκησης Επιχειρήσεων (Πάτρα) ΤΕΙ Δυτ. Ελλάδας
Παράδειγμα 1 Μια ΚΑΕ παρουσίασε τα εξής αποτελέσματα για τα έτη 2006 και Κέρδη χρήσης
Διάλεξη 8η: Ανταγωνιστικές Στρατηγικές Ανάπτυξης Αγοράς
Επιχειρησιακός Σχεδιασμός και Διαχείριση Έργων
Τσίτσκαρη Ε. ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ… Τσίτσκαρη Ε.
Επωνυμία εταιρείας Επιχειρησιακό σχέδιο.
Ο ρόλος του επιχειρηματικού σχεδίου
ΠαρουσΙαση επιχειρηματικοΥ σχεδΙου
Βιωςιμοτητα μιας Νεας Επιχειρηςης
Οι επιχειρηματίες αναγνωρίζουν τις ευκαιρίες…..
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
PROJECT Β! ΛΥΚΕΙΟΥ
Εκπαιδευτικό Σενάριο Επιχειρηματικότητας
Ο ορισμός του επιχειρηματικού μοντέλου
Χρηματοδότηση της Επιχείρησης σας
Το κόστος Ποιότητας    
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Μήτρα Ανάλυσης SWOT Δυνάμεις Αδυναμίες Ευκαιρίες Απειλές.
Κλειούσης Ε. Ελευθέριος
MICRO: Ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των πολύ μικρών επιχειρήσεων σε αγροτικές περιοχές Ενότητα No.5: Πρόσβαση των πολύ μικρών επιχειρήσεων αγροτικών.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ: ΟΡΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ TEAMWORK
Επιχειρηματικό σχέδιο
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Τι είναι το Επιχειρηματικό σχέδιο και πως συντάσεται με επιτυχία.

Τι είναι επιχειρηματικό σχέδιο? ΤΑΥΤΟΠΟΙΗΣΗ & ΑΚΡΙΒΗΣ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ: Ευκαιρία , Αγορά, Πελάτες Διοικητικό σχήμα για την επίτευξη των στόχων. Ελάχιστοι απαιτούμενοι πόροι. Στρατηγική έναρξης & απτό όραμα για επέκταση και ανάπτυξη. Οικονομικές απαιτήσεις και χρηματοροές Κρίσιμοι κίνδυνοι & Παραδοχές Επιλογές ωρίμανσης

Στόχοι του επιχειρηματικού σχεδίου.. Εκτίμηση της οικονομικότητας της εφαρμογής της ιδέας. Ανάπτυξη στρατηγικής Έναρξης, αρχικής ανάπτυξης, διάδοσης, LBO, ωρίμανσης, κλπ. Βοήθεια για απόκτηση πόρων/έγκριση Δημιουργία εμπιστοσύνης

Δομή ενός τυπικού επιχειρηματικού σχεδίου.. Περιεχόμενα Εκτενής Περιγραφή /περίληψη Βιομηχανία, Προϊόντα η Υπηρεσίες Έρευνα αγοράς Σχέδιο μάρκετινγκ Ομάδα Διοίκησης Σχέδιο Ανάπτυξης Σχέδιο λειτουργίας Προγραμματισμός Κρίσιμοι κίνδυνοι Οικονομικό σχέδιο Προτεινόμενη προσφορά Παραρτήματα Οικονομικές προβλέψεις για το μέλλον Κόστος έναρξης Διάγραμμα νεκρού σημείου

Στοιχεία επιτυχημένου επιχειρηματικού σχεδίου Καθαρή περιγραφή της ιδέας Θεώρηση της παρούσας κατάστασης στον κλάδο από την οποία να προκύπτει η ανάγκη και ή ευκαιρία. Στοιχεία ότι η αναγκαιότητα υπάρχει ή ότι μπορεί να δημιουργηθεί. Καθαρή περιγραφή των απαιτούμενων πόρων: Προώθησης στην αγορά, λειτουργικών, χρηματοδοτικών Background της ηγετικής ομάδας Χρονικός προγραμματισμός Συζήτηση των κινδύνων, ανταποδοτικών ωφελών, και προσφοράς.

Επιχειρηματικά σχέδια: Διεργασία λήξης απόφασης από τον επενδυτή. Ελκυστικότητα αγοράς Ανάγκες αγοράς Μέγεθος αγοράς Ανάπτυξη αγοράς Ευκολία προσέγγισης αγοράς Αναμενόμενη επιστροφή Διαφοροποίηση προϊόντος Μοναδικότητα Αύξηση χρόνου ζωής Μεγαλύτερο περιθώριο κέρδους Μεγαλύτερη προστιθ. αξία + Απόφαση για επένδυση Ίκανότητες μάνατζμεντ Ικανότητες διοίκησης Ικανότητες στο μάρκετινγκ Οικονομικές ικανότητες Συστάσεις -- Ανάληψη κινδύνων Αντίσταση σε απειλές Εμπόδια διείσδυσης Κίνδυνοι εμποδίων Υπόγειοι κίνδυνοι Κίνδυνοι οικονομικού κύκλου

Σημεία κλειδιά για να θυμόμαστε.. Γενικοί κανόνες ξεκάθαρο, συμπαγές, με επαγγελματικό στυλ Βασισμένο σε πολύ καλή έρευνα και γραπτές αποδείξεις. Χωρίς αμφίβολα και ασαφή σημεία Τα επιχειρηματικά σχέδια είναι: Πολύ εξειδικευμένα και ακριβή Όχι απλά εργαλεία προώθησης…..

Περιγραφή παραγωγικής διαδικασίας…. Γενική θεώρηση της δυναμικής του κλάδου Μέγεθος, ρυθμός ανάπτυξης, τομείς, τάσεις, σχετική νομοθεσία Ταυτοποίηση της ευκαιρίας Γενική θεώρηση του προϊόντος Συγκριτικό πλεονέκτημα που εμπεριέχει Συμφωνία και ταίριασμα με τα γενικότερα πλάνα της επιχείρησης. Στρατηγικές τεχνικές εισόδου/ εξόδου.

Έρευνα αγοράς Ταυτοποίηση χωροταξίας και μεγέθους αγοράς Περιγραφή κυριότερων πελατών Ποιοί, πόσοι, τι θέλουν, με τι ασχολούνται Έρευνα και υποστήριξη στην ζήτηση Ανάλυση ανταγωνισμού Χάρτης ανταγωνισμού, ισχυρά του σημεία, αδυναμίες, πιθανή αντίδραση του.

Το κλειδί είναι να κτίσεις πάνω στην έρευνα αγοράς ... Σχέδιο Μάρκετινγκ… Στρατηγική προώθησης προϊόντος Τακτικές υποστήριξης Μελλοντικές προβλέψεις πωλήσεν Εκτίμηση αγοράς σε εξέλιξη. Δήλωση Αποστολής Χαρακτηριστικά Προϊόντος Τεχνικά χαρακτηριστικά Τιμολόγηση Πωλήσεις/Στρατηγική καναλιών πώλησης Το κλειδί είναι να κτίσεις πάνω στην έρευνα αγοράς ...

Ομάδα Διοίκησης Θέσεις διοίκησης που απαιτούνται Ιδιοκτησιακή δομή Υπευθυνότητες Βιογραφικά Ιδιοκτησιακή δομή Κύριοι σύμβουλοι Εξειδικευμένη επαγγελματική υποστήριξη

Σχέδια σχεδιασμού και ανάπτυξης Κατάσταση ανάπτυξης και εργασίες Κόστη Δυσκολίες και κίνδυνοι Proprietary Issues (partial, not complete) Βελτίωση προϊόντος και νέα προϊόντα

Σχέδιο λειτουργίας Ανάγκες χώρου και βοηθητικών εγκαταστάσεων. Ανάγκες εξοπλισμού Μη διοικητικό προσωπικό Πηγές προμηθειών Διαδικασία παραγωγής και έλεγχοι Διανομή προϊοντων Θέματα συμμόρφωσης με την σχετική νομοθεσία

Χρονικός Προγραμματισμός Διάγραμμα Gantt που να δείχνει: Απαιτούμενες εργασίες Χρονικό ορίζοντα αυτών Κόστος Πρόσωπο που έχει την υπευθυνότητα.

Κρίσιμοι κίνδυνοι: Ταυτοποίηση, Εκτίμηση, Αντιμετώπιση Ταυτοποίηση κρίσιμων κινδύνων (7-10 τυπικά) Για τον προσδιορισμό των κινδύνων πρέπει να αποφευχθεί η απλοποίηση στην σκέψη… Εκτίμηση του αντίκτυπου του κάθε κινδύνου όταν συμβαίνει Περιγραφή τρόπου αντιμετώπισης του κινδύνου όταν αυτός εμφανιστεί. Ρωτήστε άλλους που νομίζουν ότι το σχέδιο μπορεί να αποτύχει. Τι μπορεί να πάει στραβά? Οι επιχειρηματίες συχνά αγκαλιάζουν τις ιδέες τους και δεν βλέπουν τα αδύνατα σημεία τους. Χρειάζεστε ανεπηρέαστες απόψεις εδώ ...

Σχεδιο χρηματοδότησης…. Απαιτήσεις κεφαλαίων για την έναρξη (επένδυση που απαιτείται) Αναθεώρηση των οικονομικών παραμέτρων Πωλήσεις, περιθώρια, κέρδη Δείκτες επιστροφής χρημάτων (IRR, ROI, EVA) Πρέπει να είμαστε προσεκτικοί ώστε να μην είναι υποσχέσεις Νεκρό σημείο Επίπεδο πωλήσεων, χρόνος σταθεροποίησης χρηματοροής Μη συνηθισμένες οικονομικές συγκυρίες Αποφύγετε να περιγράψετε τις παραδοχές σας. Ο σκοπός εδώ είναι να μεταφέρετε τα χαρακτηριστικά της επιχείρησης σας εν συντομία.

Εκτενής περιγραφή/Περίληψη Καθαρή περιγραφή της ιδέας Επιχειρήματα για την επιτυχία Σφαιρική θεώρηση του κλάδου, Αγοράς, Αναγκών, Ζήτησης Οφέλη για τον πελάτη και την εταιρεία Προσαρμογή στους αντικειμενικούς στόχους της εταιρείας. Περιγραφή ομάδας έργου Χρηματοδοτικά χαρακτηριστικά Πωλήσεις, κέρδη, επένδυση, κίνδυνοι και επιστροφές

ΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΑ: (Μπορεί να εμπεριέχουν…) Καταλόγους, προδιαγραφές, εικόνες προϊόντων, συστήματα, λογισμικό Λίστες πελατών, προμηθευτές, συστατικές επιστολές Δείκτες ανάλυσης χωροταξίας, τεχνικές αναλύσεις. Εκθέσεις τεχνικών εμπειρογνωμόνων Βιογραφικά των ιδρυτών ή μελών του μάνατζμεντ. Aποδεικτικά αδειοδοτήσεων ή νομοθεσίας Πωλήσεις ή άλλες παραδοχές οικονομικών μεγεθών. Source: Ed Marram, Babson College

Κύρια σημεία που πρέπει να ληφθούν υπόψιν… Να έχει μία ιστορία να πείς Να δείχνεις πειστικός αλλά όχι υπερβολικός. Να δείχνεις ότι καταλαβαίνεις τα οικονομικά χαρακτηριστικά της δουλειάς σου. Να αποφεύγεις υποσχέσεις και εγωιστικές προσεγγίσεις. Να μην γίνεσαι βαρετός και να προκαλείς το ενδιαφέρον.

Αλλά σημεία που πρέπει να ληφθούν υπόψιν… Τυπικό μέγεθος 20-40 σελίδες Απαιτούμενα παραρτήματα Ισολογισμοί (3-5 χρόνων) Δήλωση του κόστους έναρξης Διάγραμμα Προσδιορισμού Νεκρού σημείου Βιογραφικά Χρησιμοποίησε σημεία διαχωρισμού κειμένου, Πίνακες, και μικρά διαγράμαμτα Μην χρησιμοποιείς πρώτο πρόσωπο (“Εγώ”, “Εμείς”, “το δικό μας”) Χρήση αυτόματης διόρθωσης

Να θυμάστε: Ένα επιχειρηματικό σχέδιο είναι ένα ειδικό σχέδιο για να αρχίσει μία νέα επιχείρηση ή να επεκταθεί μία υφιστάμενη και όχι έκφραση των επιθυμιών και των ονείρων του συντάκτη του!

Επιχειρηματικά σχέδια: Το ψάχνουν οι επενδυτές… Στοιχεία αποδοχής από τους πελάτες: Παραγγελίες. Στπιχεία επικέντρωσης Αποδοχή οικονομικών στόχων Προνομιακή θέση και αποκλειστικότητα Ομάδες διοίκησης με ακεραιότητα, ικανότητα και δέσμευση στους στόχους. Source: Stephen Spinelli, Babson College

Επιχειρηματικά σχέδια: Τι αποθαρρύνει τους επιχειρηματίες Υποψία απάτης Σχέδια που αποκλίνουν από την βιομηχανική πραγματικότητα Μη ρεαλιστική προτεινόμενη πορεία ανάπτυξης. Μη ικανοποιητική εμπειρία της ομάδας διοίκησης.