ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΝΤΙΡΡΙΟΥ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
CLASS 6B Οι απόψεις των παιδιών για τα ζώα και οι τρόποι
Advertisements

Δημοτικό σχολείο Χρυσελεούσας (Κ.Β)
“Σταγόνες ζωής, Ιστορίες για το βιβλίο του ΕΝΟ”
Παγκόσμια Εβδομάδα Δράσης για την Εκπαίδευση 2 ο Δημοτικό Σχολείο Χρυσούπολης.
Παγκόσμια Εβδομάδα Δράσης για την Εκπαίδευση 15o ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ.
Παγκόσμια Εβδομάδα Δράσης για την Εκπαίδευση Γ 1 Παρουσίαση δράσεων της Γ 1 τάξης του Δημοτικού Σχολείου Σαραβαλίου Πατρών Με την υποστήριξη υλικού της.
Έρευνα για το Βιβλίο Δημοτικό Σχολείο Αλάμπρας Σχολική χρονιά
Δημοτικό Σχολείο Βραχναιίκων Σχολικό Έτος
Β΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΞΥΛΟΦΑΓΟΥ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Φυσική Άσκηση & Υγεία»
Teachers4Europe Χρύσα Παπαλαζάρου 1ο Δημοτικό Σχολείο Χαϊδαρίου.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας « Άσπρα λαμπερά δοντάκια»
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΜΕΛΕΤΗ ΓΙΑ ΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΠΟΛΛΑΠΛΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ Howard Gardner Θέμα: Ανακύκλωση.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Παίζοντας & ζωγραφίζοντας
Βιωματικές Δράσεις 2 ο Γυμνάσιο Καλλίπολης
5ο ΔΗΜ. ΣΧΟΛ. ΑΙΓΙΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ: ΣΤΟΜΑΤΙΚΗ ΥΓΙΕΙΝΗ σχ. έτος: Φωτεινά χαμόγελα.
Σχεδιασμός – Οργάνωση –Υλοποίηση προγράμματος Αγωγής Υγείας
Δημοτικό Σχολείο Δρεπάνου
«Μέσα στον δρόμο περπατώ,όταν ο κ. Κ.Ο.Κ. είναι εδώ!»
ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΦΙΛΙΠΠΩΝ
«Σχολείο …παγίδα» Μαθητική έρευνα των παιδιών της τάξης ΣΤ΄1 του 11ου Δημοτικού Σχολείου Ευόσμου.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Κυκλοφορώ -πληροφορώ»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Τίτλος: «Συναισθήματα»
Η ΥΓΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΖΩΗ ΚΑΙ ΧΑΡΑ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρώω ό,τι να ’ναι ή ό,τι πρέπει;»
Σχολικό έτος ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΩΝ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Είμαστε ό,τι τρώμε»
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολικό έτος
Δρ. Χατζηπαντελή Αθανασία
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΒΟΝΤΣΑ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ Α/ΘΜΙΑΣ ΚΑΙ Β/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΟΛΓΑ ΜΟΥΣΙΟΥ-ΜΥΛΩΝΑ ΣΧΟΛΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ 1 ΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Αναγνώριση, έκφραση, χειρισμός συναισθημάτων»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Γερά Δόντια… Καλύτερη Υγεία»
ΕΡΕΥΝ ΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ :ΗΜΕΡΙΔΑ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η Φιλία στη ζωή μας»
Ο Φοίβος και η Αθηνά ταξιδεύουν στην Ευρώπη!! 14 ο Δημοτικό Σχολείο Αχαρνών Τάξη: Στ΄1 Υπεύθυνη Δασκάλα: Ευτυχία Καλογερά Σχολικό έτος:
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ Γ2 τάξη Δημοτικού Σχολείου Αρναίας
Παραδείγματα εκπαιδευτικών ερευνών δράσης
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Στα πλαίσια της ενότητας της Γλώσσας «Ατυχήματα» και της θεματικής ενότητας των Μαθηματικών «Συλλογή και επεξεργασία δεδομένων», αποφασίσαμε να εκπονήσουμε.
Μαθαίνω να χρησιμοποιώ με ασφάλεια το διαδίκτυο
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και εθισμός σε αυτά
Θεματικη εβδομαδα «Σώμα και Ταυτότητα»
Ένας Χρόνος ΠΕΑΠ Επίκουρη Καθηγήτρια Ευδοκία Καραβά
Πρότυπο Πειραματικό 2/Θ ΔΣ Πανεπιστημίου Πατρών
Διαπεριφερειακό Θεματικό Δίκτυο «Ασφάλεια στο Διαδίκτυο»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η τροφή σου, το φάρμακό σου»
Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Συνεργαζόμενοι: Τάξη:
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Διατροφή και υγεία»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «……Τίτλος…»
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τι σήμερα, τι αύριο, τι τώρα…
Δημοτικό σχολείο Ζυγού
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
10ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής
Το Μάθημα της Γεωγραφίας στην Υπηρεσία της Ευρωπαϊκής Ένωσης
Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Συνεργαζόμενοι: Τάξη:
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ H Ε1 τάξη του 2ου Δημοτικού σχολείου (Στρούμπειο) σας προσκαλεί σε ημερίδα με θέμα: «Ανάλαβε δράση για ένα καλύτερο Διαδίκτυο, Σύνδεση με.
Το διαδίκτυο που θέλουμε !
1ο Νηπιαγωγείο Πατρών
7 ο Νηπιαγωγείο Πατρών – Γεωργάκης Ολύμπιος
33ο Νηπιαγωγείο Πατρών
ΕΡΕΥΝΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΓΛΩΣΣΙΑ
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
Νηπιαγωγείο Καλλιθέας
1/θέσιο Νηπιαγωγείο Βασιλικού
Νηπιαγωγείο Μαυρομανδήλας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΝΤΙΡΡΙΟΥ Περιφερειακή Διεύθυνση Δυτικής Ελλάδας 7ηΠεριφέρεια Π.Ε. Αιτωλοακαρνανίας ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΝΤΙΡΡΙΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΝΤΙΡΡΙΟΥ

Ασφαλής πλοήγηση <<Δεν μιμούμαστε οτι βλέπουμε στο διαδίκτυο,την τηλεόραση ή το σινεμά.>> 2

Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Ντότσικας Νικόλαος Συνεργαζόμενοι: Τάξη: ΄Γ Τάξη: ΄Γ Τμήμα: 2 Ντότσικας Νικόλαος ΄Γ2

Η ά ομάδα χορηγεί το ερωτηματολόγιο στις υπόλοιπες τάξεις (Ερευνητές) Οι μαθητές χωρισμένοι σε τρείς ομάδες δρουν στο αντικείμενο που έχει ανατεθεί ανά ομάδα και ύστερα συζητούν για την έρευνά τους στο σύνολο της τάξης. Η ά ομάδα χορηγεί το ερωτηματολόγιο στις υπόλοιπες τάξεις (Ερευνητές) Η ΄β ομάδα παίρνει συνέντευξη από τους εκπαιδευτικούς των αντίστοιχων τάξεων.(Δημοσιογράφοι) Η΄γ ομάδα προετοιμάζει δραστηριότητα χειροτεχνίας παιχνίδι για τους υπόλοιπους μαθητές όπου έγινε παρουσίαση. Οι μαθητές χωρισμένοι σε τρείς ομάδες δρουν στο αντικείμενο που έχει ανατεθεί ανά ομάδα και ύστερα συζητούν για την έρευνά τους στο σύνολο της τάξης. Η ά ομάδα χορηγεί το ερωτηματολόγιο στις υπόλοιπες τάξεις (Ερευνητές) Η ΄β ομάδα παίρνει συνέντευξη από τους εκπαιδευτικούς των αντίστοιχων τάξεων.(Δημοσιογράφοι) Η΄γ ομάδα προετοιμάζει δραστηριότητα χειροτεχνίας παιχνίδι για τους υπόλοιπους μαθητές όπου έγινε παρουσίαση.

Η ά ομάδα χορηγεί το ερωτηματολόγιο στις υπόλοιπες τάξεις (Ερευνητές)

Η ΄β ομάδα παίρνει συνέντευξη από τους εκπαιδευτικούς των αντίστοιχων τάξεων. (Δημοσιογράφοι)

Η΄γ ομάδα προετοιμάζει δραστηριότητα χειροτεχνίας παιχνίδι για τους υπόλοιπους μαθητές όπου έγινε παρουσίαση.

Επιλέξαμε το θέμα αυτό … Ποια ήταν η αφορμή για να ασχοληθούμε με τους μαθητές μας με αυτό το θέμα; Η επιλογή του θέματος έγινε ύστερα από συζήτηση πάνω στο θέμα του διαδικτύου και της τηλεόρασης στο μάθημα της Γλώσσας και της Μελέτης περιβάλλοντος σχετικά με τις διαφημίσεις. Οι μαθητές έδειξαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον στο θέμα αφού είναι προσιτό στην ηλικία τους. Η επιλογή του θέματος έγινε ύστερα απο συζήτηση πάνω στο θέμα του διαδικτύου και της τηλεόρασης στο μάθημα της Γλώσσας και της Μελέτης περιβάλλοντος σχετικά με τις διαφημίσεις. Οι μαθητές έδειξαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον στο θέμα αφού είναι προσιτό στην ηλικία τους.

Η δράση μας …(5+ διαφάνειες … τις οποίες προσθέτετε εσείς) Η δράση μας …(5+ διαφάνειες … τις οποίες προσθέτετε εσείς) 1.Συζήτηση με τους μαθητές σχετικά με τις διαφημίσεις ,την τηλεόραση και το διαδίκτυο και κατασκευή ερωτηματολογίου 6 ερωτήσεων που προέκυψε απο την συζήτηση με τους μαθητές.Οι ερωτήσεις καταγράφηκαν απο το σύνολο των μαθητών. 2.Οι μαθητές χωρισμένοι σε τρείς ομάδες αναλαμβάνουν δράση για την ερευνά τους.Χορηγούν το ερωτηματολόγιο στις υπόλοιπες τάξεις ,παίρνουν συνέντευξη απο Δασκάλους των αντίστοιχων τάξεων και προετοιμάζουν δραστηριότητα -παιχνίδι οφθαλμαπάτης για για το θέμα ΄΄δεν μιμούμαστε οτι βλέπουμε στο διαδίκτυο ΄ 3.Στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων του σχολείου παρακολουθήσαμε οι ομάδες video σχετικό με το διαδίκτυο και συγκεκριμένα για το θέμα που μας αποσχολεί. 4.ακολούθησε συζήτηση , παράθεση ιδεών και βιωματικών εμπειριών απο τους μαθητές.

1.Συζήτηση με τους μαθητές σχετικά με τις διαφημίσεις ,την τηλεόραση και το διαδίκτυο και κατασκευή ερωτηματολογίου 6 ερωτήσεων που προέκυψε από την συζήτηση με τους μαθητές. Οι ερωτήσεις καταγράφηκαν από το σύνολο των μαθητών.

2.Οι μαθητές χωρισμένοι σε τρείς ομάδες αναλαμβάνουν δράση για την ερευνά τους. Χορηγούν το ερωτηματολόγιο στις υπόλοιπες τάξεις, παίρνουν συνέντευξη από Δασκάλους των αντίστοιχων τάξεων και προετοιμάζουν δραστηριότητα -παιχνίδι οφθαλμαπάτης για το θέμα ΄΄δεν μιμούμαστε ότι βλέπουμε στο διαδίκτυο ΄

3.Στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων του σχολείου παρακολουθήσαμε οι ομάδες video σχετικό με το διαδίκτυο και συγκεκριμένα για το θέμα που μας απασχολεί.

4.ακολούθησε συζήτηση , παράθεση ιδεών και βιωματικών εμπειριών από τους μαθητές

Μας επισκέφτηκαν… Αναφερόμαστε σε εξωτερικούς συνεργάτες μας π.χ. Ψυχολόγος ή αστυνομικός δίωξης του ηλεκτρονικού εγκλήματος και κάποιες χαρακτηριστικές εντυπώσεις των παιδιών για αυτές τις παρεμβάσεις.

Παρουσιάσαμε … Οι μαθητές του Γ2 τμήματος με την έρευνά τους και την κατασκευή τους έκαναν γνωστό στους υπόλοιπους μαθητές του σχολείου μέσα από τη βιωματική παρατήρηση και εμπλοκή τους στην δραστηριότητα ότι δεν πρέπει να μιμούμαστε ότι βλέπουμε. Ακόμη μέσα από την έρευνα των δημοσιογράφων προέκυψαν αποτελέσματα όπου συζητήθηκαν με τους υπόλοιπους μαθητές που συμμετείχαν. Τέλος οι τρείς ομάδες κατασκεύασαν σε χαρτόνι τον τίτλο σύνθημα και τον παρουσίασαν στους υπόλοιπους μαθητές.. Μέσα από την δραστηριότητα του παιχνιδιού οι μαθητές ενθουσιασμένοι διαπιστώνουν οτι μπορούμε πολλές φορές να εξαπατηθούμε και με τον πιο απλό τρόπο.Παρουσιασαμε το παιχνίδι στους υπολοιπες μαθητές. Μελετήσαμε τα ερωτηματολόγια που λάβαμε απο τους μαθητές των τάξεων και συγκρίναμε με τα δεδομένα όπου συλλέξανε οι δημοσιογράφοι απο τους δασκάλους. Καταγράψαμε και παρουσιάσαμε στηνσχολική τάξη τα αποτελέσματα.Συντάξαμε ένα μικρό φυλλάδιο

Ας αξιολογηθούμε… Οι μαθητές έμειναν πολύ ικανοποιημένοι απο το αποτέλεσμα καθώς και όλοι που είχαν συμμετάσχει στην ερευνά μας .Ιδιαίτερα χαρουμενοι και επιβεβαιωμένοι ένιωσαν όλοι ύστερα από την βιωματική τους δραστηριότητα.. Οι μαθητές έμειναν πολύ ικανοποιημένοι απο το αποτέλεσμα καθώς και όλοι που είχαν συμμετάσχει στην ερευνά μας.

Κλείνοντας… Οι μαθητές κατασκεύασαν ανά ομάδα το κεντρικό σύνθημα τους για το διαδίκτυο και το τοποθέτησαν κάτω από την τηλεόραση όπου υπάρχει στην αίθουσα διδασκαλίας. 20